بهترین جراح بینی کرج

بهترین جراح بینی کرج

در این مقاله، به بررسی و معرفی بهترین جراح بینی کرج می پردازیم.

جراحی بینی، یکی از محبوب ترین انواع جراحی زیبایی در سرتاسر جهان به شمار می رود. عمل جراحی بینی، یک نوع عمل جراحی پلاستیک می باشد که هدف اصلی از انجام آن، اصلاح نواقص بینی، تغییر شکل و یا بازسازی مجدد بینی به منظور ایجاد تغییراتی مثبت در بخش استخوانی یا غضروفی آن می باشد.

در این میان، جنبه زیبایی در جراحی بینی، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. بدون تردید، داشتن چهره ای زیبا و متقارن، یکی از بزرگترین اهداف افرادی می باشد که اقدام به انجام جراحی بینی می نمایند.

بینی به دلیل قرارگیری در مرکز صورت، بیش از هر یک از دیگر اجزای چهره، خودنمایی می کند. از همین رو، بسیاری از افراد به منظور رفع  نواقص ظاهری بینی خود، اقدام به انجام جراحی زیبایی بینی می نمایند.

فهرست مطالب

ویدئو بهترین جراح بینی کرج

بدون تردید، گرفتن بهترین نتیجه ممکن از انجام یک عمل بینی، به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. در این میان، جراح بینی، نقشی کلیدی و حیاتی را در کسب نتیجه مناسب ایفا می نماید.

از همین رو، جست و جو به هدف یافتن یک جراح مجرب و حرفه ای در زمینه جراحی زیبایی بینی، امری حیاتی به نظر می رسد. اهمیت این موضوع تا بدانجاست که به هدف انجام عمل بینی توسط یک جراح مجرب، متقاضیان عمل جراحی، از شهری به شهر دیگر مراجعه می نمایند.

اینفوگرافیک بهترین جراح بینی کرج

اینفوگرافیک بهترین جراح بینی کرج
اینفوگرافیک بهترین جراح بینی کرج

در همین راستا، در این مقاله که به بررسی و بحث در زمینه بهترین جراح بینی کرج پرداخته ایم، به معرفی خانم دکتر خدیجه جمشیدی خوش، بهترین و موفق ترین جراح بینی در تهران می پردازیم و نیز به ذکر دلایلی قاطع در زمینه انتخاب ایشان به عنوان جراح بینی، در تهران و کرج، اشاره خواهیم کرد.

چنان چه شما نیز از علاقه مندان به انجام عمل جراحی بینی و ساکن شهر کرج می باشید، خواندن این مقاله را تا پایان، به شما پیشنهاد می کنیم.

پیشنهاد می کنیم از پست جراح بینی ترمیمی در کرج و جراح بینی طبیعی در کرج دیدن کنید.

در این مقاله، سعی داریم به بحث و بررسی در زمینه موارد ذیل بپردازیم:
  • سؤالاتی در زمینه بهترین جراح بینی کرج
  • ویژگی های بهترین جراح بینی از دیدگاه خانم دکتر جمشیدی
  • جلسات مشاوره با بهترین جراح بینی کرج
  • موارد عدم پذیرش جراحی زیبایی بینی توسط دکتر خدیجه جمشیدی
  • ارزیابی سلامتی بیمار توسط دکتر خدیجه جمشیدی در جلسات مشاوره
  • شرایط خاص برای انجام عمل زیبایی بینی
  • سن مناسب برای انجام عمل زیبایی بینی
  • تفاوت عمل بینی باز و بینی بسته
  • نکاتی در ارتباط با پس از عمل زیبایی
  • توصیه های مهم خانم دکتر جمشیدی بعد از عمل بینی
  • انواع عمل های جراحی زیبایی بینی
  • موارد تاثیرگذار بر عمل جراحی زیبایی بینی
  • سخن پایانی

 

سؤالاتی در زمینه بهترین جراح بینی کرج

سؤالاتی در زمینه بهترین جراح بینی کرج
سؤالاتی در زمینه بهترین جراح بینی کرج

پیش از اقدام به انجام جراحی بینی، مهم ترین کار، یافتن جراح زیبایی حاذق و با تجربه می باشد.

اگر در شهر کرج ساکن هستید و به دنبال یک جراح زیبایی بینی می باشید، باید در نظر داشته باشید که پیش از انتخاب یک جراح زیبایی بینی، لازم است که پاره ای سؤالات را در ذهن خود داشته باشید و هنگامی که جراحی را به عنوان جراح خود انتخاب نمودید، ببینید که آیا آن جراح، تمامی شرایط و ویژگی ها و پارامترهای مورد نظر شما را دارد یا خیر! از جمله سؤالاتی که می بایست در این راستا، مطرح شوند، به صورت زیر می باشند:

  • چگونه می توان بهترین جراح بینی کرج را پیدا کرد؟
  • نحوه یافتن بهترین جراح بینی چگونه است؟
  • بهترین جراحی بینی استخوانی در کرج کیست؟
  • چگونه می توان بهترین جراح بینی کرج را یافت؟
  • بهترین جراح بینی گوشتی در کرج کیست؟
  • بهترین جراح بینی طبیعی در کرج کیست؟
  • بهترین جراح بینی فانتزی در کرج کیست؟
  • بهترین جراح بینی نیمه فانتزی در کرج کیست؟

و …

این سؤالات و بسیاری از سؤالات دیگری که ذهن علاقمه ندان به انجام جراحی زیبایی بینی را در کرج به خود مشغول کرده است، در بسیاری از موارد، باعث سردرگمی ایشان و یا انتخاب هایی نادرست می گردد که عواقب نا خوشایندی را برای ایشان به همراه خواهد داشت.

