بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

در این مقاله، به بررسی و معرفی بهترین جراح بینی گوشتی در تهران خواهیم پرداخت.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران چه کسی است؟ جراحی بینی گوشتی در تهران به عنوان یکی از چالش برانگیزترین جراحی های بینی به شمار می آید. زیرا در گذشته، افراد نگران بودند که آیا تغییرات ایجاد شده در بینی بعد از جراحی قابل برگشت باشد.

امروزه با وجود پزشکان زیادی که در زمینه جراحی بینی فعالیت می کنند، انتخاب بهترین پزشک زیبایی بینی در تهران توسط بیماران می تواند سردرگمی های زیادی را به همراه داشته باشد.

به خاطر داشته باشید که در این زمینه، تجربه و تخصص پزشک، یکی از مهم ترین عواملی است که در انتخاب پزشک متخصص جراحی بینی یا فوق تخصص در تهران باید به آن توجه کنید.

فهرست مطالب

اینفوگرافیک بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

اینفوگرافیک بهترین جراح بینی گوشتی در تهران
اینفوگرافیک بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

در این راستا می توانید از تجربیات بهترین جراح بینی خانم در تهران بهره مند شوید. خانم دکتر جمشیدی، از معتبرترین متخصصین حال حاضر در این زمینه به شمار می آیند.

فهرست مطالب:

منظور از جراحی بینی گوشتی چیست؟

بینی گوشتی چه ویژگی هایی دارد؟

مدرن ترین تکنیک ها در جراحی بینی گوشتی کدامند؟

جراحی بینی گوشتی باز چگونه انجام می شود؟

عمل بینی گوشتی باز چگونه انجام می شود؟

چه نوع جراحی برای بینی گوشتی مناسب است؟

آیا جراحی بینی استخوانی با گوشتی متفاوت است؟

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران، از چه تکنیک هایی استفاده می کند؟

انجام عمل بینی گوشتی چه مراحلی دارد؟

خصوصیات یک جراح بینی گوشتی خوب چیست؟

جراح، در عمل بینی گوشتی چه نقشی دارد؟

چگونه باید بهترین جراح بینی گوشتی در تهران را انتخاب کرد؟

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بهترین مدل برای بینی گوشتی کدام است؟

بهترین فصل برای جراحی بینی گوشتی کدام است؟

عوارض جراحی نادرست بینی گوشتی چیست؟

چرا باید به بهترین جراح بینی گوشتی در تهران مراجعه کنیم؟

احتیاطات قبل از جراحی بینی گوشتی چیست؟

مراقبت های بعد از جراحی بینی چیست؟

آیا می توان با تزریق کورتون، ورم بینی گوشتی را کاهش داد؟

بعد از جراحی بینی گوشتی، از خوردن چه غذاهایی باید اجتناب کرد؟

مناسب ترین سن برای عمل بینی گوشتی چه سنی می باشد؟

مشاهده نمونه جراحی بینی گوشتی چه مزایایی دارد؟

تفاوت جراحی بینی گوشتی مردان و زنان در چیست؟

هزینه جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

دوران نقاهت جراحی بینی گوشتی چقدر طول می کشد؟

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران کیست؟

سخن پایانی

 

منظور از جراحی بینی گوشتی چیست؟

منظور از جراحی بینی گوشتی چیست؟
منظور از جراحی بینی گوشتی چیست؟

رینوپلاستی بر اساس اسکلت و غضروف بینی، شامل رینوپلاستی گوشتی و رینوپلاستی استخوانی می شود. به بینی با پوست ضخیم و سوراخ های سطحی پوست را بینی گوشتی می گویند. بینی گوشتی در مردان شایع تر از زنان است.

این مسئله به این دلیل است که مردان، چربی بیشتری در پوست و هورمون های جنسی خود دارند. برای انجام جراحی بینی، اگر چه توسط بهترین پزشک بینی در ایران انجام می شود، اما موثرترین روش ها استفاده می شود. آن ها باید بیشتر از عمل بینی استخوانی منتظر بمانند تا نتیجه نهایی را ببینند.

پیشنهاد می کنیم از پست مدل بینی عروسکی طبیعی دیدن کنید.

ویدئو بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

در گذشته، با برداشتن قسمت زیادی از غضروف، فرم بینی را اصلاح می کردند. اما این روش به دلیل خالی شدن فضای زیر پوست، منجر به ایجاد جای زخم روی پوست و در نهایت ایجاد استرس روی بینی شد.

ممکن است جای زخم وجود داشته باشد. بنابراین خوب است نوک بینی را با اضافه کردن غضروف تقویت کنید. با استفاده از سپتوم (یا غضروف میانی) برای یافتن نتیجه مطلوب، این روش بهترین گزینه است.

بینی گوشتی چه ویژگی هایی دارد؟

مشخصات بینی بر اساس ضخامت نیمه پایینی پوست به دو گروه استخوانی و گوشتی تقسیم می شود. از مهمترین مشخصات بینی گوشتی می توان به موارد زیر اشاره کرد. منافذ پوستی بینی گوشتی کاملا قابل مشاهده هستند.

