هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی

هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی

در این مقاله به بررسی موضوع هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی خواهیم پرداخت. لطفا ما را تا انتهای مقاله همراهی نمایید.

عمل جراحی زیبایی بینی در چند سال اخیر مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است. در حال حاضر اکثر کشورهای جهان روز به روز در حال پیشرفت های چشمگیر در زمینه عمل های زیبایی می باشند. علت این امر اهمیت زیبایی چهره  در زندگی روزانه افراد و همچنین افزایش اعتماد به نفس افراد به سبب زیبا بودن چهره می باشد.

قبل از هر چیز باید بدانید عمل جراحی شما با روش رینوپلاستی التراسونیک یا روش های معمولی انجام می شود.

همچنین اگر به دنبال قیمت جراحی ترمیمی هستید بجای مطالعه این مقاله باید صفحه مربوط به هزینه جراحی ترمیمی بینی را مطالعه کنید.

و در نظر داشته باشید اگر بدنبال قیمت های پایین تر هستید صفحه جراحی بینی با قیمت 4 میلیون در تهران را ببنید.

فهرست مطالب

اینفوگرافیک هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی

اینفوگرافیک هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی
اینفوگرافیک هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی

در کشور ما نیز جایگاه زیبایی چهره، به خوبی شناخته شده است. یکی از اصلی ترین عوامل موثر در زیبایی چهره افراد، بینی می باشد. به دلیل اهمیت این عضو و نقش موثر آن در زیبایی، عمل های جراحی مختلفی برای افزودن بر زیبایی بینی طراحی شده است.

ویدئو هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی

در ادامه مقاله هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی، قصد داریم تا با اطلاعاتی در مورد عمل های جراحی زیبایی و جزئیات برخی از این عمل ها مثل جراحی رینوپلاستی آشنا شویم. همچنین شما را با دکتر خدیجه جمشیدی به عنوان بهترین جراح بینی آشنا می سازیم.

همچنین توصیه میکنیم با بهترین جراح بینی مردانه در تهران آشنا شوید.

عناوین مقاله:

انواع مختلف مدل های بینی کدامند؟

منظور از جراحی رینوپلاستی چیست؟

مدل جراحی رینوپلاستی چگونه می باشد؟

چه کسانی باید برای رینوپلاستی بینی اقدام کنند؟

عوارض احتمالی جراحی رینوپلاستی گوشتی چه می باشد؟

چه عواملی بر هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی تاثیرگذارند؟

جمع بندی

 

انواع مختلف مدل های بینی کدامند؟

انواع مختلف مدل های بینی کدامند؟
انواع مختلف مدل های بینی کدامند؟

قبل از بررسی هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی، باید با انواع مدل بینی آشنایی مختصری کسب نمایید. بینی جزو اعضای حیاتی بدن می باشد که تاثیر بسیار زیادی در چهره و زیبایی آن دارد.

شاید بتوان گفت اصلی ترین معیار سنجش زیبایی صورت در اکثر افراد، فرم و موقعیت بینی به نسبت قرارگیری در صورت می باشد. همین تاثیرات بینی در زیبایی موجب شده است تا افراد زیادی در فکر زیبا بودن و زیبا جلوه دادن بینی خودشان باشند.

عوامل مختلفی می تواند بر شکل گیری فرم بینی تاثیرگذار باشد. برخی از این عوامل مثل نژاد غیر قابل تغییرند و کاری از دست افراد برای جلوگیری از شکل گیری فرم بینی در چنین حالاتی وجود ندارد و به همین دلیل برای حل این مشکل، جراحی های زیبایی برای عمل های گوناگون روی بینی افراد به وجود آمده است.

عامل تاثیرگذار بعدی وجود برخی بیماری ها در افراد می باشد. بیماری هایی مانند سینوس ممکن است بر فرم شکل گیری بینی تاثیر داشته باشد.

بروز برخی مشکلات در سال های ابتدایی تولد ممکن است بعدا در فرم بینی نوزاد و استخوان و حجم آن تاثیر گذار باشد

همچنین بروز برخی مشکلات در سال های ابتدایی تولد ممکن است بعدا در فرم بینی نوزاد و استخوان و حجم آن تاثیر گذار باشد. به عنوان مثال وارد شدن ضربه به بینی کودک کمتر از یک سال ممکن است موجب رشد بیش از حد و یا انحراف بینی کودک در آینده شود.

عامل موثر دیگر جنسیت افراد می باشد. شاید متوجه شده باشید که بینی مردان نسبتا بزرگتر از بینی زنان می باشد و علت این امر نیاز مردان به اکسیژن بیشتر در مقایسه با زنان است. برخی از عوامل هم به عنوان عاملی خارجی ممکن است بر فرم شکل گیری بینی تاثیرگذار باشند.

شناخته شده ترین عامل خارجی برای شکل گیری فرم بینی، وارد شدن ضربات شدید می باشد که ممکن است موجب انحراف یا شکستگی بینی شود که این شکستگی تغییراتی را در فرم بینی ایجاد خواهد کرد.

در ادامه نوشتار هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی، قصد داریم با انواع فرم بینی در افراد مختلف آشنا شویم و ویژگی ها و تاثیرات فرم های گوناگون را در زیبایی و سلامت افراد بررسی کنیم و همچنین با انواع مدل های عمل جراحی روی انواع بینی آشنا شویم.

