بهترین جراح بینی غضروفی در تهران

بینی غضروفی چیست؟

در این مقاله، به معرفی و بررسی بهترین جراح بینی غضروفی در تهران خواهیم پرداخت.

 ما به همراهی متخصص و جراح زیبایی خانم دکتر خدیجه جمشیدی، می خواهیم در مورد بهترین جراح بینی غضروفی در تهران مطالب مهمی را بیان نماییم و با ویژگی های بهترین جراحان بینی آشنا شده و سپس در مورد بینی های غضروفی و روش جراحی این نوع از بینی ها مطالب مهمی را بیان نموده و به صورت کلی در مقاله جامع بهترین جراح بینی غضروفی در تهران، به اطلاعات کامل و شناختی جامع نسبت به جراحی بینی های غضروفی، دست پیدا کنیم.

فهرست مطالب

اینفوگرافیک بهترین جراح بینی غضروفی در تهران

اینفوگرافیک بهترین جراح بینی غضروفی در تهران
اینفوگرافیک بهترین جراح بینی غضروفی در تهران

پس با مشاوره های خانم دکتر خدیجه جمشیدی که یکی از بهترین جراحان بینی در شهر تهران می‌باشد، همراه ما باشید تا از صفر تا صد، اطلاعات جامعی را در مورد این گونه از جراحی های زیبایی و یا حتی درمانی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همچنین ایشان بهترین جراح بینی گوشتی در تهران هستند.

پیشنهاد می کنیم از پست بهترین جراح بینی خانم در تهران دیدن کنید.

در مقاله جامع بهترین جراح بینی غضروفی در تهران، می‌خواهیم به ترتیب به موضوع های زیر بپردازیم:

بهترین جراح بینی غضروفی در تهران کیست؟

بینی غضروفی را توضیح دهید.

فواید و معایب داشتن بینی غضروفی را ذکر کنید.

همه آنچه که باید در مورد جراحی بینی بدانیم.

نکات لازم پس از جراحی بینی غضروفی چیست؟

نقش بینی در تنفس صحیح

سخن آخر

 

بهترین جراح بینی غضروفی در تهران

بهترین جراح بینی غضروفی در تهران
بهترین جراح بینی غضروفی در تهران

همگان می دانیم که صورت انسان نماد و نمونه کامل ظاهری هر انسانی است، به طوری که تمامی اندام ها و اعضای صورت می تواند در زیبایی صورت و در نتیجه زیبایی شخص، بسیار تاثیر گذاشته و به همین ترتیب در زندگی او تأثیر بسیاری بگذارد.

در این رابطه، قطعا فرم و حالت بینی یکی از مهم ترین شاخصه ها و مولفه های زیبایی صورت است و طبیعی است افرادی که فرم و حالت بینی متقارن و نرمالی نداشته باشند، این موضوع در ظاهرشان تاثیر منفی گذاشته و باعث خواهد شد تا فرد دچار کاهش زیبایی در ناحیه صورت و در نتیجه کاهش اعتماد به نفس گردد و ممکن است معضلات دیگری نیز برای فرد به همراه داشته باشد.

در این موقعیت، افرادی که معمولا از بزرگی و یا موارد دیگر بینی خود رنج می برند، برای جراحی های زیبایی اقدام کرده و صورت و بینی خود را به دست تیغ جراحی پزشکان متخصص زیبایی و جراحی بینی می‌سپارند تا آن ها بتوانند فرم و شکل مناسبی به بینی فرد مراجعه کننده داده و شکل ظاهری صورت فرد بیمار را بهبود بخشند.

اینفوگرافیک بهترین جراح بینی غضروفی در تهران

در واقع بینی به حدی در زیبایی افراد اهمیت دارد که در بسیاری از موارد دیده شده است که فرد با جراحی درست و اصولی بینی، ظاهری بسیار بهتر و زیباتر پیدا کرده و در موارد حتی کلی، حالت صورت فرد دچار تغییر شده و به شکل بهتری درآمده است.

البته این موضوع همیشگی نبوده و استثناهای بسیاری در این زمینه وجود دارد و گاها دیده شده که افراد با جراحی های غیر اصولی که توسط افراد غیر مجرب به انجام رسیده است، به شکل بینی خود آسیب زده و نه تنها حالت آن را درست نکرده اند، بلکه وضعیت را وخیم تر کرده اند.

ابن موضوع بسیار اهمیت دارد که پزشکان معالج و جراحان باید بتوانند بهترین حالت و فرم بینی را که برای صورت شما متناسب است، تشخیص داده و سپس با انجام صحیح و اصولی این عمل جراحی زیبایی، به زیبایی ظاهری فرد و یا مشکلات تنفسی او کمک شایانی نمایند.

مثلا پزشکان متخصص باید به درستی در مورد بینی های غضروفی و یا گوشتی بیمار تصمیم بگیرند و بهترین فرم و حالت بینی را به او پیشنهاد دهند تا فرد بتواند بازخورد خوبی از انجام این جراحی ها بگیرد.

ویدئو بهترین جراح بینی غضروفی در تهران

پس این نکته بسیار مهم است که ما نمی‌توانیم صورت و ظاهر خود را به دست تیغ جراحی هر جراحی بسپاریم و باید قبل از اقدام در مورد این پزشک و اعتبار و تجربه جراح، تحقیق و مشورت نماییم.