پوست ناحیه نوک بینی گوشتی ضخیم می باشد. عرض سوراخ های بینی گوشتی ضخیم است. نوک بینی بزرگ می باشد. ارتفاع تیغه بینی از نمای جانبی بلند بوده و به طور کلی نیمه پایینی بینی از نمای جلو پهن است.

بر خلاف پوست ضخیم این نوع بینی، غضروف های اسکلتی تیغه های بینی بسیار ضعیف و نازک هستند. البته افراد مختلف دارای درجات گوناگونی از استانداردهای گوشتی بودن می باشند.

مدرن ترین تکنیک ها در جراجی بینی گوشتی کدامند؟

برای پاسخ صحیح به این سوال، ابتدا باید انواع روش های جراحی بینی را بررسی کنیم. جراحی بینی به دو نوع جراحی بینی باز و جراحی بینی بسته تقسیم می شود. در ادامه این بخش از مطلب بهترین جراح بینی گوشتی در تهران، به معرفی هر یک از این دو روش می پردازیم.

جراحی بینی گوشتی باز چگونه انجام می شود؟

جراحی بینی گوشتی باز چگونه انجام می شود؟
جراحی بینی گوشتی باز چگونه انجام می شود؟

لازم به ذکر است که در حال حاضر این روش به عنوان بهترین و رایج ترین روش جراحی بینی به حساب می آید. برای انجام این نوع عمل، خانم دکتر جمشیدی ابتدا یک برش در سینوس (پل بین دو سینوس) ایجاد می کند و سپس پوست بینی را بلند می کند تا به کل ساختار بینی برسد.

مزایای جراحی این روش جدید، شامل دسترسی کامل پزشک به ساختار بینی، گستردگی میدان دید یک پزشک، امکان تغییرات زیاد در بینی می شود‌. همچنین باید اشاره کرد که به دلیل فضای بیشتر برای جراح، سوراخ‌های بینی بیشتر قرینه می‌شوند.

بسیاری ممکن است فکر کنند که یک برش در کلوملا بخیه ها را به جا می گذارد. اما اگر پزشک همچون خانم دکتر جمشیدی؛ در کار خود مهارت، تجربه و تخصص کافی داشته باشد، جای هیچ بخیه ای وجود نخواهد داشت.

عمل بینی گوشتی بسته چگونه انجام می شود؟

عمل بینی گوشتی بسته چگونه انجام می شود؟
عمل بینی گوشتی بسته چگونه انجام می شود؟

جراح بینی با استفاده از این روش، عمل را از داخل بینی بدون برش خارجی انجام می دهد. یعنی با این روش، خانم دکتر جمشیدی از ابزارهای خاصی برای بالا نگه داشتن پوست بینی و تغییر ساختار بینی از داخل استفاده می کند. به دلیل میدان دید کم جراح، این روش در حال حاضر توسط جراحان پلاستیک خوب ایرانی توصیه نمی شود.

چه نوع جراحی برای بینی گوشتی مناسب است؟

بهترین روش جراحی برای بینی گوشتی، روش باز است. زیرا در این روش، جراح به راحتی به نوک بینی و ساختار آن دسترسی دارد و زاویه دید مانند جراحی بسته محدود نمی شود. نتایج عمل بسته برای بینی گوشتی چندان جالب نخواهد بود.

چرا که تغییرات بسیار محدود است. در جراحی بینی باز، خانم دکتر جمشیدی بافت غضروف را با غضروف تیغه بینی (تیغه میانی بینی) تقویت می کند و نتیجه بسیار خوبی را برای فرد ایجاد می کند.

آیا جراحی بینی استخوانی با گوشتی متفاوت است؟

برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که تفاوت بین جراحی بینی فیزیکی و استخوانی چیست؟ در پاسخ باید گفت که رینوپلاستی بینی گوشتی به دلیل پوست بزرگ و بافت های ضعیف، سخت تر از جراحی بینی استخوانی است.

در مورد تکنیک جراحی، پزشک باید از تکنیک جراحی باز استفاده کند. علاوه بر این، جراحی بینی نیاز به ظرافت و دقت زیادی دارد. یک پزشک حرفه ای باید بافت زیر پوستی از جمله غضروف را در تغییراتی که بینی عضلانی را درگیر می کند، به درستی تقویت کند.

پزشک با تخصص خود، اغلب چربی های تشکیل دهنده بافت نرم به خصوص در بینی را شل می کند و به این ترتیب غضروف بینی مشخص تر و زیباتر می شود. پوست ضخیم و غضروف ضعیف در بینی، جراحی پلاستیک را برای جراح بینی دشوارتر از بینی استخوانی می کند.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران، از چه تکنیک هایی استفاده می کند؟

همان طور که در بالا ذکر شد، بینی گوشتی غضروف ضعیف تری نسبت به بینی استخوانی دارد. بهترین جراح بینی گوشتی در تهران با داشتن تخصص کافی در این زمینه می تواند با تکنیک هایی، این ضعف را برطرف کند.

در گذشته پس از جراحی های متعدد زیبایی بینی، فرم بینی پس از مدتی به حالت اولیه خود باز می گشت که به دلیل اشتباهات جراحان بود.

قبلا در عمل بینی گوشتی، غضروف های اضافی برای شکل دادن و کوچک شدن بینی برداشته می شد که فضایی را برای تشکیل چربی جدید آزاد می کرد و به همین دلیل پس از مدتی، شکل بینی به حالت قبلی خود برگشت.