بینی استخوانی:

بینی استخوانی:
بینی استخوانی:

افرادی که پوست بینی آن ها نازک و یا معمولی است را Bone nose می گویند. جراحی زیبایی بینی روی این نوع از بینی ها بسیار عالی است.

به عبارتی این گروه از افراد بهترین نتیجه را از عمل جراحی به دست خواهند آورد. جراح متخصص هر فرم و یا سایزی را می تواند روی بینی های استخوانی ایجاد کند.

به همین منظور این افراد تغییرات بسیاری را در صورت و فرم کلی بینی خود مشاهده خواهند کرد. می توان به جرات بیان کرد که در بین جراحی های زیبایی بینی، مناسب ترین جراحی به بینی های استخوانی اختصاص دارد.

البته عوامل محیطی و یا ارثی از جمله مواردی به شمار می آیند که سبب برآمدگی بینی استخوانی می شود که با انجام عمل جراحی زیبایی بینی که به دو صورت باز و یا بسته روی بیمار انجام می شود، می توان مشکلات فوق را برطرف نمود.

نازک تر بودن پوست بینی استخوانی سبب گردیده که درصد موفقیت این عمل جراحی نسبت به بینی گوشتی تا حد قابل توجهی بیشتر باشد.

در این عمل جراحی، شخص با تورم کمتر و همچنین عدم برجای ماندن محل جراحت شکاف پس از جراحی همراه خواهد شد که از دیگر نتایج مثبت جراحی بینی استخوانی به شمار می آید.

پیشنهاد می کنیم از مقاله جراح بینی دیدن کنید.

دلایل دیگری هم ممکن است محرک فرد باشد تا اقدام به جراحی بینی استخوانی کند

دلایل دیگری هم ممکن است محرک فرد باشد تا اقدام به جراحی بینی استخوانی کند. دلایلی مانند بزرگ شدن شاخک های بینی و پولیپ بینی و یا شکستگی ناشی از ضربات سنگین، جزو اصلی ترین عواملی است که موجب می شود تا افراد دارای بینی استخوانی اقدام به جراحی بینی کنند.

نکته ای که باید مد نظر قرار گرفت، این است که سپردن این جراحی مهم و حساس به هر کسی کار شایسته ای نیست و باید از افراد باتجربه و کاربلد در این زمینه استفاده شود.

ممکن است با واگذاری جراحی بینی خود به یک فرد ناشی، دچار حسرت و پشیمانی غیر قابل بازگشت در طول زندگی شوید و اینجاست که اهمیت نوع عمل بینی و پزشک جراح به چشم می آید.

خانم دکتر خدیجه جمشیدی جزو پزشکان و جراحان متبحر در زمینه جراحی های مرتبط با ترمیم و زیبایی بینی می باشند. با مشاهده کارنامه درخشان ایشان و سابقه جراحی های موفقیت آمیز ایشان در زمینه جراحی های زیبایی بینی متوجه خواهید شد که دکتر جمشیدی بهترین گزینه برای انجام جراحی زیبایی در سطح بالا می باشند.

همچنین می توانید در خصوص هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی از ایشان اطلاعات بگیرید.

بینی گوشتی:

بینی گوشتی:
بینی گوشتی:

به طور کلی بینی هایی که دارای پوست ضخیم و یا چربی هستند را Fleshy nose (بینی گوشتی) می گویند. به طور معمول، پوست بقیه بخش های صورت این گروه از افراد نیز چرب و زبرتر است و شاید با جوش های بسیار آکنه در چهره خود مواجه شوند که از زیبایی آن ها می کاهد.

در واقع بیشترین اندازه در بینی های گوشتی را پوست و بافت های چربی موجود در قسمت تحتانی پوست تشکیل می دهد و در نهایت استخوان و غضروف که از دیگر ساختار بینی محسوب می شوند، حجم کمتری را به خود اختصاص می دهند. با توضیحات بیان شده بایستی متذکر شویم که بیشترین ایراد در Fleshy nose در قسمت نوک بینی است.

به این صورت که پهن و بزرگ بودن نوک بینی یکی از مشکلات بارز در این سری از انواع بینی ها است. البته سوراخ های بینی نیز در افرادی که با این نوع بینی همراه هستند، به مراتب از بینی های استخوانی کلفت تر است.

اساس بینی بنا به دلایل عنوان شده در بینی های گوشتی عریض تر است و دلیل مشکلات فوق اغلب براثر ضخیم بودن پوست و کلفتی بسیار چربی موجود در بخش تحتانی پوست است. معمولاً غضروف نوک بینی این افراد اغلب ضعیف و نرم و نازک است.

در حال حاضر با بهره مندی از شیوه های متعدد روی بینی های گوشتی، پس از جراحی شما شاهد تغییرات بسیاری در بینی و فرم کلی صورت خواهید شد.

زیرا در طی جراحی، نوک بینی تا حد بسیاری کوچک شده و شکل می گیرد. دقت داشته باشید که در عمل زیبایی، بینی های گوشتی قابلیت تغییر شکل به بینی نیمه فانتزی و یا فانتزی را ندارند و تنها تغییرات ایجاد شده در فرم کلی آن ها، یک بینی طبیعی است.

در مورد رینوپلاستی بینی گوشتی باید احتیاط های لازم را به جا آورد

البته در مورد رینوپلاستی بینی گوشتی باید احتیاط های لازم را به جا آورد. چرا که گاهی اوقات ممکن است به دلیل زیاد بودن میزان گوشت و چربی شکل گرفته روی بینی و تجربه ناکافی پزشک جراح، انجام این جراحی موجب آسیب به سلامتی فرد شود.