در این بین قطعا بسیاری از پزشکانی که در پایتخت ایران یعنی شهر تهران حضور دارند، از تجربه و علم بالاتر و به روزتری برخوردار بوده و شما عزیزان می توانید از کیفیت بالاتر جراحی های بینی بهره مند شوید و به نتیجه مطلوب تری دست پیدا کنید.

چرا که  معمولا پایتخت هر کشوری، محل تجمع پزشکان زبده و کاربلد می‌باشد و این پزشکان به واسطه مراجعه کنندگان بسیار بالاتر و تجربه زیادی که به دست می آورند، قطعا می‌توانند در زمینه جراحی بینی و به خصوص جراحی بینی غضروفی، بهترین گزینه و متدها را به کار گرفته و برای شما نتایج مطلوب تری را رقم بزنند.

حال که دانستیم شهر تهران می تواند مأمن پزشکان بسیار مجرب و کاربلد در زمینه جراحی زیبایی باشد، حال چگونه باید این پزشکان را پیدا کنیم؟

اگر بینی غضروفی و یا حتی گوشتی دارید و به دنبال پیدا کردن جراح بینی مجربی هستید که بتواند با بهترین حالت و کیفیت به شما کمک نماید تا از مشکل بینی های غضروفی بزرگ و بد حالت راحت شوید، ما به شما خانم دکتر خدیجه جمشیدی را معرفی می کنیم که به عنوان یکی از بهترین پزشکان متخصص در زمینه جراحی بینی غضروفی فعالیت می کند و در طی سال، همواره خدمات گسترده و ارزشمندی را به تمام هموطنان عزیز از سرتاسر کشور عرضه می کند.

مطب خانم دکتر جمشیدی در شهر تهران قرار دارد و شما عزیزان می توانید با مراجعه به خانم دکتر جمشیدی، تحت نظر یکی از متخصصان خوب جراحی بینی غضروفی قرار گرفته و از تجربیات ایشان بهره مند شوید.

حال شاید سوالی در ذهن همگان به وجود آید که معمولا پزشکان متخصص جراحی زیبایی و بینی باید دارای چه ویژگی هایی باشند که بتوان به آن ها اعتماد کرد و صورت خود را که نماد زیبایی آن هاست، به جراحان سپرد؟

در این زمینه و در مقاله جامع بهترین جراح بینی غضروفی در تهران، ما به بیان بخش مهمی از این مولفه و ویژگی های مهم در این افراد خواهیم پرداخت.

باید علم و دانش بالا و به روز شده ای را در مورد انواع جراحی های زیبایی بینی داشته باشد و روی روش های مختلف این جراحی ها تسلط کاملی داشته باشد تا بتواند کار خود را به اصولی ترین شکل ممکن به انجام برساند.

باید نسبت به حالات و فرم بینی مد روز جامعه، اطلاعات کاملی داشته باشد و در زیبایی شناختی صورت مهارت داشته باشد تا بتواند بهترین فرم بینی را برای افراد مختلف پیشنهاد کند تا افراد بتوانند بهترین نتیجه را از انجام این جراحی ها بگیرند.

باید سعی داشته باشد که جراحی هایی با کمترین آسیب به بافت بینی و صورت را به انجام برساند و در این زمینه، علم و تجربه بالایی داشته باشد.

باید تجربه کافی و طولانی در زمینه جراحی انواع و اقسام بینی غضروفی و گوشتی و … را داشته باشد و روی بیماران مختلف کار کرده باشد تا بتواند با استفاده از تجربه خود، بهترین گزینه ها را برای بیماران جدید خود انتخاب کند‌.

باید از ابزارهای پیشرفته و مدرن برای جراحی های زیبایی و بینی استفاده کند تا در روند درمان و جراحی، کمترین آسیب و بیشترین کیفیت ممکن را برای بیمار خود به ارمغان آورد.

باید احساس مسئولیت بالایی نسبت به ظرافت و زیبایی کار خود داشته باشد

باید احساس مسئولیت بالایی نسبت به ظرافت و زیبایی کار خود داشته باشد و در روند بهبودی فرد جراحی شده نیز تمامی امکانات را برای او فراهم نموده و توضیحات لازم را به او بدهد و خود پیگیر کار خود باشد‌.

باید توانایی درک خواسته بیمار خود را داشته باشد و از نظرات او استفاده نموده و بهترین حالت و فرمی که او در نظر دارد را برای او فراهم نماید تا فرد مراجعه کننده، رضایت داشته باشد.

باید تمامی سوابق جسمی فرد مراجعه کننده را بداند تا بتواند جراحی متناسب با وضعیت و شرایط جسمانی فرد را برای او به انجام برساند تا فرد دچار مشکلات دیگری نشود.

باید بتواند رابطه و تعاملی دوستانه و صمیمی بین خود و فرد بیمار به وجود آورد تا فرد بیمار بتواند به سادگی مشکلات مربوط به بینی خود را با او در میان بگذارد.

از دانشگاه های معتبر و خوشنامی مدرک خود را دریافت کرده باشد و با نمونه کارهای خود بتواند اعتماد بیمار خود را نسبت به موفقیت آمیز بودن این جراحی جلب کند.