یا به اصطلاح می توان به برگشت پذیر بودن جراحی بینی گوشتی اشاره کرد. اما امروزه جراحان متخصص در زمینه رینوپلاستی با کاهش ضخامت پوست بینی و تقویت نوک بینی، فرم بینی را بهبود می بخشند.

گاهی اوقات جراحان می توانند غضروف بینی را از قسمت های دیگر بدن برای تقویت غضروف بینی پیوند بزنند که این امر به مهارت خاصی نیاز دارد. به خصوص پزشکانی که فوق تخصص جراحی پلاستیک هستند، به دلیل آگاهی از آناتومی بدن می توانند این کار را با موفقیت انجام دهند.

انجام عمل بینی گوشتی چه مراحلی دارد؟

انجام عمل بینی گوشتی چه مراحلی دارد؟
انجام عمل بینی گوشتی چه مراحلی دارد؟

مشاوره پزشك:

متقاضیان گرامی در طول تماس تلفنی با مطب خانم دکتر جمشیدی می توانند مشاوره تخصصی دریافت کنند و سپس برای استفاده از مشاوره، به مطب ایشان مراجعه نمایند.

قیمت مناسب:

قیمت جراحی بینی توسط خانم دکتر جمشیدی که بهترین جراح بینی گوشتی در تهران است، بر اساس کارهایی که باید انجام شود و نسبت به حجم کار و نتیجه عملیات، بسیار مطلوب است. کیفیت کار و تخصص ایشان عالی و رضایت بخش می باشد.

جراحی بینی:

هر روز افراد زیادی به دلیل انجام عمل های زیبایی مختلف، اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و بسیاری از افراد نیز اعتماد به نفس خود را به دست آورده و زندگی خود را لذت بخش تر می کنند.

به خاطر داشته باشید که انتخاب یک متخصص خوب، اهمیت زیادی دارد. بهترین جراح بینی های گوشتی، دارای تجربه فراوان و جراحی های موفق زیادی است.

خصوصیات یک جراح بینی گوشتی خوب چیست؟

برای انتخاب صحیح بهترین جراح بینی گوشتی در تهران، باید از ویژگی های یک جراح خوب آگاه باشید. مهمترین ویژگی های یک جراح بینی خوب شامل موارد زیر می شود.
اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد که فرد باید در مورد جراحی بینی بداند.

به شخص در مورد نوع و ویژگی های بینی او می گوید.

توصیه های لازم را در خصوص احتیاط هایی که فرد قبل و بعد از عمل بینی باید رعایت کند را بیان می کند.

او برای معاینه دقیق صورت و بینی بیمار وقت می گذارد و از آنجایی که اصول زیبایی شناسی را کاملاً درک می کند، بهترین نتیجه را در جراحی بینی به دست می آورد.

او بیشتر از مشکلات مالی، به سلامت فرد اهمیت می دهد و حفظ عملکرد تنفسی بینی بیمار را در اولویت قرار می دهد.

اگر فردی با وجود داشتن بینی گوشتی انتظارات نامطلوبی داشته باشد، دکتر او را متقاعد می کند.

او تجربه زیادی در جراحی بینی دارد و نتایج همه عمل های زیبایی که انجام داده، رضایت بخش بوده است.

جراح، در عمل بینی گوشتی چه نقشی دارد؟

جراح، در عمل بینی گوشتی چه نقشی دارد؟
جراح، در عمل بینی گوشتی چه نقشی دارد؟

همان طور که گفتیم، جراحی بینی گوشتی از جراحی بینی استخوانی دشوارتر است. تغییرات در این عملیات باید با دقت و حساسیت و با روش های مناسب انجام شود. اگر جراح، دانش و تجربه کافی در جراحی بینی نداشته باشد، شکل بینی پس از جراحی ممکن است رضایت بخش نباشد.

گاهی به دلیل عدم مهارت پزشک، بیمار پس از مدتی مجبور به جراحی بینی جدید با بهترین جراح بازسازی بینی در تهران می شود که سخت تر از جراحی اول است. در نتیجه می توان گفت که نقش جراح در کار ترمیم، مهم است. به همین دلیل توصیه می شود در انتخاب پزشک خود سخت گیری کنید تا از نتیجه جراحی بینی راضی باشید.

چگونه باید بهترین جراح بینی گوشتی در تهران را انتخاب کرد؟

برای انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در تهران، بهتر است ابتدا لیستی از اسامی جراحان خوب در منطقه خود را تهیه کنید. برای جمع آوری اسامی این جراحان بینی می توانید در موتورهای جست و جو تحقیق کنید یا از افرادی که جراحی بینی انجام داده اند و از نتایج راضی هستند، سوال کنید.

در مورد سطح تحصیلات جراحان و سوابق با دقت کافی تحقیق نمایید. در مطب جراح بینی حاضر شوید و بهتر است زمانی که بیماران قبلی حضور دارند، به مطب مراجعه کنید. از بیماران قبلی در مورد رضایت آن ها از جراحی زیبایی بینی سوال کنید.

