جراح بینی با قیمت مناسب در تهران

در این مقاله، ویژگی های جراح بینی با قیمت مناسب در تهران را بررسی می نماییم. لطفا ما را همراهی نمایید.

در این مقاله سعی داریم تا درباره جراح بینی با قیمت مناسب در تهران اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

همچنین درخصوص جراح بینی، ویژگی های بارز جراح متخصص، نحوه انتخاب جراح، تکنیک های جراحی بینی، عوامل تاثیرگذار در هزینه جراحی، مراقبت های قبل و بعد از جراحی، کاملترین مطالب را ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

همچنین اگر ساکن کرج هستید صفحه جراح بینی ترمیمی در کرج را مشاهده نمایید.

ضمن اینکه ما با پیشنهاد فوق العاده جراح بینی ونک با شما همراه هستیم.

عناوین مقاله:

جراح بینی خوب در تهران کیست؟

ویژگی های جراح بینی با قیمت مناسب در تهران را نام ببرید.

مراقبت های قبل و بعد از جراحی رینوپلاستی را توضیح دهید.

نکاتی که در زمان انتخاب جراح متخصص بینی بایستی به آن توجه داشته باشید را ذکر کنید.

انواع بینی را نام ببرید.

نتیجه گیری

 

فهرست مطالب

جراح بینی

جراح متخصص Rhinoplasty پزشکی است که تناسب میان اجزای بینی و صورت فرد را به شکل صحیح و بسیار زیبا به گونه ی که اطمینان بیمار را به طور کامل به خود جلب کند، بر اساس تخصص و مهارتی که در این حوزه به دست آورده است، جراحی می نماید.

به جرات می توان بیان کرد که در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی در تهران، به جراحی رینوپلاستی یا همان عمل زیبایی بینی اختصاص دارد که بیشتر در راستای برطرف نمودن نقص های ظاهری که براساس فرم کلی بینی بیمار وجود دارد، انجام می شود.

جراح متخصص بینی تاثیر زیادی در نتیجه این عمل جراحی زیبایی دارد

دقت داشته باشید که جراح متخصص بینی تاثیر زیادی در نتیجه این عمل جراحی زیبایی دارد، لذا بایستی جراح بینی با قیمت مناسب در تهران از تخصص و مهارت بسیار بالایی برخوردار باشد.

به طور کلی گفت و گو، معاینه و مشاوره با جراح متخصص بینی از اصلی ترین مراحل نخست به منظور دستیابی به بهترین جراح متخصص است.

وی بر اساس انتظارات بیمار در خصوص فرم بینی، بهترین گزینه ها را به شخص معرفی می کند و درباره عملکرد جراحی توضیحات کاملی را ارائه خواهد کرد.

لازم به توضیح است که جراح بینی با توجه به تخصص و تبحر بسیار بالا می تواند نتیجه قابل قبولی را روی تنفس و راندمان بهتر بویایی بیمار به همراه داشته باشد. به همین دلیل است که مهارت، اساسی ترین نقش را در این تکنیک جراحی به دنبال دارد.

رفع ایرادات کلی ظاهری در این عضو بسیار حساس، سبب ارتقای اعتماد به نفس در بیمار می شود

رفع ایرادات کلی ظاهری در این عضو بسیار حساس، سبب ارتقای اعتماد به نفس در بیمار می شود. با پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه پزشکی، این عمل زیبایی به دو صورت جراحی باز و یا بسته روی متقاضیان جراحی فوق انجام می گیرد که تعیین تکنیک فوق، به جراح متخصص زیبایی بستگی دارد.

دقت داشته باشید که عمل زیبایی فوق برای دستیابی به صورت زیبا و متفاوت تر روی متقاضیان این جراحی انجام می گیرد و بهره مندی از تکنیک بسته و یا باز در عملکرد جراحی تاثیر زیادی را به دنبال نخواهد داشت.

پارامترهای تاثیرگذار در جراحی رینوپلاستی

در این بخش از مقاله، علاوه بر انتخاب جراح بینی با قیمت مناسب در تهران بهتر است به مهمترین پارامترها که اثر زیادی بر راندمان جراحی به دنبال دارد، مواردی را متذکر شویم.

بهتر است بدانید که کیفیت پوست بیمار و همچنین مراقبت های پس از جراحی زیبایی فوق مهمترین تاثیر را بر عمل جراحی در پی خواهد داشت. همین طور مواردی از جمله:

مهارت و تجربه پزشک معالج:

بهتر است نتیجه جراحی متقاضیان قبلی این عمل جراحی یا به عبارتی نمونه کارهای بیشتری از جراح متخصص رینوپلاستی را پیش از انجام جراحی مشاهده نموده و بررسی های لازم را انجام دهید.

یکی از موثرترین اقداماتی که در این راستا می توانید انجام دهید، مراجعه حضوری به مطب پزشک و گفت و گو با بیماران و رضایتمندی آن ها در خصوص انجام این تکنیک عمل جراحی است.