اینفوگرافیک بهترین جراح بینی کرج

در این میان، با توجه به نزدیکی شهر تهران به کرج و برتری امکانات تهران نسبت به کرج و نیز حضور اساتید و جراحان حرفه ای جراحی زیبایی بینی همچون جراح حاذق، سرکار خانم خدیجه جمشیدی، بسیاری از علاقه مندان به زیبایی که ساکن شهر کرج می باشند، ایجاب می نماید که برای انجام جراحی زیبایی بینی خود، به شهر تهران آمده و به دکتر جمشیدی مراجعه نمایند.

چنان چه شما نیز از علاقه مندان به انجام جراحی زیبایی بینی می باشید و ساکن شهر کرج هستید، به شما توصیه می کنیم، برای انجام عمل بینی، دکتر خدیجه جمشیدی را به عنوان جراح خود انتخاب نمایید.

دکتر خدیجه جمشیدی، در حال حاضر در شهر تهران در حال فعالیت می باشند که با توجه به نزدیکی شهر کرج به تهران، گزینه ای مناسب و برتر برای انجام عمل بینی به شمار می روند.

دکتر جمشیدی، سال هاست که در زمینه انجام جراحی زیبایی بینی در حال فعالیت می باشند و با تمامی چالش های انواع بینی، به خوبی آشنایی دارند و می توانند برترین گزینه برای انجام این جراحی پر چالش و به عنوان بهترین جراح بینی کرج به شمار روند.

ویژگی های بهترین جراح بینی از دیدگاه خانم دکتر جمشیدی

ویژگی های بهترین جراح بینی از دیدگاه خانم دکتر جمشیدی
ویژگی های بهترین جراح بینی از دیدگاه خانم دکتر جمشیدی

دکتر خدیجه جمشیدی خوش، فارغ التحصیل از رشته تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن از دانشگاه علوم پزشکی شیراز می باشند.

ایشان پس از فارغ التحصیلی در سال 1385، زیر نظر بهترین اساتید با تجربه در داخل و خارج از کشور، اقدام به گذراندن دوره هایی فوق حرفه ای، در زمینه انجام جراحی زیبایی بینی و صورت و همچنین تزریق ژل و بوتاکس نموده اند.

ایشان در حال حاضر، یکی از اعضای فعال انجمن جراحان گوش و حلق و بینی ایران می باشند. همچنین خانم دکتر جمشیدی، عضو انجمن راینولوژی ایران و انجمن تحقیقات راینولوژی ایران و جامعه جراحان بین المللی گوش و حلق و بینی و مجمع جراحان زیبایی بینی اتحادیه اروپا نیز هستند.

دکتر جمشیدی، نخستین و مهم ترین گام برای انجام جراحی بینی را، بدون در نظر گرفتن موقعیت و فاصله جغرافیایی بیمار و جراح، انتخاب یک جراح بینی با تجربه و حاذق بیان می نمایند.

عمل زیبایی بینی، از انواع عمل های جراحی بسیار پیچیده به شمار می رود که تبحر جراح در آن، حرف اول را می زند. چالش های متفاوتی که بر سر راه انجام این نوع از جراحی وجود دارد، مهارت و تجربه بالای جراح را می طلبد.

مهارت یک جراح، به فاکتورهای متفاوتی وابسته است که در زیر، به برخی از مهم ترین این فاکتورها اشاره خواهیم کرد:

داشتن دانش کافی در سطح تئوری و به صورت تخصصی در زمینه عمل زیبایی بینی

داشتن تجربه کافی در انجام انواع مختلف جراحی زیبایی بینی و آشنایی با تمامی چالش های جراحی زیبایی بینی

عبور از دوره های مختلف و متعدد آموزشی در زمینه انجام عمل جراحی زیبایی بینی

داشتن توانایی کافی و کامل در زمینه چگونگی ارتباط با بیماران

بدون تردید، چنان چه جراح از دانش تئوری کافی و لازم در زمینه انجام عمل جراحی بینی برخوردار باشد و همراه با دانش تئوری خود، به صورت عملی نیز تجربه جراحی های بسیار و متفاوت را در کارنامه خود داشته باشد، گزینه ای قابل اعتماد، به عنوان یک جراح می تواند به شمار رود.

علاوه بر تجربه عملی و دانش تئوری، گذر از دوره های متعدد مرتبط با جراحی بینی و آشنایی با متدهای روز جهان، از دیگر ویژگی های یک جراح زیبایی بینی به شمار می رود.

دکتر خدیجه جمشیدی، یکی از راه های مناسب و مطمئن برای تشخیص یک جراح بینی مناسب را، مشاهده نمونه کارهای پیشین او بیان می نمایند.

از دیدگاه دکتر جمشیدی، جراح با سابقه بینی، بهترین جراح بینی کرج، جراحی است که بتواند با توجه به کلیه شرایط و خصوصیات چهره بیمار، بدون هیچ گونه اشتباه و برداشت شخصی، مشکلات بینی وی را به خوبی تشخیص دهد و به رفع آن به بهترین شکل ممکن بپردازد.

در تشخیص شرایط و ویژگی های بیمار، جنسیت او و خواسته های بیمار نیز می بایست توسط جراح، به دقت مورد بررسی قرار گیرد

در تشخیص شرایط و ویژگی های بیمار، جنسیت او و خواسته های بیمار نیز می بایست توسط جراح، به دقت مورد بررسی قرار گیرد. با نگاهی به کارهای پیشین جراح، می توان به میزان تجربه وی در انجام جراحی بینی، به راحتی پی برد.