جراحان، اغلب آلبوم هایی از جراحی های بینی خود تهیه می کنند. بنابراین می توانيد از آن ها بخواهید که نمونه ای از آلبوم جراحی بینی را به شما نشان دهند. همچنین می توانید برای دیدن کار جراح، به قسمت گالری سایت یا اینستاگرام او سر بزنید.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

انتخاب بهترین جراح بینی گوشتی در تهران کار راحت و آسانی می باشد. بنابراین تنها لازم است که مطمئن شوید از ویژگی های زیر برخوردار است. داشتن دانش و تجربه کافی در جراحی بینی، داشتن مهارت و تجربه در عمل جراحی بینی گوشتی، آشنایی با اصول زیبایی شناسی مدرن، در نظر گرفتن نظرات بیمار در صورتی که نظر او رضایت بخش باشد.

توجه به عملکرد تنفسی و بویایی بیمار، آشنایی کامل با آخرین تکنیک های جراحی بینی، بسیار ماهر و دقیق در کار؛ داشتن نمونه کارهای موفق زیاد، پایبند بودن به اخلاق حرفه ای و مهربانی با بیمار؛ در پاسخ به سوالات رایج قبل و بعد از جراحی بینی صبور باشد.

درک این علائم و خصوصیات ممکن است در نگاه اول دشوار به نظر برسد. اما با تحقیق دقیق می توانید به راحتی از پزشک، متوجه این علائم و ویژگی ها شوید. خوشبختانه امروزه راه های زیادی برای تحقیق وجود دارد. در این راستا می توانید با خانم دکتر جمشیدی در ارتباط باشید.

بهترین مدل برای بینی گوشتی کدام است؟

بهترین مدل برای بینی گوشتی کدام است؟
بهترین مدل برای بینی گوشتی کدام است؟

همه ما می دانیم که مدل های بینی در سه گروه بینی طبیعی، فانتزی و نیمه فانتزی قرار می گیرند که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند. در ادامه، هر یک از این مدل ها را معرفی خواهیم کرد‌.

 مدل بینی طبیعی:

این مدل علمی ترین مدل در رینوپلاستی است که با تیغه صاف، زاویه 90 تا 120 درجه بین نوک بینی و لب ها، اندازه طبیعی سوراخ های بینی، ضخامت صحیح تیغه بینی و تنفس بسیار خوب شناخته شده است.

امروزه مدل بینی طبیعی به دلیل مزایای فراوان مورد تایید برترین جراحان پلاستیک ایران همچون خانم دکتر جمشیدی می باشد. این مدل بینی هم برای خانم ها و هم برای آقایان با بینی های گوشتی و استخوانی قابل انجام است.

پیشنهاد می کنیم از پست مدل بینی فانتزی طبیعی دیدن کنید.

بینی فانتزی:

در گذشته مدل بینی فانتزی سربالا  طرفداران زیادی داشت. اما امروزه انجمن جراحان پلاستیک به دلیل مشکلات تنفسی و بویایی، از مورد استفاده قرار دادن آن خودداری می کنند.

قسمت بالایی نوک بینی از لب ها (نوک بالایی)، تیغه ظریف و نازک، کوچک بودن بیش از اندازه بینی و سوراخ های آن، زیاد بودن قوس تیغه بینی تشکیل شده است. ویژگی های این مدل بینی برای آقایان و افرادی که پوست ضخیم و بینی بسیار گوشتی دارند، توصیه نمی شود.

مدل بینی نیمه فانتزی:

این مدل بینی به طور همزمان دارای خصوصیات دو بینی طبیعی و فانتزی می باشد. این مدل با قوس تیغه کم، نوک سر نسبتاً بالا، بینی و سوراخ های نسبتا کوچک و تیغه نازک تعیین می گردد.

انتخاب مدل بینی نیمه فانتزی برای بینی استخوانی و بینی خانم ها به عنوان بهترین و مناسب ترین گزینه به شمار می آید. با توجه به ضخامت پوست بینی گوشتی، بهتر است از انجام دادن مدل های نیمه فانتزی برای این نوع بینی اجتناب شود.

با بررسی انواع مدل های بینی مشخص می شود که از نظر علمی و زیبایی و همچنین از نظر بهترین جراح بینی گوشتی در تهران، بینی های فانتزی و حتی نیمه فانتزی برای بینی های گوشتی مناسب نیستند و مدل بینی طبیعی، بهترین مدل برای بینی های گوشتی است.

اگر جراح بینی گوشتی در کار خود مهارت کافی داشته باشد، بینی گوشتی در این مدل به ایده آل ترین شکل خود می رسد.

بهترین فصل برای جراحی بینی گوشتی کدام است؟

بهترین فصل برای جراحی بینی گوشتی چه فصلی می باشد؟ یکی از سوالاتی است که همه مراجعین می پرسند. به طور کلی در هوای سرد، احتمال سرماخوردگی افزایش می یابد و عفونت های ناشی از این فصل برای جراحی بینی مناسب نیست.

در فصل گرما، عرق باعث شل شدن چسب بینی نیز می شود. علاوه بر این، افرادی که وقتی فصل تغییر می کند مستعد ابتلا به آلرژی هایی مانند عطسه، آبریزش بینی، خارش چشم و خارش بینی هستند، باید در زمانی که حساسیت ندارند، بینی خود را ترمیم کنند.