در رابطه با عملکرد جراحی، با جراح متخصص زیبایی خود مشاوره های لازم را انجام دهید زیرا فرم کلی بینی و همین طور اجزای صورت شما تا حدودی بیانگر نتیجه جراحی برای شخص است.

خلاقیت و تسلط جراح بینی:

شخص متقاضی با مشاهده عکس های ارسالی از جراح متخصص می تواند تسلط و تبحر جراح زیبایی در چهره بیمارانی که تحت این عمل جراحی قرار گرفته اند را بیشتر مشاهده کنند و انتخاب دقیق تری از جراح بینی با قیمت مناسب در تهران داشته باشند.

در واقع جراح متخصص بایستی آگاهی کافی از کلیات زیباشناسی داشته باشد تا براساس اجزای چهره شخص و از همه مهمتر فرم کلی این عضو، نتیجه قابل قبول را در ساختار بینی شخص ایجاد کند.

رینوپلاستی توسط جراح بینی با قیمت مناسب در تهران

در رابطه با عنوان مقاله لازم است بیان کنیم که وجود مشکلاتی از جمله:

1)    افتادگی نوک بینی

2) قوز

3) کجی

4) نامتقارن بودن پره های بینی

5) بزرگی و یا پهن بودن نوک بینی

6) پهنی استخوان بینی

7) پولیپ بینی

8) انحراف بینی

9) جراحی بینی گوشتی و یا استخوانی

10) تغییر زاویه بینی در برابر لب فوقانی و از همه مهمتر عدم تناسب بینی با دیگر اجزای چهره که سبب تقلیل اعتماد به نفس و زشت تر شدن صورت در بعضی از اشخاص می شود، نیازمند تخصص و مهارت جراح بینی با قیمت مناسب در تهران است که در این راستا، در ادامه به مهمترین نکات در این خصوص اشاره خواهیم کرد.

 در سه گام، جراح متخصص نقش شایانی را در عمل رینوپلاستی ایفا می کند که عبارتند از:

  •   قبل از جراحی، مشاوره هایی که در خصوص انجام عمل جراحی و تکنیک های به کار برده شده در آن ارائه می دهد، بسیار حائز اهمیت است.
  •   در زمان جراحی، اصلی ترین نقش را با استفاده از مناسب ترین شیوه هایی که برای رفع ایرادات ظاهری این عضو و به طور همزمان حفظ کارکرد و تنفس و حس بویایی که از مهمترین وظایف بینی به شمار می آیند را به دنبال خواهد داشت.
  •   پس از اتمام Procedure (روند) هم با عرضه مراقبت های پس از جراحی و نیز ویزیت های منظم بیمار، در فرم نهایی بینی تاثیرگذار خواهد بود.

هنگامی که شخص برای ویزیت و مشاوره های قبل از جراحی رینوپلاستی به بهترین و مجرب ترین جراح متخصص بینی مراجعه می کند، انتظارات و نیازهای خود را از عملکرد جراحی فوق، با جراح معالج در میان می گذارد.

تجارب و تخصص

با تجارب و تخصصی که در این سال ها جراح پلاستیک به دست آورده است، در رابطه با انتظاراتی که شخص بیمار از انجام جراحی روی صورت خود دارد، توضیحات کاملی را ارائه خواهد کرد.

به عنوان مثال شاید شخص تمایل داشته باشد که فرم بینی خود را بیش از حد کوچک کند اما با توجه به دانش پزشک معالج، درصد این که سبب عدم تناسب این عضو با سایر اعضای چهره شما شود و یا نازیبایی بیشتری را به دنبال داشته باشد را متذکر می شوند.

همان طور که همه شما زیباجویان می دانید، نداشتن تناسب، منجر به عدم زیبایی صورت می شود و یا به عبارتی از زیبایی کلی صورت می کاهد.

علاوه بر این، مجرب ترین متخصص رینوپلاستی با ویزیت های اولیه که برای شخص بیمار انجام می دهد، به این نتیجه می رسد که جراحی فوق تاثیر چندانی بر زیبایی شخص به همراه نخواهد داشت و از انجام جراحی صرف نظر خواهد کرد.

مشخصه های جراح بینی با قیمت مناسب در تهران

از بارزترین ویژگی های جراح متخصص رینوپلاستی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

مهارت های لازم و علم کافی را بایستی برای انجام جراحی فوق داشته باشد و در این راستا دوره های تخصصی را به طور کامل سپری کرده باشد.

شکل بینی بایستی با صورت شخص بیمار تناسب کامل داشته باشد. برهمین اساس درک مطلوب از زیبایی از مهمترین ویژگی های  جراح متخصص است.

صبور بودن جراح متخصص زیبایی به منظور پاسخ به کلیه سوالات مرتبط به این عمل جراحی از دیگر ویژگی های پزشک معالج محسوب می شود.

زیرا بعضی از بیماران با توجه به ایرادات موجود در بینی، ممکن است سوالات متعددی برای رفع آن برای آن ها مطرح شود که جراح متخصص موظف است تا تمامی سوالات را به طور دقیق و به گونه ای که برای بیمار قابل درک است، پاسخ دهد.

