بهترین جراح بینی خانم در تهران

بهترین جراح بینی خانم در تهران

با موضوع بهترین جراح بینی خانم در تهران در خدمت شما هستیم.

مبحث زیبایی و تناسب چهره یکی از مهمترین دغدغه های هر فردی می باشد. از طرفی زیبایی چهره و تناسب آن تاثیر زیادی در اعتماد به نفس افراد و در نتیجه بازدهی عملکرد روزانه آنها خواهد داشت. برخی از مشکلات و دلایلی می تواند زیبایی چهره و تناسب آن را دچار اخلال کند.

به همین دلیل برای این موضوع و حل آن باید چاره ای اندیشید. صورت انسان از اجزای مختلفی تشکیل شده است که یکی از مهمترین عضوهای صورت که در مرکز آن قرار دارد، بینی است.

بینی یکی از مهمترین و کلیدی ترین اعضای صورت محسوب می شود که نقش مهمی در زیبایی چهره دارد. موضوع زیبایی بینی بخصوص در خانم ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. زیرا خانم ها ماهیتا به زیبایی خود بیشتر اهمیت می دهند.

افرادی که دچار مشکلاتی از نظر ظاهری در بینی خود می شوند، می توانند از روشی موثر برای زیباتر شدن بینی خود استفاده کنند که این روش جراحی بینی نام دارد. جراحی بینی با هدف ایجاد تغییرات ظاهری و ساختاری برای ایجاد تغییرات در بینی پدید آمده است.

فهرست مطالب

ویدئو بهترین جراح بینی خانم در تهران

جراحی بینی صرفا به ظاهر قضیه یعنی زیبایی بینی و صورت نخواهد پرداخت. بلکه می تواند به عنوان یک روش درمانی موثر در جهت رفع مشکلات ساختاری آن بپردازد و در واقع ماهیت درمانی هم دارد.

موضوع عمل بینی چه برای آقایان و چه خانم ها از اهمیت زیادی برخوردار است، اما بررسی های نشان می دهد که میزان جراحی بینی در خانم ها به مراتب بیشتر از آقایان می باشد و اغلب خانم ها از جراحی بینی به عنوان زیبایی بینی و تناسب آن با صورت استفاده می کنند. برای موثر بودن جراحی بینی لازم است پزشک جراح متخصص و با تجربه ای استفاده نمود تا بتوان بهترین نتیجه را از جراحی بدست آورد.

اینفوگرافیک بهترین جراح بینی خانم در تهران

اینفوگرافیک بهترین جراح بینی خانم در تهران
اینفوگرافیک بهترین جراح بینی خانم در تهران

به همین دلیل ما در این مقاله به بررسی بهترین جراح بینی خانم در تهران می پردازیم و از وِیژگی های یک پزشک جراح مناسب مطالبی را اشاره خواهیم کرد. در ادامه مقاله به بررسی جراحی بینی و اهمیت و مزیت های آن خواهیم پرداخت و از انواع جراحی بینی نکاتی را اشاره خواهیم کرد.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جراحی بینی و انجام آن با یکی از بهترین متخصصین حوزه جراحی بینی یعنی سرکار خانم دکتر خدیجه جمشیدی، تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. همچین ایشان بهترین جراح بینی گوشتی در تهران شناخته شده اند.

ما در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

بهترین جراح بینی خانم در تهران کدام است؟

ویژگی های بهترین جراح بینی خانم در تهران چیست؟

عمل بینی چیست ؟

چه افرادی کاندید مناسب عمل بینی هستند؟

رینوپلاستی یا عمل زیبایی بینی چیست؟

جراحی بینی باز و جراحی بینی بسته چیست؟

عمل بینی طبیعی چیست؟

عمل بینی فانتزی چیست؟

عمل بینی نیمه فانتزی چیست؟

چه افرادی نباید اقدام به جراحی بینی کنند؟

مراحل جراحی بینی چیست؟

بهبودی و دوران نقاهت جراحی بینی چگونه است؟

 

بهترین جراح بینی خانم در تهران

بهترین جراح بینی خانم در تهران
بهترین جراح بینی خانم در تهران

در مقدمه مقاله به اهمیت زیبایی چهره و صورت پرداخته شد و متوجه شدیم که بینی از مهمترین اجزای صورت محسوب می شود که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره و صورت دارد.

امروزه در کشور ما از عمل بینی برای زیبایی بینی و همچنین حل مشکلات ساختاری بینی استفاده می شود. موضوع جراحی بینی برای خانم ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

زیرا خانم ها اهمیت بیشتری به ظاهر بینی خود می دهند. از طرفی بسیاری از خانم ها مایل هستند که عمل جراحی خود را به پزشک جراح خانم بسپارند.

برای اینکه بتوان یک پزشک جراح خانم را برای جراحی بینی انتخاب کرد و اقدام به جراحی نمود، باید عوامل مختلفی را مورد بررسی قرار دارد تا بتوان اقدام به انتخاب بهترین جراح بینی خانم در تهران نمود.

پیشنهاد می کنیم از پست لیست دکتر جراح بینی در تهران دیدن کنید.