گاهی اوقات با نسبت سنجی نامناسب پزشک جراح و حذف بیش از حد چربی و غضروف بینی، رینوپلاستی بینی گوشتی آن گونه که باید نتایج خوبی ندارد. اصلی ترین نکته در انجام رینوپلاستی بینی گوشتی، انتخاب جراح متخصص در این زمینه می باشد.

خانم دکتر جمشیدی جزو پزشکان با سابقه و برتر در امر جراحی بینی و به خصوص بینی های گوشتی می باشند. مطمئن باشید با انتخاب یک جراح خوب و متخصص به نتایج دلخواه خود خواهید رسید. در ادامه، با هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی و موارد تاثیرگذار بر قیمت رینوپلاستی آشنا خواهیم شد.

بینی عقابی:

بینی عقابی:
بینی عقابی:

بینی عقابی یا منقاری را می توان ترکیبی از بینی استخوانی و بینی گوشتی در نظر گرفت. این نوع بینی ها به دلیل داشتن برجستگی استخوانی در پل بینی، حالتی منقار مانند دارند و به همین دلیل اینگ ونه بینی ها را بینی عقابی می نامند.

در این حالت رویه استخوانی بینی یک برجستگی خاصی با توجه به فرم بینی دارد و پس از برجستگی شاهد وجود گوشت و چربی تا نوک بینی هستیم.

افرادی که دارای بینی عقابی هستند، بیشتر در معرض مشکلات تنفسی قرار دارند چرا که بر اساس تحقیقات صورت گرفته، مشکل انحراف بینی در افراد دارای بینی عقابی بیشتر مشاهده می شود.

همچنین افرادی که دارای بینی عقابی هستند، ممکن است دارای پره های بینی گسترده نیز باشند که این امر تاثیر زیادی در زیبایی افراد خواهد داشت، به خصوص افرادی که دارای صورتی لاغر و کم چربی هستند. بینی عقابی بر خلاف بینی گوشتی از روبروی چهره خیلی قابل تشخیص نیست

از نیم رخ افراد می توان فهمید که دارای بینی عقابی هستند

اما از نیم رخ افراد می توان فهمید که دارای بینی عقابی هستند. گاهی اوقات ممکن است در برخی از بینی های عقابی، شاهد پهن بودن استخوان برجسته در پل بینی باشیم که انجام جراحی زیبایی در این حالت ترکیبی از جراحی های گوشتی و استخوانی بینی می باشد و به همین دلیل باید در انتخاب پزشک جراح چنین بینی هایی، احتیاط لازم را به جا آورد.

موارد ذکر شده جزو انواع فرم های بینی رایج در بین انسان ها و خصوصا نژاد آریایی و ایرانیان می باشد. در صورتی که نیاز به انجام جراحی بینی دارید، سعی کنید در وهله اول میزان تاثیر این عمل را بر چهره خود تصور کنید.

با یک پزشک متخصص زیبایی در مورد این عمل مشورت کنید

در صورتی که فکر می کنید نیاز به انجام رینوپلاستی دارید، در مرحله دوم باید سعی کنید با یک پزشک متخصص زیبایی در مورد این عمل مشورت کنید و حالت مورد نظر خودتان را برای پزشک تشریح کنید تا پیشنهاد نوع عمل از سوی پزشک برای شما مشخص شود. در آخر لازم است تا با سنجش پزشکان جراح زیبایی بینی، اقدام به انجام جراحی کنید.

در این مورد باید متذکر شویم که جراحی بینی حساسیتی بالا دارد چرا که هم بر زیبایی و هم بر سلامتی شما تاثیرگذار است. در صورتی که این جراحی به خوبی صورت نگیرد، ممکن است اثرات غیر قابل جبرانی در زیبایی و سلامتی شما به وجود بیاید

اما اگر انجام این عمل را به دست متخصصان باتجربه بسپارید، مطمئن باشید علاوه بر داشتن عملی به دور از حاشیه و مشکل، با زیبایی بسیار زیاد و رفع مشکلات تنفسی مواجه خواهید بود.

به همین دلیل توصیه می کنیم انجام هرگونه جراحی و رینوپلاستی مرتبط با بینی را به پزشکی باتجربه در انجام چنین عمل هایی واگذار کنید.

خانم دکتر خدیجه جمشیدی با داشتن سابقه ای درخشان و کارنامه ای به دور از عیب در انجام جراحی های بینی، جزو بهترین پیشنهادات برای انجام جراحی بینی می باشند.

منظور از جراحی رینوپلاستی چیست؟

منظور از جراحی رینوپلاستی چیست؟
منظور از جراحی رینوپلاستی چیست؟

جراحی بینی واژه ای کلی است که برای انواع عمل های انجام شده روی بینی به کار برده می شود. جراحی رینوپلاستی هم جزو انواع جراحی های بینی دسته بندی می شود. جراحی رینوپلاستی صرفا به جراحی هایی گفته می شود که برای زیبایی بینی اتفاق می افتد.

رینو به معنای بینی است و منظور از رینوپلاستی، عمل جراحی پلاستیک روی بینی می باشد که در حال حاضر بیشترین متقاضیان عمل های جراحی بینی، تقاضای عمل رینوپلاستی را دارند.