برخورد مناسب

برخورد مناسب برای تقلیل استرس بیمار از انجام این عمل جراحی و رضایتمندی کامل وی از دیگر مشخصه های بارز جراح متخصص بینی به شمار می آید.

به کلیه متدها و تکنیک های عمل جراحی رینوپلاستی آگاهی کافی داشته باشد تا علاوه بر کنترل روند جراحی، از سایر شیوه های درمانی برای انجام جراحی استفاده کند.

انتخاب بهترین و مجرب ترین جراح رینوپلاستی سبب می گردد تا در آینده نیازی به ترمیم مجدد بینی نباشد و شخص رضایت کافی از انجام جراحی توسط جراح بینی با قیمت مناسب در تهران داشته باشد.

مهارت و تخصص پزشک مهمترین اصل در جراحی فوق است

مهارت و تخصص پزشک مهمترین اصل در جراحی فوق است، زیرا در عملکرد تنفسی و فرم بینی بسیار تاثیرگذار است.

در انتها بایستی متذکر شویم که یک جراح بینی با قیمت مناسب در تهران با تجاربی که در طی سال ها به دست آورده است، می داند که از چه تکنیک هایی در حین جراحی استفاده کند تا بتواند پیامدهای حاصل از جراحی را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

وی بایستی به مهمترین نکته یعنی سلامت بیمار دقت و توجه بسیار داشته باشد و همچنین در مراحل پیش از عمل جراحی، مشاوره های لازم را در خصوص جراحی به بیمار به طور کامل بازگو کند تا بدین وسیله نیازهای بیمار از انجام جراحی را کاملاً ارزیابی نموده و منطقی ترین برآوردها انجام گیرد.

شیوه انتخاب جراح بینی با قیمت مناسب در تهران

شیوه های متعددی برای تعیین بهترین جراح رینوپلاستی در تهران وجود دارد که عبارتند از:

به منظور تعیین یک جراح حاذق و با تجربه، بایستی در وهله نخست تحقیقات لازم را از طریق پرس و جو و یا Google انجام دهید.

لیستی از بهترین جراحان متخصص بینی تهیه کنید و درباره تحصیلات و سابقه آن ها و در عین حال موفقیت های حاصل از جراحی، تحقیقات لازم را انجام دهید.

مراجعه به مطب جراح متخصص و گفت و گو با پزشک در خصوص سطح توقعات خود

بهترین اقدام، مراجعه به مطب جراح متخصص و گفت و گو با پزشک در خصوص سطح توقعات خود از انجام جراحی و مشاهده عکس های ارسالی و یا نمونه کارهای حاصل از جراحی بینی است.

یکی از مناسب ترین شیوه ها برای اطمینان از انجام جراحی توسط جراح متخصص رینوپلاستی، گفت و گو با بیمارانی است که جراحی زیبایی فوق را تحت نظر این پزشک انجام داده اند و از انجام آن رضایت کامل دارند.

حتماً درخصوص مراقبت ها و الزاماتی که پزشک در حین جراحی و یا بعد از آن برای بیمار در نظر می گیرد، در مطب با سایر مراجعه کنندگان گفت و گو کنید.

توجه به چنین مواردی می تواند به انتخاب حاذق ترین جراح معالج برای انجام عمل زیبایی بینی به شما کمک کند تا براساس سبک مورد دلخواهتان، جراح رینوپلاستی خود را به منظور فرآیند این عمل زیبایی بسیار حساس انتخاب کنید.

تعیین فرم بینی

کلیه متقاضیانی که مایل به انجام عمل درمانی بینی و یا عمل رینوپلاستی هستند، این انتظار را دارند که از انجام جراحی فوق نتیجه قابل قبولی را به دست آورند و نواقص موجود در این عضو صورت را کاملاً رفع کنند.

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، ساختمان و فرم بینی بسته به شکل دهی بینی دارد و به دلیل مغایر بودن ساختار آن، عملکرد جراحی زیبایی فوق در کلیه اشخاص یکسان نیست.

پیشنهاد می شود در رابطه با شکل دهی بینی با جراح معالج خود مشاوره های لازم را انجام دهید. به این علت که بعد از بازبینی آناتومی صورت و بینی، مناسب ترین ساختار که تناسب بسیاری با چهره شما دارد را ارائه می دهند.

لذا توصیه ما به شما این است که بعد از انتخاب جراح بینی با قیمت مناسب در تهران، کلیه موارد لازم را در خصوص ساختار بینی به شکل کامل بیان کنید تا پزشک تصمیم نهایی را در راستای زیبایی بیشتر شما برای انجام جراحی انجام دهد.

تعریف بینی زیبا

حال با توضیحات ارائه شده در رابطه با تعیین فرم بینی بهتر است تعریفی از بینی زیبا داشته باشیم. از نظر زیبایی شناسی و علمی، بینی زیبا از زوایا و خطوط بسیاری برخوردار است

یا به عبارت دیگر درصورتی که بینی با عدم قوز، صافی پل بینی، قوس 2-3 mm در ناحیه پل بینی همراه باشد، ظریف بودن نوک بینی، متناسب بودن طول بینی با اندازه صورت، بالا بودن کمی زاویه چرخش، متقارن بودن پره های بینی و مناسب بودن طول آن ها می تواند تعریف کلی از بینی زیبا باشد.