در جراحی بینی و انواع آن بنا بر حساسیت جراحی، انتخاب پزشک مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است

در جراحی بینی و انواع آن بنا بر حساسیت جراحی، انتخاب پزشک مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است و پزشک متخصص و جراح باید در این زمینه تجربه کافی را داشته باشد تا بتواند موفقیت آمیز بودن جراحی بینی را رقم بزند. از طرفی سابقه و رزومه طولانی یک پزشک جراح بینی می تواند خیال ما را از بابت جراحی و خطر آفرین نبودن آن راحت نماید.

پزشکان و متخصصان زیادی در حوزه جراحی بینی اعم از جراحی زیبایی بینی، رینوپلاستی یا همان زیبایی بینی و … مشغول به فعالیت هستند که بسیاری از آنها خانم می باشند.

برای اینکه بتوان اقدام به انتخاب بهترین جراح بینی خانم در تهران نمود باید ویژگی های مختلفی را مورد بررسی قرار داد تا بتوان به نتیجه اجمالی در خصوص انتخاب بهترین پزشک رسید. ما در مبحث بعدی مقاله به بررسی این ویژگی های مهم می پردازیم که می تواند حائز اهمیت باشد.

از طرفی شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انجام جراحی بینی و روش های آن، با یکی از بهترین و با تجربه ترین متخصصین حوزه جراحی بینی اعم از جراحی زیبایی و جراحی درمانی بینی، یعنی سرکار خانم دکتر خدیجه جمشیدی مراجعه نمایید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

ویژگی های بهترین جراح بینی خانم در تهران

ویژگی های بهترین جراح بینی خانم در تهران
ویژگی های بهترین جراح بینی خانم در تهران

همانطور که گفته شد، اهمیت انتخاب پزشک جراح بینی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای اینکه بتوانیم اقدام به انتخاب بهترین پزشک جراح خانم در تهران نماییم، لازم است عوامل و شرایط و ویژگی هایی را مورد بررسی قرار دهیم تا متوجه شویم که کدام پزشک برای جراحی بینی مناسب است.

برخی از پزشکان جراح بینی از مهارت بسیار بالایی برخوردار هستند که بدین گونه است زمانی یک فرد اقدام به جراحی بینی می کند، بعد از جراحی کسی متوجه نمی شود که جراحی بینی انجام شده است. این مورد نشان می دهد پزشک جراح از مهارت و توانایی بسیار بالایی برخوردار است.

فرقی نخواهد داشت که پزشک جراح خانم باشد یا آقا، به هر حال تعدادی از ویژگی هایی وجود دارد که یک پزشک جراح باتجربه و متخصص را از یک پزشک مبتدی متمایز خواهد کرد.

پزشکان حرفه ای و متخصص و با مهارت بالا، اغلب با پزشکان حرفه ای تر همکاری کرده اند و همچنین از دستیارانی استفاده می کنند که در زمینه تخصصی خود دارای مهارت و تجربه فراوانی می باشند.

ما در ادامه مقاله به بررسی برخی از عوامل مهم و ویژگی های مهم یک پزشک جراح مناسب خواهیم پرداخت که می تواند برای ما مشخص کند که یک پزشک از مهارت بالایی برخوردار است یا خیر. این ویژگی های عبارتند از:

تجربه، مهارت و تحصیلات

تجربه، مهارت و تحصیلات
تجربه، مهارت و تحصیلات

از مهمترین و اولین ویژگی های یک پزشک جراح بینی این است که دارای مدرک و تحصیلات در این زمینه باشد. زمانی که برای جراحی بینی اقدام می کنیم، لازم است به متخصص گوش و حلق و بینی یا فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک مراجعه نماییم.

تمامی این پزشکان لازم است در بازه ای 15 ساله، اقدام به تحصیل کرده باشند تا بتوانند در سطح حرفه ای اقدام به جراحی بینی نمایند. زیرا جراحی بینی جز حساس ترین انواع جراحی های زیبایی و درمانی می باشد.

همچنین یک پزشک متخصص و ماهر، باید دوره های عملی حرفه ای را نزد پزشکان حرفه ای گذارنده باشد و تمامی جوانب کار یک جراحی بینی را بصورت کامل آموخته باشد. در این دوره ها، سعی خواهد شد که پزشک مهارت خود را افزایش دهد.

همچنین یک پزشک جراح مناسب، باید تجربه عمل جراحی را پشت سر گذاشته باشد که طبیعتا در ابتدای کار و دوره های یادگیری او، جراحی های ساده بینی بهاو سپرده خواهد شد و به مرور زمان سطح جراحی خود را افزایش خواهد داد تا بتواند با تسلط کامل به سطح بالایی برسد.

بنابراین زمانی که اقدام به انتخاب بهترین جراح بینی خانم در تهران، می کنیم باید مهارت و تجربه و تحصیلات پزشک مورد نظر را مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم.

بررسی نمونه کارها

بررسی نمونه کارها
بررسی نمونه کارها

از دیگر روش هایی که می توان اقدام به تشخیص بهترین پزشک جراح نمود، این است که از پزشک بخواهیم نمونه کارهای خود را در اختیار ما قرار دهد. با بررسی نمونه کارهای پزشک می توان دریافت کرد تا چه حد از توانایی برخوردار است.

امروزه بسیاری از جراحان، در صفحات مجازی اقدام به انتشار نمونه کارهای خود می کنند تا تبلیغی برای آنها شود و از طرفی بیماران به این اطمینان برسند که پزشک مورد نظر از توانایی بالایی برخوردار است.

