کارهای قبل از عمل بینی

کارهای قبل از عمل بینی

در این مقاله سعی داریم تا در زمینه کارهای قبل از عمل بینی ، مطالبی را در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. لطفاً ما را تا انتهای این مقاله، همراهی کنید.

جراحی بینی، از جمله جراحی های بسیار حساس محسوب می گردد که تاثیر بسیار زیادی روی چهره و در نتیجه آن در روحیه افراد می گذارد. بر همین اساس، مواردی را باید پیش از انجام این عمل جراحی در نظر گرفت.

در این مقاله، به بررسی برخی از این موارد می پردازیم و در ادامه، به شرح تک تک این موارد خواهیم پرداخت. لطفاً با ما همراه شوید.

البته اگر قیمت برای شما مهم است حتما جراح بینی با قیمت مناسب در تهران را ببنید.

عناوین مقاله:

کارهای قبل از عمل بینی

پیش زمینه ای بر انتخاب جراح متخصص زیبایی

اهمیت جلسه مشاوره با جراح زیبایی

خصوصیات یک جراح خوب

جراح خوب چه شرایطی دارد؟

جراح زیبایی، متخصص در زیبایی شناسی

مشاوره با پزشک متخصص

ارائه نظر نهایی توسط پزشک

جراح زیبایی متخصص، روحیات فرد را نیز در نظر می گیرد.

برخی از ممنوعیت های فیزیکی افراد

چه سنی مناسب انجام عمل جراحی زیبایی می باشد؟

تاثیر پولیپ و سینوزیت روی عمل جراحی زیبایی بینی

ضرورت حساسیت در انتخاب جراح زیبایی

چرا انتخاب جراح زیبایی مجرب مهم است؟

دردسرهای انتخاب نادرست

نقش فضای مجازی و اینترنت در انتخاب جراح مناسب

اولویت جراح زیبایی

 

فهرست مطالب

کارهای قبل از عمل بینی

مواردی که باید پیش از انجام عمل جراحی بینی در نظر گرفت را می توان به صورت ذیل، خلاصه نمود:

  • انتخاب جراح مناسب برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی
  • انجام مشاوره زیبایی بینی با جراح متخصص زیبایی منتخب توسط بیمار
  • انجام آزمایشات و عکس برداری های لازم توصیه شده توسط پزشک، پیش از انجام عمل جراحی زیبایی بینی
  • آگاه کردن پزشک از هرگونه حساسیت دارویی و یا منع بیهوشی و یا هرگونه ممنوعیت دیگر، پیش از انجام هر اقدامی توسط پزشک

پیش زمینه ای بر انتخاب جراح متخصص زیبایی

پیش از انجام عمل جراحی زیبایی بینی، اقداماتی باید در نظر گرفته شود که در نتیجه نهایی جراحی، تاثیرات بالقوه ای را به همراه دارد. از مهم ترین اقداماتی که باید پیش از عمل جراحی زیبایی بینی انجام گیرد، انتخاب یک جراح زیبایی متخصص می باشد.

سپس فرد باید با پزشک منتخب خویش، مشاوراتی را در زمینه انجام عمل جراحی بینی انجام دهد. در این بخش، قصد داریم شما را با روش انتخاب یک پزشک مناسب آشنا نماییم.

در زمینه انتخاب جراح متخصص، سؤالات بسیاری برای افراد ایجاد می گردد که از جمله می توان به موارد ذیل، اشاره کرد:

بهترین جراح بینی فانتزی و نیمه فانتزی کیست؟ کدام جراح، بهترین جراح بینی های گوشتی و یا استخوانی است؟ کدام جراح، بهترین بینی طبیعی را عمل می کند؟ چطور می توان یک جراح زیبایی خوب در تهران پیدا کرد؟ و  …

تمامی این سؤالات و بسیاری دیگر از این موارد، نشانگر این است که انتخاب یک جراح مناسب، اولین و مهمترین قدم در کارهای قبل از عمل بینی می باشد.

برای تکمیل اطلاعات در این زمینه جراحی بینی با قیمت 4 میلیون در تهران را بخوانید.