نتایج عمل های بینی یک جراح مناسب و کاردان، هیچ گاه مشابه هم نمی باشد. زیرا گام چهره هر فرد، دارای ویژگی های خاصی است که با فرد دیگر متفاوت است. این امر، سبب می گردد که بینی افراد گوناگون نیز از استایل های متفاوتی برخوردار باشد.

در تشخیص عملکرد یک جراح بینی، می بایست به بینی افرادی که قبلاً توسط جراح مورد نظر عمل شده اند، به دقت نگاه شود. بینی، می بایست با توجه به زوایای صورت بیمار، جنسیت بیمار و همچنین نوع بینی، گوشتی یا استخوانی بودن آن و نحوه فرم دهی آن، هماهنگی های لازم را با چهره به وجود آورد.

از همین رو، جراح بینی می بایست با تمامی انواع جراحی بینی، اعم از گوشتی و یا استخوانی، آشنایی کافی و لازم را داشته باشد و بتواند در هر شرایطی، بهترین و مناسب ترین شکل بینی را، متناسب با چهره فرد ارائه دهد.

دکتر جمشیدی، در حال حاضر در تهران مشغول به فعالیت می باشند. تجربه طولانی مدت این جراح حرفه ای و کاردان، سبب شده است که بیماران بسیاری از سایر شهرهای ایران به خصوص شهر کرج، برای انجام جراحی زیبایی بینی خود، به تهران آمده و به دکتر جمشیدی مراجعه کنند. دکتر جمشیدی بهترین جراح بینی گوشتی در تهران هستند و همچنین ایشان یکی از بهترین و با تجربه عمل بینی گوشتی در کشور را دارند.

نمونه های پیشین عمل های جراحی بینی که توسط دکتر جمشیدی انجام شده اند

نمونه های پیشین عمل های جراحی بینی که توسط دکتر جمشیدی انجام شده اند، خود دلیلی قاطع بر مراجعه بسیاری از علاقه مندان به عمل جراحی بینی از شهر کرج می باشد.

انجام هزاران هزار عمل جراحی زیبایی بینی و همچنین گذراندن دوره های آموزشی کاملاً تخصصی در این زمینه زیر نظر بهترین اساتید ایرانی و بین المللی، بر برتری و موفقیت های خانم دکتر جمشیدی، افزوده است.

خانم دکتر جمشیدی تا به امروز، تعداد بی شماری از انواع جراحی های موفق روی فرم های مختلف بینی از جمله بینی های استخوانی و گوشتی، بینی های کج و شکسته و نیز بینی هایی که کاملاً فرمی ناجور داشته اند را انجام داده اند.

لازم به ذکر است که تمامی نمونه کارهای استاد خدیجه جمشیدی خوش، در سایت این جراح حاذق و باتجربه بینی موجود می باشد. تمامی علاقه مندان به انجام جراحی بینی می توانند با مراجعه به سایت ایشان، پس از مشاهده نمونه کارهای پیشین این جراح با تجربه، به مطب ایشان مراجعه نمایند.

در این مقاله، سعی داریم به بحث و بررسی در زمینه “بهترین جراح بینی کرج” بپردازیم. در این راستا، به معرفی جراح حاذق زیبایی، سرکار خانم خدیجه جمشیدی پرداخته ایم. چنان چه شما نیز از علاقه مندان به انجام عمل جراحی زیبایی بینی هستید و ساکن شهر کرج می باشید، از شما دعوت می کنیم، تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

جلسات مشاوره با بهترین جراح بینی کرج

جلسات مشاوره با بهترین جراح بینی کرج
جلسات مشاوره با بهترین جراح بینی کرج

همان طور که به آن اشاره شد، پس از انتخاب جراح مورد نظر، لازم است که پیش از انجام عمل جراحی، یک و یا چندین جلسه مشاوره با جراح انتخابی برگزار گردد.

خانم دکتر جمشیدی، در این رابطه اضافه می کنند که در یک جلسه مشاوره جراحی بینی، جراح می بایست ابتدا با دقت و حساسیت بسیار، بینی بیمار را مورد بررسی قرار داده و مشکلات آن را آنالیز نماید. در این معاینات می بایست مشکلات تنفسی بیمار، با ظرافت بسیار بررسی شود.

علاوه بر این، جراح می بایست در جلسه مشاوره، در مورد عمل های جراحی احتمالی که پیش از این روی بینی وی انجام شده است، سؤالاتی مرتبط بپرسد.

علاوه بر این، در جلسات مشاوره، بیمار می بایست خواسته ها و دلایل خود را از انجام عمل جراحی زیبایی بینی با جراح در میان بگذارد و جراح با صداقت کامل، امکان پذیری و یا عدم امکان پذیری خواسته های بیمار را با وی مطرح نماید.

زیرا بسیاری از تمایلات بیماران در زمینه انجام عمل زیبایی، امری وهم انگیز و خیالی می باشد. بینی هر کس تنها با چهره خود فرد می بایست هم خوانی داشته باشد.

از همین رو، اگر بیمار تمایل به داشتن یک بینی، مشابه فرد دیگری را داشته باشد، اما آن فرم از بینی با چهره وی هم خوانی نداشته باشد، این وظیفه جراح است که این موضوع را به صورت صادقانه، با بیمار در میان بگذارد و خواسته های وی را به واقعیت نزدیک نماید.

توجه به فرم بینی

در جلسات مشاوره پیش از انجام عمل جراحی زیبایی بینی، لازم است که با توجه به فرم بینی، یعنی استخوانی و یا گوشتی بودن آن و نیز میزان مشکلات زیبایی بینی و با در نظر گرفتن خواسته های معقول و واقعی بیمار، جراح زیبایی، توضیحات کامل و لازم را به بیمار ارائه دهد.