همچنین در حین مشاهده نمونه کارهای یک پزشک، لازم است از پزشک سوالاتی در خصوص نحوه جراحی و … پرسیده شود تا با توجه به پاسخی که به ما ارائه می دهد، متوجه شویم تا چه حد بر مسئله جراحی مسلط است. در این صورت می توان متوجه شد که بهترین جراح بینی خانم در تهران چه فردی است و می توانیم با انتخاب او اقدام به جراحی بینی نماییم.

نظرات کاربران و فضای مجازی

نظرات کاربران و فضای مجازی
نظرات کاربران و فضای مجازی

از دیگر روش هایی که می توان اقدام به انتخاب بهترین جراح بینی خانم در تهران نمود، استفاده از نظرات کاربران و همچنین افرادی است که در گذشته از پزشک مورد نظر مشاوره های لازم را گرفته اند و نزد او اقدام به جراحی بینی کرده اند.

طبیعتا نظرات چنین افرادی می تواند تاثیر زیادی در بهترین بودن یک پزشک داشته باشد.

همانطور که در مورد قبلی در خصوص انتشار نمونه کارهای پزشکان در فضای مجازی گفته شد، بسیاری از کاربران و بیماران پزشک مورد نظر اقدام به نظر دهی در فضای مجازی خواهند کرد که می توان از آنها کمک های لازم را برای انتخاب پزشک گرفت.

یکی از بهترین و ماهرترین و با تجربه ترین پزشکان جراحی بینی که می تواند راهنمایی های لازم را برای جراحی بینی انجام دهد، سرکار خانم دکتر خدیجه جمشیدی می باشد که می توانید با مراجعه به ایشان و بررسی نمونه کارهای ایشان، اقدام به جراحی بینی نمایید.

حال در ادامه مقاله به بررسی عمل بینی و انواع آن خواهیم پرداخت.

عمل بینی چیست ؟

عمل بینی چیست ؟
عمل بینی چیست ؟

حال که با بهترین جراح بینی خانم در تهران و ویژگی های پزشک ماهر و توانا آشنا شدیم، می خواهیم بدانیم که عمل بینی چیست و چه کاربردهایی می تواند داشته باشد و از اهمیت آن نکاتی را اشاره کنیم.

همانطور که گفته شد، فرم و شکل بینی تاثیر زیادی در چهره فرد و اعتماد به نفس افراد خواهد داشت. نافرم بودن و ناموزون بودن بینی می تواند باعث بهم خوردن زیبایی صورت و فرم صورت شود و به همین دلیل جراحی بینی می تواند به حل این مشکل بپردازد.

جراحی بینی یکی از رایج ترین انواع جراحی های زیبایی و درمانی در کشور ما می باشد که بالاترین نرخ جراحی را در کشور ما به خود اختصاص داده است.

جراحی بینی می تواند علاوه بر رفع مشکلات ظاهری، به رفع مشکلات ساختاری بپردازد

جراحی بینی می تواند علاوه بر رفع مشکلات ظاهری، به رفع مشکلات ساختاری بپردازد و مشکلاتی مانند قوز بینی، شکستگی استخوان بینی، انحراف بینی و … را مورد درمان قرار دهد.

همچنین در زمینه زیبایی، جراحی بینی می تواند اقدام به تغییراتی در زمینه طول و عرض بینی، کاهش یا افزایش سوراخ بینی، برجستگی و فرو رفتگی های بینی و … را مورد درمان قرار دهد و مشکلات فوق را رفع کند.

مشکلات بینی از جمله مشکلات ظاهری آن می تواند دلایل زیادی داشته باشد که از جمله آن می توان به دلایل ژنتیکی اشاره کرد. جراحی بینی قادر خواهد بود که چنین مشکلاتی را از بین ببرد و افرادی که بصورت ژنتیکی دچار مشکلات ظاهری و ساختاری بینی هستند، از این روش برای حل این معضلات استفاده کنند. جراحی بینی می تواند تغییراتی در نوک بینی انجام دهد و بسیاری از افراد برای اصلاح نوک بینی و تغییر در اندازه پره های بینی اقدام به جراحی بینی می نمایند.

از مشکلات رایج مربوط به بینی، مشکلات تنفسی می باشد

از مشکلات رایج مربوط به بینی، مشکلات تنفسی می باشد که ناشی از انحراف بینی می باشد و دلایل زیادی باعث بوجود امدن این معضل خواهد شد که از جمله آن، ضربات شدید به بینی و جراحت های سنگین می باشد. جراحی بینی قادر خواهد بود انحراف بینی را از بین ببرد و مشکلات تنفسی را حل نماید.

زمانی که اقدام به انتخاب بهترین جراح بینی خانم در تهران می کنیم که این موضوع بیشتر برای خانم ها اهمیت دارد، می تواند مشکلات فوق را حل نماید و اصلاحات لازم را انجام دهد.

یک پزشک جراح خبره و باتجربه قادر خواهد بود از تمام تخصص و توانایی خود استفاده کند تا بتواند مشکلات بینی را حل و فصل نماید. بسیاری از متخصصان جراحی پلاستیک و همچنین گوش و حلق و بینی از روش های مختلفی برای جراحی بینی استفاده می کنند تا بتوانند اصلاحات لازم را انجام دهند.