باید بتواند در بسیاری از موارد با کمترین تغییر در حالت صورت فرد، فرم بینی او را اصلاح نموده تا آسیبی به ظاهر فرد وارد نشود و در این زمینه نظرات فرد مراجعه کننده را بسیار مبنای جراحی خود قرار دهد.

باید بر اساس نوع بینی فرد مراجعه کننده، بهترین روش ممکن را بشناسد

باید بر اساس نوع بینی فرد مراجعه کننده، بهترین روش ممکن را بشناسد و دست به روش هایی بزند که با توجه به سن و جنسیت و همچنین نوع بینی فرد، مشکلات فرد مراجعه کننده به صورت دائمی حل شود و با روش هایی که پیشنهاد می دهد، کاری کند که حالات ناقص بینی فرد مراجعه کننده برنگردد.

باید بتواند نظارت کاملی بر بیمار خود قبل و بعد از جراحی بینی داشته باشد و بهترین ابزارهای تسریع کننده بهبودی را به او پیشنهاد دهد که مستلزم داشتن تجربه بالا و علم روز می‌باشد.

تمامی این موارد که ما در مقاله جامع بهترین جراح بینی غضروفی در تهران برای شما مطرح نمودیم، از گزینه هایی است که اگر جراح متخصص داشته باشد، می تواند گزینه مطلوب تری را رقم زده و توجه داشته باشید که متخصصان بر مبنای محیط کاری و سطح علم و دانشی که دارند، متفاوت عمل کرده و ممکن است بعضی از آن ها یک یا چند مولفه مهم را نداشته باشند. شما با مراجعه و مشورت با خانم دکتر جمشیدی، کلیه مولفه های فوق را در ایشان خواهید دید.

به صورت کلی هر چه این مولفه ها بیشتر در یک پزشک جراح جمع شده باشد، او می تواند کیفیت بهتری را به شما ارائه داده و شما نتیجه مطلوب تری را از این جراحی ها به دست آورید.

خانم دکتر خدیجه جمشیدی

با ویژگی هایی که خانم دکتر خدیجه جمشیدی دارند، ما خانم دکتر جمشیدی را به عنوان یکی از بهترین متخصصین جراحی بینی غضروفی و. .. در شهر تهران معرفی می کنیم که شما عزیزان می توانید با مراجعه به ایشان و سنجش مولفه های ذکر شده و مشورت و تحقیق، تحت نظر این پزشک متخصص برای انجام جراحی بینی خود اقدامات لازم را انجام دهید.

توجه داشته باشید که بسیاری از شهرهای کشورمان از کادر و امکانات بسیار خوبی در زمینه جراحی و مراقبت های بعد از آن برخوردار هستند اما قطعا شهر تهران با داشتن متخصصان مجربی همچون دکتر خدیجه جمشیدی و امکانات پزشکی متمرکز شده و با کیفیت تر، می تواند به عنوان بهترین گزینه برای انجام جراحی های زیبایی و بینی مطمئن تر و با کیفیت تر در نظر گرفته شود که البته این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

با ما در ادامه مقاله جامع بهترین جراح بینی غضروفی در تهران همراه باشید تا حال که بهترین پزشکان جراح و ویژگی های آن ها را شناختید، به شناخت جامع و کاملی نسبت به جراحی بینی غضروفی و این گونه از بینی دست پیدا کنید.

پس با ما همراه باشید.

بینی غضروفی چیست؟

بینی غضروفی چیست؟
بینی غضروفی چیست؟

همان طور که می دانید، در این مقاله که به عنوان بهترین جراح بینی غضروفی در تهران نامگذاری شده است، قصد داریم در مورد جنسی از بینی صحبت کنیم که اصطلاحا غضروفی است و ساختار غضروفی در آن غالب تر است و طبعا دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می‌باشد و از مزایا و معایب مختلفی نیز برخوردار است که در این مقاله بدان اشاره خواهیم نمود .

معرفی بینی غضروفی

معرفی بینی غضروفی
معرفی بینی غضروفی

در مورد بینی های غضروفی باید این نکته را بدانیم که اگر ساختمان هرمی بینی ما از غضروف تشکیل شود و ساختمان و اساس استخوانی بینی نازک باشد و پوسته نازک داشته باشد، ما به این گونه بینی ها، بینی غضروفی می‌گوییم و اگر پزشکان بخواهند این گونه از بینی ها را مورد جراحی قرار بدهند، باید از روش های جراحی بینی غضروفی استفاده نمایند تا نتیجه قابل پسند و صحیحی به دست آید.

باید بدانیم که در این نوع از جراحی بینی ، اعضای هدف، استخوان و غضروف بینی می‌باشد که تمام اصلاحات برای برطرف نمودن ایرادات ظاهری حاصل از این ساختمان غضروف و استخوان انجام می گردد.

در مورد بینی غضروفی نیز باید این نکات را بدانیم که معمولا این نوع از بینی ها دارای انعطاف بسیار بالایی هستند و البته پوست نازک نیز می‌باشند.