بنابراین انتخاب بهترین فصل برای جراحی بینی بستگی به شرایط فرد در زمان های مختلف دارد و بهترین زمان برای جراحی بینی، بر اساس راحتی فرد، انتخاب و تعیین می گردد.

عوارض جراحی نادرست بینی گوشتی چیست؟

در صورتی که پزشک به روش های جراحی بینی پایبند نباش،د مشکلات زیر در بیمار ظاهر می شود.

بینی بیش از حد کوچک شده و غیر طبیعی می شود. شما شاهد کوچک شدن بیش از حد نوک بینی و عدم هماهنگی آن با سایر اجزای صورت خود خواهید بود. گوشت اضافی بعد از جراحی بینی به دلیل تکنیک نادرست به وجود می آید. کج شدن بینی یکی دیگر از عوارض جراحی نادرست بینی گوشتی می باشد. نوک بینی پس از مدت زمان کوتاهی دچار افتادگی می شود.

علاوه بر این، روی بینی فرو رفتگی به وجود می آید. اگر قبل از عمل، بهترین جراح بینی گوشتی در تهران را انتخاب نکنید، از نتایج خوب جراحی بینی بهره مند نمی شوید و چنین مشکلاتی باعث می شود تا بعد از یک سال مجدداً جراحی بینی را انجام دهید.

خانم دکتر جمشیدی به دلیل داشتن مهارت و تخصص کافی در جراحی بینی گوشتی، به تمام بیماران خود اطمینان می دهد که پس از عمل با هیچ گونه عوارضی روبرو نخواهند شد.

چرا باید به بهترین جراح بینی گوشتی در تهران مراجعه کنیم؟

لازم است بدانید که اگر به بهترین جراح بینی در تهران مراجعه کنید، از عوارض این جراحی تا حد زیادی کاسته می شود. متأسفانه بسیاری از افرادی که تازه وارد جراحی شده اند، از حساسیت جراحی بینی آگاهی ندارند و نمی توانند این نوع بینی را به خوبی انجام دهند.

بنابراین بهتر است با مراجعه به کلینیک جراح بینی، عوارض بعد از عمل را به حداقل برسانید. در ادامه به عوارض جراحی بینی می پردازیم.

یکی از شایع ترین مشکلات بعد از جراحی بینی، التهاب و تورم بینی است. معمولاً گرفتگی بینی برای مدت طولانی پس از جراحی ملتهب و متورم می شود. این دوره گاهی ممکن است تا یک سال بعد از عمل ادامه یابد.

علاوه بر این، قرمزی چشم ها و ایجاد کبودی و خون مردگی در بافت های اطراف بینی نیز از عوارض این نوع جراحی است. این عوارض به طور کلی تقریبا در تمام جراحی های بینی دیده می شود. اما گاهی اوقات این مشکلات می توانند بدتر باشند.

با مراجعه به بهترین جراح بینی در تهران می توان عوارض جدی و خطرناک این نوع جراحی را تا حد زیادی به حداقل رساند. به عنوان مثال، یکی از این عوارض خطرناک، مشکلات تنفسی پس از جراحی است.

بینی گوشتی معمولا حفره های بزرگتری نسبت به بینی معمولی دارد، اما این حفره ها بعد از جراحی کوچکتر می شوند، مشکلی که می تواند باعث تنگی نفس بعد از جراحی شود.

از طرفی همان طور که قبلا ذکر شد، در جراحی بینی گوشتی، لایه های گوشتی و چربی مانع دیدن درست گوشه های بینی توسط جراح می شود. این مشکل باعث عدم تقارن در بینی می شود.

در واقع خانم دکتر جمشیدی با توجه به دانش و تجربه خود در این زمینه، جراحی بینی را با بالاترین کیفیت انجام می دهد. در این حالت، بیمار با کمترین مشکلات روبرو می شود.

احتیاطات قبل از جراحی بینی گوشتی چیست؟

احتیاطات قبل از جراحی بینی گوشتی چیست؟
احتیاطات قبل از جراحی بینی گوشتی چیست؟

اقدامات احتیاطی قبل از جراحی بینی گوشتی که خانم دکتر جمشیدی توصیه می کند، شامل موارد زیر می شود.

دو هفته قبل از این که عمل جراحی انجام شود، به هیچ عنوان نباید داروهای رقیق کننده خون از قبیل آسپرین را مصرف نمایید. همچنین می بایست دو هفته قبل از جراحی، سیگار و الکل را ترک کنید.

دو هفته قبل از جراحی از رژیم غذایی پروتئین پیروی کنید. به مدت ۸ ساعت پیش از جراحی باید از خوردن و آشامیدن اجتناب نمایید. دوش گرفتن در شب قبل از جراحی را فراموش نکنید. پاک کردن لاک ناخن و برداشتن ناخن های موقت، یکی دیگر از نکاتی می باشد که باید قبل از جراحی رعایت کنید.

حتما در روز عمل در ساعت مقرر، با همراه خود در محل جراحی حاضر شوید. در روز جراحی نباید از هیچ جواهرات یا مواد آرایشی استفاده کنید.

مراقبت های بعد از جراحی بینی چیست؟

مراقبت های بعد از جراحی بینی چیست؟
مراقبت های بعد از جراحی بینی چیست؟

همان طور که قبل از جراحی بینی گوشتی باید مواردی را رعایت کنید، مورد توجه قرار دادن نکات بعد از عمل نیز بسیار مهم است. مهمترین نکات شامل موارد زیر می شود.
پس از جراحی باید غذاهای نرم و آبکی مانند سوپ داغ مصرف کنید.

