تجربه عمل بینی گوشتی

تجربه عمل بینی گوشتی

در این‌ مقاله، قصد داریم تا شما را با تجربه عمل بینی گوشتی در افراد مختلف آشنا کنیم.

مسلما افراد زیادی هستند که بینی ایشان از نوع بینی های گوشتی می باشد‌. بینی گوشتی که در ادامه به تعریف و توصیف آن خواهیم پرداخت، از جمله بینی هایی می باشد که در عمل، درست درآوردن شکل و فرم نهایی آن کار آسانی نمی باشد.

از این رو اگر شما هم بینی گوشتی دارید و قصد دارید بینی خود را عمل کنید، بهتر است در قدم اول حتما به یک پزشک ماهر و متخصص در این زمینه مراجعه کنید. پزشکانی که تجربه عمل بینی گوشتی افراد مختلف را داشتند همچون خانم دکتر جمشیدی، مسلما بهتر خواهند توانست عمل این نوع بینی را انجام بدهند.

بنابراین بهتر است در قدم اول، برای انتخاب یک پزشک متخصص با رزومه کاری قوی و مهارت بالا اقدام نموده و همچنین نمونه های عمل هایی که انجام داده است را ببینید. سپس تصمیم قطعی خود را در رابطه با عمل بینی بگیرید.

دکتر خدیجه جمشیدی یکی از پزشکان بسیار معتبری است که علاوه بر تجربه عمل بینی گوشتی، دارای پرونده موفق و پرباری در زمینه انواع عمل بینی می باشند.

لطفا از پست بهترین جراح بینی کرج دیدن کنید.

اینفوگرافیک تجربه عمل بینی گوشتی

اینفوگرافیک تجربه عمل بینی گوشتی
اینفوگرافیک تجربه عمل بینی گوشتی

در ادامه در رابطه با عمل بینی گوشتی و خانم دکتر خدیجه جمشیدی بیشتر صحبت خواهیم کرد. با ما همراه بمانید.

پیشنهاد می کنیم از پست راینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی دیدن کنید.

فهرست مطالب:

تجربه عمل بینی گوشتی

بینی گوشتی چیست؟

نتیجه عمل بینی گوشتی

نکات مهم در رابطه با انجام عمل بینی گوشتی

انحراف تیغه بینی در بینی های گوشتی

شکل بینی گوشتی بعد از عمل جراحی

تفاوت عمل بینی باز و بسته

سن مجاز برای عمل بینی

عمل بینی در افراد مبتلا به دیابت

جلسات مشاوره قبل از عمل بینی

هزینه انجام عمل بینی گوشتی

بهترین متخصص انجام عمل بینی گوشتی

نکاتی که باید در انجام عمل بینی گوشتی رعایت کرد.

نکات پیش از عمل بینی گوشتی

دوران نقاهت و تاثیرات عمل بینی

 

تجربه عمل بینی گوشتی

تجربه عمل بینی گوشتی
تجربه عمل بینی گوشتی

همان طور که می دانید، عمل بینی با وجود جنبه های پزشکی که دارد، اما درصد بالایی از این عمل ها، جنبه زیبایی دارد. یعنی افراد بسیار زیادی هستند که برای داشتن صورتی زیباتر، تصمیم به انجام عمل بینی می گیرند.

این افراد معمولا بهترین حالت را برای بعد از عمل بینی برای خود متصور می شوند. این یعنی بدون توجه به شکل، فرم و حالت بینی خود، انتظار دارند بینی بعد از عمل آن ها همان چیزی باشد که انتظارش را دارند.

اما با توجه به تجربه هایی که افراد مختلف برای عمل بینی داشته اند، می توان به وضوح متوجه این موضوع شد که همیشه آن شکلی که برای بینی بعد از عمل انتظار می رود، در عمل بینی به دست نمی آید.

این مسئله بیشتر در رابطه با بینی های گوشتی مطرح است. بینی گوشتی معمولا به دلیل ساختاری که دارد، کمتر به فرم و شکل مورد نظر در می آید. در واقع خاصیت ارتجاعی یا بازگشت به حالت قبلی در بینی های گوشتی بالا می باشد.

به همین دلیل است که معمولا شکل بعد از عمل در این افراد تا مدت زیادی مشخص نیست. چرا که خاصیت ارتجاعی بینی های گوشتی باعث بازگشت فرم بینی به حالت های قبل و یا حالت افتاده می شود. افرادی که تجربه عمل بینی گوشتی را داشته اند، به خوبی متوجه این مسئله می شوند.

این افراد معمولا از عمل بینی خود رضایت دارند. اما میزان تغییری را که انتظار داشته اند را نتوانستند در بینی خود مشاهده کنند. شما هم اگر بینی گوشتی دارید و می خواهید عمل جراحی انجام بدهید، بهتر است قبل از این کار با افرادی که تجربه عمل بینی گوشتی را داشته اند، مشورت کنید.