به منظور تغییرات این چنینی در جراحی رینوپلاستی، جراح متخصص بایستی از ضوابط و قواعد خاص مرتبط به زیباشناسی پیروی کند.

دقت به گوشتی و یا استخوانی بودن ساختار کلی بینی

دقت به گوشتی و یا استخوانی بودن ساختار کلی بینی مهمترین مورد دیگری است که پزشک معالج برای ایجاد تغییرات بایستی به آن توجه بسیار داشته باشد.

البته جنسیت (آقا یا خانم) شخص متقاضی برای انجام جراحی زیبایی بینی در تصمیم نهایی جراحی رینوپلاستی بسیار حائز اهمیت است.

همان طور که بیان کردیم، قوانین و قواعد متعددی در زیبایی شناسی به منظور انجام جراحی بینی وجود دارد اما در این بخش از مقاله، به مهمترین موارد اشاره خواهیم کرد:

  • زاویه چرخش در قسمت نوک بینی 2) سنجش طول بینی در مقایسه با صورت 3) پهنای قاعده بینی که لازم به توضیح است در هر شخصی این مقدار و زوایا نسبت به دیگر بخش های صورت شخص مورد سنجش قرار می گیرد و زاویه پیشانی با این عضو از اصلی ترین موارد به شمار می آید.

تفاوت جراحی رینوپلاستی در آقایان و بانوان

با توجه به مواردی که در بخش قبلی متذکر شدیم، قاعده کلی جراحی در آقایان و بانوان یکسان بوده با این تفاوت که:

در بانوان، جراحی زیبایی فوق در قسمت پل بینی قوس 2-3 mm ایجاد می شود و همچنین نیمرخ در راستای زاویه نوک بینی نیز زاویه بین ( 95-115) درجه برای زیبایی بیشتر لحاظ می گردد. اما بهتر است در مردان زاویه نوک بینی تقریباً بین (90-95) درجه و پل بینی کاملاً صاف باشد.

اما در برخی موارد ممکن است مردان از جراح معالج خود تقاضا کنند که علاوه بر سربالا بودن نوک بینی، قوس بیشتری را در حین جراحی ایجاد کنند که جراح تصمیم نهایی را براساس زیبایی و تناسب بیشتر بینی با چهره روی شخص اعمال خواهد کرد.

به طورکلی می توان بیان کرد که از جهات دیگر، تفاوت کلی میان جراحی رینوپلاستی میان مردان و یا زنان وجود ندارد.

توصیه می کنیم کقاله نحوه تشخیص بهترین جراح بینی مردانه در تهران را مطالعه نمایید.

انواع بینی

با توجه به عنوان مقاله جراح بینی با قیمت مناسب در تهران، لازم به توضیح است که عوامل متعددی در عملکرد جراحی زیبایی فوق اثرگذار است اما نوع و مقدار ضخامت پوست از اصلی ترین پارامترها به حساب می آیند.

به این صورت که هنگامی که ضخامت پوست کمتر باشد، تغییرات لحاظ شده به وضوح قابل مشاهده خواهد بود و جراح متخصص از این امکان برخوردار است که ترفندهای بیشتری را روی بیمار انجام دهد.

به این ترتیب از نظر اغلب جراحان متخصص رینوپلاستی، ضخامت پوست این عضو، اساسی ترین عامل نوع بینی محسوب می شود. در اصل می توان بیان کرد که با توجه به مقدار و نوع ضخامت پوست، بینی ها به دو گروه:

1)    استخوانی 2) گوشتی طبقه بندی می شوند.

بینی استخوانی:

از مهمترین مشخصه بینی های استخوانی می توان به پوست نازک و استخوان محکم اشاره کرد. نازک و نرم بودن پوست این ناحیه سبب گردیده که در اغلب موارد اشخاصی که دارای ساختار بینی استخوانی هستند، نتایج قابل قبولی را از جراحی رینوپلاستی به دست آورند.

بینی گوشتی:

در مجموع، جراحی بینی از عمل های زیبایی بسیار پیچیده به حساب می آید و چنان چه بینی بیمار از نوع گوشتی باشد، انجام جراحی هم به مراتب پیچیده تر خواهد شد.

نسبت به بینی های استخوانی، این نوع بینی از ضخامت بیشتری برخوردار بوده و غضروف موجود هم سست تر می باشد.

به همین منظور اغلب جراحان متخصص به این گروه از بیماران توصیه می کنند که انجام جراحی زیبایی بینی، تغییرات چندانی را روی چهره آن ها ایجاد نمی کند.

به عبارتی چنان چه این نوع بینی به شکل فانتزی جراحی شود، باز هم تغییرات اعمال شده براساس قوانین زیباشناسی بینی چندان قابل مشاهده نخواهد بود و درصد این که بعد از مدتی نوک بینی بیمار گرد شود، بسیار است.

