عکس بینی فانتزی

عکس بینی فانتزی

در این مقاله چند نمونه از عکس بینی فانتزی را بارگذاری کرده ایم. با ما در این مقاله همراه باشید تا به بررسی بینی فانتزی بپردازیم.

جراحی بینی فانتزی یک نوع فرم در جراحی بینی می باشد که بیشتر در میان زنان طرفدار دارد.

در عمل جراحی بینی با توجه به سلیقه افراد و ساختار بینی آن ها امکان ایجاد بینی در سه حالت بینی فانتزی، بینی نیمه فانتزی و بینی طبیعی وجود دارد.

دکتر جمشیدی یکی از بهترین متخصصان در حوزه جراحی زیبایی بینی اطلاعات کاملی در خصوص فرم بینی فانتزی در اختیار متقاضیان قرار داده است که در این مقاله به بیان آن ها خواهیم پرداخت.

در صورتی که شما علاقمند به فرم بینی فانتزی هستید توصیه می کنیم در این نوشتار همراه ما باشید تا ویژگی ها و شرایط جراحی بینی فانتزی را مورد بررسی قرار دهیم و عکس بینی فانتزی را ارزیابی کنیم.

فهرست مطالب

عکس بینی فانتزی

عکس بینی فانتزی
عکس بینی فانتزی
عکس بینی فانتزی
عکس بینی فانتزی
نمونه عکس بینی فانتزی
نمونه عکس بینی فانتزی
در این مقاله می خوانیم:

چرا باید عمل جراحی بینی انجام دهیم؟

عمل بینی فانتزی چیست؟

ویژگی های ظاهری بینی فانتزی

تفاوت جراحی بینی فانتزی و طبیعی

تفاوت بینی فانتزی و نیمه فانتزی

انواع روش های جراحی بینی

بهترین روش عمل بینی برای بینی فانتزی

کاندیدای مناسب جراحی بینی فانتزی

تفاوت بینی استخوانی و بینی گوشتی در چیست؟

مزایای جراحی بینی فانتزی

معایب جراحی بینی فانتزی

مراقبت های قبل از جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی در روز عمل

دوره بعد از عمل جراحی بینی فانتزی

بهترین جراح بینی فانتزی

سخن پایانی

 

چرا باید عمل جراحی بینی انجام دهیم؟

چرا باید عمل جراحی بینی انجام دهیم؟
چرا باید عمل جراحی بینی انجام دهیم؟

به صورت کلی عمل جراحی بینی با اهداف زیر انجام می شود:

  • رسیدن به زیبایی صورت و رفع مشکلات ظاهری بینی
  • رفع مشکلات تنفسی با جراحی تیغه بینی

توصیه می کنیم از مقاله جراحی بینی با قیمت 4 میلیون در تهران دیدن کنید.

جراحی بینی با هدف رسیدن به زیبایی بینی و صورت:

جراحی بینی با هدف رسیدن به زیبایی بینی و صورت:
جراحی بینی با هدف رسیدن به زیبایی بینی و صورت:

اصلی ترین هدف جراحی بینی به خصوص جراحی بینی فانتزی رسیدن به زیبایی صورت و رفع مشکلات ظاهری بینی می باشد. افراد به زیبایی صورت خود بیش از هر عضو دیگری توجه دارند و سعی دارند در طول عمر خود مشکلات ظاهری صورت را برطرف سازند.

در صورت بینی مهم ترین عضو از نظر ظاهر می باشد. بینی که یک عضو برجسته می باشد و در وسط صورت قرار دارد، نقش اساسی و پررنگی را در زیبایی صورت ایفا می کند. از این رو مشکلات ظاهری آن بیش از هر عضو دیگری در صورت به چشم می خورد.

مشکلاتی نظیر بلندی بینی، افتادگی شدید نوک بینی، پره های بزرگ بینی، قوز بزرگ، کجی تیغه بینی، نوک بینی بلند و مشکلات ظاهری دیگری سبب می شود زیبایی کلی صورت از بین برود. با از بین بردن این مشکلات طی عمل جراحی بینی نه تنها بینی بلکه کل صورت نیز زیبا می شود و زیبایی سایر اجزای صورت نظیر بزرگی چشم ها بیشتر نمایان می گردد.

بینی بزرگ و بد شکل روی اعتماد به نفس افراد نیز تاثیر منفی می گذارد که با انجام جراحی بینی این اعتماد به نفس بازگشته و دو چندان خواهد شد.

علاوه بر این در بسیاری از افراد دیده شده است که بینی قوز دار و بلند یا بینی با افتادگی نوک شدید، سن فرد را بیشتر نشان می دهد. بسیاری از متقاضیان جراحی بینی اعلام کرده اند که صورت شان بعد از جراحی جوان تر شده است.

زیرا اساسا بینی بلند با قوز زیاد سبب می شود زیبایی سایر اجزای صورت به چشم نیاید. اما بعد از جراحی بینی، زیبایی سایر اجزا نظیر بزرگی چشم ها و برجستگی گونه ها نمایان تر خواهد شد.

رفع مشکلات تنفسی با جراحی بینی:

رفع مشکلات تنفسی با جراحی بینی:
رفع مشکلات تنفسی با جراحی بینی:

افرادی که بینی کجی دارند قطع به یقین از مشکل تنفسی رنج می برند. در این نوع بینی ها تیغه بینی دچار انحراف شده است که همین موضوع سبب می شود تنفس برای فرد با مشکل مواجه گردد. کجی بینی می تواند مادر زادی باشد یا در اثر شکستگی و ضربه به بینی ایجاد شده باشد.