می توانید عکس های قبل از عمل این افراد را با عکس های بعد از عمل مقایسه کنید

می توانید عکس های قبل از عمل این افراد را با عکس های بعد از عمل مقایسه کنید و خودتان متوجه تغییرات شوید. در این راستا، لازم است که از خانم دکتر جمشیدی، مشورت بگیرید.

به طور خلاصه می توان گفت با توجه به نظرات افرادی که تجربه عمل بینی گوشتی را داشته اند، عمل بینی گوشتی می تواند تا حد زیادی باعث تغییر در چهره و همچنین زیبایی بینی شود. می تواند نقص های بینی را کم کند و ظاهر زیباتری به آن ببخشد.

اما همه این موارد زمانی رخ می دهد که پزشک جراح بینی شما هم تجربه عمل بینی گوشتی را از قبل داشته باشد. یعنی تجربه و سابقه پزشک جراح در عمل بینی گوشتی تاثیر بالایی دارد. شما باید به پزشکی مراجعه کنید که مراجعان زیادی را با بینی های گوشتی جراحی کرده است.

بنابراین علاوه بر شکل بینی شما، فرم و نوع ساختار، پزشک متخصصی که بینی شما را جراحی می کند هم تاثیر زیادی در نتیجه عمل بینی گوشتی شما خواهد داشت. خانم دکتر خدیجه جمشیدی یکی از بهترین جراح بینی گوشتی در تهران  می باشد.

بینی گوشتی چیست؟

بینی گوشتی چیست؟
بینی گوشتی چیست؟

اگر بخواهیم بینی گوشتی را تعریف کنیم، باید بگوییم که بینی های گوشتی معمولا دارای لایه های ضخیمی از چربی می باشند. این لایه های چربی بخش زیادی از بینی را پوشانده اند.

بینی های گوشتی از بخش های کمتر غضروفی تشکیل شده اند. غضروف ها در شکل و فرم بینی بعد از عمل نقش مهمی دارند. اما بینی های گوشتی بخش زیادی از چربی ها را به جای غضروف در خود دارند.

یکی از دلایل سخت تر بودن عمل بینی گوشتی نیز همین مسئله می باشد. تیغه استخوانی بینی در بینی های گوشتی معمولا کوتاه و پهن است. بینی های گوشتی به دلیل خاصیت ارتجاعی که در بافت های چربی و گوشت آن ها وجود دارد، معمولا بعد از عمل تا مدتی شکل ثابتی به خود نمی گیرند. اما باز هم اگر پزشک جراح باتجربه باشد، می تواند تا حد زیادی شکل بینی گوشتی را بعد از عمل بینی زیباتر کند.

نتیجه عمل بینی گوشتی

نتیجه عمل بینی گوشتی
نتیجه عمل بینی گوشتی

یکی از اساسی ترین مشکلات در بینی های گوشتی، نوک بینی است. علاوه بر نوک معمولا پهن در بینی های گوشتی، پره های بینی هم در بینی های گوشتی بسیار ضخیم و درشت می باشند.

در واقع در عمل بینی گوشتی، بیشترین تمرکز بر نوک بینی می باشد. خانم دکتر جمشیدی با استفاده از مهارت خود و پیاده سازی متدهای پزشکی، سعی می کند پره های بینی را جمع تر کند.

همچنین با تراش دادن قسمت های استخوانی و غضروفی بینی هم تلاش می کند تا شکل زیباتری به بینی بدهد. اما معمولا لایه های کلفت و ضخیم چربی  که قسمت اعظم بینی های گوشتی را تشکیل می دهند، زیاد قابلیت جمع شدن ندارند.

به همین دلیل کوچک شدن به اندازه ای که انتظار می رود، بعد از این نوع عمل برای بینی های گوشتی رخ نخواهد داد. اما با توجه به تجربه عمل بینی گوشتی در افراد مختلف می توان گفت که نتیجه عمل بینی گوشتی برای فردی که عمل را انجام می دهد، بسیار امیدوار کننده خواهد بود.

یعنی با توجه به مقایسه های قبل و بعد از عمل که در افراد دارای تجربه عمل بینی گوشتی انجام شده است، می توان به راحتی متوجه شد که نوک بینی به مقدار زیادی تغییر شکل داده است.

نسبت به قبل جمع تر شده است. پره ها نیز جمع تر شده اند. به طور کلی بینی شکل کوچک و فرم زیباتری را نسبت به قبل به خود گرفته است. برای کسب آگاهی بیشتر، با خانم دکتر جمشیدی در ارتباط باشید.

نکات مهم در رابطه با انجام عمل بینی گوشتی

نکات مهم در رابطه با انجام عمل بینی گوشتی
نکات مهم در رابطه با انجام عمل بینی گوشتی

با توجه به آنچه که در رابطه با عمل بینی گوشتی بیان کردیم، اکنون می خواهیم نکاتی در رابطه با انجام عمل بینی گوشتی ارائه دهیم که شاید کمتر به آن ها توجه کرده باشید.