از این رو متخصصین این امر، جراحی بینی طبیعی را برای این نوع بینی، گزینه مناسبی در نظر می گیرند.

افتادگی و بازگشت به شکل قبلی

به طور معمول اشخاصی که دارای بینی گوشتی هستند، ممکن است با این نگرانی همراه باشند که بعد از گذشت چندین سال از بینی جراحی شده، آن ها مجدداً با افتادگی و یا به شکل قبلی خود باز گردد.

در خصوص این مسئله بایستی متذکر شویم که در گذشته جراحان متخصص زیبایی بخش اعظمی از حجم این نوع از بینی ها را حذف می کردند تا با این جراحی کاهنده، تغییرات بیشتری را روی بینی گوشتی انجام دهند.

اما در حال حاضر با پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه پزشکی، جراحان متخصص از متدها و شیوه های به روز برای جراحی بینی استفاده می کنند.

به طور مثال گرافت گذاری و تقویت غضروف های بینی از جمله تکنیک های جدیدی هستند که در بینی های گوشتی مورد استفاده قرار می گیرند تا بدین وسیله از برگشت پذیری و یا افتادگی بینی جلوگیری شود.

در واقع Fleshy nose (بینی گوشتی) به دو دسته بینی هایی که دارای پوست ضخیم و یا غدد چربی فعال هستند، تقسیم بندی می شوند.

در مواردی که پس از جراحی رینوپلاستی، بیمار با تورم چشمگیری در این قسمت همراه شود، شاید جراح بینی با قیمت مناسب در تهران با توجه به شرایط فرد و برمبنای تشخیص خود، تزریق کورتون را گزینه مناسبی برای کاهش ورم توصیه کنند.

تفاوت رینوپلاستی در بینی استخوانی و گوشتی

در این جراحی زیبایی، هیچ دستکاری در ناحیه پوست ایجاد نمی شود و تنها روی غضروف و استخوان که جزئی از اسکلت بینی هستند، کار می شود و سپس پوست به شکل پوشش روی ساختار بینی قرار می گیرد.

در حقیقت می توان بیان کرد پوست هایی که نسبتاً از ضخامت معمولی برخوردار هستند، نتیجه جراحی بهتری را به دنبال خواهند داشت. به این علت که پوست های چرب و ضخیم اثر جمع شدگی و یا کوچک تر شدن را نخواهد داشت.

عکس این موضوع هم در پوست های بسیار نازک صدق می کند. طوری که کوچک ترین فرورفتگی ها و یا برآمدگی در این نوع از بینی ها به وضوح قابل مشاهده خواهد بود و شما شاهد تغییرات بسیار خواهید بود.

درباره پوست های معمولی هم باید متذکر شویم که تغییرات بعد از جراحی متوسط میان دو حالت ذکر شده است.

چرا نتیجه جراحی رینوپلاستی در بینی های گوشتی کمتر است؟

همان طور که در بخش قبلی توضیح دادیم، پوست های ضخیم و چرب قابلیت جمع شدگی بسیاری را نخواهند داشت.

لذا به هرمیزان که جراح در حین جراحی، استخوان و غضروف زیر پوست را کوچک تر و تراشیده تر کند، پوست این ناحیه کوچک و یا جمع نخواهد شد و بیمار نمی تواند انتظار یک بینی فانتزی را از انجام جراحی زیبایی بینی داشته باشد.

پره های بینی ضخیم، ویژگی بارز تمام بینی های گوشتی است. جراح معالج می تواند در عمل زیبایی بینی، طول پره های بینی را کوتاه تر کند اما ضخامت آن ها امکانپذیر نخواهد بود.

چرب و ضخیم بودن پوست

چرب و ضخیم بودن پوست این نوع از بینی ها سبب می گردد که در قسمت پل بینی، قوس قابل توجهی ایجاد نشود و حتی زاویه بیشتری نمی توان در نوک بینی این گروه از بیماران ایجاد کرد.

با توضیحات ارائه شده بایستی متذکر شد که شکل نیمه فانتزی و یا فانتزی در بینی های گوشتی امری انجام نشدنی است و تنها تغییراتی که می توان در طی جراحی رینوپلاستی روی آن انجام داد، یک بینی با فرم طبیعی است.

بیماران فوق با محدودیت هایی در انجام جراحی زیبایی بینی همراه هستند و بایستی سطح توقعات خود را از این جراحی تا حد بسیار کاهش دهند و پروسه جراحی و روند تغییرات را براساس علم و دانش زیبایی شناسی بر عهده پزشک معالج قرار دهند.

در این جراحی، تصمیم نهایی با جراح متخصص بوده زیرا بر اساس تجارب و تخصصی که در انجام جراحی بینی گوشتی به دست آورده است، نتیجه جراحی و میزان تغییرات کلی را به فرد بیمار متذکر می شود.