در واقع در این نوع از بینی ها به  علت وجود غضروف که ماده ای بسیار منعطف می باشد، بینی حالت منعطف پیدا کرده است و به علت وجود پوست نازک در این گونه از بینی ها، اندام های استخوانی بینی بیشتر در چشم بوده و شاید به عنوان ایرادی ظاهری مطرح گردد.

همین عوامل باعث می شود که جراحان زیبایی و بینی بهتر بتوانند این گونه از بینی ها را حالت داده و جراحی نمایند.

پس به عنوان یکی از موارد پر اهمیت و یا به عنوان یکی از مزایای بینی های غضروفی باید به این نکته توجه داشت که اگر این عمل جراحی تحت نظر متخصصان مجرب این حوزه همچون خانم دکتر جمشیدی به انجام برسد، قطعا نتواند از انواع دیگر بینی ها خوش فرم تر شده و جذابیت خاصی پیدا کند.

مشکل قوز روی پل بینی

باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که در اکثر جراحی های بینی های غضروفی، می توان یکی از اشکالات ظاهری را مشکل قوز روی پل بینی دانست که  باعث می شود زیبایی بینی فرد مراجعه کننده با اخلال روبرو شده و در زیبایی صورت و مو تاثیر شایانی بگذارد.

همچنین باید بدانیم که بینی هایی که معمولاً به شکل غضروفی هستند و یا بینی های غضروفی و استخوانی، بسیار منعطف اما محکم می باشند و همچنین می‌توان گفت که میزان چربی در بینی های استخوانی و غضروفی بسیار کمتر از این مقدار چربی در بینی های گوشتی می باشد و معمولاً این گونه از بینی ها بعد از عمل جراحی ورم کمتری کرده و حاصل جراحی بینی غضروفی برای فرد مراجعه کننده رضایتبخش تر خواهد بود.

البته این نکته نیز می‌تواند بسیار پر اهمیت باشد که بینی های غضروفی معمولاً به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که جنسیت هر کدام از آن ها توسط پزشکان متخصص و مجربی همچون دکتر خدیجه جمشیدی قبل از عمل جراحی مشخص شده و پزشکان بر اساس نوع بینی و ساختار آن، دست به عمل های جراحی زیبایی بینی در نقاط مختلف می زنند.

به صورت کلی می توان گفت که بافت بینی از سه عامل غضروف استخوان و چربی تشکیل شده است و اساس میزان هر کدام از این مولفه ها، بینی های گوشتی به انواع و اقسام مختلفی تقسیم خواهند شه که در ادامه به آن خواهیم پرداخت:

 بینی های غضروفی _ گوشتی:

بینی های غضروفی _ گوشتی:
بینی های غضروفی _ گوشتی:

باید در مورد بینی های غضروفی_گوشتی این نکته را بدانیم که در این نوع از بینی ها، بخش غضروف در نقاط پایین و همچنین نوک بینی به صورت بزرگ و همچنین برجسته قرار دارد که  به این نوع از بینی ها بینی غضروفی_گوشتی می گویند.

 بینی استخوانی _غصروفی:

بینی استخوانی _غصروفی:
بینی استخوانی _غصروفی:

همچنین در مورد بینی های استخوانی غضروفی باید این نکته را بدانیم که یکی از ویژگی های معنی های غضروفی، داشتن پوست نازک در ناحیه استخوانی می باشد.  در این نوع از بینی، پوست بینی بسیار نازک تر از حالات قبلی بوده اما می‌توان گفت که ساختار بینی در بینی استخوانی غضروفی بسیار محکم تر و شاید منعطف تر می باشد.

باید بدانیم که در بینی های استخوانی_غضروفی، یکی از مولفه ها و یا نشانه های ظاهری این نوع از بینی ها که در بسیاری از افرادی که دارای بینی غضروفی استخوانی هستند، ظاهر شده است؛ برآمدگی هایی روی پل بینی می باشد که همان طور که پیشتر در مقاله بهترین جراح بینی غضروفی در تهران برای شما مطرح نمودیم، می‌تواند باعث مشکلات ظاهری گردد.

پس بر حسب همین نکاتی که در این بخش از مقاله جامع بهترین جراح بینی غضروفی در تهران مطرح نمودیم، بینی های غضروفی معمولاً به دو دسته مختلف و مشهور تقسیم بندی خواهند شد و پزشکان متخصص شما، پس از عیب یابی و نواقص ساختار بینی غضروفی و همچنین با در نظر گرفتن نتیجه تغییرات در صورت شما، به بهترین روش های جراحی بینی غضروفی  دست خواهند زد و در این راستا قطعا خواست شما را نیز مبنای کار خویش قرار خواهند داد. اطلاعات تکمیلی در این زمینه را از خانم دکتر جمشیدی بخواهید.

فواید و معایب داشتن بینی غضروفی

فواید و معایب داشتن بینی غضروفی
فواید و معایب داشتن بینی غضروفی

اگر بخواهیم در مقاله بهترین جراح بینی غضروفی در تهران به فواید و معایب بینی های غضروفی به صورت مختصر اشاره کنیم، باید بگوییم که در این نوع از بینی ها فواید زیر را می توان در نظر گرفت:

  • این بینی ها ساختار محکم تر و در عین حال منعطف تری دارند.
  • این بینی ها پس از جراحی خوش فرم تر شده و برگشت پذیری کمتری خواهند داشت.
  • این بینی ها اگر تحت جراحی قرار بگیرند، ورم کمتری داشته و بهبودی در این سبک زودتر و بهتر حاصل خواهد شد .