مهارت یک جراح متخصص زیبایی به صورت خلاصه، موارد زیر می باشد:

  • بالا بودن دانش تئوری پزشک جراح در زمینه عمل زیبایی بینی
  • تجربه بالای جراح
  • داشتن سابقه طولانی در گذراندن دوره های مرتبط
  • توانایی برقراری ارتباط با بیمار

موارد فوق الذکر، از مهمترین شرایطی است که هر جراح متخصص زیبایی باید داشته باشد. در زمینه تمامی این موارد به صورت مفصل در این مقاله شرح داده شده است.

چنان چه تا این قسمت از مقاله برای شما جذاب بوده است، از شما دعوت به عمل می آوریم که ما را تا انتهای مبحث کارهای قبل از عمل بینی، ما را همراهی نمایید.

در این مقاله، سعی داریم تا به بحث در زمینه کارهای قبل از عمل بینی بپردازیم. لطفاً با ما همراه باشید.

اهمیت جلسه مشاوره با جراح زیبایی

اهمیت جلسه مشاوره با جراح زیبایی
اهمیت جلسه مشاوره با جراح زیبایی

پس از کوچک کردن لیست پزشکان جراح زیبایی بینی، اقدام به مشاوره حضوری در مطب این پزشکان نمایید. این امر بسیار حیاتی است که پزشک خود را از نزدیک دیدار کرده و با او صحبت کنید. پس در مرحله اول، وقتی برای ملاقات از پزشک جراح بگیرید.

سعی کنید تا زمانی را برای وقت ملاقات انتخاب کنید که افرادی که توسط آن جراح، جراحی شده اند را مشاهده کنید و با آنان صحبت کنید.

همچنین این می تواند موقعیتی برای شما باشد تا بتوانید نمونه کارهای پزشک جراح را از نزدیک ببینید. صحبت و مشاوره با افرادی که در مطب پزشکان جراح حضور دارند، می تواند منبعی قابل اعتماد برای انتخاب پزشک متخصص جراحی بینی باشد.

در ادامه مبحث کارهای قبل از عمل بینی، به بررسی ویژگی های مربوط به یک پزشک خوب می پردازیم. لطفاً تا انتهای مطلب، ما را همراهی نمایید.

خصوصیات یک جراح خوب

خصوصیات یک جراح خوب
خصوصیات یک جراح خوب

در قسمت های پیشین، به ضرورت انتخاب یک پزشک حاذق و خوب اشاره کردیم. بدون تردید یک جراح مناسب و خوب، باید دارای ویژگی های خاصی باشد که برخی از این ویژگی‌ها در همان جلسه مشاوره اولیه برای فرد مشخص می گردند. در ادامه مبحث، به بررسی برخی از ویژگی های یک جراح خوب می پردازیم.

یکی از مهمترین ویژگی های یک جراح زیبایی، داشتن مدرک دانشگاهی مرتبط و تخصص می باشد. معمولاً پزشکان متخصص، این مدارک را در سایت خود و یا در مطب خود در معرض دید مراجعان قرار می دهند تا به آنان این اطمینان را بدهند که این پزشکان، در این زمینه تخصص و اطلاعات کافی را دارند. این خود می تواند آرامش خاطری باشد برای فردی که در جست و جوی یک جراح متخصص می باشد.

از دیگر عوامل موثر در انتخاب پزشک متخصص، می توان به پرسنل تحت نظر پزشک اشاره کرد

از دیگر عوامل موثر در انتخاب پزشک متخصص، می توان به پرسنل تحت نظر پزشک اشاره کرد. یک جراح متخصص، از پرسنلی موجه و متخصص استفاده می کند تا با تخصصی که در این زمینه دارند، مراجعه کنندگان را از ملزومات پیش از عمل و پس از عمل جراحی زیبایی آگاه سازند.

افرادی که تحت نظر یک جراح زیبایی خوب فعالیت می کنند، افرادی صبور و با حوصله می‌باشند که با آرامش به سوالات افراد در زمینه جراحی زیبایی پاسخ می دهند و به آنان آرامش خاطر القاء می نمایند تا به این روش، از میزان استرس ایشان بکاهند.

در این مقاله، سعی داریم تا در زمینه کارهای قبل از عمل بینی اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. امیدواریم تا این بخش از مقاله، مطالب ذکر شده برای شما مفید بوده باشد. از شما دعوت به عمل می آوریم تا ما را تا انتهای بحث، همراهی کنید.