جراحی رینوپلاستی به دلیل اهمیتی که دارد، حتما باید توسط جراحان متخصص در زمینه جراحی های مختلف پلاستیک صورت گیرد. شاید بتوان گفت بیشترین فاکتور موفقیت در جراحی رینوپلاستی، مهارت پزشک جراح می باشد. نکته ای که ممکن است به عنوان سوال برای برخی از افراد مطرح شود، این است که آیا جراحی بینی همان جراحی رینوپلاستی است.

در این مورد باید گفت که جراحی بینی مفهومی کلی دارد ولی جراحی رینوپلاستی صرفا به جراحی های زیبایی پلاستیک بینی اطلاق می شود. با توجه به شرایط بیمار، ممکن است جراحی پیشنهادی پزشک، جراحی بینی باشد.

عمل جراحی رینوپلاستی صرفا برای زیبایی بینی صورت می پذیرد

عمل جراحی رینوپلاستی صرفا برای زیبایی بینی صورت می پذیرد اما گاهی اوقات ممکن است بینی بیمار مشکل دیگری نیز داشته باشد که در این صورت به توصیه پزشک معالج بهتر است در کنار جراحی زیبایی، مشکل بینی بیمار نیز رفع شود.

پس در کل می توان گفت اگر جراحی رینوپلاستی خود را به یک پزشک متخصص واگذار کنید، مطمئن باشید با خیالی آسوده می توانید این عمل جراحی را بپذیرید.

یکی از پزشکان باتجربه در عرصه جراحی های بینی و به خصوص رینوپلاستی، دکتر خدیجه جمشیدی می باشند. ایشان با موفقیت های چشمگیری که در انواع جراحی های بینی داشته اند، جراح و پزشک قابل اعتماد برای انجام عمل رینوپلاستی و به خصوص رینوپلاستی بینی گوشتی می باشند.

برای کسب اطلاعات از هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی، می توانید به ایشان مراجعه نمایید.

مدل جراحی رینوپلاستی چگونه می باشد؟

مدل جراحی رینوپلاستی چگونه می باشد؟

مدل جراحی رینوپلاستی چگونه می باشد؟

رینوپلاستی را می توان به نوعی ایجاد تغییر در ساختار معرفی کرد. منظور از تغییر در ساختار این است که پزشک جراح طبق خواسته بیمار، تغییرات مورد نیاز را برای زیباتر شدن فرم بینی اعمال می کند.

چگونگی جراحی در رینوپلاستی وابسته به نظر پزشک است اما معمولا در این مدل از جراحی های زیبایی، بینی بیمار از بخش پایینی پره ها شکافته شده و تغییرات لازم روی ساختار بینی اعمال می شود.

در صورتی که بیمار مشکلات تنفسی هم داشته باشد، پزشک جراح سعی می کند تا استخوان تقسیم کننده را به صورت کاملا متقارن در بینی جاسازی کند تا بیمار از هرگونه مشکل تنفسی به دور باشد.

در این حالت پس از تقارن یافتن استخوان تقسیم کننده بینی، غضروف پوششی این استخوان هم صاف می شود تا مشکل خاصی پس از عمل جراحی برای بیمار پیش نیاید.

گاهی اوقات ممکن است مشکل تنفسی بیمار منبعی غیر از استخوان تقسیم کننده داشته باشد

گاهی اوقات ممکن است مشکل تنفسی بیمار منبعی غیر از استخوان تقسیم کننده داشته باشد که در این حالت هم پزشک جراح ابتدا استخوان تقسیم کننده را بررسی می کند تا مشکلی وجود نداشته باشد

و سپس دیواره های کناری بینی بیمار را در حالت صاف و کشیده قرار می دهد تا چربی های جمع شده در محل عبور هوا، راه را برای تنفس بیمار باز کنند.

این حالت معمولا در بینی های گوشتی بیشتر به چشم می خورد چرا که گوشتی بودن بینی موجب تجمع چربی ها در کناره های بینی می شود و این امر گاهی اوقات تنفس بیمار را با اختلال مواجه می سازد.

در هنگام انجام عمل رینوپلاستی، هر چند که زیبایی بیمار اهمیت فراوانی دارد، اما سلامت بیمار مهمتر از میزان زیبایی بیمار می باشد و اگر پزشک معالج متوجه شود که عمل رینوپلاستی ممکن است برای سلامتی بیمار مضر باشد، موظف است تا این امر را به اطلاع بیمار برساند.

شما نیز در صورتی که قصد انجام عمل رینوپلاستی همراه با حفظ سلامتی خود را دارید و نگران هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی می باشید، بهتر است با پزشکان متخصص در این زمینه مانند خانم دکتر جمشیدی مشورت نمائید.

چه کسانی باید برای رینوپلاستی بینی اقدام کنند؟

چه کسانی باید برای رینوپلاستی بینی اقدام کنند؟
چه کسانی باید برای رینوپلاستی بینی اقدام کنند؟

انجام عمل رینوپلاستی برای زیباتر شدن فرم بینی و بالا رفتن میزان زیبایی امری کاملا اختیاری می باشد. بینی انسان در اصلی ترین بخش سنجش زیبایی انسان ها یعنی صورت قرار گرفته است و بینی در مرکز صورت قرار دارد.

زمانی که بینی انسان نامتقارن و یا نامناسب باشد، ممکن است زیبایی یک فرد تا حد قابل توجهی کاهش یابد. پس می توان نتیجه گرفت که یک از ارکان سنجش زیبایی یک فرد، بینی او می باشد و چه عملی بهتر از این که انسان به زیبایی بینی خود توجه داشته باشد و برای انجام عمل رینوپلاستی اقدام کند.