انحراف تیغه بینی سبب می شود راه تنفس نیز منحرف شود. از این رو فرد مجبور است در اغلب موارد از طریق دهان تنفس کند. بسیاری از افرادی که بینی کج دارند یا بینی آن ها دچار افتادگی شدید می باشد مجبورند برای تنفس راحت تر با دست نوک بینی خود را بالا نگه دارند.

چنین مشکلاتی با عمل جراحی بینی به راحتی درمان خواهد شد. حال در این میان برخی از افراد تمایل دارند بینی خود را به حالت فانتزی عمل کنند. در بخش های بعدی فرم بینی فانتزی و عکس بینی فانتزی را مورد بررسی قرار می دهیم.

عمل بینی فانتزی چیست؟

عمل بینی فانتزی چیست؟
عمل بینی فانتزی چیست؟

بینی فانتزی یک نوع فرم از بینی می باشد که پزشک طی یک عمل جراحی آن را برای متقاضی خلق می کند. بینی فانتزی ویژگی های ظاهر متفاوتی نسبت به دیگر فرم های بینی دارد که سبب شده است منحصربه فرد و خاص باشد. در طی عمل جراحی بینی فانتزی بیشترین تمرکز بر روی نوک بینی است.

نوک بینی در بینی فانتزی تا حد توان کوچک می شود و نوک آن به سمت بالا هدایت می گردد تا فرمی عروسکی به خود بگیرد. در میانه ی بینی قوس زیادی وجود دارد و این قوس به واسطه تراش خوردن استخوان میانی به وجود می آید.

شکل و ظاهر بینی فانتزی به گونه ای است که به راحتی قابل تشخیص می باشد و هر فردی می تواند به راحتی با مشاهده عکس بینی فانتزی تفاوت های آن را با بینی طبیعی و نیمه فانتزی متوجه شود.

هدف از عمل جراحی بینی فانتزی کوچک و ظریف کردن بینی به خصوص بینی های بزرگ می باشد. افرادی که متقاضی انجام عمل بینی فانتزی هستند باید بدانند که برای انجام این عمل باید ویژگی هایی را دارا باشند. در بخش های بعدی در مورد شرایط عمل بینی فانتزی صحبت خواهیم کرد.

متقاضیان عمل بینی فانتزی چه کسانی هستند؟

متقاضیان عمل بینی فانتزی چه کسانی هستند؟
متقاضیان عمل بینی فانتزی چه کسانی هستند؟

افرادی که تمایل دارند بینی آن ها طی عمل جراحی شکل فانتزی و عروسکی به خود بگیرد، افراد محدودی هستند. یعنی متقاضیان عمل بینی فانتزی نسبت به متقاضیان عمل بینی نیمه فانتزی و طبیعی کمتر است.

افرادی که طرفدار این نوع فرم بینی هستند، تمایل دارند بینی شان بیش از اندازه طبیعی کوچک شود. این افراد همچنین تمایل دارند پره های بینی شان فرورفتگی بیشتری داشته باشد.

افراد طرفدار بینی فانتزی احساس می کنند داشتن قوس زیاد در بینی و بالا بودن نوک آن زیبایی صورت آن ها را دو چندان می کند.

بسیاری از افراد خواهان این هستند که بینی شان فرم عروسکی داشته باشد. عمل بینی فانتزی برای چنین افرادی با چنین سلیقه هایی مناسب است و اهداف آن ها را برای رسیدن به زیبایی تحقق می بخشد.

ویژگی های ظاهری بینی فانتزی

ویژگی های ظاهری بینی فانتزی
ویژگی های ظاهری بینی فانتزی

ویژگی های ظاهری بینی فانتزی به راحتی با مشاهده به عکس بینی فانتزی قابل تشخیص است. ویژگی های ظاهری منحصربه فرد این نوع فرم بینی سبب شده است افراد عادی نیز آن را تشخیص دهند. از جمله مشخصات ظاهری بینی فانتزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن قوس زیاد در میانه بینی با زاویه زیاد
  • نوک روبه بالای بینی
  • کوچک بودن سایز کلی بینی

اندازه قوس بینی، بالا بودن نوک بینی و کوچک بودن سایز کلی بینی فانتزی در افراد مختلف متفاوت می باشد. یعنی اندازه کلی بینی فانتزی در همه افراد یکسان نیست.

متفاوت بودن مشخصه های بینی فانتزی

متفاوت بودن مشخصه های بینی فانتزی به ویژگی های فرد، سایز صورت، سایز کلی بینی و ضخامت پوست بستگی دارد و نتایج جراحی را تحت تاثیر قرار می دهد.

بینی فانتزی ممکن است در صورت برخی از افراد زیبایی چندانی به وجود نیاورد و ممکن است بعد از مدتی برای فرد خسته کننده بشود.

اما بینی فانتزی در برخی از افراد به خصوص زنانی که صورتی ظریف دارند و پوست شان نازک تر است، بسیار زیبا خواهد شد و متناسب با چهره شان خواهد بود.

در صورتی که زوایا و سایز بینی در محدوده استاندارد و متناسب با اجزای دیگر صورت تغییر داده شود، زیبایی صورت را دو چندان خواهد کرد. اما دیده شده است که بینی فانتزی زیبایی صورت بسیاری از افراد را از بین برده است.