جراح خوب چه شرایطی دارد؟

جراح خوب چه شرایطی دارد؟
جراح خوب چه شرایطی دارد؟

با توجه به این امر که بسیاری از جراحان بینی، تنها در مطب خود فعالیت دارند و در برخی درمانگاه های گمنام اقدام به انجام عمل جراحی می نمایند، این را نشانه ای بر عدم اعتمادپذیری این افراد بدانید. یک جراح زیبایی خوب و قابل اعتماد، به صورت نرمال در بیمارستان های معتبر  و  قابل اعتماد فعالیت دارد.

هنگامی که به وب سایت های پزشکان جراح مراجعه می کنید، با دقت به تصاویری که در وب سایت های آنان قرار دارد، نگاه کنید.

چنان چه تصاویر، یک سری عکس های باکیفیت کپی برداری شده از سایت های دیگر پزشکان و یا سایت های خارجی باشد، نمی توانند قابل اعتماد تلقی شوند.

همچنین در بسیاری از سایت ها، تصاویر با روتوش فراوان و تغییرات فتوشاپی به شکل زیبایی ادیت شده و در داخل سایت قرار گرفته اند. دقت کنید که فریب این تصاویر زیبا را نخورید.

یک جراح زیبایی خوب، از تصاویر کارهای خود در سایت خود استفاده می کند

یک جراح زیبایی خوب، از تصاویر کارهای خود در سایت خود استفاده می کند و این تصاویر با کمترین میزان روتوش و دستکاری، در وب سایت قرار می گیرند.

در بسیاری از موارد دیده می شود که پزشک جراح، تمایل به گذاشتن وقت کافی برای مشاوره دادن از خود نشان نمی دهد. هنگامی که وقت مشاوره از پزشک جراح می گیرید، ابتدا به صورت کامل، به رفتار جراح به دقت توجه کنید.

به صورت عادی، یک جراح زیبایی خوب، به مراجعه کننده خویش وقت کافی برای مشاوره می دهد و به سوالات شخص، به طور کامل و با حوصله جواب می دهد.

جراح خوب، به شما فرصت می دهد که نظرات خود در زمینه تغییراتی که مایل هستید تا روی صورت شما انجام شود را ارائه دهید.

جراح خوب به حرف های شما با دقت گوش می دهد

به حرف های شما با دقت گوش می دهد و پس از شنیدن تمامی نظرات شما، پیشنهاداتش را بر اساس تجربه و علم خویش در این زمینه به شما ارائه می دهد و شما را راهنمایی می کند.

شما در حال خواندن مقاله ای در زمینه کارهای قبل از عمل بینی می باشید. چنان چه تا این قسمت از مقاله برای شما جالب بوده است، شما را دعوت به خواندن ادامه آن می نماییم. با ما همراه باشید.

در برخی از موارد دیده می شود که دسترسی به پزشک جراح بسیار دشوار است و این امکان برای شخص وجود ندارد که در هر لحظه بتواند به جراح خود دسترسی داشته باشد.

این امر، برای فرد ایجاد نگرانی و استرس می کند. به همین سبب، در دسترس بودن جراح متخصص، خود می تواند یکی از دلایل انتخاب پزشک جراح زیبایی به حساب آید.

جراح زیبایی، متخصص در زیبایی شناسی

جراح زیبایی، متخصص در زیبایی شناسی
جراح زیبایی، متخصص در زیبایی شناسی

پزشک جراح زیبایی، باید درک کافی از مبحث زیبایی شناسی داشته باشد. یک جراح زیبایی، باید بداند که چه تغییراتی باعث بهتر شدن نمای چهره می گردد و تناسبات بخش های مختلف چهره با یکدیگر را کاملاً در نظر بگیرد.

چنان چه جراح زیبایی درکی از زیباشناسی و تناسب اعضای چهره نداشته باشد، به طور قطع نمی تواند جراح قابل اعتمادی باشد. اولین دلیل مراجعه افراد برای عمل جراحی زیبایی بینی، زیباتر شدن چهره ایشان می باشد و چنان چه پزشک درکی از این موضوع نداشته باشد، نمی تواند به عنوان پزشک جراح انتخاب گردد.