این وظیفه جراح است که با توجه به شرایط و ویژگی های بینی بیمار، به وی فرم تقریبی و شکل نهایی بینی فرد را شرح دهد. از دیگر مواردی که در جلسه مشاوره با بیمار توسط جراح مطرح می گردد، کارهای لازم پیش از انجام عمل جراحی زیبایی بینی و پس از آن می باشد.

علاوه بر این، لازم است که در طی جلسات مشاوره، جراح زیبایی، با صداقت و حوصله بسیار، به تمامی سؤالاتی که ذهن بیمار را به خود مشغول ساخته است و ابهاماتی که در زمینه انجام عمل زیبایی بینی دارد، توضیح دهد.

15 سال سابقه درخشان در زمینه انجام عمل جراحی زیبایی بینی

خانم دکتر خدیجه جمشیدی، با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه انجام عمل جراحی زیبایی بینی، با تمامی روش های انجام جراحی بینی آشنایی داشته و با صبر و حوصله فراوان، در جلسات مشاوره با بیمار، به تمامی سؤالات ایشان به صورت صادقانه و واقع بینانه، پاسخ می دهد.

این ویژگی دکتر جمشیدی سبب شده است که بسیاری از علاقه مندان به انجام جراحی بینی، از سرتاسر کشور از جمله کرج، برای انجام جراحی زیبایی به نزد دکتر جمشیدی، بهترین جراح بینی کرج و تهران بیایند.

با توجه به اهمیت بسیار ظاهر بینی در چهره، حساسیت در انتخاب جراح، اهمیت بسیاری دارد. با در نظر گرفتن فاصله کوتاه تهران و کرج، انتخاب پزشک و جراحی حاذق در تهران، مزایای بی شماری را به همراه خواهد داشت.

لذا توصیه می شود چنان چه در شهر کرج ساکن هستید و علاقه مند به انجام عمل جراحی زیبایی بینی می باشید، برای کسب بهترین نتیجه ممکن، بهترین جراح بینی یعنی خانم دکتر خدیجه جمشیدی را به عنوان جراح خود انتخاب کرده و برای انجام این عمل زیبایی پر چالش، از کرج به تهران بیایید تا از مهارت دکتر جمشیدی در این زمینه بهره مند شوید و به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

موارد عدم پذیرش جراحی زیبایی بینی توسط خانم دکتر خدیجه جمشیدی

موارد عدم پذیرش جراحی زیبایی بینی توسط خانم دکتر خدیجه جمشیدی
موارد عدم پذیرش جراحی زیبایی بینی توسط خانم دکتر خدیجه جمشیدی

از جمله مواردی که در جلسات مشاوره با دکتر جمشیدی توسط ایشان مورد بررسی قرار می گیرد، انتظارات بیمار از انجام عمل جراحی بینی و نیز شرایط روحی و روانی بیمار می باشد.

به صورت کلی، عموماً انجام عمل جراحی بینی برای افرادی که دچار وسواس و یا افسردگی شدید بوده و یا از اختلالات دو قطبی رنج می برند، توسط جراحان خبره ای نظیر دکتر جمشیدی، پذیرفته نمی شود.

علاوه بر این، بیمارانی هستند که به مشکل بد شکل انگاری مبتلا هستند. افرادی که به این مشکل دچار هستند، در هر شرایطی، تصور می کنند که ظاهری بد فرم و زشت دارند و هر لحظه، تصوراتی در مورد ایرادات شدید ظاهری خود دارند.

جراحان باتجربه، عموماً از پذیرش این افراد نیز برای انجام عمل جراحی زیبایی خودداری می کنند. زیرا در هر شرایطی، حتی در بهترین شرایط ممکن، این افراد از ظاهر خود، رضایت ندارند.

افرادی هستند که تصورات غیر حقیقی از عمل زیبایی خود دارند

از دیگر مواردی که خانم دکتر جمشیدی انجام عمل جراحی بینی را نمی پذیرند، افرادی هستند که تصورات غیر حقیقی از عمل زیبایی خود دارند. بیشتر افرادی که بینی گوشتی دارند، تصور می کنند که پس از انجام عمل جراحی، بینی ایشان به صورتی فانتزی که هیچ تناسبی در واقع با چهره ایشان ندارد، مبدل می گردد.

در بیشتر موارد، حتی با توضیحات بسیاری که جراح به ایشان در زمینه محدودیت های خاص مربوط به بینی های گوشتی می دهد، باز هم بیشتر این بیماران، نمی توانند محدودیت های ذکر شده را بپذیرند و تمایل دارند که بینی ایشان، بسیار کوچک و ظریف شود که این امر، با واقعیت و یک چهره طبیعی فاصله بسیار دارد.

از همین رو، خانم دکتر جمشیدی معمولاً از پذیرش انجام عمل جراحی زیبایی بینی برای این افراد تخیلی، سر باز می زنند.

اگر ساکن شهر کرج می باشید و به دنبال بهترین جراح بینی کرج می باشید، توصیه می کنیم که پیش از انتخاب جراح، ابتدا به تحقیق و بررسی کامل و کافی در این زمینه بپردازید.

تجربه جراح و نمونه های جراحی های پیشین وی

تجربه جراح و نمونه های جراحی های پیشین وی، می تواند یک ملاک مناسب برای انتخاب جراح لایق در نظر گرفته شود. در مقاله بهترین جراح بینی کرج به معرفی جراح حرفه ای و با تجربه جراحی زیبایی بینی، خانم دکتر خدیجه جمشیدی خوش، پرداخته ایم.

توصیه اکید ما به تمامی علاقه مندان به انجام جراحی بینی که ساکن شهر کرج می باشند، مراجعه به تهران و دکتر خدیجه جمشیدی می باشد. چنان چه تا این بخش از مقاله برای شما مفید بوده است، ما را تا انتهای این مقاله، همراهی کنید.