بعد از جراحی، تورم زیادی در بینی ایجاد می شود. به همین دلیل، استفاده از کیسه یخ را برای کاهش تورم فراموش نکنید.

مصرف آب میوه های طبیعی به ویژه آب آناناس و آب کرفس می تواند به کاهش تورم و کبودی کمک بسیار زیادی کند.

داروهای تجویز شده را به موقع و در زمان تعیین شده مصرف کنید.

از باز کردن دهان و خندیدن با صدای بلند خودداری کنید.

وقتی به خانه رسیدید، غذاهای نرم و آبکی مانند سوپ و فرنی بخورید.

به مدت 48 ساعت پس از جراحی، از کیسه یخ روی نواحی که کبود شده اند، استفاده کنید.

مراقب باشید به چسب بینی فشار وارد نکنید.

برای کاهش تورم بعد از جراحی بینی گوشتی، هنگام خواب سر خود را بالاتر از بدن قرار دهید

برای کاهش تورم بعد از جراحی بینی گوشتی، هنگام خواب سر خود را بالاتر از بدن قرار دهید و برای بالا نگه داشتن سر خود می توانید از چند بالش استفاده کنید.

تا زمانی که روی بینی خود آتل (گچ) دارید، نباید به صورت خود آب بزنید. مورد استفاده قرار دادن دستمال مرطوب آرایشی، بهترین گزینه برای تمیز کردن صورت است.

بعد از جراحی بینی دوش بگیرید، با کمک یکی از نزدیکانتان سرتان را به عقب خم کنید و موهایتان را بدون پاشیدن آب به صورتتان بشویید. سپس بدن خود را با دوش بشویید. آب نباید با فشار زیاد به صورت تماس پیدا کند.

این که پس از جراحی، بینی گوشتی را به درستی چسب بزنید، بسیار مهم است. چسب میزان ورم را کاهش می دهد و منجر به شکل گیری بهتر بینی می گردد. برای چسب زدن بینی گوشتی در مقایسه با بینی های استخوانی، باید زمان بیشتری را صرف کرد.

برای کاهش تورم، استفاده از چسب تا شش ماه نیاز می باشد

باید گفته شود که برای کاهش تورم، استفاده از چسب تا شش ماه نیاز می باشد. از بهترین جراح بینی گوشتی در تهران بخواهید تا نحوه صحیح چسب زدن را به شما یاد دهد.

حداقل تا دو ماه پس از جراحی نباید در معرض آفتاب، گرما و سولاریوم قرار گیرید.

حداقل تا 2 ماه پس از جراحی از مصرف الکل و سیگار خودداری کنید.

حداقل تا یک ماه پس از جراحی نباید بینی خود را به طور شدید تخلیه نمایید.

از حاضر شدن در مکان های شلوغ از قبیل مترو اجتناب کنید.

اطلاعات تکمیلی را از دکتر جمشیدی کسب نمایید.

آیا می توان با تزریق کورتون، ورم بینی گوشتی را کاهش داد؟

آیا می توان با تزریق کورتون، ورم بینی گوشتی را کاهش داد؟
آیا می توان با تزریق کورتون، ورم بینی گوشتی را کاهش داد؟

از آنجایی که اکثر بینی ها گوشتی هستند، بعد از جراحی متوجه شدیم که بینی در قسمت های دیگر بیش از حد معمول متورم شده است و کاهش آن تورم زمان زیادی به طول می انجامد. برخی از بیماران صبر کافی برای از بین رفتن این تورم به مرور زمان ندارند.

به همین دلیل پزشک، تزریق کورتون را در ناحیه بینی یا پشت بینی تجویز می کند. این آمپول، التهاب را در سریع ترین زمان ممکن کاهش می دهد. تشخیص نیاز به تزریق کورتون به عهده جراح است و امکان تزریق آن یک هفته پس از جراحی وجود دارد.

گاهی اوقات پس از جراحی بینی، قسمت هایی از بینی بیش از حد طبیعی متورم می شود و باعث فیبروز می شود. با تزریق کورتون در این نواحی، تورم به سرعت از بین می رود و از پیشرفت فیبروز جلوگیری می شود. در این مواقع گاهی لازم است کورتون چندین بار در نقاط مورد نظر تزریق شود تا نتایج زیبایی مطلوب حاصل شود.

بعد از جراحی بینی گوشتی، از خوردن چه غذاهایی باید اجتناب کرد؟

پس از جراحی بینی گوشتی، غذاهای سفت که نیاز به تحرک زیاد عضلات دارند و به بینی فشار می آورند را نباید میل کنید. چرا که باز کردن بیش از حد دهان و جویدن غذاهای سفت، به عضلات صورت و بینی فشار وارد می کنند.

غذاهای تند و ترش و دارای ادویه، باعث افزایش فشار خون و احتمال خونریزی می شود. این غذاها همچنین باعث ایجاد حساسیت و عطسه و سرفه احتمالی بعد از جراحی بینی می شوند.
غذاهای فرآوری شده مانند سوسیس و محصولات کنسرو شده؛ مملو از قند، سدیم و چربی اشباع شده هستند که روند بهبودی را به تاخیر می اندازد. این غذاها باعث ایجاد آلرژی نیز می شوند.