تفاوت جراحی بینی فانتزی و طبیعی

تفاوت جراحی بینی فانتزی و طبیعی
تفاوت جراحی بینی فانتزی و طبیعی

همانطور که بیان شد سه نوع فرم کلی شامل جراحی فانتزی، نیمه فانتزی و جراحی طبیعی برای جراحی بینی وجود دارد. در این قسمت قصد داریم به بررسی تفاوت های ظاهری بینی فانتزی و بینی طبیعی بپردازیم.

مهم ترین تفاوت این دو نوع فرم بینی، زاویه آن ها با لب بالایی می باشد. در بینی فانتزی زاویه ای که بین لب بالایی و نوک بینی وجود دارد، حدود 105 درجه است. اما در بینی طبیعی این زاویه بین 90 تا 95 درجه می باشد.

البته زاویه نوک بینی و لب بالا در بینی فانتزی بنا به سلیقه بیمار بین 90 تا 105 درجه قابل تغییر است اما فرم کلی بینی فانتزی چیزی شبیه به بینی عروسک ها می باشد. قوس زیادی که در میانه بینی ایجاد می شود سبب می گردد بینی فانتزی چنین خاصیتی داشته باشد.

در بینی های طبیعی قوسی در میانه بینی وجود ندارد و بینی صاف است. در صورتی که به عکس عمل جراحی بینی طبیعی دقت کنید متوجه خواهید شد که نوک بینی سر بالا نیست و حالت طبیعی دارد. معمولا مردان طرفدار فرم طبیعی بینی هستند. اما متقاضیان زن برای این نوع فرم نیز کم نیستند.

تفاوت بینی فانتزی و نیمه فانتزی

تفاوت بینی فانتزی و نیمه فانتزی
تفاوت بینی فانتزی و نیمه فانتزی

می توان گفت تفاوت چندان بزرگی میان بینی فانتزی و نیمه فانتزی وجود ندارد و ویژگی های آن ها تقریبا مشابه یکدیگر می باشد. این نوع فرم بینی بین دو مدل فانتزی و طبیعی قرار دارد. یعنی نه مثل بینی طبیعی پل صافی دارد و نه مثل بینی فانتزی قوس زیادی دارد.

قوس میانه استخوان در این نوع بینی حدود 2 الی 3 میلی متر است و نوک بینی نیز کمی رو به بالا و نه اندازه بینی فانتزی می باشد. زاویه لب بالا و نوک بینی در عمل نیمه فانتزی 95 درجه می باشد که این زاویه در زنان ممکن است کمی بیشتر باشد. طرفداران عمل بینی نیمه فانتزی نسبت به دونوع دیگر بیشتر می باشد.

انواع روش های جراحی بینی

انواع روش های جراحی بینی
انواع روش های جراحی بینی

پزشک برای جراحی بینی واعمال تغییرات مورد نظر روی ظاهر بینی از دو تکنیک جراحی باز و جراحی بسته استفاده می کند. هر یک از این روش های جراحی تکنیک خاص خود را دارد و هر یک از آن ها دارای مزایا و معایبی می باشند. در ادامه جزئیات مربوط به هر یک از این روش ها را بیان خواهیم کرد:

جراحی بینی باز

در روش جراحی بینی کل پوست بینی از روی بینی برداشته می شود تا تغییرات مورد نظر روی بینی اعمال گردد. پزشک برای برداشتن پوست بینی یک برش کوچک بر روی پوست تیغه وسط نوک بینی ایجاد می کند.

بعد از اعمال تغییرات مورد نظر پزشک پوست را به حالت اولیه بر می گرداند و محل برش را بخیه می زند. جراحی عمل بینی باز یک جراحی سخت و پیچیده می باشد. از این رو پزشک باید مهارت و تجربه زیادی در این زمینه داشته باشد.

جراحی بینی باز برای جراحی های بینی شکسته، بینی کج، بینی بزرگ و گوشتی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این بینی هایی که نیاز است نوک آن ها تغییر یابد، از جراحی باز استفاده می شود. دکتر جمشیدی برای عمل بینی متقاضیان خود بیشتر از تکنیک جراحی باز استفاده می کند تا اعمال تغییرات بینی دقیق تر صورت گیرد.

از جمله مزایای جراحی بینی باز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی کامل به اجزای مختلف بینی
  • عدم ماندگاری جای زخم و بخیه
  • کاهش احتمال قرینگی و مشکلاتی از این قبیل در جراحی باز
  • ایجاد نتایج دقیق با سلیقه متقاضی
  • مناسب برای بینی هایی با تیغه کج
  • مناسب برای ترمیم بینی
  • امکان استفاده از پروتز های استخوانی با جراحی باز

جراحی باز دارای معایب زیر نیز می باشد:

  • خونریزی بیشتر
  • ایجاد تورم و کبودی بعد از عمل
  • طولانی بودن دوره نقاهت
  • زیاد بودن طول برش

عمل بینی بسته

در تکنیک عمل بینی بسته هیچ گونه برش و زخمی روی بینی ایجاد نمی شود. در این روش اعمال تغییرات از داخل بینی و از طریق سوارخ ها انجام می گیرد.