نکته بسیار مهمی که در عمل جراحی بینی گوشتی وجود دارد و شما باید حتما به آن توجه کنید، این است که سطح انتظارتان را از عمل بینی باید تا حدودی پایین بیاورید. به همه دلایلی که در بالا به آن ها پرداختیم، بینی های گوشتی قابلیت کمتری در فرم گرفتن بعد از جراحی بینی دارند.

به همین دلیل باید در همان ابتدا از این موضوع مطلع باشید که قرار نیست با عمل جراحی که انجام می دهید، به طور کامل به یک فرد دیگر از نظر ظاهر و شکل تبدیل شوید. شکل و فرم بینی شما بعد از عمل،  نتیجه عوامل بسیار زیادی می باشد.

بنابراین بهتر است انتظارتان را از عمل بینی پایین بیاورید تا بعد از جراحی، از فرم بینی خود راضی و خوشحال باشید. نکته مهم دیگر این که شاید شما بخواهید یک شکل خاص از بینی را بعد از عمل داشته باشید.

معمولا خانم دکتر جمشیدی، با توجه به مهارت و تخصصی که دارد، تصمیم می گیرد که بینی شما را به شکل دیگری عمل کند

اما معمولا خانم دکتر جمشیدی، با توجه به مهارت و تخصصی که دارد، تصمیم می گیرد که بینی شما را به شکل دیگری عمل کند. شما در این رابطه باید با نظر پزشکتان موافقت کنید.

چرا که او با توجه به سابقه و تجربه هایی که در عمل افراد مختلف داشته است، تشخیص می دهد بینی شما چگونه عمل شود. اما شما با توجه به سلیقه شخصی این تصمیم را گرفته اید. این به معنی اهمیت نداشتن نظر شما نیست، بلکه به دلیل تشخیص درست تر پزشک متخصص می باشد.

به عنوان مثال؛ یکی از انواع مدل های عمل بینی، مدل عروسکی یا فانتزی می باشد. افراد زیادی هم متقاضی این مدل بینی می باشند. اما گاهی چنین چیزی امکانپذیر نمی باشد. در مورد همین بینی های گوشتی، مدل فانتزی معمولا قابل انجام نیست، بلکه مدل های طبیعی و نیمه فانتزی احتمال بیشتری در این نوع بینی ها دارند.

نکات مهم در رابطه با انجام عمل بینی گوشتی وجود دارد که دانستن این نکات و توجه به آن ها قبل از عمل بینی به خصوص در افرادی که بینی گوشتی دارند، بسیار مهم و ضروری می باشد.

انحراف تیغه بینی در بینی های گوشتی

انحراف تیغه بینی در بینی های گوشتی
انحراف تیغه بینی در بینی های گوشتی

یکی از ناهنجاری هایی که در شکل بینی های گوشتی و البته استخوانی می تواند وجود داشته باشد، انحراف تیغه بینی می باشد. تیغه بینی در واقع همان استخوان میانی بینی است که از دو طرف به دیواره های گوشتی-غضروفی بینی متصل می شود.

تیغه میانی بینی نقش پررنگی در ظاهر و شکل بینی دارد. از همین رو اگر این تیغه کج باشد و انحراف پیدا کند، مسلما شکل بینی هم از حالت نرمال و زیبای خود خارج خواهد شد. برای رفع این مشکل در ظاهر بینی های کج با انحراف تیغه میانی، باید عمل جراحی انجام داد.

در بینی های گوشتی که انحراف تیغه میانی دیده می شود، معمولا نوک بینی هم کج شده است و کار را برای عمل کمی دشوار می کند. معمولا این انحراف در بینی علاوه بر شکل نازیبایی که به بینی می دهد، باعث سختی در تنفس و به طور کلی مشکلات مربوط به تنفس می شود.

چرا که زمانی که بینی کج باشد، هوا به درستی از سوراخ های بینی وارد نمی شود و در نتیجه افراد برای تنفس دچار مشکل خواهند شد. حتی خواب در این افراد معمولا به دلیل همین انحراف بینی، مشکلاتی را برای آن ها به همراه خواهد داشت.

ناتوانی در تنفس کامل

اول این که به دلیل ناتوانی در تنفس کامل نمی توانند خواب آرامی داشته باشند. دوم این که در اغلب اوقات و به خصوص زمان خواب، مجبورند از دهان خود تنفس کنند.

تنفس دهانی در طولانی مدت هم می تواند مشکلاتی مانند خشکی دهان و خرابی دندان ها را به دنبال داشته باشد. توصیه ما به شما این است که اگر انحراف تیغه بینی دارید، حتما به یک پزشک متخصص و ماهر در این زمینه مراجعه کنید و از او بخواهید تا این انحراف را برای شما اصلاح کند. در میان پزشکان با تجربه، می توان خانم دکتر خدیجه جمشیدی را نام برد.

خانم دکتر جمشیدی یکی از پیشگامان در زمینه عمل بینی می باشند. با مهارتی که ایشان در عمل بینی دارند، می توانند انواع نواقص مربوط به بینی را با تشخیص پزشکی خود طی عمل جراحی رفع کنند.