اما از معایب این گونه از بینی ها نیز باید بگوییم:

اما از معایب این گونه از بینی ها نیز باید بگوییم:
اما از معایب این گونه از بینی ها نیز باید بگوییم:
  • معمولا این گونه از بینی ها در قسمت پل روی بینی دارای برآمدگی و یا اصطلاحا قوز هستند که می تواند ظاهر صورت را بر هم بریزد.
  • پوست نازک تری دارند و امکان خراشیدگی بر اثر ضربه بیشتر خواهد بود، اما در عین حال محکم هستند.

با ما در ادامه مقاله جامع بهترین جراح بینی غضروفی در تهران همراه باشید.

همه آنچه که باید در مورد جراحی بینی بدانیم

همه آنچه که باید در مورد جراحی بینی بدانیم
همه آنچه که باید در مورد جراحی بینی بدانیم

در این بخش از مقاله جامع بهترین جراح بینی غضروفی در تهران و با همیاری خانم دکتر جمشیدی، به صورت جامع و کامل به نکاتی خواهیم پرداخت که دانستن آن برای همه ما ضروری بوده و می تواند در شناخت اهداف جراحی بینی، زمان انجام این عمل، روش های مختلف انجام این جراحی و موارد مهم دیگر یاری رساند.

با ما در ادامه مقاله جامع بهترین جراح بینی غضروفی در تهران همراه باشید.

عمل جراحی بینی:

عمل جراحی بینی:
عمل جراحی بینی:

راینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی یک روش محبوب برای کسانی است که از اندازه یا شکل بینی خود ناراضی هستند. رینوپلاستی کاربردهای بسیار متنوع تری داشته است، مانند بهبود عملکرد بینی پس از آسیب یا بیماری شدید، یا کمک به مشکلات تنفسی که خواب و ورزش را مختل می کند، علاوه بر مزایای زیبایی شناختی شناخته شده آن.

هدف از انجام دادن جراحی زیبایی بینی، یقینا بهبودی ظاهر و بهبودی عملکرد بینی با در نظر گرفتن انواع پوست و ساختار صورت فرد بیمار است. جراحان زیبایی بینی ما علم و هنر را با هم ترکیب می کنند تا نتایج بلند مدتی را برای بیماران ارائه دهند.

جراحی بینی به دو دسته زیبایی و درمانی تقسیم می شود. جراحی زیبایی بینی به دلایل زیبایی، مستلزم تغییر ظاهر بینی است. هدف از جراحی بینی درمانی، بهبود باز بودن مجاری هوایی بینی، کاهش انسداد آن ها و بهبود تنفس است. جراحی بینی همچنین می تواند شامل ترکیبی از عمل های زیبایی و عملکردی باشد. به هر حال، تمام جراحی های بینی بر اساس عوامل عملی و زیبایی انجام می شود.

تکنیک هایی که جراح زیبایی در طول عمل استفاده می کند، بسته به آناتومی بیمار و تغییرات مورد نظر، هر بار کمی متفاوت به نظر می رسد. جراحی بینی، بسیار فردی است و تکنیک های دقیقی که جراح زیبایی در طول عمل استفاده می کند، بسته به آناتومی بیمار و تغییرات مورد نظر، هر بار کمی متفاوت به نظر می رسد. روش های جراح زیبایی به طور کلی در یکی از رویکردهای رویه زیر قرار می گیرند.

جراحی بینی باز:

جراحی بینی باز:
جراحی بینی باز:

در این روش، در زیر نوک بینی و بین سوراخ های بینی، یک برش  ریز و کوچک برای جراحی بینی “باز” ​​ایجاد می شود. این روش به جراح پلاستیک دید بهتری از آناتومی بینی می دهد و به او اجازه می دهد تا بینی را به دلخواه شکل دهد.

خانم دکتر جمشیدی معمولاً از تکنیک رینوپلاستی باز برای افرادی استفاده می کنند که به دلیل دسترسی بهتر نیاز به تغییر شکل گسترده تری دارند. جراحات و بخیه های  حاصل به خوبی در انحنای طبیعی بینی پنهان می شوند و تا حد امکان نامرئی می شوند.

رینوپلاستی بسته:

رینوپلاستی بسته:
رینوپلاستی بسته:

در رینوپلاستی “بسته”، برش هایی در داخل سوراخ های بینی ایجاد می شود. این روش بیشتر برای افرادی استفاده می شود که برای رسیدن به نتایج مطلوب، فقط به تغییرات جزئی در ساختار بینی نیاز دارند. مزیت رینوپلاستی بسته این است که بعد از عمل، جای زخم قابل مشاهده نیست. با این حال، ممکن است برای روش های جراحی بینی جدی تر مناسب نباشد.

تیپ پلاستی:

اصطلاح “اتوپلاستی” به ناحیه تغییر شکل و نه تکنیک های برش اشاره دارد. همان طور که ممکن است انتظار داشته باشید، اتوپلاستی روشی است که شامل تغییر تنها نوک بینی بدون آسیب رساندن به سایر اجزای بینی است. برای otoplasty، جراحان زیبایی ممکن است از روش باز یا بسته استفاده کنند.