غیر از زیبایی، مساله مهم دیگری هم وجود دارد که ممکن است فرد را برای انجام عمل رینوپلاستی تحریک کند و آن هم سلامتی است.

سلامتی اولویت اول در انجام تمامی جراحی ها در بدن می باشد و باید به این نکته توجه داشته باشیم که هیچ مساله ای را مقدم بر سلامتی خود نکنیم. به همین منظور گاهی اوقات ممکن است پزشک معالج تشخیص دهد که برای رفع ناراحتی های تنفسی نیاز به عمل رینوپلاستی می باشد.

اختلالات مادرزادی

مشکل دیگری که به وسیله عمل رینوپلاستی می توان آن را رفع کرد، اختلالات مادرزادی می باشد. گاهی اوقات ممکن است برخی از افراد به دلیل مشکلاتی که از بدو تولد به وجود آمده است، ناهنجاری هایی در زیبایی بینی و یا کارکرد آن داشته باشند که در این صورت نیز می توان از عمل رینوپلاستی برای رفع این موارد استفاده کرد.

از جمله موارد کاربردی عمل رینوپلاستی، اصلاح می باشد. اصلاح ساختارهای جراحی های قبلی بینی می تواند عاملی برای انجام عمل رینوپلاستی باشد.

چرا که گاهی اوقات انجام برخی از جراحی ها ممکن است با عوارض خاصی همراه باشد که در این صورت جراحی رینوپلاستی می تواند عوارض به وجود آمده را جبران کند و حتی ممکن است این عوارض مربوط به عمل رینوپلاستی قبلی باشد و جراحی بعدی، مکملی برای جراحی رینوپلاستی قبلی بوده باشد.

موارد ذکر شده جزو مهمترین مصادیق کاربر عمل جراحی رینوپلاستی بود.

اصلی ترین کاربرد جراحی

اصلی ترین و متداول ترین کاربرد جراحی رینوپلاستی، زیبایی می باشد. در بین جراحی های زیبایی هم موارد متعددی می تواند با عمل جراحی رینوپلاستی به جای بیافتد.

اصلاح و ترمیم بینی های استخوانی و گوشتی و یا فرم دهی به انواع بینی های استخوانی و گوشتی از جمله موارد کاربرد جراحی رینوپلاستی می باشد.

جراحی رینوپلاستی ممکن است در صورت ناموفق بودن تا چندین مرحله تکرار شود

جراحی رینوپلاستی ممکن است در صورت ناموفق بودن تا چندین مرحله تکرار شود که این امر موجب دلزدگی بیمار و حتی گاهی اوقات تهدید برای سلامتی می باشد.

در این گونه موارد برای به دور ماندن از هرگونه استرس و اضطراب برای انجام عمل، بهتر است از متخصصان و افراد با تجربه مشورت بخواهید. یکی از پزشکان نمونه کشوری در امر جراحی رینوپلاستی بینی گوشتی و استخوانی، دکتر خدیجه جمشیدی می باشد.

ایشان با داشتن کارنامه ای موفق از انجام جراحی های مرتبط با بینی به نوعی ایجاد کننده تضمین برای مراجعین خود می باشند. شما هم در صورتی که قصد انجام عمل رینوپلاستی به دور از حاشیه و استرس را دارید، بهتر است با این پزشک متخصص زیبایی مشورت کنید.

یادتان نرود که سلامتی شما در اولویت اول خانم دکتر جمشیدی قرار دارد و انجام عمل رینوپلاستی بینی شما توسط دکتر جمشیدی بدون عوارض و پیامدهای تهدید کننده سلامتی خواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با نحوه جراحی بینی توسط خانم دکتر جمشیدی می توانید به مطب ایشان مراجعه کرده و اطلاعات لازم را برای انجام جراحی با توجه به فرم بینی خودتان کسب کنید.

عوارض احتمالی جراحی رینوپلاستی گوشتی چه می باشد؟

عوارض احتمالی جراحی رینوپلاستی گوشتی چه می باشد؟
عوارض احتمالی جراحی رینوپلاستی گوشتی چه می باشد؟

هر عمل جراحی که روی انسان صورت پذیرد ممکن است با عوارضی همراه باشد. علت شیوع این عوارض گاهی اوقات تجربه ناکافی پزشک معالج و گاهی اوقات هم آناتومی بدن بیمار می باشد.

جراحی رینوپلاستی هم در صورتی که با ویزیتی نامناسب و ناآگاهی پزشک معالج همراه باشد، ممکن است برخی عوارض را در پی داشته باشد. رایج ترین اختلالی که ممکن است پس از انجام عمل رینوپلاستی پیش بیاید، اختلال در سیستم تنفسی است.

این اختلال ممکن است در حالات مختلف جلوه گر شود. گاهی اوقات به دلیل آسیب دیدن عصب های داخل بینی ممکن است فرد با اختلال بویایی مواجه شود که در این حالت ممکن است برخی از عصب های بویایی کار نکند و نتیجه این امر عدم توانایی درک برخی از بوهای مشخص می باشد.

ممکن است در افراد مختلف، محل آسیب عصب ها متفاوت باشد و در نتیجه افراد مختلف با توجه به نوع عصب آسیب دیده از احساس بوهای مختلف باز بمانند.