عمل بینی بسته ساده تر از عمل بینی باز است و برای رفع مشکلات جزئی مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش دوره نقاهت کوتاه تر است و بیمار می تواند بعد از یک هفته اسپیلنت خارجی را بردارد. اما طی این تکنیک تغییرات زیادی روی بینی قابل اعمال نیست.

روش جراحی بسته مزایای دارد که شامل موارد زیر می باشد:

  • برش های کمتر
  • خونریزی کمتر
  • کم بودن تورم و کبودی
  • کوتاه بودن زمان جراحی
  • دوره نقاهت کمتر

جراحی بینی بسته دارای معایبی نیز می باشد که شامل موارد زیر است:

  • اعمال تغییرات کمتر
  • محدود بدون حوزه دید جراح
  • احتمال بروز عدم تقارن بعد از عمل
  • عدم امکان ترمیم بینی

بهترین روش عمل بینی برای بینی فانتزی

بهترین روش عمل بینی برای بینی فانتزی
بهترین روش عمل بینی برای بینی فانتزی

سوالی که در این بخش برای متقاضیان بینی فانتزی به وجود می آید این است که بهترین روش برای جراحی بینی فانتزی کدام روش است؟

با بررسی بخش های قبلی متوجه خواهید شد که برای ایجاد بینی فانتزی لازم است تغییرات زیاد و گسترده ای روی بینی صورت گیرد.

زیرا بخش زیادی از استخوان میانی بینی باید تراشیده شود و بخشی از غضروف نوک بینی حذف گردد. علاوه بر این عضروف نوک بینی باید به سمت بالا هدایت گردد.

از این رو قطعا بهترین و مناسب ترین روش برای عمل بینی فانتزی، روش جراحی باز می باشد. جراحی بینی بسته این امکان را به پزشک نمی دهد تا تغییرات مورد نظر را روی بینی اعمال کند.

در واقع به هیچ وجه ایجاد بینی فانتزی با جراحی بسته امکان پذیر نیست. بنابراین اگر طرفدار بینی فانتزی هستید باید معایب جراحی باز را به جان بخرید و دوره نقاهت طولانی تری را طی کنید تا به اهداف خود برای زیبایی دست یابید.

البته برای جراحی بینی نیمه فانتزی و طبیعی نیز به احتمال زیاد پزشک از تکنیک جراحی باز استفاده می کند. نوع روش مورد استفاده برای جراحی بینی طبیعی بستگی به شکل اولیه بینی متقاضی دارد.

در صورتی که لازم است تغییرات کمی روی بینی اعمال شود، پزشک از تکنیک جراحی بسته استفاده می کند. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا عکس بینی فانتزی را مورد بررسی قرار دهیم.

کاندیدای مناسب جراحی بینی فانتزی

کاندیدای مناسب جراحی بینی فانتزی
کاندیدای مناسب جراحی بینی فانتزی

بسیاری از افراد با مشاهده عکس بینی فانتزی علاقه زیادی به این نوع فرم پیدا می کنند و با مراجعه به کلینیک زیبایی از پزشک درخواست جراحی بینی فانتزی می کنند. اما پزشک به متقاضیان می گوید برای جراحی بینی فانتزی باید ویژگی هایی داشته باشید.

در واقع باید گفت همه متقاضیان کاندید مناسبی برای جراحی بینی نیستند. جراحی بینی فانتزی نیاز به یک سری پیش زمینه ها در خصوص فرم اولیه بینی و جنس پوست دارد که این پیش زمینه ها در همه افراد دیده نمی شود.

پزشکان جراحی زیبایی بینی اعلام کرده اند تنها افرادی کاندیدای مناسب بینی فانتزی هستند که فرم بینی آن ها استخوانی باشد. به صورت کلی فرم بینی تمام افراد استخوانی یا گوشتی می باشد.

افرادی که بینی استخوانی دارند جنس پوست آن ها نازک و منعطف است و همین موضوع سبب خواهد شد کوچک ترین تغییرات روی استخوان و پوست بینی دیده شود. یعنی هر گونه تغییری روی بینی استخوانی قابل اعمال است.

اما در خصوص بینی گوشتی چنین نیست. از طرفی افرادی کاندید مناسب بینی فانتزی هستند که فرم فانتزی با اجزای صورت آن ها در تناسب باشد. افرادی با صورت های کوچک و اجزای ظریف می توانند عمل بینی فانتزی انجام دهند.

به صورت کلی می توان گفت افرادی کاندید مناسب بینی فانتزی هستند که ویژگی های زیر را داشته باشند:

  • افراد دارای بینی با پوست نازک و قابل انعطاف
  • افراد دارای صورت کوچک و ظریف
  • افراد دارای بینی استخوانی
  • افراد دارای استخوان بندی مستحکم

اغلب زنان چنین ویژگی هایی برای بینی دارند. از این رو می توان گفت زنان بیشترین کاندید جراحی بینی فانتزی را دارند. اما این بدان معنا نیست که عمل بینی فانتزی برای مردان مورد استفاده قرار نمی گیرد. در صورتی که مردان ویژگی هایی را که ذکر کردیم داشته باشند می توانند عمل بینی فانتزی انجام دهند.

تفاوت بینی استخوانی و بینی گوشتی در چیست؟

تفاوت بینی استخوانی و بینی گوشتی در چیست؟
تفاوت بینی استخوانی و بینی گوشتی در چیست؟

همانطور که بیان شد جنسیت بینی در افراد از نوع استخوانی یا گوشتی می باشد. برای بررسی تفاوت ها بین این دو نوع بینی بهتر است ابتدا جزئیات هر یک را بررسی کنیم.