یک پزشک جراح خوب، باید با مراجعه کننده در تعامل بوده و انتظارات فرد را از جراحی بینی به صورت کامل درک نماید. در برخی از موارد، فرد، زیبایی را در نظر می گیرد و در حالتی دیگر، فرد به سبب مشکلات تنفسی تصمیم به جراحی می گیرد و گاهی هر دو مورد فوق الذکر، دلیل انجام عمل جراحی می باشد.

یک پزشک جراح خوب، باید دلیل اصلی شخص را از انجام عمل جراحی زیبایی بینی به صورت کامل درک نماید و سعی به برآورده کردن آن هدف، به صورت صحیح نماید.

همچنین یک جراح متخصص باید اطلاعات کافی به شخص در زمینه اقدامات پیش و پس از عمل جراحی ارائه کند تا از بروز هر گونه ابهامات در این زمینه، پیشگیری به عمل آید.

مشاوره با پزشک متخصص

مشاوره با پزشک متخصص
مشاوره با پزشک متخصص

در قسمت های پیشین به چگونگی یافتن یک پزشک خوب اشاره کردیم. در این قسمت از مقاله کارهای قبل از عمل بینی، قصد بحث در زمینه انجام مشاوره پیش از انجام عمل جراحی زیبایی بینی با پزشک مورد نظر را داریم. لطفاً ما را تا انتهای مبحث همراهی کنید.

حال که پزشک متخصص مورد نظر خود را یافته ایم، باید با او به صورت مفصل در زمینه جراحی زیبایی بینی صحبت کنیم. برای انجام این کار، باید یک نوبت انجام مشاوره از مطب پزشک گرفته شود.

پس از حضور در مطب در زمان تعیین شده برای مشاوره پیش از عمل جراحی بینی، ابتدا اجازه دهید تا پزشک به طور کامل بینی شما را معاینه کند. پزشکان متخصص گوش و حلق و بینی در این زمینه بسیار حساس تر می باشند.

زیرا پیش از این که در مورد زیبایی چهره تصمیم بگیرند، سلامت فرد را در نظر می گیرند. پزشک جراح، بینی فرد را از جهات مختلف بررسی کرده و مشکلات تنفسی احتمالی را مورد بررسی قرار می دهد.

پس از بررسی موارد تنفسی، پزشک از شخص متقاضی برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی در زمینه پیشینه انجام جراحی های قبلی وی، سوالاتی را از شخص می پرسد.

در مرحله مشاوره که از کارهای قبل از عمل بینی می باشد، پزشک با دقت به خواسته بیمار گوش می‌دهد و آن را بررسی می کند.

پزشک متخصص، در مرحله بعدی به بحث زیبایی بینی می پردازد. وی، بینی بیمار را به دقت بررسی می کند. این بررسی در مورد شکل ظاهری بینی، یعنی استخوانی بودن یا گوشتی بودن بینی انجام می گیرد. همچنین چنان چه بینی از لحاظ زیبایی دچار مشکلات ظاهری باشد، پزشک آن موارد را نیز در نظر می گیرد.

پزشک جراح متخصص، با صبر و حوصله می بایست به خواسته های بیمار خود گوش کند

پزشک جراح متخصص، با صبر و حوصله می بایست به خواسته های بیمار خود گوش کند و به او به طور کامل توضیح دهد که نتیجه انجام عمل جراحی زیبایی بینی وی چگونه می شود. پزشک باید به بیمار در زمینه شکل و فرم نهایی بینی او توضیح دهد و این کار را می تواند با کمک برنامه های کامپیوتری مدرن انجام دهد.

همچنین آلبومی از تصاویر عمل های زیبایی قبلی خود را به بیمار نشان دهد. این کار باعث می گردد که از استرس شخص، برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی کاسته شود.

در این جلسه مشاوره، پزشک در زمینه اقدامات فرد، پیش از عمل جراحی زیبایی بینی و بعد از انجام عمل، باید توضیحات کاملی را در اختیار بیمار قرار دهد.

به صورت کلی، تمامی شبهات و سوالات بیمار در این زمینه باید پاسخ داده شود. این کار باعث ایجاد اطمینان بیمار به پزشک معالج خود می گردد و همچنین برای بیمار، آرامش خاطر به وجود می آورد.