چه کسانی کاندیدای مناسب برای جراحی بینی هستند؟

چه کسانی کاندیدای مناسب برای جراحی بینی هستند؟
چه کسانی کاندیدای مناسب برای جراحی بینی هستند؟

رینوپلاستی برای مردان و زنان در هر سنی مفید است. اگرچه جراحان زیبایی هنگام تعیین این که آیا یک بیمار جوان برای جراحی زیبایی بینی مناسب است یا خیر، مراقبت ویژه ای می کنند؛ اما تغییر شکل بینی یکی از رایج ترین تکنیک های جراحی زیبایی برای نوجوانان است.

تا زمانی که یک دختر به 14 سالگی و یک مرد به 16 سالگی برسد، بینی باید از نظر فیزیکی کاملاً بزرگ شود. بیماران جوانتر همچنین باید بلوغ عاطفی و درک روش جراحی زیبایی را نشان داشته باشند تا برای انجام این جراحی، مناسب به نظر برسند.

داشتن انتظارات معقول برای بیماران در هر سنی بسیار مهم است. رینوپلاستی می تواند به شما در بهبود بینی فعلی شما کمک کند، اما نمی تواند “کمال زیبایی” را ارائه دهد یا بینی شما را شبیه شخص دیگری کند.

اما یک جراح زیبایی ماهر و آموزش دیده مانند خانم دکتر جمشیدی، گزینه های مختلفی را برای شما توضیح می دهد و با شما همکاری می کند تا بینی متناسب با ویژگی های شما را برایتان به وجود آورد و شکل دهد.

قبل از عمل مهم است که با یک جراح پلاستیک بینی حرفه ای مشورت کنید. در طول مشاوره، جراح از بیمار عکس می گیرد و از او موارد زیر را  می پرسد:
  • نوع پوست
  • سن یک عامل مهم است. (مگر این که مشکلات تنفسی جدی وجود داشته باشد، فرد باید 15 سال یا بیشتر سن داشته باشد.)
  • سابقه جراحی یا جراحت قبلی
  • احتقان بینی یا مشکل در تنفس در گذشته

علاوه بر این، جراح به شما این موارد را شرح خواهد داد:

  • نحوه تغییر بینی با مدل سازی استخوان و غضروف بینی
  • درمان شامل چه چیزی است و بیمار چه انتظاری دارد؟
  • عمل جراحی در کجا انجام خواهد شد؟
  • گزینه های بیهوشی مناسب شما چگونه است؟
  • عوارض احتمالی این عمل چیست؟
  • هر گونه بیماری باید در اسرع وقت و قبل از جراحی به مطب جراح گزارش شود. اگر در روز عمل احساس ناخوشایندی داشتید، باید در زمان مقرر به اتاق جراحی مراجعه کنید و برای تعیین بی خطر بودن عمل، معاینه شوید.
  • جراح ممکن است اولین برش را در پایین بینی ایجاد کند و سپس پوست را حرکت دهد تا استخوان و غضروف زیر آن نمایان شود. جراح می تواند غضروف اضافی را با چاقو بردارد و استخوان را با استئوتوم که یک ابزار کوچک است، شکل دهد.
هنگام انجام جراحی زیبایی برای بهبود ظاهر بینی، جراح ممکن است جراحی تنفس بینی را نیز برای رفع مشکلات راه هوایی بینی انجام دهد

هنگام انجام جراحی زیبایی برای بهبود ظاهر بینی، جراح ممکن است جراحی تنفس بینی را نیز برای رفع مشکلات راه هوایی بینی انجام دهد. در ادامه، چند نمونه از این رفع مشکلات همراه جراحی بینی را بیان می کنیم:

  • انحراف تیغه بینی؛ دیواره داخلی که دو حفره بینی را از هم جدا می کند، می تواند با تیغه بینی اصلاح شود.
  • جااندازی شاخک تحتانی برای درمان ساختارهای استخوانی پوشیده شده در بینی انجام می شود که می توانند به دلیل آلرژی یا مشکلات سینوسی بزرگ شوند.
  • ترمیم دریچه بینی روشی است که قسمت های بسیار کوچک بینی را تقویت یا بزرگ می کند.
  • در جراحی رينوپلاستی يا جراحی راه هوايی بينی، از گرافت غضروف برای تقويت و حمايت از بينی استفاده می شود. بیشتر این گرافت ها از سپتوم بینی (داخل بینی) یا در روش های پیچیده تر از پشت گوش یا دیواره قفسه سینه (غضروف دنده ای) می آیند.

پیشنهاد می کنیم از صفحه هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی دیدن کنید.

نکات لازم بعد از جراحی بینی غضروفی

نکات لازم بعد از جراحی بینی غضروفی
نکات لازم بعد از جراحی بینی غضروفی

یک پرستار، بیماران را در ناحیه بهبودی پس از جراحی تحت نظر دارد. پس از بهبودی کامل از بیهوشی، بیمار می تواند در روز جراحی به خانه بازگردد. این مورد معمولا ساعت های زیادی طول نمی کشد. شما باید ترتیب حمل و نقل را به خانه خود بدهید. یک فرد بالغ مسئول باید در مواقع اضطراری، یک شب در همان خانه بماند.