بینی استخوانی:

بینی های استخوانی پوست معمولی و نازکی دارند و به دلیل این که پوست قابل انعطاف است، کوچک ترین تغییرات روی آن قابل اعمال است.

نتیجه عمل بینی در چنین بینی هایی بسیار خوب و مورد رضایت است و پزشک هر گونه تغییری را می تواند روی بینی اعمال کند. بینی استخوانی مناسب ترین نوع بینی برای انجام عمل جراحی می باشد.

بینی گوشتی:

بینی گوشتی پوستی چرب و ضخیم دارد و به سختی می توان شکل و ظاهر کلی آن را تغییر داد. افرادی که بینی گوشتی دارند معمولا پوست سایر اجزای صورت آن ها نیز ضخیم و چرب است.

بیشترین حجم بینی را در بینی های گوشتی، پوست و سلول های چربی تشکیل داده است و مقدار کمی استخوان و غضروف در آن دیده می شود.

نوک بینی بینی های گوشتی بسیار بزرگ و پهن است و پره های بسیار کلفتی دارد. نوک بینی به دلیل پوست ضخیم و چرب به این حالت در آمده است.

چرا نتیجه عمل بینی روی بینی استخوانی بهتر است؟

چرا نتیجه عمل بینی روی بینی استخوانی بهتر است؟
چرا نتیجه عمل بینی روی بینی استخوانی بهتر است؟

با بررسی عکس بینی فانتزی متوجه خواهید شد افرادی که این عمل را انجام داده اند دارای بینی استخوانی می باشند. پوست ضخیم و چرب در بینی های گوشتی مانع از انعطاف و جمع شدن می شوند.

از این رو پزشک هر چقدر هم که استخوان را بتراشد و غضروف را برش دهد، باز هم سایز بینی به میزان دلخواه نخواهد شد. زیرا پزشک نمی تواند جنسیت پوست بینی را تغییر دهد. پزشک نمی تواند جنسیت پوست را در پره های کلفت و ضخیم بینی تغییر دهد.

او تنها می تواند طول پره ها را کوتاه کند که در نتیجه آن بینی کمی کوچک می شود. به دلیل این که پوست بینی گوشتی ضخیم و چرب است پزشک نمی تواند قوس زیادی را در میانه بینی ایجاد کند.

یعنی هر چقدر هم که استخوان میانی بینی تراشیده شود، پوست ضخیم فضای خالی را پر می کند. از این رو افراد دارای بینی گوشتی نباید انتظار بینی فانتزی و نیمه فانتزی از پزشک داشته باشند. بینی گوشتی را تنها می توان به صورت بینی طبیعی جراحی نمود.

با توجه به مطالبی که بیان شد باید بگوییم که برای عمل بینی فانتزی محدودیت هایی وجود دارد. متقاضیان باید واقع بینانه به جراحی بینی نگاه کنند و انتظارات خود را از جراحی بینی متناسب با خصوصیات بینی خود در نظر بگیرند.

آیا خواسته متقاضی در نوع فرم جراحی بینی نقش دارد؟

با توجه به بررسی نوع جنس بینی و محدودیت هایی که وجود دارد، برای بسیاری از افراد سوال پیش می آید که آیا سلیقه و خواسته آن ها نقشی در فرم نهایی بینی دارد یا فقط پزشک در این خصوص تصمیم می گیرد؟

سلیقه متقاضی در فرم نهایی جراحی بینی بسیار اهمیت دارد و خواسته متقاضی اساس کار پزشکان جراحی زیبایی می باشد.

اما پزشک قبل از در نظر گرفتن سلیقه متقاضی، اولویت های دیگری دارد که ابتدا باید آن ها را مد نظر قرار دهد. این اولویت ها شامل موارد زیر است:

  • قوانین علمی و زیباشناسی بینی
  • نوع بینی بیمار (استخوانی یا گوشتی)
  • زن یا مرد بودن متقاضی
  • خواسته متقاضی

در افرادی که بینی گوشتی دارند تا حد زیادی تصمیم نهایی برای نوع فرم بینی را پزشک می گیرد. یعنی پزشک با در نظر گرفتن ضخامت پوست و میزان چربی بینی تعیین می کند که آیا متقاضی قابلیت جراحی زیبایی را دارد یا خیر.

و این که چه نوع فرم بینی قابل اجرا روی بینی است. در صورتی که بینی شما از نوع گوشتی باشد نباید از پزشک انتظار جراحی بینی فانتزی داشته باشید. در این شرایط چه بخواهید و چه نخواهید فرم بینی شما به حالت طبیعی در خواهد آمد.

مزایای جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی همانند بسیاری دیگر از جراحی های زیبایی دارای مزایا و معایبی می باشد که در این بخش به آن ها اشاره خواهیم داشت. بررسی مزایا، معایب و عکس بینی فانتزی سبب می شود تصمیم بهتری در خصوص جراحی بینی داشته باشید.

از جمله مهم ترین مزیت جراحی بینی فانتزی می توان به ایجاد صورتی زیبا اشاره کرد. با مشاهده عکس بینی فانتزی به زیبایی این نوع فرم بینی پی خواهید برد.