خانم دکتر خدیجه جمشیدی، یکی از برترین پزشکان حوزه جراحی های زیبایی می باشد. با مراجعه به خانم دکتر جمشیدی می توانید با خیالی آسوده، عمل بینی خود را انجام بدهید.

شکل بینی گوشتی بعد از عمل جراحی

شکل بینی گوشتی بعد از عمل جراحی
شکل بینی گوشتی بعد از عمل جراحی

به طور کلی با توجه به نتیجه دلخواهی که افراد بعد از عمل بینی انتظار دارند، شکل بینی بعد از عمل به سه دسته تقسیم می شود:

بینی فانتزی:

بینی فانتزی یا عروسکی یکی از انواع شکل های بینی بعد از عمل می باشد. در این نوع شکل بینی، افراد تمایل دارند تا نوک بینی آن ها به سمت بالا باشد. در واقع تیغه بینی قوس زیادی داشته باشد و اندازه بینی کوچک باشد. این نوع بینی معمولا در بینی های استخوانی قابل انجام است.

بینی طبیعی:

افرادی که طرفدار این نوع بینی می باشند، بیشتر تمایل دارند تا شکل بینی ایشان بعد از عمل، طبیعی به نظر برسد. اکثر این افراد دوست ندارند تا کسی متوجه عمل بینی آن ها شود. به طور کلی در این شکل از عمل بینی، تیغه بینی قوس کمی دارد و حدودا زاویه 90 درجه را می سازد. شکل بینی نیز حالت طبیعی و کشیده دارد.

بینی نیمه فانتزی:

در این نوع بینی، نه تیغه بینی قوس زیادی دارد و نه بدون قوس است، بلکه میزان متوسطی قوس دارد. اندازه آن متوسط است و به طور کلی حالتی بین بینی فانتزی و طبیعی می باشد.

اگر بخواهیم با توجه به تجربه عمل بینی گوشتی در افراد نتیجه گیری کنیم، به این موضوع می رسیم که بهترین نوع عمل بینی برای بینی های گوشتی، عمل بینی طبیعی می باشد. در واقع افراد زیادی هستند که بدون توجه به شکل و فرم بینی خود، تمایل دارند تا بینی ایشان بعد از عمل، ظاهری فانتزی به خود بگیرد. اما همیشه این خواسته نمی تواند تحقق پیدا کند.

با توجه به تجربه پزشکان، بهترین نوع عمل زیبایی که به بهتر شدن ظاهر و شکل بینی های گوشتی بعد از عمل کمک می کند، عمل بینی طبیعی می باشد. بنابراین شکل بینی گوشتی بعد از عمل زیبایی می تواند حالت نچرال و طبیعی داشته باشد.

تفاوت عمل بینی باز و بسته

تفاوت عمل بینی باز و بسته
تفاوت عمل بینی باز و بسته

معمولا متدهای گوناگونی برای عمل های جراحی بینی توسط پزشکان متخصص به کار گرفته می شود. اما در میان این روش ها، دو روش وجود دارد که جراحی های زیادی به وسیله آن ها انجام می گیرد. روش باز و بسته، از این نوع می باشند. در ادامه به توضیح هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

عمل بینی باز:

در این متد، بیشترین کار جراح با تیغه میانی بینی و قسمتی از پوست روی آن می باشد. در واقع در روش جراحی باز بینی، پزشک پوست روی تیغه میانی بینی را بر می دارد.

پس از انجام مراحل جراحی، دوباره پوست برداشته شده به همان قسمت بر می گردد. این متد یکی از روش های تقریبا جدید است. همچنین این روش پیچیده تر از روش جراحی بسته است.

به همین دلیل به تخصص و مهارت بالایی نیازمند می باشد. با توجه به تجربه پزشکان در انجام این روش می توان گفت که برای جراحی بینی های گوشتی، این روش بسیار بهتر از جراحی بسته می باشد. در بینی های گوشتی که انحراف تیغه میانی مشاهده می شود نیز روش جراحی باز بسیار کار ساز خواهد بود.

این روش می تواند نواقص مربوط به نوک بینی را به خوبی برطرف کند. یعنی بینی های گوشتی که بیشترین نقص و ناهمگونی شکل را در نوک خود دارند، با این روش می توان در شکل و فرم آن ها تغییرات اساسی به وجود آورد.

عمل بینی بسته:

در این روش، بیشترین کار جراح با داخل بینی انجام می شود. در واقع در این روش، برشی روی هیچ کدام از قسمت های رویی بینی انجام نمی گیرد، بلکه پزشک جراح همه برش های مربوط به اصلاح بینی را در داخل بینی انجام می دهد.

این روش جراحی بینی نسبت به روش باز آسان تر است. عمده بینی هایی که به وسیله جراحی بسته جراحی می شوند، معمولا اشکالات زیادی ندارند. در واقع این نوع جراحی، برای مشکلات کوچک بینی انجام می گیرد.

سن مجاز برای عمل بینی

سن مجاز برای عمل بینی
سن مجاز برای عمل بینی

یکی از مواردی که باید حتما به آن توجه داشته باشید، سن مجاز برای انجام عمل بینی می باشد. در بین دختران و پسران، سنی که می توان عمل بینی انجام داد، متفاوت است.