از دیگر مواردی که دکتر جمشیدی به عنوان بیمار خود برای انجام جراحی زیبایی بینی نمی پذیرند، افرادی می باشند که تمایل دارند بینی ایشان، مشابه یک فرد خاص باشد. لازم به ذکر است که جنس پوست و اسکلت صورت در افراد مختلف، با یکدیگر متفاوت است.

از همین رو، بینی هیچ دو فردی نمی تواند به صورت کامل مشابه باشد. این افراد، با وجود توصیه ها و توضیحات جراح، تنها روی خواسته خود پافشاری می نمایند. در بیشتر موارد، به دلیل مشکلات بسیاری که این افراد در آینده به وجود خواهند آورد، عموماً توسط جراحان حرفه ای پذیرش نمی گردند.

ارزیابی سلامتی بیمار توسط دکتر خدیجه جمشیدی در جلسات مشاوره

ارزیابی سلامتی بیمار توسط دکتر خدیجه جمشیدی در جلسات مشاوره
ارزیابی سلامتی بیمار توسط دکتر خدیجه جمشیدی در جلسات مشاوره

خانم دکتر جمشیدی به عنوان بهترین جراح زیبایی بینی در تهران و کرج، در جلسات مشاوره پیش از عمل جراحی، ابتدا شرایط سلامت جسمانی و روحی بیمار را از تمامی زوایا به دقت مورد بررسی قرار می دهند.

بسیاری از بیماران ایشان در شهر کرج، خانم دکتر جمشیدی را بهترین جراح بینی کرج می نامند. بر اساس گفته های خانم دکتر جمشیدی، انجام عمل بینی برای افرادی که به بیماری دیابت خفیف دچار هستند، بلا مانع است.

این در حالی است که در افراد مبتلا به دیابت پیشرفته که میزان قند خون ایشان بالا و کنترل نشده می باشد، به هیچ عنوان توسط دکتر جمشیدی پذیرفته نمی شوند.

همچنی، افرادی که دارای اختلالات انعقاد خون می باشند نیز به دلیل احتمال بسیار زیاد خونریزی زیاد در هنگام عمل جراحی و پس از آن، انجام عمل زیبایی پذیرفته نمی شود.

علاوه بر این مورد، پیش از انجام عمل جراحی، شرایط بیمار از نظر قلبی-عروقی و همچنین عدم ابتلا به بیماری های ریوی به دقت مورد بررسی قرار می گیرد تا در هنگام بیهوشی عمومی، هیچ مشکلی برای بیمار به وجود نیاید.

خانم دکتر جمشیدی پیش از بررسی مبحث زیبایی، به سلامت بیماران توجه می کند. از همین رو، چنان چه زیبایی در بینی فرد، امکان ایجاد هر نوع اختلالی در سلامت فرد را به وجود آورد، دکتر جمشیدی از انجام عمل زیبایی بینی، بدون تردید امتناع خواهند نمود.

در این مقاله، سعی داریم به بحث و بررسی موضوع ” بهترین جراح بینی کرج ” بپردازیم. چنان چه شما ساکن شهر کرج می باشید و تصمیم به جراحی زیبایی بینی دارید، به شما توصیه می کنیم برای انجام عمل زیبایی بینی خود، به تهران و نزد دکتر جمشیدی آمده و نتیجه مثبت عمل زیبایی خود را تضمین نمایید.

شرایط خاص برای انجام عمل زیبایی بینی

شرایط خاص برای انجام عمل زیبایی بینی
شرایط خاص برای انجام عمل زیبایی بینی

بسیاری از افرادی که کاندید مناسبی برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی در نظر گرفته می شوند، به مشکلاتی نظیر آلرژی، پولیب بینی و یا سینوزیت دچار می باشند. دکتر جمشیدی در جلسات اولیه مشاوره، این موارد را به دقت مورد بررسی قرار می دهند.

این گروه از افراد، می بایست پیش از انجام عمل جراحی و پس از آن، از داروهای مخصوصی که توسط جراح تجویز می شود، استفاده نمایند. لازم به ذکر است که شرایط افرادی که پولیپ دارند، می بایست پیش از عمل جراحی توسط سی تی اسکن بینی، به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

چنان چه پولیپ بینی و سینوس در حدی ناچیز باشد، می توان همراه با عمل زیبایی بینی، عمل آندوسکوپی سینوس را نیز به منظور درمان پولیب بینی انجام داد.

اما در صورت شدید بودن این مشکل و در شرایطی که تمامی سینوس ها درگیر این مشکل شده باشند، در ابتدا، جراح می بایست به وسیله آندوسکوپی سینوس، پولیپ و سینوس را درمان نموده و سپس پس از گذشت چندین ماه، عمل زیبایی بینی انجام شود.

سن مناسب برای انجام عمل زیبایی بینی

سن مناسب برای انجام عمل زیبایی بینی
سن مناسب برای انجام عمل زیبایی بینی

در دنباله مقاله بهترین جراح بینی کرج به بیان مناسب ترین سن برای انجام جراحی زیبایی بینی، از دیدگاه خانم دکتر خدیجه جمشیدی خواهیم پرداخت. از نظر جراح با تجربه زیبایی، سرکار خانم جمشیدی، بهترین سن مناسب به منظور انجام عمل زیبایی، در دختران و پسران، متفاوت می باشد.

در دختران، بهترین سن مناسب برای انجام عمل زیبایی، سن 16 سال است. این در حالی است که پسران کمتر از 18 سال، نمی توانند برای انجام عمل زیبایی کاندید شوند. البته، لازم به ذکر است که هیچ حداکثر سنی از نظر محدودیت سنی برای انجام عمل بینی در نظر گرفته نشده است.