بیمار باید در خانه در حالت استراحت باشد و سر خود را روی 2 تا 3 بالش بلند بگذارد. اگر سر خود را بالاتر از قلب خود قرار دهید، تورم کاهش می یابد. هنگام استفاده از توالت خارج از تخت، دستیار باید حضور داشته باشد. به هر قیمتی باید از تنش جلوگیری کرد. برای یبوست، از نرم کننده مدفوع یا ملین ملایم استفاده کنید.

آتل یا پانسمان بینی روی سطح خارجی بینی زده می شود که یک هفته بعد از عمل برداشته می شود

آتل یا پانسمان بینی روی سطح خارجی بینی زده می شود که یک هفته بعد از عمل برداشته می شود. با کاهش تورم، آتل شل می شود. اگر قالب خیس شود، ممکن است خیلی زود بیرون بیفتد. این معمولاً دلیلی برای نگرانی نیست و بر نتیجه عمل تأثیر نمی گذارد.

معمولاً خونریزی بینی متوسط ​​است که با گذشت زمان کاهش می یابد. پانسمان گازی خون را جمع آوری می کند و فقط زمانی باید تعویض شود که کاملاً اشباع شده باشد. معمولاً در 24 ساعت اول پس از جراحی، پانسمان ها هر ساعت تعویض می شوند.

پس از چند روز، معمولاً دیگر نیازی به این پانسمان نیست. در سه هفته اول پس از جراحی، از مصرف آسپرین، داروهای حاوی آسپرین یا داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی خودداری کنید.

پس از جراحی، برای بیماران آنتی بیوتیک تجویز می شود. دریافت تمام داروهایی که برای شما تجویز شده، بسیار مهم است. همچنین نسخه ای برای دارو وجود خواهد داشت که در صورت نیاز می توان آن را مصرف کرد. رانندگی نکردن بسیار مهم است.

اگرچه می‌توانید تغییراتی را که جراح زیبایی برای شما ایجاد کرده است را مشاهده کنید، اما پس از کاهش کبودی و تورم اولیه، معمولاً تا یک سال مقداری ورم باقیمانده وجود دارد که دیگران معمولاً از آن بی خبرند.

جراحی زیبایی بینی اثر طولانی مدت دارد

جراحی زیبایی بینی اثر طولانی مدت دارد. این بدان معناست که بینی جدید شما تا پایان عمر همراه شما خواهد بود، اما همچنین نیاز به انتخاب یک جراح پلاستیک واجد شرایط می باشید تا بتوانید برای دستیابی به نتایج مورد نظر خود به او اعتماد کنید. توصیه اکید ما، خانم دکتر جمشیدی می باشد.

تا 6-3 ماهگی ممکن است عدم تقارن در سوراخ های بینی، بی حسی در نوک بینی و پوست اضافی در محل برداشته شدن استخوان بینی (پشت بینی) وجود داشته باشد. برای ماساژهای لازم در این موارد، با پزشک خود مشورت کنید. لطفاً ماساژهای توصیه شده توسط پزشک خود را انجام دهید، نه ماساژهایی که توسط دوستان و بستگان شما توصیه می شود.

اگر خانم دکتر جمشیدی ماساژی را توصیه نکرده است، به این دلیل که شما آن را فراموش کرده اید، آن را توصیه نکرده است، بلکه به این دلیل است که به آن نیاز ندارید.

در 3 ماه اول بعد از جراحی، ممکن است گاهی اوقات دچار گرفتگی بینی و مشکلات تنفسی، خشکی بینی، تورم و بی حسی نوک بینی خود هنگام صبح و هنگام بیدار شدن شوید.

برای استفاده از عینک آفتابی یا هر عینک دیگری، در 3 ماهگی با پزشک خود مشورت کنید

برای استفاده از عینک آفتابی یا هر عینک دیگری، در 3 ماهگی با پزشک خود مشورت کنید. اما این بدان معنا نیست که می توانید در ماه سوم از آن استفاده کنید.

اگر پزشکتان چیز دیگری به شما نگفت، می توانید بعد از هفته دوم شنا کنید و آفتاب بگیرید.

با خیال راحت به بینی خود دست بزنید. آکنه ممکن است 3-6 هفته پس از عمل روی پوست شما ظاهر شود. لطفا آن ها را با صابون های PH مناسب و ژل های پاک کننده صورت تمیز کنید.

آفتاب زیاد، حمام ترکی، سونا، سولاریوم تا 3 ماه پس از عمل توصیه نمی شود. هر وقت خواستید، حمام آب گرم بگیرید.

به مدت 3 ماه، از ضربه های سخت به بینی خودداری کنید.

در 6 ماه اول بعد از جراحی، تغییراتی در شکل بینی شما ایجاد می شود و اصطلاحا بینی می نشیند و به حالت طبیعی تری باز می گردد. به خصوص در دوره اولیه، ما تحت تاثیر نظرات محیط در مورد بینی شما قرار نمی گیریم. تغییر را در تصاویری که ارسال می کنید، مشاهده خواهید کرد.