در صورتی که دیگر اجزای صورت شما نیز ظریف باشند، بینی فانتزی گزینه بسیار مناسبی است و سبب می شود زیبایی شما دو چندان شود. داشتن صورتی زیبا با بینی فانتزی سبب ایجاد حس خوب و افزایش اعتماد به نفس خواهد شد.

معایب جراحی بینی فانتزی

داشتن بینی فانتزی در کنار مزایایی که دارد، دارای معایبی نیز می باشد. اکثر افرادی که تحت عمل جراحی بینی فانتزی قرار می گیرند، دچار مشکلات تنفسی خواهند شد. بروز مشکلات تنفسی بزرگ ترین عیب جراحی بینی فانتزی می باشد. صدای این افراد نیز ممکن است تغییر کند و به صورت تو دماغی شود.

یکی دیگر از معایب جراحی بینی فانتزی این است که سایز و اندازه آن بسیار کوچک می باشد. از این رو ممکن است بینی فانتزی در برخی از چهره ها با دیگر اجزای صورت تناسب نداشته باشد.

در این صورت بینی فانتزی نه تنها زیبا نخواهد بود بلکه زیبایی دیگر اجزای صورت را نیز کم می کند. در این شرایط اعتماد به نفس فرد کاهش خواهد یافت.

مراقبت های قبل از جراحی بینی فانتزی

افرادی که قصد عمل جراحی بینی فانتزی را دارند باید مراقبت های قبل از عمل توجه زیادی داشته باشند. از جمله مراقبت های قبل از جراحی بینی فانتزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انتخاب بهترین جراح زیبایی بینی از مهم ترین اقدامات قبل از عمل می باشد. به دلیل حساسیت بالای این عضو از صورت بهتر است یک جراح ماهر و با تجربه را انتخاب کنید. بعد از انتخاب یک جراح ماهر و با تجربه حضور در جلسات مشاوره با جراح اهمیت دارد. در جلسات مشاوره باید انتظارات خود را از جراحی بینی بیان کنید و اهداف خود را برای انجام این عمل تعیین نمایید.

در همین جلسات مشاوره پزشک نیز شرایط شما را برای انجام جراحی بینی بررسی می کند. در ابتدا سن شما برای جراحی در نظر گرفته می شود. سن مجاز برای این نوع جراحی زیبایی 16 سالگی برای دختران و 18 سالگی برای پسران می باشد. برای افراد بالای 50 سال نیز انجام جراحی بینی ممنوعیت ندارد.

دکتر جمشیدی علاوه بر سن، وضعیت جسمانی و سلامتی متقاضیان را نیز مورد ارزیابی دقیق قرار می دهد

دکتر جمشیدی علاوه بر سن، وضعیت جسمانی و سلامتی متقاضیان را نیز مورد ارزیابی دقیق قرار می دهد.

به خصوص در افراد بالای 50 سال که ریسک فشار خون، بیماری های قلبی و دیابت بالاتر است، آزمایش ها با دقت بیشتری انجام می گیرد و ارزیابی می شود. متقاضیان باید از نظر بیهوشی عمومی نیز مورد ارزیابی قرار بگیرند تا هیچگونه مشکلی به وجود نیاید.

دکتر جمشیدی در جلسات مشاوره قبل از عمل درباره پروسه عمل بینی و نتایج حاصل از آن توضیحات کاملی را در اختیار متقاضی قرار می دهد و خواسته های آن ها را با دقت بررسی می کند.

در صورتی که هیچ منعی برای جراحی بینی وجود نداشته باشد، دکتر جمشیدی متقاضی را برای انجام جراحی آماده می کند. مواردی که بیان شد از جمله اقدامات مهم قبل از جراحی بینی فانتزی می باشد که انجام آن برای هر متقاضی ضرورت دارد.

علاوه بر مواردی که ذکر شد لازم است متقاضی مراحل زیرا را بگذراند:

  • انجام آزمایش خون برای بررسی وضعیت خون
  • انجام فوتوگرافی های زیبایی
  • انجام سیتی اسکن تیغه بینی

مصرف الکل، سیگار و قلیان و هر گونه مواد مخدر دیگری 2 هفته قبل از انجام عمل برای جلوگیری از خونریزی، عفونت و کبودی ممنوع است.

جراحی بینی فانتزی در روز عمل

جراحی بینی فانتزی در روز عمل
جراحی بینی فانتزی در روز عمل

عمل جراحی بینی طی بیهوشی عمومی انجام می گیرد و طی عمل بیمار چیزی احساس نخواهد کرد. لازم است قبل از عمل بیمار به مدت 8 ساعت از مصرف مواد غذایی و مایعات پرهیز کند. حتی مصرف آب نیز از 8 ساعت قبل از عمل مجاز نیست.

لازم است بیمار هر گونه وسایل خارجی نظیر زیوآلات، لنز چشم، دندان مصنوعی متحرک و اورتودنسی را از خارج کند.

لازم است در زنان حداقل یکی از انگشتان بدون ناخن مصنوعی یا لاک باشد. زیرا باید اکسیژن خون به صورت منظم طی بیهوشی بررسی شود. بهتر است انگشت شصت دست یا پا بدون لاک یا ناخن کاشت باشد.

لازم است بیمار تمام مدارک مربوط به آزمایش خون، سی تی اسکن و فوتوگرافی را به همراه داشته باشد.