اما، افرادی که سن ایشان بالای 50 سال می باشد، به دلیل آن که تعداد بسیاری از این افراد در معرض ریسک فشار خون، انواع بیماری های قلبی و عروقی و یا دیابت قرار دارند، می بایست بررسی های دقیق تری روی ایشان پیش از عمل جراحی بینی انجام شود.

چنان چه افرادی با سنین بالا، ممنوعیتی از نظر بیهوشی عمومی و یا دیگر انواع ممنوعیت های انجام عمل بینی نداشته باشند، انجام عمل زیبایی برای ایشان بلامانع می باشد.

رضایت صد در صدی

بسیاری از بیماران دکتر جمشیدی که از شهر کرج به تهران آمده و نزد خانم دکتر جمشیدی، عمل جراحی زیبایی بینی خود را انجام داده اند، رضایت صد در صدی خود را از نتیجه عمل بینی خود بیان می کنند.

از همین رو، به تمامی افرادی که ساکن شهر کرج می باشند، مراجعه به تهران را به منظور انجام عمل جراحی بینی خود، نزد جراح با تجربه زیبایی و بهترین جراح زیبایی کرج سرکار خانم خدیجه جمشیدی، توصیه می نماییم.

خانم دکتر جمشیدی، در جلسات مشاوره پیش از عمل، درباره عمل زیبایی بینی، توضیحات کاملی را به بیمار ارائه می دهد و نتایج آن را به صورت کامل به بیمار توضیح می دهند.

ایشان با دقت و حوصله بسیار، تمامی خواسته های بیمار را از انجام عمل جراحی بینی، مورد بررسی قرار داده و توصیه های لازم را به وی می نماید. چنان چه عمل بینی، از دیدگاه سرکار خانم جمشیدی هیچ مانعی نداشته باشد، برای بیمار، زمانی را به عنوان نوبت عمل جراحی زیبایی بینی تعیین می نمایند.

در این مقاله، سعی داریم به بحث و بررسی دقیق در زمینه موضوع ” بهترین جراح بینی کرج ” بپردازیم. چنان چه شما از ساکنان شهر کرج می باشید و به دنبال جراحی خبره در امر جراحی زیبایی بینی هستید، توصیه ما به شما، انتخاب سرکار خانم جمشیدی، بهترین جراح بینی می باشد.

تفاوت عمل بینی باز و بینی بسته

تفاوت عمل بینی باز و بینی بسته
تفاوت عمل بینی باز و بینی بسته

بسیاری از بیماران خانم دکتر جمشیدی، ابهاماتی در زمینه انواع عمل های جراحی بینی، از نوع باز و بسته دارند.

از همین رو، در ادامه این مقاله، سعی به بررسی این موضوع نموده ایم:

عمل جراحی بینی به روش باز

عمل جراحی بینی به روش باز
عمل جراحی بینی به روش باز

یکی از انواع روش های جراحی بینی، عمل به روش باز می باشد. در این روش، یک برش روی پوست تیغه وسط بینی، توسط جراح، ایجاد می شود. پس از آن، پوست به صورت کامل از روی استخوان بینی جدا می شود و جراحی بینی، با دیدی کاملاً وسیع توسط جراح، انجام می گردد.

پس از اتمام جراحی، پوست به حالت اول بازگشته و در ناحیه برش زده شده، دوخته می شود. روش انجام عمل بینی باز، یک روش جراحی زیبایی بینی پر چالش و دشوار می باشد که نیاز بسیار زیادی به مهارت بالای جراح دارد.

بیشتر مشکلات بینی، از طریق جراحی بینی باز انجام می گیرند. از آن جمله می توان به عمل جراحی مربوط به بینی های کج و شکسته، بینی های بسیار بزرگ و گوشتی و نیز جراحی های ترمیمی بینی اشاره کرد.

علاوه بر این، خانم دکتر جمشیدی در مواردی که نوک بینی بیمار دارای ایرادات بسیار زیادی باشد، از تکنیک جراحی بینی باز بهره می گیرند. دکتر جمشیدی به منظور داشتن دیدی گسترده و ارائه بهترین نوع خروجی، در بیشتر موارد، از عمل جراحی بینی باز استفاده می کنند.

این تکنیک، روشی پر چالش و بسیار دشوار می باشد که در آن مهارت جراح، حرف اول را می زند. خانم دکتر جمشیدی برای داشتن بهترین نتیجه ممکن، بیشتر عمل های جراحی زیبایی بینی را، به روش جراحی با، انجام می دهند.

عمل جراحی بینی به روش بسته

عمل جراحی بینی به روش بسته
عمل جراحی بینی به روش بسته

در ادامه مبحث بهترین جراح بینی در کرج به بررسی جراحی بینی به روش بسته می پردازیم. در تکنیک جراحی به روش بسته، هیچ گونه برشی روی پوست وسط نوک بینی انجام نمی گیرد و همگی برش ها، از بخش داخلی بینی انجام می گیرند.

عموماً از این تکنیک جراحی، در مواردی استفاده می شود که مشکلات بینی بسیار ناچیز بوده و نیازی به تغییرات اساسی در بینی وجود ندارد.

این روش جراحی، روشی بسیار ساده می باشد ولی به دلیل این که جراح، دیدی گسترده و واضح از شرایط بینی ندارد، معمولاً توسط جراحان حرفه ای، به جز در موارد خاص انجام نمی شود.