نتایج بینی

جراح بینی با قیمت مناسب در تهران می تواند نتایج قابل توجهی را روی جراحی فوق ایجاد کند تا رضایت متقاضیان این عمل زیبایی را به خود جلب کند. به این صورت که:

بینی طبیعی (Natural nose)

این نوع از بینی ها فاقد قوس بوده و بین نود تا  نود و پنج درجه زاویه لب فوقانی با نوک بینی است.

بینی فانتزی (Fantasy nose)

انحنا و قوس زیبا و سربالا بودن نوک بینی از ویژگی های بینی فانتزی محسوب می شود. در اصل جراحی فوق مناسب اشخاصی است که دارای بینی استخوانی هستند.

بینی نیمه فانتزی (Semi-fancy nose)

بینی های نیمه فانتزی حالتی بین دو مدل قبلی است به این شکل که به شدت مدل فانتزی قوس نداشته اما شما در طی این جراحی با کوچک شدن بینی همراه خواهید شد.

در انتها لازم به توضیح است که این جراحی به عنوان عمل اورژانسی محسوب نمی شود. لذا برای تعیین بهترین جراح بینی با قیمت مناسب در تهران بایستی زمان خاصی را اختصاص دهید.

چنان چه شخص درخواست کننده برای انجام عمل زیبایی بینی از انجام جراحی خود رضایت کافی نداشته باشد، بایستی برای انجام جراحی ترمیمی تا مدت دوازده ماه صبر کند.

جراحی بینی ترمیمی

از جمله مواردی که سبب می گردد تا درصدی از اشخاص با عدم رضایت از انجام جراحی زیبایی بینی همراه شوند و نسبت به جراحی بینی ترمیمی اقدام کنند، توجه نداشتن به تخصص و تسلط جراح متخصص است.

به همین منظور ما در این مقاله سعی کردیم تا به بهترین ویژگی و مشخصه جراح بینی با قیمت مناسب در تهران بپردازیم. دقت داشته باشید که انجام جراحی رینوپلاستی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

به همین منظور نتیجه بایستی به شکلی باشد که به زیبایی بیشتر بیمار و سطح خواسته های وی از انجام جراحی مطابقت داشته باشد.

بعضی از جراحان متخصص بینی اهمیت زیادی به نظر بیمار نمی دهند و بدون این که گفت و گوهای لازم را در خصوص جراحی با بیمار در میان گذارند، ساختار و شکلی که از لحاظ آن ها می تواند مناسب باشد را در عمل جراحی رینوپلاستی روی بیمار انجام می دهند.

چنان چه فرد درخواست کننده جراحی زیبایی بینی از نتیجه عمل درک کاملی نداشته باشد و از شکل نهایی بینی خود اطلاع کافی نداشته باشد، بهترین اقدام این است که تحت مشاوره های لازم پیش از جراحی قرار گیرد تا بدین وسیله شناخت کافی از انجام فرآیند جراحی و تغییرات و فرم کلی آن داشته باشد.

از متداولترین دلایل که منجر به انجام جراحی بینی ترمیمی می شود

از متداولترین دلایل که منجر به انجام جراحی بینی ترمیمی می شود را می توان به بروز اختلالات تنفسی و از همه مهمتر عدم رضایت فرم بینی اشاره کرد که در این راستا حاذق ترین جراحان متخصص می توانند به این گروه از بیماران کمک زیادی کنند.

هنگامی که برای نخستین بار به انجام جراحی فوق اقدام می کنید، بایستی انتخاب دقیقی از یک جراح متخصص رینوپلاستی داشته باشید تا از بروز پیامدهایی که ممکن است بعد از جراحی با آن مواجه شوید، پیشگیری کنید تا هرگز احتیاجی به انجام جراحی ثانویه نداشته باشید.

لذا توصیه ما به شما دقت و توجه بسیار به جراح بینی با قیمت مناسب در تهران است تا علاوه بر زیبایی بیشتر در چهره، از نتایج جراحی هم رضایت کامل داشته باشید.

عوامل تاثیرگذار در هزینه جراحی بینی با قیمت مناسب در تهران

اغلب درخواست کنندگان جراحی فوق بیشتر در پی هزینه کمتر برای انجام جراحی رینوپلاستی هستند و اهمیت بسیاری به اجرت جراح متخصص می دهند.

باید متذکر شد که بیشتر این گروه از بیماران با عدم نارضایتی از نتیجه جراحی همراه خواهند شد، زیرا پزشکی که به کلیه متدهای جراحی زیبایی بینی مهارت و تبحر کافی داشته باشد، مسلماً هزینه بیشتری را از جراحی دریافت خواهند کرد.

شخصی که این عضو بسیار حساس در زیبایی چهره را با هزینه کمتری عمل می کند، به علت نداشتن مهارت کافی به کلیه شیوه های جراحی ممکن است قادر به تغییرات کلی در زیبایی ساختار بینی نباشد و یا مشکلی را در تنفس شخص ایجاد کند.