مشکل دیگری که ممکن است پس از انجام رینوپلاستی پیش بیاید، خونریزی بینی می باشد. این مشکل یکی از عوارض جراحی بینی در حالت کلی می باشد.

خونریزی بینی معمولا پس از عمل های جراحی بینی اتفاق می افتد

خونریزی بینی معمولا پس از عمل های جراحی بینی اتفاق می افتد و مقطعی و گذراست اما گاهی اوقات ممکن است در مواردی بسیار نادر این امر تبدیل به مشکلی دائمی برای بیمار شود که می توان آن را با عمل جراحی ترمیمی جبران کرد.

همچنین پیدایش اسکارهای پوستی ناشی از جراحی رینوپلاستی از جمله سایر عوارض این عمل می باشد که در زیبایی بینی تاثیرگذار خواهد بود.

از دیگر مشکلاتی که ممکن است پس از جراحی رینوپلاستی افراد با آن مواجه شوند، عفونت در محل جراحی می باشد. این عارضه در تمامی جراحی ها ممکن است برای بیمار پیش بیاید و علت بروز چنین عارضه ای مصرف نادرست و یا نامناسب آنتی بیوتیک های تجویزی توسط پزشک می باشد.

اهمیت انتخاب پزشک جراح در تمامی جراحی های بدن شناخته شده است و این اهمیت در جراحی بینی دوچندان می شود. چرا که پزشک جراح در این نوع جراحی ها، دو وظیفه بر عهده دارد. یکی حفظ سلامتی بیمار و دیگری ارتقای زیبایی بیمار به سبب اعمال برخی از تغییرات روی فرم بینی.

انتخاب پزشکی با مهارت جراحی فراوان و تجربه کافی امری بسیار با اهمیت می باشد

به همین دلیل انتخاب پزشکی با مهارت جراحی فراوان و تجربه کافی امری بسیار با اهمیت می باشد. پزشکان بسیار زیادی در عرصه جراحی های زیبایی فعالیت دارند و این امر انتخاب پزشکی مناسب را دشوار می کند. توصیه می کنیم برای انتخاب پزشک، دو عامل مهارت و رزومه مناسب را در نظر داشته باشید.

دکتر خدیجه جمشیدی جزو پزشکان متخصص در امر جراحی رینوپلاستی می باشند. دکتر جمشیدی دارای سابقه ای درخشان در امر جراحی های بینی می باشند و این امر مهر تاییدی بر مهارت کافی این پزشک برای انجام رینوپلاستی بینی می باشد.

در صورتی که قصد انجام رینوپلاستی بینی را دارید، می توانید با این پزشک مطرح و متخصص در مورد نوع عمل و هزینه آن مشورت نمائید.

چه عواملی بر هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی تاثیرگذارند؟

چه عواملی بر هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی تاثیرگذارند؟
چه عواملی بر هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی تاثیرگذارند؟

بر اساس مطالب گذشته باید تاکنون متوجه شده باشید که جراحی رینوپلاستی بسیار حساس و ظریف می باشد چرا که این جراحی روی یکی از اصلی ترین اندام های صورت شکل می گیرد.

حساسیت و ظرافت این عمل با توجه به فرم بینی بیمار و مهارت پزشک معین می شود. در بین انواع جراحی های رینوپلاستی، جراحی رینوپلاستی بینی گوشتی طرفداران زیادی دارد.

این جراحی روی بینی های گوشتی اعمال می شود و از آنجایی که جراحی بینی گوشتی حساس تر از سایر انواع بینی است، در این گونه جراحی ها نیازمند حضور جراحی کاربلد و با تجربه هستید.

توصیه می کنیم برای داشتن تجربه ای سالم از یک جراحی موفقیت آمیز، انجام جراحی رینوپلاستی بینی گوشتی خود را به خانم دکتر جمشیدی واگذار کنید چرا که سابقه ایشان در انجام جراحی های رینوپلاستی بینی های گوشتی، گواه و شاهدی بر تجربه بالای ایشان در انجام جراحی های رینوپلاستی می باشد.

در مورد هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی، باید گفت که معیارهای مختلفی برای تعیین قیمت انجام چنین جراحی هایی وجود دارد. عوامل مختلفی هستند که ممکن است انجام این جراحی را از لحاظ مالی برای بیمار سبک جلوه دهند.

ممکن است فردی برای کسب کیفیتی بالا در این عمل ها اقدام به بالا بردن هزینه ها و کیفیت محصولات کاربردی کند. در ادامه با چندی از معیارهای تعیین کننده هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی در فرم های مختلف و در کل با انواع معیارهای تاثیر گذار بر قیمت های مختلف جراحی بینی آشنا می شویم.

فرم بینی:

فرم بینی:
فرم بینی:

در ابتدای مقاله با انواع رایج فرم های شکل گیری بینی آشنا شدیم. باید به این نکته توجه داشته باشیم که فرم بینی ما تاثیر بسیار زیادی در هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی خواهد داشت.

این امر غیر قابل انکار است که هزینه جراحی بینی های گوشتی بالاتر از بینی های استخوانی می باشد. تشخیص میزان تاثیر فرم بینی روی هزینه های جراحی بر عهده پزشک متخصص می باشد چرا که نمی توان در این مورد معیار ثابتی را برای تعیین هزینه اعلام کرد.