حتی برخی از پزشکان خبره و متخصص، با گذراندن دوره های قومیت شناسی سعی در اصلاح مشکلات مربوط به این حوزه در ناحیه بینی خواهند کرد و طبیعتا انجام چنین کارهایی تخصص و مهارت بالایی را می طلبد.

بطور کلی می توان گفت که جراحی بینی می تواند مشکلات ظاهری و مشکلات ساختاری بینی را مورد درمان قرار دهد و زیبایی و موزون بودن بینی را محقق کند که تاثیر زیادی در زمینه زیبایی چهره و موزون بودن صورت خواهد داشت. یکی از بهترین و ماهرترین متخصصین این حوزه سرکار خانم دکتر خدیجه جمشیدی می باشد که می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص جراحی بینی انجام دهد و با مراجعه به ایشان می توانید اقدامات درمانی لازم را انجام دهید.

چه افرادی کاندید مناسب عمل بینی هستند؟

چه افرادی کاندید مناسب عمل بینی هستند؟
چه افرادی کاندید مناسب عمل بینی هستند؟

طبیعتا هر روش درمانی مخصوصا درمان مربوط به حوزه زیبایی، شرایط خاص خود را دارد و برخی از افراد باید شرایط لازم را برای انجام آن داشته باشند.

جراحی بینی هم از این قاعده مستثنی نیست و لازم است یک فردی که مایل است اقدام به جراحی بینی کند، شرایط لازم را داشته باشد تا بتواند اقدام به جراحی بینی نماید.

جراحی بینی از حساسیت بالایی برخوردار است و لازم است شرایط لازم مورد بررسی قرار گیرد و مشخص شود که یک فرد آیا کاندید برای انجام جراحی بینی می باشد یا خیر.

اغلب مشکلاتی که عموم مردم با بینی خود مواجه هستند، مشکلات ظاهری می باشد و به همین دلیل است که جراحی زیبایی بینی بسیار رایج است. اما برخی از افراد مشکلات ساختاری در بینی خود دارند که چنین افرادی باید از جراحی بینی در جهت درمان مشکل خود استفاده نمایند.

ما در ادامه به برخی از افرادی که واجد شرایط انجام جراحی بینی هستند، اشاره خواهیم کرد:

  • افرادی که دارای شکستگی استخوان بینی هستند.
  • افرادی دچار عدم تقارن در ناحیه بینی هستند و بینی آنها در مرکز صورت قرار ندارد.
  • افرادی که به دلیل مشکلات ساختاری بینی، در تنفس دچار مشکل هستند و اغلب از دهان نفس می کشند.
  • افرادی که به دلایل ژنتیکی و وراثت، دچار مشکلات بینی هستند که می تواند از نوع ظاهری یا ساختاری باشد.
  • افرادی که دچار تصادفات شدید شده اند و به بینی آنها آسیب زیادی وارد شده است و لازم است اقدام به جراحی بینی کنند.
  • افرادی که دچار قوز بینی هستند.
  • افرادی که دارای نوک بینی ضخیم هستند و یا بیرون زدگی در آن دیده می شود.
  • افرادی که دارای بینی بسیار پهن و بزرگی هستند که با صورت آنان همخواهی ندارد.

چنین افرادی شرایط لازم را برای انجام جراحی بینی خواهند داشت و می توانند از این روش برای حل مشکلات فوق استفاده کنند. یکی از بهترین جراح بینی خانم در تهران، سرکار خانم دکتر خدیجه جمشیدی می باشد که می توانید با مراجعه به ایشان، اقدامات درمانی لازم را برای جراحی بینی انجام دهید.

رینوپلاستی یا عمل زیبایی بینی چیست؟

رینوپلاستی یا عمل زیبایی بینی چیست؟
رینوپلاستی یا عمل زیبایی بینی چیست؟

جراحی بینی ماهیت زیباسازی بینی را هم دارد. عمل زیبایی بینی یک مبحث جدا در جراحی بینی به حساب می آید که در کشور ما از محبوبیت بالایی برخوردار است.

راینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی، روشی است که در آن پزشک متخصص اقدام به اصلاحات و تغییرات لازم در ناحیه بینی اعم از: اصلاحات در فرم بینی، کوچک یا بزرگ کردن بینی و … را انجام می دهد.

زمانی که صحبت از جراحی زیبایی بینی می کنیم، در واقع می توان هم به ماهیت درمانی آن پی برد و هم به ماهیت زیباسازی بینی. در واقع رینوپلاستی می تواند مشکلاتی مانند قوز بینی، کجی بینی، گوشتی بودن بینی، افتادگی بینی و … را مورد درمان قرار دهد.

سالانه در کشور ما بیش از هزاران جراحی زیبایی بینی صورت میگیرد که اغلب این افراد، خانم ها هستند و مایل هستند بینی زیبایی را داشته باشند.

بنابراین اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی خانم در تهران بسیار بالا بوده وبا انتخاب بهترین پزشک جراح می توان به زیبایی بینی خود کمک فراوانی کرد. بسیاری از افراد از سراسر کشور و شهرهای مختلف به تهران مراجعه می کنند تا بتوانند از بهترین پزشک تهران نهایت استفاده را ببرند.

یکی از بهترین و ماهرترین پزشکان حوزه جراحی بینی اعم از جراحی زیبایی بینی و درمانی، سرکار خانم دکتر خدیجه جمشیدی می باشد که می تواند اقدامات لازم را برای جراحی رینوپلاستی انجام دهد.