لطفا جهت آگاهی بیشتر و فریب نخوردن به وسیله تبلیغات رسانه های زرد حتما دو صفحه جراحی بینی با قیمت 4 میلیون در تهران ، هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی و هزینه جراحی ترمیمی بینی را به صورت کامل مطالعه نمایید.

انجام جراحی ثانویه و یا ترمیمی

در چنین مواقعی است که این گروه از بیماران مایل به انجام جراحی ثانویه و یا ترمیمی بینی هستند که متعاقباً هزینه بالاتری نسبت به جراحی اولیه به همراه دارد.

لذا با توجه به عنوان مقاله، پیشنهاد ما به شما انتخاب بهترین و مجرب ترین جراح بینی با قیمت مناسب در تهران است تا علاوه بر پرداخت قیمت معقول، از نتیجه عمل رینوپلاستی رضایت کافی داشته باشید.

همان طور که بیان کردیم، بخش اعظمی از هزینه جراحی زیبایی بینی (Rhinoplasty) به دستمزد جراح متخصص بستگی دارد و هزینه های جانبی از جمله انجام آزمایشات پیش از جراحی، تهیه دارو و یا بیمارستان، مبلغ کمتری را به خود اختصاص می دهد.

از دیگر پارامترهای تاثیرگذار در هزینه جراحی فوق می توان به موارد زیر اشاره داشت:

تجربه و آگاهی جراح متخصص:

براساس مهارت و تجارب و در عین حال سابقه کاری که جراح معالج در طی این سال ها به دست آورده است، سبب می گردد که هزینه های مغایری را بیماران تحت این عمل جراحی دریافت کنند زیرا آشنایی کامل به روند جراحی و مواردی که ممکن است در حین عمل ایجاد شود، دارد و تمامی این موارد در کنار هم قطعاً هزینه بیشتری را می طلبد.

نوع بینی:

مورد دیگری که می تواند سهم شایانی در قیمت نهایی عمل رینوپلاستی به همراه داشته باشد، نوع بینی متقاضیان انجام این عمل جراحی است.

به طور معمول بیمارانی که بینی آن ها از نوع غضروفی و یا گوشتی است، باید هزینه بیشتری را برای انجام این عمل زیبایی نسبت به بیمارانی که دارای بینی استخوانی هستند، پرداخت کنند.

علاوه بر این، جراحی بینی ترمیمی در صورتی که توسط پزشک دیگری صورت پذیرد، به مراتب از جراحی نخست، هزینه بیشتری را دریافت خواهد کرد.

منطقه جغرافیایی:

همچون سایر خدمات جراحی، هزینه این عمل زیبایی بر اساس منطقه جغرافیایی که بیمار برای انجام جراحی انتخاب می کند، متفاوت بوده است.

به عنوان مثال انجام جراحی فوق در پایتخت نسبت به سایر شهرهای اطراف، قابل مقایسه نیست. البته لازم به توضیح است که به دلیل امکانات و تجهیزاتی که در شهرهای بزرگ از جمله تهران وجود دارد، اغلب جراحان متخصص بینی مجرب و حاذق در آن اسکان دارند که این موضوع نیز به نوبه خود می تواند روی هزینه جراحی بینی تاثیرگذار باشد.

دقت داشته باشید که چنان چه جراحی رینوپلاستی از لحاظ زیبایی بیشتر انجام شود، کلیه هزینه های جراحی بر عهده شخص متقاضی بوده و بیمه هیچ هزینه ای را متقبل نمی شود.

اما درصورتی که انجام این جراحی بُعد درمانی داشته باشد، براساس شرایط در نظر گرفته شده از سوی شرکت بیمه، قسمتی و یا تمام هزینه های جراحی توسط بیمه به متقاضیان انجام جراحی پرداخت خواهد شد.

مراقبت های قبل از جراحی رینوپلاستی

در این بخش لازم است تا مهمترین الزاماتی که بیمار برای آمادگی بیشتر رینوپلاستی انجام دهد را متذکر شویم:

  •   چهارده روز پیش از جراحی، بیمار بایستی از مصرف ویتامین E، ایبوپروفن، آسپرین، Advil و Motrin و همچنین سایر داروهای غیراستروئیدی و یا قرص های خوراکی که حاوی ترکیبات فوق هستند، امتناع کنند.
  •   به مدت چهارده روز قبل و پس از عمل جراحی زیبایی بینی، از سیگار کشیدن بپرهیزید زیرا تنباکو و نیکوتین موجود در آن سبب تعویق زمان بازیابی و بهبودی کامل بیمار می شود و سبب برجای ماندن محل جراحت در بیمار می شود.
  •   از چهارده روز پیش از جراحی از تماس مستقیم با نور خورشید خودداری کنید و مرتباً از کرم ضد آفتاب با 20%SPF و یا بیشتر از آن در طول روز استفاده کنید.
  •   از آشامیدن و یا مصرف هر نوع خوراکی از نیمه شب پیش از عمل جراحی بینی خودداری کنید.
  •   از یک همراه برای همراهی شما در بیمارستان و منزل، مساعدت و یاری بگیرید.