غذاهای بسیار گرم و بسیار سرد که باعث افزایش درد بعد از جراحی بینی می شود را مصرف نکنید. این غذا باعث تغییر ناگهانی جریان خون و احتمال خونریزی می شود.
غذاهای شور که ورم صورت را افزایش می دهند. غذاهای پر نمک با جذب آب از بدن، ورم بعد از جراحی را افزایش می دهند که در بینی های گوشتی بیشتر به چشم می خورد.
غذاهای چرب که باعث تورم بیشتر بینی می شوند. این غذاها جدا از این که برای سلامت بدن مضر هستند، بعد از جراحی بینی باعث تورم بیشتر بینی می گردند.

 مناسب ترین سن برای عمل بینی گوشتی چه سنی می باشد؟

مناسب ترین سن برای عمل بینی گوشتی چه سنی می باشد؟
مناسب ترین سن برای عمل بینی گوشتی چه سنی می باشد؟

متخصصان و همچنین خانم دکتر جمشیدی که بهترین جراح بینی گوشتی در تهران می باشد، انجام جراحی بینی را زمانی توصیه می کنند که صورت فرد به طور کامل رشد کرده است.

اگر فردی صرفاً برای زیبایی تصمیم به جراحی بینی دارد و هدف آن جراحی بینی یا جراحی پولیپ نمی باشد، باید بعد از بلوغ، تحت عمل زیبایی بینی قرار گیرد. لازم به ذکر است که این جراحی برای خانم ها بعد از 14 سالگی و برای آقایان بعد از 16 سالگی امکانپذیر است.

اما نتایج جراحی بینی نشان داده که پس از  ۱۸ سالگی بهترین و مناسب ترین سن برای انجام دادن این نوع جراحی بینی می باشد.

مشاهده نمونه جراحی بینی گوشتی چه مزایایی دارد؟

مشاهده نمونه جراحی بینی گوشتی چه مزایایی دارد؟
مشاهده نمونه جراحی بینی گوشتی چه مزایایی دارد؟

مشاهده مدل جراحی بینی گوشتی می تواند به کسانی که قصد جراحی بینی دارند، کمک کند. معمولا این تصاویر، بینی را قبل و بعد از جراحی نشان می دهند.

برخی از صفحات حتی تصاویری از بینی را ماه‌ها پس از جراحی نشان می‌دهند. ناگفته نماند که هر چه جراح ماهرتر باشد، مراجعین از او استقبال بیشتری خواهند کرد. بنابراین، اگر به کلینیک جراحی بینی مراجعه کنید، می توانید مدت زیادی در صف انتظار بمانید.

اما ارزش آن را دارد که برای نتیجه ای که از عمل می گیرید، مدت طولانی صبر کنید. زیرا با تماس با یک جراح عالی می توانید یک عمل کاملا طبیعی روی بینی خود انجام دهید و همچنین عوارض بعد از جراحی را کاهش خواهید داد. اگر با بهترین جراح بینی در تهران مشورت کنید، زمان بهبودی شما بسیار کوتاه خواهد بود و می توانید به سرعت به روال روزانه خود بازگردید.

تفاوت جراحی بینی گوشتی مردان و زنان در چیست؟

تفاوت جراحی بینی گوشتی مردان و زنان در چیست؟
تفاوت جراحی بینی گوشتی مردان و زنان در چیست؟

از آنجایی که پوست بینی آقایان نسبت به خانم ها ضخیم تر است، حتما در جراحی بینی آن ها تفاوت وجود دارد. به عنوان مثال، شکل دادن به بینی های گوشتی مردان نسبت به زنان دشوارتر است و برای رسیدن به نتیجه مطلوب، اقدامات بیشتری لازم است.

اما با توجه به ساختار صورت مردان و تناسب اعضای صورت آن ها، نیازی به کوتاه کردن بینی نیست و در مقابل، ظرافت صورت بانوان به اندازه ای است که بینی باید کوچک باشد و این جراحی نیاز به دقت بالایی دارد. اما در نهایت نتیجه جراحی بینی بعد از دو سال تقریباً برای خانم ها و آقایان یکسان و راضی کننده خواهد بود.

هزینه جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

هزینه جراحی بینی گوشتی چقدر است؟
هزینه جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

هزینه جراحی بینی معمولا به عوامل مختلفی بستگی دارد. بهترین متخصصین بینی در تهران هزینه جراحی بیماران خود را بر اساس فاکتورهای زیادی محاسبه می کنند. در ادامه، مهم ترین عوامل موثر بر قیمت جراحی بینی را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهیم داد.

نوع بینی:

یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت جراحی بینی، نوع بینی است. به طور کلی بینی ها در دو گروه قرار می گیرند. بینی گوشتی و بینی استخوانی به عنوان انواع مختلف بینی شناخته می شوند. جراحی بینی گوشتی نسبت به جراحی بینی استخوانی پیچیده تر و حساس تر است.

در حین جراحی بینی، پزشک باید زوایا و خطوط استخوان بینی را ببیند. در بینی های گوشتی، به سختی می توان زاویه ها را مشاهده نمود‌. بنابراین هزینه جراحی بینی گوشتی نسبتاً بالاتر است.