علت آن هم به این دلیل است که پسران دیرتر از دختران به سن بلوغ می رسند و رشدشان دیرتر سیر ثابتی به خود می گیرد. با این حال دختران از سن 16 سالگی می توانند عمل بینی انجام بدهند.

پسران هم از سن 18 سالگی می توانند برای انجام عمل بینی اقدام کنند. سن عمل جراحی حتی در سن بالاتر از 50 سال برای خانم ها و آقایان منعی ندارد. اما با توجه به ویژگی های فردی و سوابق بیماری فرد، پزشک متخصص می تواند در رابطه با انجام شدن یا نشدن عمل بینی در سنین بالا نظر بدهد.

مسلما اگر فرد مبتلا به بیماری های زمینه ای مانند بیماری های قلبی، دیابت و فشار خون باشد، انجام عمل بینی می تواند یک ریسک برای سلامتی او محسوب شود. چرا که عمل بینی همراه با بیهوشی می باشد و معمولا بیهوشی برای افراد دارای بیماری های خاص می تواند مضر باشد.

اما باز هم با توجه به شدت بیماری و نوع فیزیک بدنی هر فردی، می تواند این تشخیص پزشکی متفاوت باشد. اگر فردی زمینه این بیماری ها را داشته باشد و یا به آن ها مبتلا باشد، برای این که ببیند می تواند عمل بینی انجام بدهد یا خیر، باید در جلسات مشاوره قبل از عمل مورد معاینه کامل پزشک متخصص قرار بگیرد.

در این معاینات، فرد باید مدارک پزشکی مربوط به وضعیت بیماری خود را به همراه داشته باید. همچنین باید آزمایش های مربوط به کم خونی و سایر فاکتورهای دیگر سلامت را در اختیار  پزشک متخصص قرار بدهد تا او راحت تر بتواند در رابطه با عمل تصمیم بگیرد.

با توجه به آنچه گفته شد، عمل بینی در دختران از 16 سالگی و در پسران از 18 سالگی امکانپذیر است. اطلاعات تکمیلی در این زمینه را از خانم دکتر جمشیدی کسب نمایید.

عمل بینی در افراد مبتلا به دیابت

عمل بینی در افراد مبتلا به دیابت
عمل بینی در افراد مبتلا به دیابت

افراد مبتلا به دیابت با قند خون بالا و یا پایین هم می توانند عمل بینی انجام بدهند. اما در این افراد در صورتی عمل بینی مجاز به انجام شدن است که قند خون به صورت منظم کنترل شود.

اگر قند خون از حد نرمال کمتر و یا بیشتر باشد، عمل جراحی بینی در این افراد قابل انجام نمی باشد. حتی در افرادی که با مشکلات انعقادی روبرو هستند، عمل زیبایی بینی ممنوع است.

چرا که احتمال خونریزی در حین عمل جراحی  در این افراد بسیار بالاست. باز هم ذکر این نکته اهمیت دارد که به علت بیهوشی در عمل جراحی بینی، افراد مبتلا به دیابت باید از این نظر مشکلی نداشته باشند. در غیر این صورت عمل بینی برای ایشان ممنوع خواهد بود.

جلسات مشاوره قبل از عمل بینی

جلسات مشاوره قبل از عمل بینی
جلسات مشاوره قبل از عمل بینی

از آنجایی که عمل جراحی بینی در روحیه و روان فردی که می خواهد جراحی انجام بدهد بسیار تاثیرگذار است، پزشکان متخصص قبل از هر گونه اقدامی از فرد می خواهند که در جلسات مشاوره شرکت کند. مزیت این جلسات این است که پزشک با صحبت کردن و گرفتن چند تست، می تواند تشخیص دهد که آیا فرد نیاز به عمل جراحی دارد یا خیر.

گاهی، برخی از افراد بدون تصمیم قطعی به پزشک مراجعه می کنند. این افراد صرفا به دلیل داشتن مشکلات روحی مانند افسردگی یا خود زشت انگاری تصمیم به عمل بینی خود گرفته اند.

در این صورت پزشک متخصص با تشخیص این موضوع اجازه عمل جراحی را به فرد نمی دهد و از او می خواهد تا با مراجعه به یک روانشناس متخصص، درمان خود در این راستا را دنبال کند.

گاهی نیز افرادی با اختلال شخصیتی دو قطبی برای عمل بینی به پزشک مراجعه می کنند

گاهی نیز افرادی با اختلال شخصیتی دو قطبی برای عمل بینی به پزشک مراجعه می کنند. پزشک متخصص زیبایی چنین افرادی را نیز در جلسات مشاوره رد می کند و هرگز چنین فردی را عمل نخواهد کرد.

همه این موارد از جمله مسائلی است که در جلسات مشاوره قبل از عمل زیبایی بررسی می شود. این موارد مربوط به تایید سلامت روانی توسط پزشک متخصص است. در بخش دیگر مشاوره قبل از عمل زیبایی، باید فرد از نظر سلامت جسمی تایید شود.