نقش بینی در تنفس صحیح چگونه است؟

نقش بینی در تنفس صحیح چگونه است؟
نقش بینی در تنفس صحیح چگونه است؟

بسیاری از افراد که دچار مشکلات و ضایعه در نقاط مختلف بینی خود هستند، معمولا به درستی از طریق بینی نمی‌توانند نفس بکشند و حتی ممکن است نفس کشیدن از طریق بینی برای آن ها سخت و دشوار نیز باشد و در چنین مواقعی وقتی این افراد به پزشکان متخصص و مجرب حوزه جراحی زیبایی و جراحی بینی همانند دکتر خدیجه جمشیدی مراجعه نمایند، ایشان با معاینه بینی برای آن ها مشخص می کنند که آیا آن ها نیاز به جراحی بینی دارند یا خیر؟

این قبیل از جراحی ها اگر چه می تواند در ظاهر فرد نیز تأثیرات مختلفی بگذارد، اما نمی‌توان هدف آن را جنبه زیبایی صورت دانست و معمولا برای درمان به کار می رود.

زیرا افرادی که از سمت بینی نمی‌توانند به درستی تنفس کنند، معمولا به سمت تنفس از راه دهان متمایل می شوند که این کار ضررهای مختلفی برای فرد به دنبال خواهد داشت که در این بخش از مقاله جامع بهترین جراح بینی غضروفی در تهران، به آن اشاره خواهیم نمود:

بسیاری از مردم از طریق دهان نفس می کشند، زیرا نفس کشیدن از طریق بینی برایشان مشکل است و احساس می کنند اکسیژن به بدنشان نمی رسد، بنابراین به جای بینی، به دهان متوسل می شوند. اما آیا این کار خطراتی برای سلامتی دارد؟ چه چیزی باعث تنفس دهانی می شود؟

البته ممکن است احساس نکنید که به جای بینی از طریق دهان نفس می‌کشید، به خصوص در ساعات خواب، اما علائم زیر معمولاً در صورت انجام این کار در شما ظاهر می‌شود:
  • خر و پف
  • خشکی دهان
  • بوی بد دهان.
  • گرفتگی صدا
  • خسته از خواب بیدار شدن
  • خستگی مزمن
  • سیاهی دور چشم
  • سردرگمی مغز

در کودکان، این علائم ممکن است ظاهر شود:

  • رشد آهسته
  • تحریک پذیری
  • افزایش دفعات گریه به خصوص در شب
  • بزرگ شدن لوزه ها
  • خشکی و ترک لب
  • مشکلات تمرکز
  • خواب آلودگی در ساعات روز

تنفس دهانی خطر ابتلا به بیماری های زیر را افزایش می دهد:

تنفس دهانی خطر ابتلا به بیماری های زیر را افزایش می دهد:
تنفس دهانی خطر ابتلا به بیماری های زیر را افزایش می دهد:
  • حساسیت مزمن
  • تب یونجه یا رینیت فصلی
  • سینوزیت مزمن
  • آسم
  • استرس و اضطراب مزمن
  • بیماری پریودنتال، مانند پوسیدگی دندان
  • بوی بد دهان
  • گلو درد و گوش

حال که در مقاله جامع بهترین جراح بینی غضروفی در تهران با اهمیت تنفس صحیح از راه بینی آشنا شدیم، باید بدانیم که یکی از مهم ترین دلایل این موضوع، نواقص بینی است که شما عزیزان برای حل کردن این موضوع، بایستی با متخصصان مجربی همچون دکتر خدیجه جمشیدی در ارتباط باشید.

سخن آخر

سخن آخر
سخن آخر

بار دیگر و به عنوان سخن آخر در مقاله جامع بهترین جراح بینی غضروفی در تهران، ما به شما یکی از بهترین متخصصان و جراحان حوزه جراحی بینی در شهر تهران را معرفی می کنیم که می تواند با علم و دانش به روز خود، بهترین راهکارهای درمانی و زیبایی را برای شما به خدمت بگیرد.

شما عزیزان می توانید با مراجعه مستقیم به دکتر خدیجه جمشیدی در شهر تهران، تحت معاینه ایشان قرار گرفته و با مشورت با این پزشک متخصص و مشاوره هایی که ایشان به شما ارائه خواهد داد، بهترین تصمیمات را در زمینه جراحی بینی خود بگیرید.

باز هم توجه داشته باشید که عضو بینی به خاطر جایگاه مرکزی خود در صورت شما، یک عضو بسیار حیاتی هم برای ظاهر و هم سلامتی شما محسوب خواهد شد و شما عزیزان باید به شدت از این عضو مراقبت کرده و هرگز نباید ناسنجیده، بینی خود را به تیغ جراحان نابلد و بی تجربه بسپارید.

پس قبل از هر کاری حتما با متخصصان مجرب این حوزه و افرادی که سابقه انجام این جراحی را دارند، مشورت بگیرید و سپس دست به اقداماتی مناسب با شرایط خود بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مطب

۰۲۱۸۸۸۵۶۳۳۷

۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

واتساپ : ۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

روزهای مطب، یکشنبه و سه شنبه ۴تا۷

میدان ونک،خیابان گاندی شمالی خیابان شهید محمدصانعی،پلاک ۱۹ طبقه ۳،واحد۸

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.