جراحی بینی باز و جراحی بینی بسته چیست؟

جراحی بینی باز و جراحی بینی بسته چیست؟
جراحی بینی باز و جراحی بینی بسته چیست؟

جراحی بینی و تغییرات آن به دو روش جراحی باز و جراحی بسته انجام می شود که انتخاب نوع جراحی، بستگی به نوع عارضه در بینی، هدف جراحی بینی و شرایط جسمی بیمار دارد که پزشک متخصص تشخیص های لازم را برای انتخاب نوع جراحی بینی خواهد داد. در ادامه به بررسی دو روش جراحی باز بینی و جراحی بینی بسته خواهیم پرداخت:

جراحی بینی به روش جراحی باز

جراحی بینی به روش جراحی باز
جراحی بینی به روش جراحی باز

جراحی بینی باز یکی از رایج ترین روش های جراحی بینی است که اغلب پزشکان از این روش برای جراحی بینی برای هدف های مختلف انجام می دهند.

جراحی باز به روشی گفته می شود که در ابتدا داخل سوراخ های بینی و پوست روی آن را برش کامل می دهند تا پزشک بتواند پوست بینی را از قسمت استخوان بینی جدا کند و بعد از آن فرایند جراحی بینی انجام خواهد شد.

جراحی باز مزیت های زیادی را در پی دارد که از مهمترین مزیت های آن، دسترسی کامل پزشک جراح به استخوان و غضروف های بینی است و بازه عمل گسترده ای را پیش روی خود دارد و می تواند تمامی اصلاحات لازم در قسمت استخوان بینی و غضروف ها را انجام دهد.

عمل پیوند غضروف در بینی و یا برداشتن غضروف های اضافه در روش جراحی باز امکان پذیر است

عمل پیوند غضروف در بینی و یا برداشتن غضروف های اضافه در روش جراحی باز امکان پذیر است. زیرا پزشک دسترسی زیادی به تمامی اجزای بینی خواهد داشت.

مشکلاتی مانند انحراف بینی و یا شکستگی های استخوان بینی به روش جراحی باز صورت میگیرد و پزشک جراح قادر خواهد بود ترمیم های لازم را اعمال کند تا به نتیجه مورد نظر دست پیدا کند.

بعد از انجام جراحی باز و اتمام کار، پزشک متخصص اقدام به قرار دادن پوست بینی بر روی استخوان و غضروف های تغییر یافته خواهد کرد و اقدام به بخیه زدن پوست بینی خواهد کرد.

از نکات قابل توجه و قابل ذکر در خصوص جراحی بینی به روش باز این است که، دوران نقاهت آن بیشتر از جراحی بسته است و لازم است، بیمار مدتی را برای استراحت خود اختصاص دهد تا بتواند روند دوران نقاهت بعد از جراحی باز را پشت سر بگذارد.

انتخاب بهترین جراح بینی خانم در تهران مخصوصا برای خانم از اهمیت زیادی برخوردار است و روند نتیجه بخش بودن جراحی بینی به روش باز را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

یکی از بهترین پزشکان حوزه جراحی بینی سرکار خانم دکتر خدیجه جمشیدی می باشد که می تواند راهنمایی های لازم را در خصوص جراحی باز بینی انجام دهد.

جراحی بینی به روش جراحی بسته

جراحی بینی به روش جراحی بسته
جراحی بینی به روش جراحی بسته

جراحی بسته از دیگر روش های جراحی بینی است که پزشک متخصص، صرفا در داخل سوراخ های بینی، برش هایی را خواهد زد و بدون آنکه پوست بینی از استخوان بینی جدا شود، اقدام به جراحی بینی خواهد کرد.

جراحی بسته بینی، کاربردهای محدودتری دارد و پزشک متخصص دسترسی محدودی با ساختار داخلی بینی خواهد داشت و این روش جراحی اغلب برای رفع مشکلات جزئی مانند اصلاح در نوک بینی، رفع مشکلات انسداد بینی، یا درمان سینوسیت ها خواهد پرداخت.

از طرفی جراحی بسته، دارای طول دوران نقاهت کمتری است و همچنین بعد از فرایند بخیه زدن در داخل سوراخ بینی، جای بخیه مشخص نخواهد بود و اغلب پزشکان از بخیه های جذبی استفاده می کنند.

جراحی بسته به مانند جراحی باز از اهمیت بالایی برخوردار است و لازم است با انتخاب بهترین جراح بینی خانم در تهران مخصوصا برای خانم ها، اقدام به جراحی بسته با توجه به تشخیص پزشک نمود.

سرکار خانم دکتر خدیجه جمشیدی به عنوان یکی از بهترین متخصصین جراحی بینی می تواند راهنمایی های لازم را در این خصوص انجام دهد.

لطفا از پست علائم بعد از عمل بینی دیدن کنید.

عمل بینی طبیعی

عمل بینی طبیعی
عمل بینی طبیعی

عمل بینی طبیعی یکی از انواع جراحی بینی می باشدو جراحی بینی بصورت طبیعی برای افرادی می باشد که قصد ندارند تغییرات اساسی در ظاهر بینی خود ایجاد کنند و بیشتر برای رفع ایرادات عملکردی بینی مانند مشکلات تنفسی و یا رفع انحرافات و عدم تقارن بینی مورد استفاده قرار می گیرد.