در این بخش، پزشک از فرد می خواهد تا اگر بیماری خاصی دارد، حتما مدارک مربوط به سوابق آن بیماری را در اختیارش قرار بدهد. سپس پزشک با بررسی مدارک و سوابق سلامت فرد می تواند در رابطه با این که او مجاز به عمل جراحی هست یا خیر، نظر بدهد.

در جلسات مشاوره قبل از عمل بینی، پزشک با بررسی شکل، فرم و حالت بینی فرد، توضیحات اندکی در رابطه با شکل بینی بعد از عمل به فرد می دهد

در جلسات مشاوره قبل از عمل بینی، پزشک با بررسی شکل، فرم و حالت بینی فرد، توضیحات اندکی در رابطه با شکل بینی بعد از عمل به فرد می دهد. معمولا افرادی با بینی های مختلف، فانتزی های خاصی در رابطه با شکل بینی خود بعد از عمل دارند.

به همین دلیل ممکن است با نظر پزشک در رابطه با شکل بینی خود بعد از عمل مخالف باشند. اما باید توجه داشته باشید که نباید انتظار بسیار بالایی از عمل بینی داشته باشید و در این رابطه نیز بهتر است با نظر پزشک پیش بروید تا نتیجه بهتری از عمل زیبایی خود داشته باشید.

معمولا افرادی که تجربه عمل بینی گوشتی را داشته اند، بیشتر متوجه منظورمان در این قسمت می شوند. این افراد به دلیل شکل و فرم بینی خود بعد از عمل، معمولا تغییر بسیار زیادی در بینی رخ نمی دهد.

اما باز هم تغییرات جزئی و ریزی که در بینی ایشان رخ می دهد، باعث زیباتر شدن شکل بینی می شود. به طور کلی در جلسات مشاوره قبل از عمل، خانم دکتر جمشیدی همه این موارد را برای فرد توضیح می دهد و در صورت پذیرفتن این موارد، عمل بینی او را قبول خواهد.

هزینه انجام عمل بینی گوشتی

هزینه انجام عمل بینی گوشتی
هزینه انجام عمل بینی گوشتی

انجام عمل بینی  گوشتی می تواند تجربه خوبی  باشد به این شرط که همه نکات لازم را در خصوص این عمل در نظر بگیریم و اطلاعات کاملی در این زمینه به دست بیاوریم.

نکته ای که تقریبا اکثریت ما به آن بی توجه هستیم، این است که این عمل می تواند هر اندازه که هزینه بر باشد، باز هم  لازم و ضروری باشد و حتی همان طور که گفتیم، این عمل بر پایه دلایل و الزامات پزشکی برای فرد تجویز شده باشد.

اما با همه این نکات، برخی افراد در خصوص هزینه های این عمل سوالاتی دارند که لازم است به آن ها توجه کنیم. در واقع این مسئله که هزینه عمل بینی گوشتی چه اندازه خواهد بود، مسئله ای است که برای بسیاری از بیماران و مراجعان اهمیت دارد و نباید فراموش کنیم که از نگاه بسیاری از مردم، عمل هایی مانند عمل بینی که به عنوان جراحی های زیبایی شناخته می شوند، همیشه  پرهزینه است؛

در حالی که در واقعیت چنین نیست. عمل بینی در واقعیت می تواند از چیزی که فکر می کنیم، کم هزینه تر باشد و نباید فراموش کنیم که همیشه عواملی هستند که بر هزینه نهایی عمل ما تاثیر می گذارند و این عوامل را باید بیشتر بشناسیم تا این شناخت باعث شود که از هزینه های انجام این عمل نگران نباشیم.

ما با انجام دادن عمل بینی گوشتی، در نهایت می توانیم شرایط بهتری از نظر پزشکی، زیبایی و … برای خود فراهم کنیم

مسئله این است که ما با انجام دادن عمل بینی گوشتی، در نهایت می توانیم شرایط بهتری از نظر پزشکی، زیبایی و … برای خود فراهم کنیم که توجه کردن به این شرایط نیز در نوع خود مهم است و نباید تنها متکی به بحث هزینه باشیم اما شناخت عوامل موثر بر هزینه در نهایت باعث می شود که اطلاعات بیشتری برای انجام این عمل به دست بیاوریم.

در واقع شما زمانی که برای انجام عمل بینی اقدام می کنید، در قدم اول باید سعی کنید تا به پزشک متخصص و تجربیاتی که دارد، توجه کنید. معمولا متخصصین برحسب تجربه و تخصص و مهارتی که دارند، دستمزد خود را مشخص می کنند.

البته این موضوع به این دلیل نیست که تنها عاملی که باید در نظر داشته باشید، همین مسئله است؛ اما این موضوع نقشی مهم و تعیین کننده دارد.

خوشبختانه دکتر خدیجه جمشیدی به عنوان یکی از بهترین ها در این زمینه، در کنار اهمیتی که به هزینه های مربوط به درآمد و تجربیات خود می دهد، تا حد امکان هزینه های مناسب تری را به همان نسبت به مراجعان خود ارائه می دهد و از نظر هزینه های مربوط به دستمزد، یکی از بهترین ها در این زمینه محسوب می شود.