ممکن است هزینه های جراحی دو نفر که بینی گوشتی دارند، بسیار متفاوت از یکدیگر باشد چرا که کوچکترین تفاوت در فرم شکل گیری بینی بر هزینه های جراحی رینوپلاستی تاثیر خواهد گذاشت.

در حالت کلی اکثر پزشکان به این نکته اعتقاد دارند که هزینه های جراحی بینی های گوشتی بالاتر از بینی های استخوانی می باشد

اما در عین حال ممکن است مواردی هم پیش بیاید که به دلیل فرم شکل گیری بینی بیمار، این امر یعنی میزان هزینه ها در مورد بینی گوشتی و استخوانی برعکس شود اما مساله ای که محرز می باشد این است که معمولا هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی بسیار بالاتر از بینی های استخوانی می باشد.

برای آگاهی دقیق از هزینه های جراحی بینی خودتان می توانید با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید که توصیه می شود با پزشک باتجربه این عرصه یعنی خانم دکتر جمشیدی مشورت نمائید.

پزشک جراح:

پزشک جراح:
پزشک جراح:

دومین فاکتور تعیین کننده هزینه های جراحی رینوپلاستی بینی شما، پزشک جراح می باشد. مساله تجربه و مهارت در مورد انجام انواع جراحی های مختلف مساله ای غیر قابل انکار است و مطمئنا نتیجه به دست آمده از جراحی یک پزشک با تجربه و متخصص، با نتیجه جراحی یک پزشک تازه کار و کم تجربه برابر نخواهد بود.

این یک اصل در طبیعت است که افزایش علم و تجربه موجب کاهش میزان خطا خواهد بود. مساله ای که بسیار دارای اهمیت است، انتخاب پزشک جراح می باشد. در این مورد باید از تجربه جراحی بیماران سابق و کارنامه پزشک جراح کمک بگیرید.

هر چه که بیماران قبلی از پزشک جراحی راضی تر بوده باشند، احتمال راضی بودن شما از عمل رینوپلاستی هم بالا خواهد بود. شما می توانید به میزان کافی در این مورد تحقیق کرده و پزشکی متخصص را برای انجام جراحی رینوپلاستی انتخاب کنید.

در این حالت ممکن است چندین گزینه را برای جراحی پیش رو داشته باشید که بهتر است برای داشتن انتخابی صحیح تر، از بیماران قبلی این پزشکان کمک بخواهید.

در صورتی که بیماران قبلی پزشکان منتخب از عمل رینوپلاستی خود راضی بوده اند، شما هم می توانید با انتخاب چنین پزشکی شاهد فرم یابی زیبای بینی خود باشید.

مهارت پزشک جراح در انجام عمل رینوپلاستی بسیار اهمیت دارد

مهارت پزشک جراح در انجام عمل رینوپلاستی بسیار اهمیت دارد و در این مورد باید تمام توجه خود را برای انتخابی درست متمرکز کنید چرا که ممکن است با انتخابی ناشایست، شاهد حسرت و پشیمانی خودتان از این انتخاب باشد.

در حال حاضر بهترین گزینه پیشنهادی برای انتخاب پزشک جراح، خانم دکتر خدیجه جمشیدی می باشند. کارنامه درخشان ایشان در انجام جراحی های رینوپلاستی و جراحی های مختلف مرتبط با بینی نشاندهنده مهارت این پزشک متخصص در امر جراحی بینی می باشد.

در صورتی که برای انتخاب ایشان به عنوان پزشک جراح برای عمل رینوپلاستی شک دارید، می توانید به منظور آگاهی از تجربیات ایشان و راهنمایی در مورد انجام جراحی رینوپلاستی به مطب خانم دکتر جمشیدی مراجعه کنید.

مطمئن باشید نسبت هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی در مورد خانم دکتر جمشیدی با توجه به مهارت ایشان، بسیار مقرون به صرفه می باشد.

مدل جراحی پزشک جراح:

مدل جراحی پزشک جراح:
مدل جراحی پزشک جراح:

منظور از مدل جراحی، نحوه انجام جراحی و ابزار استفاده شده در جراحی توسط پزشک جراح می باشد. روش های مختلفی برای انجام جراحی رینوپلاستی بینی وجود دارد و هر یک از این روش ها مزایا و معایب مختص به خود را دارد.

گاهی اوقات پزشک جراح می تواند با انتخاب مدل جراحی مناسب و ابزار با کیفیت در جراحی خود، معایب و عوارض جراحی های بینی را به حداقل برساند.

در مورد عمل رینوپلاستی هم انتخاب مدل جراحی و نحوه انجام آن اهمیت فراوانی دارد. در حالت کلی برای انجام جراحی رینوپلاستی چهار روش را می توان در نظر گرفت. روش اول روش جراحی باز بینی می باشد.

در این حالت پزشک جراح، توانایی زیادی در فرم دهی بینی خواهد داشت اما به لحاظ مدت زمان عمل و مصرف داروهای پس از عمل بیمار ممکن است با مشکلاتی مختصر مواجه شود.

روش دوم روش جراحی بسته بینی می باشد که در این حالت تنها عیبی که وجود دارد، این است که میزان توانایی پزشک جراح برای فرم دهی به بینی در این حالت محدود خواهد بود.

روش سوم، جراحی لیزری بینی می باشد. جراحی لیزری هم با توجه به برخی مسائلی که در مورد لیزر وجود دارد، ممکن است جراح را با محدودیت هایی در اعمال جراحی مواجه سازد.