ارائه نظر نهایی توسط پزشک

در برخی از موارد، اشخاص به هدف انجام عمل جراحی زیبایی روی بینی خود به پزشک متخصص مراجعه می کنند، اما پزشک پس از بررسی های دقیق، تصمیم به عدم انجام جراحی زیبایی روی بینی فرد می گیرد و از انجام عمل امتناع می کند.

از مهم ترین کارهایی که پزشک متخصص زیبایی در جلسه مشاوره انجام می دهد، بررسی بیمار از لحاظ روحی و روانی می باشد. برخی از بیمارانی که اقدام به انجام این عمل می نمایند، انتظارات عجیب و غیر ممکنی را از انجام این عمل دنبال می کنند.

پزشک متخصص، روحیات فرد را به طور کامل بررسی می کند

پزشک متخصص، روحیات فرد را به طور کامل بررسی می کند و چنان چه فرد، مشکلات روحی از جمله وسواس و حتی حالاتی از افسردگی را داشته باشد، پزشک او را به عنوان بیمار نمی پذیرد.

شما در حال خواندان مقاله ای در مورد کارهای قبل از عمل بینی می باشید. در این بخش به اهمیت نظر پزشک در مورد انجام عمل جراحی می پردازیم. لطفاً با ادامه مطلب، ما را همراهی کنید.

در برخی از موارد، افراد دچار اختلالات دو قطبی هستند. به صورتی که خود، از انجام کار خود، اطمینان ندارند. گاهی از ظاهر خود راضی هستند و گاهی تحمل خود، برایشان دشوار می‌شود.

همچنین برخی از افراد، توهماتی نظیر بدشکل انگاری دارند. این افراد از ظاهر خود به صورت کلی ناراضی هستند و خود را زشت می بینند.

پزشک جراح زیبایی، پس از بررسی و روانشناسی شخص علاقه مند به عمل جراحی زیبایی بینی، تصمیم به انجام عمل یا عدم انجام عمل زیبایی می گیرد. نکته جالب دیگری که در زمینه این افراد مشاهده می گردد، این است که اکثر پزشکان جراح، از پذیرفتن این افراد سرباز می زنند.

جراح زیبایی متخصص، روحیات فرد را نیز در نظر می گیرد

جراح زیبایی متخصص، روحیات فرد را نیز در نظر می گیرد
جراح زیبایی متخصص، روحیات فرد را نیز در نظر می گیرد

در این میان، کسانی هستند که تصورات غیر واقعی از چهره خود پس از انجام عمل جراحی زیبایی بینی را دارند. به صورت عادی، عموم پزشکان جراحی، این افراد را به عنوان بیمار خود نمی پذیرند.

این مورد بیشتر در افرادی مشاهده می شود که بینی های گوشتی دارند. همان طور که ذکر شد، تغییرات در بینی های گوشتی نمی تواند در بیشتر موارد، با انتظارات افراد هماهنگی داشته باشد.

بیشتر این افراد، تمایل دارند تا بینی های بسیار کوچک و نقلی داشته باشند که این مساله در بیشتر موارد، هم مشکلات تنفسی ایجاد کرده و هم با چهره فرد سازگاری نخواهد داشت. چنان چه پزشک جراح ببیند که شخص چنین انتظارات غیر واقعی از بینی خود دارد، او را به عنوان بیمار خود نمی پذیرد.

نزدیک کردن چهره خود و یا فرم بینی خود به شکل یک فرد مشخص

در میان افرادی که تمایل به جراحی زیبایی بینی دارند، برخی از آنان تمایل به نزدیک کردن چهره خود و یا فرم بینی خود به شکل یک فرد مشخص، به عنوان مثال، شبیه یک هنرپیشه معروف یا یک خواننده محبوب، و یا هر کس دیگر را دارند.

این افراد، تنها به شباهت به شخص خاص و مد نظر خود فکر می کنند. در صورتی که باید این مورد را در نظر بگیرند که نوع پوست و استخوان بندی هیچ دو فردی در دنیا نمی تواند مشابه یکدیگر باشد! در این موارد، بسیار دیده شده است که با توجه به توضیحات چند باره پزشک، افراد تنها روی خواسته خود تمرکز داشته و تمایلی به پذیرفتن حقیقت ندارند.

در چنین مواردی، زمانی که جراح مشاهده می کند که فرد توجهی به توصیه های او نمی کند، جراح تصمیم می گیرد که او را به عنوان بیمار خود نپذیرد.