مسئله مهم بعدی، کلینیک مورد نظر شما، میزان تجهیزات و امکانات و هزینه های بستری شدن در کلینیک و … است

مسئله مهم بعدی، کلینیک مورد نظر شما، میزان تجهیزات و امکانات و هزینه های بستری شدن در کلینیک و … است که به خودی خود نقشی به مراتب تعیین کننده در هزینه های نهایی عمل شما خواهند داشت.

موارد دیگری مانند مدت زمان بستری شدن شما، دوران نقاهت، داروها و آتل هایی که استفاده می کنید و ویزیت مداوم متخصص، همه می تواند در نوع خود در هزینه نهایی عمل شما تاثیرگذار باشد. با این اوصاف نمی توان فراموش کرد که هزینه نهایی انجام عمل به عوامل بسیار زیادی مرتبط می شود که نمی توان آن را نادیده گرفت.

در ادامه در خصوص این که بهترین متخصص انجام عمل بینی گوشتی کیست، بیشتر صحبت خواهیم کرد. همان طور که گفتیم،  متخصص می تواند نقش مهمی در هزینه های نهایی عمل بینی داشته باشد.

هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی چقدر است؟

بهترین متخصص انجام عمل بینی گوشتی

بهترین متخصص انجام عمل بینی گوشتی
بهترین متخصص انجام عمل بینی گوشتی

متخصصان زیادی هستند که در انجام عمل بینی گوشتی تبحر و تخصص کافی دارند؛ اما باید بدانیم که همه این ها نمی توانند بهترین متخصص برای انجام عمل بینی محسوب شوند.

دلیل این که می گوییم نمی توانند بهترین باشند، این است که معمولا بهترین ها بر حسب نکات مختلفی که عوامل موثر بر انتخاب بهترین متخصص هستند، انتخاب می شوند. به همین ترتیب هم شما باید به همه این نکات توجه کنید تا بتوانید بهترین متخصص را انتخاب کنید.

گاهی اوقات این مسئله پیش می آید که متخصصان انجام عمل بینی گوشتی، نیاز به استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا دارند تا بتوانند این عمل را به نتیجه دلخواه بیمار نزدیک تر کنند. معمولا بیماران، به دنبال کمک گرفتن از متخصصان با تجربه هستند. اتفاقا تجربه یکی از عواملی است که تاثیرات بسیار خوبی در نتیجه گرفتن از عمل دارد.

یک فرد با تجربه می تواند به شما کمک کند که حتی در طول چالش های بعد از عمل نیز بتوانید عملکرد خوبی داشته باشید. همچنین یک متخصص با تجربه می تواند حتی در طول عمل نیز به شما کمک کند که بتوانید نتیجه بهتری بگیرید.

به هر حال عمل های زیبایی با توجه به این که جنبه های پزشکی نیز دارند، می تواند تاثیر در سلامت شما نیز دشته باشند و این تاثیرات می تواند حتی عمیق تر از آنچه فکر می کنید، باشد.

در طول انجام این عمل ها باید حتما به پزشک خود اعتماد و اطمینان کافی داشته باشیم

پس داشتن تجربه نیز در این بین به مراتب لازم و ضروری است. نکته مهم بعدی که نباید فراموش کنیم، این است که در طول انجام این عمل ها باید حتما به پزشک خود اعتماد و اطمینان کافی داشته باشیم تا بتوانیم از استرس عمل و اضطرابی که ممکن است پیش از عمل تجربه کنیم، کاسته شود.

در نهایت به بحث هزینه و رضایت مراجعین باید توجه کنیم. هزینه یک مسئله مرتبط با نظر و دستمزد پزشک است که در نهایت برحسب مهارت و تجربه تعیین می شود و یا پزشک با تجربه خود تشخیص می دهد که هزینه کمتری دریافت کند.

همه این نکات در نهایت به عوامل موثر بر هزینه مربوط می شود.  در ادامه، قصد داریم تا نکاتی که باید در انجام عمل بینی گوشتی رعایت کنیم را بررسی کرده و بدانیم که در این زمینه، چه مواردی لازم است که مورد توجه قرار گیرد.

نکاتی که باید در انجام عمل بینی گوشتی رعایت کرد

نکاتی که باید در انجام عمل بینی گوشتی رعایت کرد
نکاتی که باید در انجام عمل بینی گوشتی رعایت کرد

نکات بسیار زیادی وجود دارد که همیشه باید در انجام عمل بینی به خصوص عمل بینی گوشتی در نظر داشته باشیم. در ابتدا باید توجه داشته باشید که مراجعه کردن به بهترین متخصص، راه حلی است که همیشه باید در نظر داشته باشید.