دوره بعد از عمل جراحی بینی فانتزی

دوره بعد از عمل جراحی بینی فانتزی
دوره بعد از عمل جراحی بینی فانتزی

در صورتی که عکس بینی فانتزی بیماران را به صورت دوره ای بررسی کنید، متوجه خواهید شد که فرم نهایی بینی بعد از یک سال نمایان خواهد شد.

زیرا در طی این یک سال بینی تورم و کبودی دارد و این تورم تقریبا بعد از یک سال بهبود می یابد. میزان تورم و کبودی در هفته های اولیه بعد از عمل به بیشترین مقدار خود می رسد و بعد از آن به مرور بهبود می یابد.

میزان تورم و کبودی در بیماران مختلف متفاوت می باشد و میزان آن بستگی به مشکلات قبل از عمل بینی و میزان تغییرات صورت گرفته روی بینی دارد.

میزان تورم بعد از عمل در بینی های گوشتی بسیار بیشتر از بینی های استخوانی می باشد و مدت زمان بهبودی آن نیز در بینی گوشتی طولانی تر است. در بینی های استخوانی معمولا تورم بعد از مدت 12 ماه از بین می رود.

اما در بینی های گوشتی دیده شده است که تورم حتی تا 2 سال نیز ادامه داشته است. افرادی که بینی گوشتی دارند باید به این نکته توجه داشته باشند که روند بهبودی بینی ممکن است تا 2 سال ادامه داشته باشد.

بیماران با توجه به تغذیه و موارد احتیاطی می توانند تورم خود را سریع تر بهبود بخشند. دکتر جمشیدی توصیه می کند با مصرف آناناس تازه، آب کرفس و پیاده روی روند بهبودی تورم بینی را تسریع ببخشید. آناناس به رفع کبودی و التهاب، آب کرفس  و پیاده روی نیز به کاهش تورم کمک خواهند کرد.

مراقبت های بعد از عمل بینی فانتزی

مراقبت های بعد از عمل بینی فانتزی
مراقبت های بعد از عمل بینی فانتزی

در صورتی که تحت عمل جراحی بینی قرار گرفته اید، باید به مراقبت های بعد از عمل بینی توجه بیشتری داشته باشید. از جمله مراقبت های بعد از عمل بینی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ترشح خونابه از بینی و حلق تا 24 ساعت بعد از عمل طبیعی است. پس نگران این عارضه نباشید.

در صورتی که بعد از عمل خونریزی یا هر گونه مورد خاصی پیش آمد بهتر است هر چه سریع تر با پزشک خود تماس بگیرید.

ممکن است بعد از عمل دمای بدن شما افزایش یابد. افزایش دمای بدن تا 38.5 درجه در دو روز اول طبیعی است. اما اگر تب بدن بیشتر از این مقدار شد باید با پزشک تماس بگیرید.

بعد از عمل بینی باید از طریق دهان تنفس داشته باشید. وجود خونابه و تورم بینی مسیر تنفس را مسدود خواهد کرد.

بروز کبودی و تورم بینی تا محدوده دور چشم ها طبیعی است

بروز کبودی و تورم بینی تا محدوده دور چشم ها طبیعی است. کبودی دور چشم ها بعد از حدود 3 هفته به تدریج بهبود خواهد یافت. برای کاهش تورم و کبودی ها لازم است تا 48 ساعت بعد از عمل از کمپرس کیسه یخ استفاده کنید. بعد از 48 ساعت نیز از کمپرس گرم بر روی تورم ها استفاده کنید.

تا 48 ساعت بعد از عمل بینی از حرکت دادن عضلات صورت، سرفه کردن، خندیدن و حرف زدن زیاد پرهیز نمایید.

در صورتی که احساس درد داشتید، باید از مصرف داروهایی نظیر ژلوفن، ایبوپروفن، آسپرین، دیکلوفناک، ایندومتاسین و … پرهیز نمایید.

در مورد نحوه خواب بعد از عمل نیز باید مراقبت هایی داشته باشید و به صورت طاق باز و نیمه نشسته بخوابید تا آسیبی به بینی وارد نشود. از خوابیدن به پهلو و روی شکم تا زمان وجود گچ به شدت خودداری کنید.

در طی دوره نقاهت و تا زمان وجود گچ روی بینی از مصرف مواد غذایی سفت پرهیز نمایید.

لازم است تا حدود 4 ماه بعد از عمل از انجام فعالیت های ورزشی و شنا کردن پرهیز نمایید.

فین کردن

از فین کردن تا 2 ماه بعد از عمل بینی خودداری کنید. همچنین لازم است تا 4 ماه بعد از عمل از عینک زدن پرهیز کنید.

تا چند ماه بعد از عمل ممکن است بینی ترشح داشته باشد. برای شستشوی ترشحات از سرم مخصوص شستشو استفاده کنید و از فین کردن به شدت بپرهیزید.

تا 4 ماه بعد از عمل از قرار گرفتن زیر نور شدید آفتاب یا هر گرمای دیگری پرهیز نمایید.

تا 2 ماه بعد از عمل بینی از مصرف سیگار، قلیان یا هر گونه مواد مخدر دیگری پرهیز نمایید.

بهترین جراح بینی فانتزی

بهترین جراح بینی فانتزی
بهترین جراح بینی فانتزی

انتخاب جراح بینی فانتزی یکی از دغدغه های اصلی متقاضیان زیبایی می باشد. با توجه به این که بینی یک عضو مهم در صورت است، این که جراحی به خوبی انجام شود بسیار اهمیت دارد.