موارد بیان شده بخشی از الزاماتی است که یک جراح بینی با قیمت مناسب در تهران قبل از جراحی به بیماران متقاضی انجام رینوپلاستی متذکر می شوند تا از این طریق پیامدهای جانبی بعد از جراحی را تا حد قابل توجهی کاهش دهند.

البته لازم است نکاتی را هم در روز جراحی به بیماران متذکر شویم:

1)    بیمار در روز جراحی حتی مجاز به مصرف آب نیست.

2)    بهتر است البسه گشادی را که کادر درمان در کلینیک به شما می دهند و به راحتی از عقب و یا جلو بسته می شود را بپوشید.

3)    لاک زدن ناخن و آرایش چشم و صورت از جمله موارد منعی است که بیمار بایستی در روز جراحی به آن دقت بسیار داشته باشد.

4)    از لنزهای تماسی در روز جراحی اجتناب کنید.

مراقبت های بعد از جراحی Rhinoplasty

دقت داشته باشید که بیمار پیوسته در بیست و چهار ساعت نخست پس از جراحی بایستی از یک همراه مساعدت و یاری بگیرد

زیرا به دلیل تزریق داروهای بیهوشی، شخص با حس گیجی بسیار همراه است که بهتر است در این زمان استراحت بیشتری داشته باشد. داروهای تجویزی را در صورت تهوع و یا درد و ناراحتی شدید بعد از جراحی فوق مصرف کنید.

بعد از هوشیاری کامل می توانید کمی آب میل کنید اما به هیچ عنوان با عجله بسیار این امر را انجام ندهید. زیرا شاید سبب شروع استفراغ و یا تهوع بسیار بعد از عمل جراحی بینی شود که درد بسیاری را برای بیمار به دنبال دارد.

در هفته نخست، بیمار بایستی به نکاتی که در زیر متذکر می شویم دقت و توجه بسیار داشته باشد:

به منظور پیشگیری از فشار به ناحیه تحت عمل جراحی (بینی) بیمار بایستی از انجام امور سنگین در منزل و یا بلند کردن اشیاء سنگین جداً خودداری کند و از همه مهمتر از خم کردن زیاد سر هم اجتناب کند.

در هفته نخست بعد از جراحی رینوپلاستی بهتر است عطسه را با دهان باز انجام دهید و از حرکت های شدید صورت خودداری کنید.

در این مدت به هیچ عنوان سیگار نکشید و از نوشیدن مشروبات الکلی بپرهیزید. بهتر است بدانید که مصرف الکل سبب افزایش گرفتگی بینی می شود.

همچنین مخاط بینی با سیگار کشیدن بیشتر تحریک خواهد شد و در نتیجه شخص با سرفه بسیار که سبب خون دماغ می شود، همراه خواهد شد.

سن مجاز برای انجام جراحی رینوپلاستی

در برخی موارد، بیمارانی که تمایل به انجام جراحی فوق دارند، بیشتر با سینوزیت، سینوس، پولیپ بینی و یا آلرژی همراه هستند که در مشاوره های پیش از جراحی رینوپلاستی، تمامی موارد نامبرده مورد بررسی و ارزیابی بیشتر قرار می گیرد.

مبتلایان به آلرژی بایستی پیش از جراحی و یا حتی پس از آن از داروهای تجویزی مخصوص آلرژی استفاده کنند. CT Scan سینوس و بینی از دیگر مواردی است که پیش از جراحی بینی مورد بررسی قرار می گیرد.

اما در خصوص سن مجاز برای انجام جراحی زیبایی فوق لازم به توضیح است که پایان شانزده سالگی مناسب ترین زمان برای دختران جوان و پایان هجده سالگی برای پسران است.

البته در رده سنی بالای پنجاه سال هم جراحی زیبایی فوق بدون محدودیت و یا ممنوعیت خاصی برای بیماران متقاضی انجام می شود. اما بایستی دقت داشته باشید که مشکلات قلبی عروقی، خطر فشار خون بالا و یا حتی دیابت در این گروه از بیماران بسیار بالا است.

بنابراین چنان چه این سنین از متقاضیان با منع خاصی برای تزریق داروهای بیهوشی و یا دیگر ممنوعیت های جراحی همراه نباشند، کاندیدای مناسبی برای انجام جراحی رینوپلاستی محسوب می شوند.

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم تا درباره بهترین و مجرب ترین جراح بینی با قیمت مناسب در تهران و مشخصه های بارز آن ها اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

جراح متخصص بینی بایستی برای انجام جراحی زیبایی فوق به تمامی تکنیک های روز دنیا تسلط و مهارت کافی داشته باشد تا از این طریق بتواند نتایج قابل قبول جراحی را در چهره بیماران مشاهده کند.

منابع:

https://cutt.ly

https://bit.ly/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مطب

۰۲۱۸۸۸۵۶۳۳۷

۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

واتساپ : ۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

روزهای مطب، یکشنبه و سه شنبه ۴تا۷

میدان ونک،خیابان گاندی شمالی خیابان شهید محمدصانعی،پلاک ۱۹ طبقه ۳،واحد۸

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.