مهارت و تجربه پزشک:

بهترین جراح بینی در تهران معمولا دانش و مهارت خاص و بالایی دارد. بديهی است جراحی كه در زمينه عمل بينی مهارت و تجربه بيشتری داشته باشد، دستمزد بيشتری نسبت به جراحان معمولی خواهد گرفت.

البته باید مراقب باشید که این تفاوت قیمت ناچیز نباشد. با پرداخت همین تفاوت قیمت، عملا می توانید دوام و سلامت بینی خود را بعد از جراحی تضمین کنید.

محل جراحی:

خانم دکتر جمشیدی، هم در کلینیک تخصصی خود و هم در بیمارستان، جراحی بینی را انجام می دهند. واضح است که هزینه جراحی بینی در کلینیک تخصصی بیشتر از بیمارستان است. زیرا امکانات و تجهیزات کلینیک های تخصصی رینوپلاستی، قابل مقایسه با بیمارستان ها نیست.

منطقه جغرافیایی:

باید توجه داشته باشید که بهترین جراح بینی گوشتی در تهران به طور معمول در کجای تهران کار می کند.

هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی چقدر است؟

دوران نقاهت جراحی بینی گوشتی چقدر طول می کشد؟

دوران نقاهت جراحی بینی گوشتی چقدر طول می کشد؟
دوران نقاهت جراحی بینی گوشتی چقدر طول می کشد؟

همانند سایر جراحی های بینی از جمله جراحی بینی استخوانی، زمان بهبودی اولیه در جراحی بینی گوشتی نیز به مدت یک هفته است.

اما به طور کلی می توانیم بگوییم که زمان بهبودی بینی گوشتی معمولاً بسیار بیشتر از سایر مدل های بینی است. به دلیل تورم بینی گوشتی نسبت به بینی استخوانی، استفاده از چسب بینی برای این افراد حتی تا دو ماه توصیه می شود.

این زمانی است که استفاده از چسب در جراحی بینی استخوانی تنها تا یک ماه پس از جراحی بینی کفایت می کند. کارشناسان به افرادی که دارای بینی گوشتی هستند، توصیه می کنند که برای گرفتن بهترین نتیجه، از جراحی بینی به مدت شش ماه صبور باشند.

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران کیست؟

بهترین جراح بینی گوشتی در تهران کیست؟
بهترین جراح بینی گوشتی در تهران کیست؟

همه جراحان بینی باید مهارت و تجربه بالایی داشته باشند تا بتوانند نتیجه مورد انتظار بیمار را از جراحی بینی به دست آورند. اما علاوه بر موارد ذکر شده، جراحان بینی باید هنر و خلاقیت زیادی داشته باشند تا بتوانند برای دستیابی به نتیجه با وجود پوست ضخیم، نتیجه دلخواه بیمار را ایجاد کنند. همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، عمل کردن بینی گوشتی به دلیل ضخامت این نوع بینی نسبت به سایر بینی ها دشوارتر است.

به همین دلیل است که همه جراحان بینی نمی توانند این نوع جراحی زیبایی را انجام دهند. یعنی همه جراحان بینی قادر نیستند نتیجه مطلوب جراحی بینی را ایجاد کنند. به این واقعیت توجه داشته باشید که در مرحله اول، این شرایط شخصی شما می باشد که وضعیت بینی را به طور قابل توجهی تغییر می دهد.

به عنوان مثال می توان گفت که اگر دارای بینی گوشتی هستید، اصرار شما برای بینی عروسکی غیر منطقی و بیهوده به نظر می رسد. اما اگر با وجود داشتن بینی گوشتی، پزشک خود را وادار کنید تا بینی شما را عروسکی عمل کند و دچار مشکل شوید، نمی توانید تخصص پزشک را زیر سوال ببرید.

بهترین پزشک جراحی بینی با توجه به فرم صورت، وضعیت جسمانی و غیره، بینی شما را عمل می کند که قطعا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. خانم دکتر جمشیدی بهترین جراح بینی گوشتی در تهران است که توانسته افراد زیادی را در داشتن بینی زیبا و رسیدن به اهدافشان یاری دهد.

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

افرادی که دارای بینی های گوشتی هستند، نیاز به استفاده روزانه و مداوم از چسب بینی بعد از جراحی بینی دارند. این امکان وجود دارد که یک یا چند تزریق کورتون، مورد نیاز باشد. زمان از بین رفتن ورم بینی نیز در آن ها بیشتر از بینی های استخوانی است.

در صورتی که می خواهید جراحی زیبایی بینی انجام دهید، توصیه می شود با بهترین جراح بینی گوشتی در تهران که در این زمینه ها مهارت بالایی دارد، مشورت کنید. در حال حاضر خانم دکتر جمشیدی، یکی از معتبرترین و مجرب ترین جراحان بینی گوشتی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مطب

۰۲۱۸۸۸۵۶۳۳۷

۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

واتساپ : ۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

روزهای مطب، یکشنبه و سه شنبه ۴تا۷

میدان ونک،خیابان گاندی شمالی خیابان شهید محمدصانعی،پلاک ۱۹ طبقه ۳،واحد۸

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.