در این مقاله سعی داریم تا به بحث در زمینه کارهای قبل از عمل بینی بپردازیم. با ما همراه شوید.

باید این موضوع را مد نظر قرار داد که در جلسه مشاوره، به صورت معمول، جراح زیبایی بینی، فرد را از لحاظ سلامت جسمی و روحی، مورد مطالعه دقیق و ارزیابی قرار می‌دهد تا از تمامی شرایط شخص به طور کامل مطلع گردد.

برخی از ممنوعیت های فیزیکی افراد

برخی از ممنوعیت های فیزیکی افراد
برخی از ممنوعیت های فیزیکی افراد

در انجام عمل جراحی بینی، برخی از بیماری های جسمی از جمله ممنوعیت های عمل جراحی محسوب می گردند. در زمینه افرادی که مبتلا به بیماری دیابت می باشند، چنان چه میزان قند خون ایشان تحت کنترل باشد، ممنوعیتی در انجام عمل جراحی بینی نخواهند داشت.

اما چنان چه میزان قند خون بالا باشد و یا میزان آن قابل کنترل نباشد، جراح زیبایی، فرد را به عنوان بیمار خود نمی پذیرد و جراحی زیبایی بینی را روی این شخص انجام نمی دهد.

برخی از افراد، مشکل انعقاد خون دارند. این افراد در هنگام عمل جراحی، مقدار زیادی خون از دست می دهند. انجام عمل جراحی زیبایی بینی روی این افراد، ریسک بزرگی محسوب می گردد. به همین سبب، بیشتر جراحان زیبایی روی این افراد، عمل جراحی زیبایی را انجام نمی دهند.

مورد با اهمیت دیگر که باید مد نظر قرار گیرد، انجام عمل بیهوشی پیش از انجام عمل جراحی زیبایی بینی می باشد. پیش از بیهوشی، باید وضعیت فرد در زمینه بیماری های قلبی و عروقی و نیز بیماری های تنفسی به دقت بررسی گردد. زیرا در صورت عدم توجه به این امر، عواقب خطرناکی برای فرد به همراه خواهد داشت.

چه سنی مناسب انجام عمل جراحی زیبایی می باشد؟

چه سنی مناسب انجام عمل جراحی زیبایی می باشد؟
چه سنی مناسب انجام عمل جراحی زیبایی می باشد؟

عمل جراحی زیبایی بینی، عملی حساس می باشد که روی چهره فرد، تاثیرات بسیار زیادی را می گذارد. این عمل جراحی برای سنین پایین به هیچ عنوان توصیه نمی گردد.

سن مناسب و مجاز برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی، برای دختران سن 16 سال می باشد و همچنین این سن برای پسران، 18 سال تعیین شده است. از لحاظ انجام این عمل در سنین بالا، هیچ ممنوعیت خاصی وجود ندارد.

برای سنین بالای 50 سال، چنان چه تمامی شرایط فیزیکی فرد مناسب برای انجام عمل جراحی زیبایی باشد، انجام عمل جراحی زیبایی بلامانع می باشد.

نکته با اهمیت در مورد سنین بالا

نکته با اهمیت در مورد سنین بالا، مشکلات فشار خون و افزایش بیماری های قلبی و عروقی می باشد. همچنین در بسیاری از افراد بالای 50 سال، مشکل دیابت نیز وجود دارد. همچنین برای این افراد، گاهاً پزشک جراح به صلاحدید خویش، درخواست نوار قلب می کند.

با وجود این موارد، چنان چه پس از بررسی‌های پزشک، ممنوعیتی از نظر بیهوشی عمومی و یا در زمینه بیماری های ذکر شده وجود نداشته باشد، انجام عمل جراحی زیبایی بینی برای این افراد بلامانع می باشد.

به طور کلی، در جلسه مشاوره با پزشک جراح، تمامی این موارد بررسی می گردند. پزشک معالج، تمامی شرایط روحی و جسمی فرد را بررسی کرده و مشکلات ظاهری بینی فرد را به وی گوشزد می کند.

همچنین فرد، انتظارات خود را از انجام عمل جراحی به پزشک منتقل می نماید. پس از انجام تمامی بررسی ها و صحبت ها، چنان چه پزشک مشکلی با انجام عمل جراحی زیبایی بینی نداشته باشد، برای شخص، نوبت برای انجام عمل جراحی تعیین می گردد.