چنان چه ساکن شهر کرج می باشید و علاقه مند به ایجاد تغییراتی مثبت در بینی خود می باشید و به دنبال ” بهترین جراح بینی کرج ” می باشید، به شما پیشنهاد می کنیم برای انجام جراحی بینی خود، از مهارت های دکتر جمشیدی، جراح با تجربه زیبایی بینی در تهران، بهره بگیرید.

با توجه به فاصله اندک تهران و کرج، طی یک مسافت کوتاه، ارزش گرفتن بهترین خروجی و نتیجه ممکن را از انجام عمل جراحی زیبایی خواهد داشت. لذا برای گرفتن بهترین نتیجه ممکن و دلخواه از انجام عمل جراحی خود، بهترین جراح بینی کرج و تهران، دکتر خدیجه جمشیدی را انتخاب نمایید.

نکاتی در ارتباط با پس از عمل زیبایی

نکاتی در ارتباط با پس از عمل زیبایی
نکاتی در ارتباط با پس از عمل زیبایی

خانم دکتر جمشیدی چندین نکته مفید را به منظور افزایش آگاهی بیماران، پس از انجام عمل زیبایی بینی، در این قسمت ذکر نموده اند:

  • پس از انجام عمل بینی، بیمار پس از گذشت 3 الی 4 ساعت، هوشیاری کامل خود را به دست می آورد.
  • تا زمان هوشیاری کامل، بیمار در کلینیک بستری بوده و پس از به دست آوردن هوشیاری کامل، از کلینیک یا بیمارستان مرخص می گردد. لازم به ذکر است که برای جراحی بینی، نیازی به بستری شبانه نمی باشد.
  • تامپون بیمار، در هنگام ترخیص از کلینیک، از بینی بیمار خارج می گردد.
  • به مدت یک هفته پس از انجام عمل زیبایی بینی، می بایست گچ بینی یا اسپیلنت، به هدف ثابت نگه داشتن شرایط استخوان بینی، روی بینی باقی بماند. پس از گذشت یک هفته از عمل بینی، گچ از روی بینی برداشته می شود.
  • یک هفته پس از انجام عمل جراحی، بخیه های بیمار توسط جراح کشیده می شود و جراح به بیمار، چگونگی چسب زدن صحیح روی بینی را آموزش می دهد.

توصیه های مهم خانم دکتر جمشیدی بعد از عمل بینی

توصیه های مهم خانم دکتر جمشیدی بعد از عمل بینی
توصیه های مهم خانم دکتر جمشیدی بعد از عمل بینی

خانم دکتر جمشیدی با بیش از 15 سال سابقه درخشان در زمینه انجام جراحی زیبایی بینی و آشنایی با چالش های این عمل جراحی زیبایی، مراقبت های پس از عمل جراحی زیبایی را به اندازه خود عمل و یا حتی بیش از آن، در گرفتن نتیجه، مؤثر می دانند.

در همین راستا، در این بخش از مقاله بهترین جراح بینی کرج به ذکر نکات و توصیه هایی مفی، برای گرفتن بهترین نتیجه ممکن پس از انجام عمل جراحی پرداخته ایم که خانم دکتر جمشیدی، به کلیه بیماران خود پس از انجام عمل جراحی زیبایی بینی، به این موارد اشاره می نمایند:

پس از جراحی بینی، مشاهده خونابه تا 48 ساعت پس از عمل جراحی، امری طبیعی است. اما در صورت مشاهده خونریزی شدید از بینی و یا هر مشکل حاد غیر قابل انتظار پس از ترخیص، بیمار می بایست حتماً با دکتر جمشیدی تماس حاصل نماید.

چنان چه تا 48 ساعت پس از انجام عمل جراحی زیبایی بینی، تب بیش از 38 درجه مشاهده شود، طبیعی است. اما در صورتی که درجه تب 39 و یا بیشتر شود، باید سریعاً با جراح تماس گرفته شود.

پس از انجام عمل بینی به دلیل ترشح خونابه و تورم در داخل بینی و فشار گچ روی بینی، احتمال مسدود شدن بینی وجود دارد و بیماران عموماً ناچار به تنفس از راه دهان می باشند که امری طبیعی است.

پس از عمل بینی، وجود تورم و کبودی در اطراف چشم طبیعی است

پس از عمل بینی، وجود تورم و کبودی در اطراف چشم طبیعی است. این مشکل عموماً تا 21 روز پس از عمل زیبایی از بین خواهد رفت. اما برای برطرف نمودن و کاهش میزان تورم و کبودی، استفاده از یخ در اطراف چشم ها و گونه، تا 48 ساعت اول بعد از عمل می تواند بسیار مفید باشد.

علاوه بر این، انجام حرکات بسیار شدید نظیر سرفه شدید، خندیدن و حرف زدن زیاد، به هیچ عنوان جایز نمی باشد. پس از گذشت دو روز از انجام عمل جراحی، بیمار می تواند از کمپرس گرم استفاده نماید.

مصرف هر دارویی که سبب رقیق شدن خون می شود، ممنوع است. مصرف مسکن هایی نظیر آسپرین، ایبوبروفن، ژلوفن، دیکلوفناک، ایندومتاسین و هر دارویی که این خاصیت را داشته باشد، نباید بعد از عمل زیبایی بینی مصرف شود.

نحوه خوابیدن، پس از عمل زیبایی، بسیار مهم می باشد

نحوه خوابیدن، پس از عمل زیبایی، بسیار مهم می باشد. لازم است که فرد طاق باز و نیمه نشسته بخوابد. از خوابیدن به پهلو در زمانی که گچ روی بینی قرار دارد، می بایست به شدت، خودداری نمود.

غذا خوردن، در زمانی که گچ روی بینی قرار دارد، باید نرم بوده و به هیچ عنوان فرمی جویدنی و سفت نداشته باشد.