انجام جراحی بینی توسط جراح نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد. در صورتی که جراح از تخصص و مهارت کافی برخودار نباشد، فرم نهایی بینی غیر طبیعی و نا متناسب با کل صورت خواهد شد. در این صورت زیبایی صورت از بین خواهد رفت.

علاوه بر این عدم مهارت پزشک در جراحی سبب بروز مشکلات تنفسی فراوان در افراد می گردد. به همین دلیل است که مرحله انتخاب پزشک در فرایند عمل جراحی بینی فانتزی بسیار اهمیت دارد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی روش های زیادی برای انتخاب بهترین پزشک زیبایی وجود دارد. یکی از ساده ترین روش ها برای پیدا کردن پزشک و بررسی سوابق کاری او اینترنت و شبکه های مجازی می باشند.

البته یک پزشک ماهر و با تجربه باید سایت شخصی نیز داشته باشد تا متقاضیان بتوانند به راحتی با بررسی عکس بینی فانتزی ، نحوه عملکرد پزشک را مورد بررسی قرار دهند.

شما با بررسی عکس بینی فانتزی در شبکه های اجتماعی و وب سایت شخصی و همچنین طی جلسات مشاوه ای با یک پزشک می توانید میزان مهارت و تخصص او را ارزیابی کنید.

مهارت فرد جراح بستگی به موارد زیر دارد:

  • میزان دانش تئوری جراح در خصوص عمل جراحی بینی
  • تجربه جراحی های متعدد
  • طی دوره های آموزشی متعدد برای عمل جراحی بینی
  • نحوه برقراری ارتباط با متقاضیان

طبیعتا هر چه میزان دانش تئوری یک جراح در زمینه عمل جراحی بینی بیشتر باشد، میزان سوابق کاری او نیز بیشتر است. جراحی که میزان دانش تئوری او زیاد است مسلما در دوره های آموزشی متعددی حضور داشته و مهارت های زیادی از این دوره ها کسب کرده است.

یکی از بهترین راه های بررسی میزان موفقیت و مهارت جراح بررسی نمونه کارهای قبلی او می باشد

یکی از بهترین راه های بررسی میزان موفقیت و مهارت جراح بررسی نمونه کارهای قبلی او می باشد. شما با بررسی عکس بینی فانتزی متقاضیان دکتر جمشیدی می توانید به مهارت بالای ایشان در زمینه جراحی بینی فانتزی پی ببرید.

بهترین جراح زیبایی بینی فرم نهایی بینی را با توجه به خصوصیات صورت بیمار، مشکلات بینی، جنسیت و خواسته های فرد تعیین می کند.

بنابراین اگر به عکس بینی فانتزی متقاضیان دکتر جمشیدی بنگرید متوجه خواهید شد که همه بینی های جراحی شده دقیقا یک شکل نیستند و با توجه به زوایای صورت، جنسیت و نوع بینی (استخوانی یا گوشتی)، فرم دهی صورت گرفته است.

دکتر جمشیدی دارای سابقه ای 15 ساله در خصوص جراحی انواع بینی های گوشتی و استخوانی می باشد و دوره های آموزشی متعددی را تحت نظر اساتید داخلی و خارجی گذرانده است.

دانش و مهارت بالای دکتر جمشیدی سبب شده است ایشان موفقیت های زیادی در خصوص جراحی بینی های شکسته، بینی با تیغه کج و بینی های گوشتی یا استخوانی داشته باشد. نمونه جراحی های دکتر جمشیدی را می توانید در سایت شخصی ایشان ملاحضه نمایید.

سخن پایانی:

سخن پایانی:
سخن پایانی:

امروزه افراد زیادی علاقمند به جراحی بینی فانتزی هستند که اکثر آن ها نیز قشر زنان می باشند. اندازه و فرم بینی نقش مهمی در متناسب به نظر رسیدن اجزای صورت دارد. به همین دلیل جزئی ترین مشکل در بینی سبب عدم برقراری تعادل در اجزای صورت خواهد شد.

بنابراین اگر جراحی بینی فانتزی را انتخاب کرده اید، توجه داشته باشید که فرم بینی فانتزی متناسب با فرم کلی صورت باشد.

بهتر است بدانید که کوچک شدن بیش از حد بینی و سوراخ های نه تنها به صورت زیبایی نمی بخشد بلکه سبب بروز مشکلات تنفسی نیز می شود. از این رو خواسته های خود را به صورت واقع بینانه برای جراح بیان کنید.

از اینکه تا انتهای مقاله عکس بینی فانتزی با ما همراه بودید متشکریم و امیدواریم از خواندن مقاله عکس بینی فانتزی اطلاعاتی مفیدی کسب کرده باشید.

1 دیدگاه

  • A fascinating discussion is worth comment. I do think that you ought to publish more about this issue, it may not be a taboo matter but typically folks dont speak about such topics. To the next! Cheers!!

    پاسخ
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    تماس با مطب

    ۰۲۱۸۸۸۵۶۳۳۷

    ۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

    واتساپ : ۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

    روزهای مطب، یکشنبه و سه شنبه ۴تا۷

    میدان ونک،خیابان گاندی شمالی خیابان شهید محمدصانعی،پلاک ۱۹ طبقه ۳،واحد۸

    Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.