در جراحی طبیعی بینی قوس بینی بین 90 تا 95 درجه زاویه خواهد داشت و حالت سربالایی به خود نخواهد گرفت. جراحی بینی طبیعی از مزیت های زیادی برخوردار است که می توان به رفع مشکلات ساختاری اشاره که تغییرات اساسی در ناحیه قوس بینی ایجاد نخواهد شد.

امروزه بسیاری از خانم ها برای عمل بینی خود از روش عمل بینی طبیعی استفاده می کنند که فرم بینی آنها ساده تر باشد.

عمل بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی یکی از رایج ترین انواع جراحی بینی است که امروزه مخصوصا در کشور ما، مورد استفاده بسیاری از عموم مردم قرار میگیرد. جراحی بینی فانتزی بر خلاف جراحی بینی طبیعی بوده و تغییرات اساسی در زاویه بینی و قوس بینی ایجاد خواهد شد که به اصطلاح به آن بینی عروسکی گفته می شود.

برای انجام جراحی بینی لازم است انتظار واقع بینانه ای از جراحی بینی خود داشته باشید. زیرا زیباسازی بینی صرفا به کوچک و پهن کردن بینی و یا قوس زیاد بینی مربوط نخواهد شد.

زیرا بینی جراحی شده در صورتی زیبا خواهد بود که فرم طبیعی و متناسب با صورت را داشته باشد. با این حال جراحی فانتزی بینی می تواند تغییرات اساسی در ظاهر بینی ایجاد کند.

عمل بینی نیمه فانتزی

از دیگر انواع جراحی بینی، جراحی بینی نیمه فانتزی است که برای افرادی کاربرد دارد که تمایل زیادی به ایجاد قوس در بینی ندارند و قصد ندارند قوس زیادی به بینی خود دهند.

جراحی بینی نیمه فانتزی می تواند نشان دهد که یک بینی جراحی شده است و در واقع بین عمل مدل طبیعی و فانتزی قرار دارد که می تواند علاوه بر رفع مشکلات ساختاری بینی، ظاهر بینی را طوری تغییر دهد که صرفا نشان دهد یک فرد، جراحی بینی انجام داده است.

با انتخاب بهترین جراح بینی خانم در تهران مخصوصا برای خانم ها می توانید از مزیت های عمل بینی نیمه فانتزی بهره مند شوید که یکی از بهترین پزشکان این حوزه، سرکار خانم دکتر خدیجه جمشیدی می باشد.

چه افرادی نباید اقدام به جراحی بینی کنند؟

چه افرادی نباید اقدام به جراحی بینی کنند؟
چه افرادی نباید اقدام به جراحی بینی کنند؟

جراحی بینی می تواند مورد استفاده عموم مردم قرار گیرد و در صورت داشتن شرایط لازم، اقدام به جراحی بینی شود. اما برخی از افراد نباید از جراحی بینی استفاده کنند و در واقع، پزشک متخصص، برخی از افراد را از انجام جراحی بینی منع می کنند. از جمله این افراد عبارتند از:

افراد مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی:

طبیعتا افرادی که دچار مشکلات قلبی و عروقی هستند، بهتر است از جراحی بینی خودداری کنند. زیرا عمل جراحی با بیهوشی همراه است و همچنین ممکن است داروی بیهوشی مشکلات مختلفی مانند واکنش های غیر طبیعی بدن را داشته باشد که ناشی از مواد بیهوشی تزریق شده در بدن است.

افرادی که دارای بیماری های قلبی و عروقی هستند، لازم است از همان ابتدا با پزشک متخصص مشورت های لازم را انجام دهند تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

بیماران دیابتی:

افرادی که دارای بیماری دیابت و مشکلات قند خون هستند، اغلب با مشکلاتی نظیر مشکلات کلیوی و … دست و پنجه نرم می کنند. چنین افرادی نباید از جراحی بینی استفاده کنند. زیرا افراد دیابتی با مشکل بهبود جای زخم مواجه هستند و اگر جراحی بینی صورت گیرد، روند بسیار کندی برای بهبود جای زخم و بخیه را طی خواهند کرد و احتمال بروز عفونت نیز وجود دارد.

افراد دارای مشکلات کم خونی:

برخی از افراد که دچار مشکلات کم خونی هستند، نباید از جراحی بینی استفاده کنند. زیرا جراحی بینی با خونریزی در حین جراحی همراه است که امری طبیعی است. این موضوع می تواند مشکلات زیادی را برای افراد دارای کم خونی ایجاد کند و بهتر است در صورت انجام جراحی بینی، آزمایشات لازم را انجام دهند تا پزشک تشخیص نهایی را ارائه دهد.

افراد دارای اختلالات تنفسی:

افرادی که دارای مشکلات ریوی و تنفسی مانند آسم هستند، بهتر است از جراحی بینی استفاده نکنند. زیرا ممکن است در حین جراحی و حتی بعد از آن مشکلات جدی برای فرد بوجود آید.