انجام فعالیت های ورزشی سنگین و به خصوص شنا، تا 4 ماه بعد از عمل بینی، مجاز نیست.

فین کردن، تا دو ماه بعد از عمل ممنوع است.

عینک زدن، تا 4 ماه بعد از عمل بینی مجاز نمی باشد.

تورم بینی، پس از برداشتن گچ، بسیار زیاد می باشد

تورم بینی، پس از برداشتن گچ، بسیار زیاد می باشد و بیشتر هم می شود. این تورم پس از حمام و خوابیدن، بیشتر نیز می گردد. کاهش تورم، تا زمان ترمیم کامل ادامه خواهد داشت و با گذشت زمان، رفته رفته بهبود می یابد.

شست و شوی بینی، تا چندین ماه پس از عمل بینی الزامی است. این کار به سبب جلوگیری از احتمال انسداد بینی با ترشحات بینی می باشد.

سولاریوم و قرار گرفتن در معرض نور شدید، تا 4 ماه بعد از عمل بینی ممنوع است.

سیگار و قلیان، تا دو ماه بعد از عمل بینی ممنوع می باشد.

این مقاله، در ارتباط با موضوع ” بهترین جراح بینی کرج ” نگاشته شده است. در این مقاله، خانم دکتر جمشیدی به عنوان بهترین جراح بینی معرفی شده اند.

از همین رو، به تمامی عزیزان علاقه مند به داشتن یک بینی زیبا، متقارن و کاملاً مطابق با خواسته های خود، برای رسیدن به هدف خود، توصیه می نماییم که به تهران و نزد جراح با تجربه، سرکار خانم خدیجه جمشیدی بیایند و بهترین نتیجه ممکن را از انجام عمل زیبایی بینی خود کسب نمایند.

انواع عمل های جراحی زیبایی بینی

انواع عمل های جراحی زیبایی بینی
انواع عمل های جراحی زیبایی بینی

مراجعین عزیزی که به نزد دکتر جمشیدی به هدف انجام جراحی زیبایی تشریف می آورند، عموماً به سه دسته تقسیم می شوند. خانم دکتر جمشیدی، با در نظر گرفتن شرایط روحی و جسمی ایشان، بهترین نوع عمل را برای بیماران در نظر خواهد گرفت.

این سه گروه، به صورت زیر دسته بندی می شوند:

  • افراد علاقه مند به عمل بینی طبیعی
  • افراد علاقه مند به عمل بینی فانتزی
  • افراد علاقه مند به بینی نیمه فانتزی

موارد تاثیرگذار بر عمل جراحی زیبایی بینی

موارد تاثیرگذار بر عمل جراحی زیبایی بینی
موارد تاثیرگذار بر عمل جراحی زیبایی بینی

خانم دکتر جمشیدی در جلسات مشاوره، خواسته های بیمار را به دقت مورد بررسی قرار می دهد. اما لازم به ذکر است ک، در انجام عمل زیبایی، فاکتورهای متعددی به جز خواسته بیمار، در اخذ یک نتیجه مطلوب مؤثر می باشند که دکتر جمشیدی، در انجام جراحی های زیبایی خود، این موارد را نیز مد نظر قرار می دهند:

  • قوانین علمی و قوانین زیبایی شناسی بینی و صورت
  • نوع بینی بیمار از نظر گوشتی یا استخوانی بودن
  • جنسیت بیمار

و سپس:

  • خواسته بیمار

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

عمل جراحی بینی، از انواع جراحی های زیبایی پر چالش و دشوار به شمار می رود. به سبب قرارگیری بینی در مرکزیت چهره، فرم آن تاثیر بسیار زیادی بر ظاهر فرد خواهد داشت.

از همین رو، بسیاری از افرادی که از ظاهر بینی خود راضی نیستند، اقدام به انجام عمل زیبایی بینی می نمایند. در این راستا، نخستین گام پس از تصمیم به انجام عمل زیبایی بینی، انتخاب یک جراح با تجربه و حاذق می باشد.

اهمیت انجام عمل زیبایی، تا به حدی است که بسیاری از افراد، بدون در نظر گرفتن فاصله مکانی، اقدام به مراجعه به شهرهای دیگر، به هدف اخذ بهترین نتیجه ممکن از عمل زیبایی بینی خود می نمایند.

در این میان، آمار علاقه مندان به انجام عمل زیبایی بینی که در شهر کرج ساکن می باشند و برای انجام جراحی بینی خود به تهران و به نزد دکتر جمشیدی می آیند، روز به روز در حال افزایش است.

دکتر جمشیدی، رضایت کامل بیماران را در پرونده خود دارد

دکتر جمشیدی، رضایت کامل بیماران را در پرونده خود دارد که این امر، بر برتری ایشان، به نسبت سایر جراحان زیبایی در کرج و تهران، صحه می گذارد.

چنان چه شما نیز در شهر کرج سکونت دارید و تمایل به انجام جراحی زیبایی بینی دارید، به شما توصیه می نماییم، برای کسب بهترین نتیجه ممکن از انجام عمل زیبایی خود، خانم دکتر جمشیدی را به عنوان جراح زیبایی بینی خود انتخاب نمایید.

در این مقاله، سعی شد تا به بحث و بررسی موضوع بهترین جراح بینی کرج بپردازیم.

امید است که اطلاعات مطرح شده در این مقاله، برای تمامی عزیزان ساکن کرج، مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مطب

۰۲۱۸۸۸۵۶۳۳۷

۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

واتساپ : ۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

روزهای مطب، یکشنبه و سه شنبه ۴تا۷

میدان ونک،خیابان گاندی شمالی خیابان شهید محمدصانعی،پلاک ۱۹ طبقه ۳،واحد۸

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.