در واقع عمل بینی عملی است که می تواند هم جنبه پزشکی داشته باشد و هم جنبه زیبایی شناختی؛ پس نباید فراموش کنیم که این عمل در نهایت می تواند مهم و حیاتی نیز باشد و اگر از فردی با تجربه و متخصص کمک نگیرید، قطعا با مشکلات بیشتری در طول عمل مواجه خواهید شد و تاثیرات منفی بیشتری نیز این عمل برای شما در پی خواهد داشت.

انتخاب یک متخصص خوب

پس مهمترین نکته، انتخاب یک متخصص خوب و یا به عبارتی، بهترین جراح متخصص برای انجام این عمل است که ما در عنوان قبلی، عوامل موثر بر شناخت یک جراح خوب را مطرح کردیم و همچنین خانم دکتر جمشیدی را نیز به عنوان بهترین جراح به شما معرفی کردیم که با توجه به تمامی معیارهایی که گفتیم، ایشان یکی از بهترین جراحان خواهند بود.

نکته مهم بعدی که باید به آن توجه کنید، رعایت کردن تمامی دستورات جراح است و در نهایت هم این مسئله مهم است که شما بتوانید همه نکات لازم پیش از عمل و بعد از عمل را در نظر بگیرید و سپس برای انجام این عمل اقدام کنید.

توجه داشته باشید که قطعا برای مدتی کوتاه لازم است که شرایط و سبک زندگی خود را تغییر دهید تا نتایج عمل، خودش را نشان بدهد و تاثیرات عمل و عوارض مختلف آن رفته رفته بهبود پیدا کند. بعد از آن می توان به زندگی عادی و فعالیت های نرمال و روزمره خود بازگردید.

حتما در طول مراحل مختلف این عمل و بعد از عمل، با متخصص و جراح در ارتباط باشید تا در صورت لزوم، معاینات مختلف را به صورت دوره ای روی بینی شما انجام بدهند.

نکات پیش از عمل بینی گوشتی

نکات پیش از عمل بینی گوشتی
نکات پیش از عمل بینی گوشتی

پیش از انجام این عمل باید حتما به بعضی نکات توجه داشته باشید. شما بعد از این که بهترین جراح را انتخاب کردید، باید بتوانید خود را برای عمل آماده کنید. قطعا جراح برای شما یک سری دستورات در نظر می گیرد و بر حسب این دستورات، به شما می گوید که برای روز انجام جراحی، چه نکاتی را رعایت کنید.

همچنین باید توجه داشته باشید که برای انجام جراحی حتما همراه با خود داشته باشید تا در صورتی که مشکلی برای شما ایجاد شد، همراه شما باشد. همچنین باید در نظر بگیرید که تمامی نکات و معاینات و مراحلی که جراح پیش از عمل برای شما در نظر گرفته است را به صورت کامل پشت سر گذاشته باشید و سپس برای انجام جراحی آماده باشید.

یک مسئله مهم دیگر که معمولا به آن کمتر توجه می شود، داشتن آمادگی روحی برای عمل است. استرس داشتن، مشکلات روحی و نگرانی و اضطراب پیش از عمل، می توانند برای شما مضر باشند پس باید بتوانید با آسودگی خاطر، با اطمینان و بدون هر گونه نگرانی، برای انجام این عمل اقدام کنید.

در صورتی که پیش از انجام عمل، دستورات غذایی یا برنامه غذایی خاصی را رعایت می کنید، این موضوع را فراموش نکنید و به آن نهایت توجه را نشان بدهید.

دوران نقاهت و تاثیرات عمل بینی

دوران نقاهت و تاثیرات عمل بینی
دوران نقاهت و تاثیرات عمل بینی

دوران نقاهت و تاثیراتی که این دوران برای شما به خصوص روی عمل بینی شما خواهد داشت، موضوعی است که نباید نادیده بگیریم. معمولا دوران نقاهت عمل بینی می تواند موثر بر  نتیجه عمل شما باشد.

فراموش نکنید که هر عملی نیاز به دورانی برای استراحت و دور شدن از فعالیت های روزمره به خصوص فعالیت های سنگین و کار است. به همین دلیل هم باید این موارد را در عمل بینی گوشتی در نظر بگیرید.

کسانی که تجربه عمل بینی گوشتی داشته اند نیز همیشه توصیه کرده اند که اول از همه، عوارض ابتدایی عمل مانند کبودی و ورم و حتی گاها خونریزی را در نظر داشته باشید و بدانید که این عوارض معمولا بعد از چند روز رفع می شود.

بعد از آن رفته رفته برای برداشتن بانداژ ها، چسب بینی و نمود نتایج عمل، باید صبر کنید و این فرآیند می تواند تا مدت یک سال نیز به طول بیانجامد. اما در نهایت شما باید همه این مراحل را با دستور پزشک و در نظر گرفتن نظر خانم دکتر جمشیدی، پشت سر بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مطب

۰۲۱۸۸۸۵۶۳۳۷

۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

واتساپ : ۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

روزهای مطب، یکشنبه و سه شنبه ۴تا۷

میدان ونک،خیابان گاندی شمالی خیابان شهید محمدصانعی،پلاک ۱۹ طبقه ۳،واحد۸

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.