افرادی که بصورت مداوم اقدام به مصرف سیگار و مشروبات الکلی می کنند:

چنین افرادی بهتر است از دو ماه قبل از جراحی بینی، اقدام به ترک سیگار و مشروبات الکلی نمایند. زیرا مصرف آنها می تواند باعث بروز خونریزی شدید و عفونت در حین عمل جراحی شود که ممکن است از کنترل پزشک جراح خارج شود. همچنین سیگار و الکل، تاثیرات مخربی بر روی بدن و سیستم ایمنی بدن خواهد گذاشت که باعث می شود دوران نقاهت بسیار سختی را طی کنید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انجام جراحی بینی و موارد ممنوعیت آن با یکی از بهترین متخصصین حوزه جراحی بینی یعنی سرکار خانم دکتر خدیجه جمشیدی تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم در این خصوص دریافت کنید.

حال در ادامه مقاله بهترین جراح بینی خانم در تهران به بررسی مراحل عمل بینی خواهیم پرداخت:

مراحل جراحی بینی

برای انجام جراحی بینی، لازم است فرایندهایی را طی کنید که از چندین مرحله تشکیل شده است. در ادامه به بررسی مراحل اصلی و مهم جراحی بینی می پردازیم. این مراحل عبارتند از:

انتخاب بهترین جراح بینی خانم در تهران

در این مقاله از اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی خانم در تهران مخصوصا برای خانم ها گفته شد. البته آقایان هم می توانند از پزشک خانم استفاده کنند و فرقی در موضوع اصلی نخواهد داشت. مهمترین بخش برای جراحی بینی، انتخاب پزشک جراح می باشد که از توانایی و مهارت بسیار بالایی برخوردار باشد.

با بررسی شرایط لازم برای انتخاب بهترین پزشک جراح که در این مقاله گفته شد، می توان اقدام به انتخاب پزشک نمود. سرکار خانم دکتر خدیجه جمشیدی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای جراحی بینی باشد.

مشاوره

بعد از انتخاب پزشک جراح، باید نزد پزشک مراجعه کرد و معاینه های اولیه و مشاوره های لازم به بیمار ارائه شود تا در نهایت نوع جراحی و روش جراحی انتخاب شود.

اقدامات قبل از عمل

اقدامات قبل از عمل
اقدامات قبل از عمل
  • تمام آزمایشاتی که پزشک تعیین کرده را انجام دهید.
  • انجام آزمایشات مشخص شده توسط پزشک و ارائه نتایج آن به پزشک جراح
  • انجام عکس برداری و رادیوگرافی از بینی برای بررسی دقیق تر بینی و حل مشکلات آن
  • عدم استفاده از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و … از مدت ها قبل از عمل جراحی الزامی است.
  • از حدود دو ماه قبل از شروع جراحی لازم است اقدام به ترک سیگار و مشروبات الکلی شود.
  • در صورتی که اگر فردی نسبت به دارویی حساسیت دارد، لازم است با پزشک خود در میان بگذارد
  • روز قبل از جراحی بینی، اقدام به استحمام شود. زیرا بعد از جراحی بینی تا چند روز نمی توان حمام کرد.
  • ناشتا بودن از 8 ساعت قبل از شروع جراحی بینی الزامی می باشد.
  • استفاده از لباس های گشاد و یقه باز قبل از ورود به بیمارستان

پیشنهاد می کنیم مقاله ماساژ بینی بعد از عمل را مطالعه کنید.

روز جراحی بینی

بعد از انجام فرایندهای ذکر شده، در روز جراحی لازم است به کلینیک یا بیمارستان مشخص شده توسط پزشک مراجعه شود و اقدامات لازم برای آمادگی قبل از جراحی صورت گیرد.

انجام آزمایشات پیش از جراحی بینی و … از جمله مهمترین اقدامات روز جراحی بینی است. حال نوبت به عمل جراحی بینی خواهد رسید که مراحل آن به ترتیب زیر است:

انجام فرایند بیهوشی:

با توجه به نوع جراحی و روش جراحی انتخاب شده، پزشک متخصص بیهوشی، مقدار دوز لازم داروی بیهوشی را به فرد تزریق خواهد کرد تا فرد بعد گذشت مدت زمانی به بیهوشی کامل برود و فرایند جراحی بینی شروع شود. متخصص بیهوشی باید از توانایی کافی برای بیهوش کردن بیمار برخوردار باشد و مقدار داروی مناسب را به فرد تزریق نماید.

انجام برش در ناحیه بینی:

با توجه به نوع جراحی و نوع عارضه و روشی که قرار است برای جراحی استفاده شود، برش های لازم در ناحیه بینی انجام خواهد شد.

اگر پزشک تشخیص به جراحی بسته دهد، برش ها در داخل سوراخ های بینی انجام می شود و اگر جراحی باز صورت گیرد، برش های در سوراخ بینی و روی پوست بینی انجام می شود تا پزشک بتواند اقدامات اصلاحی لازم را انجام دهد.

ایجاد تغییرات لازم در بینی:

با توجه به هدف جراحی بینی و عارضه ای که بوجود امده، پزشک متخصص بعد از انجام برش در پوست بینی اقدامات لازم را برای اصلاح فرم بینی و تغییر شکل دادن آن را انجام خواهد داد.

به عنوان مثال اگر فردی دارای غضروف اضافی است، اقدام به برش غضروف های اضافی و اگر نیازمند پیوند غضروف است، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

یا اگر فردی دچار انحراف بینی شده است اصلاحات لازم انجام می شود و یا صرفا جراحی زیبایی بینی انجام می شود، فرم دلخواه بیمار در نواحی مختلف بینی اعم از پره های بینی، سوراخ بینی و یا ایجاد قوس انجام می شود.