روش چهارم هم جراحی ترمیمی می باشد

روش چهارم هم جراحی ترمیمی می باشد که این مدل جراحی برای مواردی است که بیمار قبلا جراحی بینی را انجام داده باشد.

انتخاب یکی از چهار مدل مذکور برای انجام جراحی رینوپلاستی بر عهده پزشک جراح می باشد که باید با توجه به مدل بینی بیمار و احتیاجات او برای رسیدن به مدل ایده آل استفاده شود و ممکن است هزینه های عمل با توجه به مدل انتخاب شده توسط پزشک متفاوت باشد.

توصیه می کنیم برای داشتن تجربه ای موفق در امر جراحی رینوپلاستی و به خصوص رینوپلاستی بینی گوشتی همراه با صرفه اقتصادی این عمل، از تجربیات پزشکان باتجربه ای چون دکتر خدیجه جمشیدی بهره مند شوید.

منطقه جغرافیایی انجام جراحی:

منطقه جغرافیایی انجام جراحی:
منطقه جغرافیایی انجام جراحی:

آخرین فاکتور تاثیرگذار روی هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی، بحث منطقه جغرافیایی انجام عمل می باشد. این معیار را می توان کم اهمیت ترین معیار در مورد هزینه های جراحی رینوپلاستی دانست.

واضح و آشکار است که هزینه انجام جراحی رینوپلاستی در شهری مدرن و بزرگ، با شهری کوچک و کم امکانات بسیار متفاوت خواهد بود.

همچنین ممکن است شهری دارای پزشکان زیادی برای انجام جراحی رینوپلاستی باشد و در عین حال شهر دیگری فاقد چنین طیفی از پزشکان متخصص باشد. این امر بدیهی است که هزینه های انجام رینوپلاستی در این دو شهر هرگز با هم برابر نخواهد بود.

تاثیر کیفیت عمل جراحی را هم نمی توان منوط به شهر انجام جراحی دانست

اما تاثیر کیفیت عمل جراحی را هم نمی توان منوط به شهر انجام جراحی دانست چرا که ممکن است پزشکی متخصص در یک شهر کوچک بسیار بهتر از پزشکی به همان سان در یک شهر دیگر باشد و یا بالعکس. پس این معیار صرفا در هزینه های جراحی تاثیرگذار خواهد بود و نه کیفیت جراحی رینوپلاستی.

چهار معیار ذکر شده اصلی ترین معیارها برای تعیین هزینه انجام رینوپلاستی بینی گوشتی و در کل تعیین هزینه های جراحی بینی بود.

در صورتی که قصد انجام جراحی رینوپلاستی را دارید و می خواهید این عمل از لحاظ اقتصادی به صرفه باشد، می توانید با سنجش معیارهای چهارگانه در این مورد تصمیم بگیرید.

بهترین گزینه پیشنهادی در این مورد که دارای جراحی هایی با کیفیت بالا و هزینه های به صرفه می باشد، انجام جراحی توسط خانم دکتر خدیجه جمشیدی است.

خانم دکتر خدیجه جمشیدی جزو پزشکان باتجربه و با سابقه در امر جراحی رینوپلاستی بینی گوشتی می باشند که با انتخاب دکتر جمشیدی به عنوان پزشک جراح، هم در کیفیت عمل رینوپلاستی و هم در هزینه های اقتصادی با موردی به صرفه و بسیار عالی مواجه خواهید شد.

جمع بندی

جراحی رینوپلاستی بینی جزو انواع جراحی هایی است که بیشترین موارد کاربرد آن انجام عمل های زیبایی می باشد. بینی به عنوان مرکزی ترین اندام صورت نقش مهمی در زیبایی انسان دارد و بدین سبب اهمیت جراحی رینوپلاستی هم شناخته می شود.

در بین انواع مختلف جراحی های رینوپلاستی، جراحی رینوپلاستی بینی های گوشتی حساسیت و اهمیت بالایی دارد چرا که به دلیل متدهای شکل گیری فرم بینی گوشتی، انجام رینوپلاستی روی این گونه بینی ها امری دشوار بوده و نیاز به تبحر خاصی دارد. شاخصه های مهمی روی هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی تاثیرگذار هستند.

شاخصه هایی مثل انتخاب جراح و مدل جراحی جزو این موارد می باشند. شاید بتوان گفت که اصلی ترین معیار در این حالت انتخاب پزشک جراح می باشد. خانم دکتر خدیجه جمشیدی جزو پزشکان باسابقه و باتجربه در بحث جراحی های بینی می باشند.

برای داشتن یک جراحی بدون استرس و با کیفیت بالا می توانید از تجربه و سوابق معتبر خانم دکتر جمشیدی بهره ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فرم بینی خود و جراحی متناسب با این فرم می توانید با خانم دکتر جمشیدی مشورت نمائید تا راهنمایی های لازم را برای انجام جراحی رینوپلاستی دریافت کنید.

در پایان توصیه میکنیم مقاله بسیار مهم بیهوشی جراحی بینی چند ساعت است را مطالعه کنید.

https://bit.ly/3sP1p19

https://cutt.ly/gAWQyVc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مطب

۰۲۱۸۸۸۵۶۳۳۷

۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

واتساپ : ۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

روزهای مطب، یکشنبه و سه شنبه ۴تا۷

میدان ونک،خیابان گاندی شمالی خیابان شهید محمدصانعی،پلاک ۱۹ طبقه ۳،واحد۸

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.