در این مقاله سعی داریم تا به توضیح در زمینه کارهای قبل از عمل بینی بپردازیم. چنان چه به خواندان این مقاله علاقه مند شده اید، شما را به خواندن ادامه آن دعوت می کنیم.

تاثیر پولیپ و سینوزیت روی عمل جراحی زیبایی بینی

تاثیر پولیپ و سینوزیت روی عمل جراحی زیبایی بینی
تاثیر پولیپ و سینوزیت روی عمل جراحی زیبایی بینی

بسیاری از افرادی که برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی به پزشک مراجعه می نمایند، دچار برخی از انواع آلرژی و گاهاً پولیپ بینی می باشند.

همچنین بسیاری از افراد، دارای مشکلات سینوسی و سینوزیت می باشند. پیش از عمل جراحی بینی در جلسه مشاوره با پزشک، این موارد توسط جراح به خوبی بررسی می گردد.

چنان چه فرد دارای حساسیت خاصی باشد، باید پیش از عمل جراحی و همچنین بعد از عمل جراحی، از داروهایی که پزشک برای او تجویز می کند، حتماً استفاده کند.

برخی از افراد دارای پولیب بینی می باشند

همچنین همان طور که ذکر شد، برخی از افراد دارای پولیب بینی می باشند و برخی دیگر مشکلات سینوس دارند. این افراد پیش از عمل جراحی بینی، حتماً باید سی تی اسکن داده تا مشکلات پولیپ و سینوس آن ها به دقت چک و بررسی گردد.

چنان چه مشکل فرد در این زمینه بسیار کم و قابل چشم پوشی باشد، همزمان با عمل جراحی زیبایی بینی، جراح عمل آندوسوپی را نیز انجام داده تا مشکل پولیپ فرد نیز برطرف گردد.

اما در مواردی که پولیپ بینی و مشکل سینوس شخص، بسیار گسترده باشد، به گونه ای که تمامی سینوس های شخص درگیر باشند، پیش از عمل جراحی زیبایی بینی، باید ابتدا عمل آندوسکوپی انجام شده تا مشکلات پولیپ و سینوس فرد برطرف گردد و سپس، بعد از گذشت چندین ماه از عمل جراحی پولیپ، اقدام به انجام عمل جراحی زیبایی گردد.

برخی موارد مهم پیش از انجام عمل جراحی

برخی موارد مهم پیش از انجام عمل جراحی
برخی موارد مهم پیش از انجام عمل جراحی

پیش از انجام عمل جراحی بینی، برخی از نکات باید مد نظر قرار بگیرند که در ذیل به برخی از این موارد اشاره می کنیم.

پیش از انجام عمل جراحی زیبایی بینی، ابتدا باید از شخص آزمایش خون گرفته شود. برخی از افراد دچار مشکلات خونی نظیر کم خونی، مشکل انعقاد خون و بسیاری از بیماری های خونی می باشند که خود ایشان، از داشتن آن مشکل بی اطلاع هستند. پیش از انجام عمل جراحی زیبایی بینی، باید آزمایش خون از شخص گرفته شود و احتمال داشتن هر یک از این بیماری ها، به دقت بررسی گردد.

پیش از انجام عمل جراحی زیبایی بینی، باید عکس های قبل از عمل جراحی بینی توسط عکاس، زیر نظر جراح، از تمام زوایای بینی گرفته شود. عمل فتوگرافی پیش از عمل زیبایی، منبعی برای مشاهده تغییرات پس از انجام عمل جراحی زیبایی می باشد.

پس از انجام آزمایشات خون و گرفتن عکس، این مدارک به جراح زیبایی بینی تحویل داده می شوند و او تمامی مدارک را به دقت بررسی می نماید. پس از بررسی، چنان چه لازم باشد، به فرد توصیه های تکمیلی را ارائه می کند.

روز عمل جراحی زیبایی بینی

روز عمل جراحی زیبایی بینی
روز عمل جراحی زیبایی بینی

عمل جراحی بینی شاید به ظاهر عملی بسیار ساده باشد، اما همانند هر جراحی دیگری، بسیار برای شخص پراسترس می باشد.