در این مرحله مهارت پزشک جراح از اهمیت زیادی برخوردار است که با انتخاب بهترین جراح بینی خانم در تهران می توان به هدف اصلی خود در جراحی بینی رسید.

انجام بخیه و پانسمان:

بعد از اتمام تغییرات در ناحیه بینی، پوست بینی به حالت اولیه باز خواهد گشت و بخیه های لازم در قسمت های مختلف انجام می شود. در نهایت برای اتمام کار، پانسمان های لازم و قرار دادن گچ و محافظ بر روی بینی، جراحی بینی به اتمام خواهد رسید.

سرکار خانم دکتر خدیجه جمشیدی به عنوان یکی از بهترین جراح بینی خانم در تهران، می تواند اقدامات جراحی بینی را برای شما عزیزان انجام دهد.

بهبودی و دوران نقاهت جراحی بینی

بهبودی و دوران نقاهت جراحی بینی
بهبودی و دوران نقاهت جراحی بینی

یکی از مهمترین مراحل جراحی بینی، دوران بهبودی و نقاهت بعد از فرایند جراحی می باشد. دوران نقاهت هر نوع جراحی می تواند متفاوت باشد و برای اینکه بتوان روند بهبودی را به خوبی طی کرد، لازم است نکاتی نیز رعایت شود تا فرد بتواند با نتیجه دلخواه خود در جراحی بینی دست پیدا کند.

جراحی بینی در طی فرایندی دو الی سه ساعته انجام خواهد شد و بعد از آن وارد دوران نقاهت آن می شویم که می تواند در برخی از موارد طولانی باشد.

بصورت کلی، دوران نقاهت جراحی بینی با توجه به نوع جراحی و هدف جراحی حدود یک هفته الی ده روز خواهد بود که برای برخی افراد می تواند کوتاه تر یا برخی افراد بیشتر باشد.

طبیعتا در طول دوران نقاهت با مسائلی مانند ورم و کبودی بینی مواجه هستیم و همچنین با توجه به شرایط جسمی بیمار، ممکن است مسائلی مانند ورم بیشتر و یا کبودی بیشتر را مشاهده کنیم که برای طی کردن این دوران لازم است مراقبت های لازم صورت گیرد.

از طرفی بدن انسان دارای سیستم ایمنی است که طبیعتا در قبال هر نوع جراحی و حتی داروی بیهوشی، واکنش هایی را از خود نشان می دهد که امری طبیعی است.

درد در ناحیه بینی، ورم، سرگیجه و …

درد در ناحیه بینی، ورم، سرگیجه و … می تواند از جمله مشکلاتی باشد که بدن در برابر جراحی بینی از خود واکنشی نشان می دهد که در این صورت می توانید با پزشک خود مشورت های لازم را انجام دهید.

بعد از گذشت سه روز از جراحی، ممکن است ورم و کبودی ادامه دار باشد که امری طبیعی است و جای نگرانی نخواهد داشت که می توان برای مدیریت این موضوع از کمپرس یخ استفاده شود و بعد از آن از کمپرس گرم برای جلوگیری از لخته خون استفاده گردد که در این موارد پزشک جراح، راهنمایی های لازم را انجام می دهد.

در طی دوران نقاهت و بهبودی جراحی بینی، ممکن است خونریزی های خفیفی در ناحیه بینی مشاهده شود که جای نگرانی وجود ندارد. برای مدیریت این موضوع لازم است روزی یکبار اقدام به تعویض پانسمان نمایید که لازم است برای یادگیری تعویض پانسمان از پزشک جراح خود مشورت های لازم را دریافت کنید.

در خصوص انتخاب بهترین جراح بینی خانم در تهران باید گفت که انتخاب پزشک تاثیر زیادی در فرایند قبل و بعد از جراحی بینی خواهد داشت که لازم است انتخابی درست در این زمینه داشت. سرکار خانم دکتر خدیجه جمشیدی به عنوان یکی از بهترین متخصصین این حوزه می تواند راهنمایی های لازم را انجام دهد.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

ما در این مقاله به بررسی یکی از رایج ترین انواع جراحی های زیبایی یعنی جراحی بینی پرداختیم. جراحی بینی علاوه بر ماهیت زیبایی و موزون کردن بینی، ماهیت درمانی خواهد داشت و کاربردهای متنوعی دارد.

انتخاب پزشک جراح مناسب و باتجربه از اهمیت زیادی برخوردار است که ما در این مقاله به بررسی بهترین جراح بینی خانم در تهران و ویژگی های یک پزشک متخصص مناسب پرداختیم.

همچنین در ادامه مقاله به بررسی انواع روش های جراحی بینی و مدل عمل بینی پرداختیم که می تواند مفید واقع شود. با این حال توصیه ما این است که برای انجام جراحی بینی و مشاوره های لازم نزد یکی از بهترین متخصصین حوزه جراحی بینی یعنی سرکار خانم دکتر خدیجه جمشیدی مراجعه نمایید و اقدامات لازم را در خصوص جراحی بینی انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مطب

۰۲۱۸۸۸۵۶۳۳۷

۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

واتساپ : ۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

روزهای مطب، یکشنبه و سه شنبه ۴تا۷

میدان ونک،خیابان گاندی شمالی خیابان شهید محمدصانعی،پلاک ۱۹ طبقه ۳،واحد۸

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.