پس به همین سبب، زمانی که ساعت مشخصی برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی از طرف پزشک به بیمار گفته می شود، بیمار کمی زودتر در محل حاضر شود و در محیط قرار بگیرد تا کمی از استرس حاصل از عمل جراحی برای وی کاسته شود.

همچنین، پیش از انجام عمل جراحی زیبایی بینی، دقت شود که بیمار نباید از هشت ساعت پیش از انجام عمل جراحی بینی، هیچ نوع مواد خوراکی و مایعاتی مصرف کند.

به اصطلاح بیمار باید به صورت ناشتا باشد. توجه داشته باشید که هیچ چیز! برخی از افراد نوشیدن مایعات را بلامانع می دانند. اما توصیه اکید شده است که از هشت ساعت قبل از عمل جراحی زیبایی بینی، حتی آب هم نباید مصرف شود.

نکته با اهمیت دیگر پیش از انجام عمل جراحی زیبایی بینی، نداشتن لنز، چه از نوع طبی و چه لنز به منظور زیبایی می باشد. همچنین بیمار نباید هیچ گونه زیور آلات به همراه داشته باشد. داشتن انگشتر، گردنبند و گوشواره و هرنوع دیگر از زیور آلات، غیرمجاز می باشد.

شخص اگر دارای دندان مصنوعی متحرک می باشد، باید آن را از دهان خود خارج کند

همچنین شخص اگر دارای دندان مصنوعی متحرک می باشد، باید آن را از دهان خود خارج کند. در مواردی که فرد، دندان ارتودنسی دارد و نگهدارنده متحرک روی دندان خود دارد، حتما باید آن را بیرون آورد. داشتن هرگونه شیء متحرک روی دندان و داخل دهان، ممنوع می‌باشد.

در مواردی که افراد ناخن کاشت شده دارند و یا روی ناخن خود لاک دارند، باید آن را از روی ناخن پاک کنند و یا حداقل یکی از ناخن ها ترجیحاً ناخن شصت، باید بدون لاک و یا ناخن کاشت شده باشد.

دلیل این کار این است که در هنگام انجام عمل جراحی زیبایی بینی، زمانی که فرد بیهوش می باشد، میزان اکسیژن خون کنترل می گردد و بدون لاک بودن ناخن ها، به این عمل کمک می نماید.

عمل بیهوشی بینی، یک عمل بیهوشی از نوع عمومی می باشد. در برخی از موارد این بیهوشی به صورت موضعی می باشد که این نوع از بیهوشی زیاد توصیه نمی گردد. زیرا از لحاظ روحی، در روحیه فرد پس از انجام عمل جراحی زیبایی، تاثیرات منفی می گذارد.

فرد بیمار باید تمامی مدارک خود را در روز عمل جراحی زیبایی بینی به همراه داشته باشد

فرد بیمار باید تمامی مدارک خود را در روز عمل جراحی زیبایی بینی به همراه داشته باشد. این مدارک شامل آزمایش خون و نیز سی تی اسکن می باشد. همچنین چنان چه پزشک جراح، مدارک دیگری نیز از فرد خواسته باشد که در روز عمل به همراه داشته باشد، باید آن را نیز پیش از عمل جراحی زیبایی بینی با خود بیاورد.

در این مقاله سعی داریم که به مبحث کارهای قبل از عمل بینی بپردازیم. لطفاً ما را تا انتهای بحث، همراهی فرمایید.

تا این قسمت از نوشتار، در زمینه اقدامات پیش از انجام عمل جراحی بینی به طور مفصل توضیح دادیم. اما در این مرحله، قصد داریم تا به صحبت در زمینه فعالیت های ذکر شده به صورت کمی کوتاه شده بپردازیم.

کارهای قبل از عمل بینی

اولین و مهمترین کار پیش از انجام عمل جراحی زیبایی بینی، جست و جو و تحقیق و یافتن پزشک جراح مناسب و با تجربه می باشد که در این مقاله به صورت مفصل در این زمینه بحث شد.

پس از آن که جراح خود را انتخاب کردید، باید یک وقت مشاوره از جراح مورد نظر خود بگیرید و او را به صورت حضوری ببینید و تمامی انتظارات خود را به جراح منتخب خود منتقل نمایید و همچنین به راهنمایی های او با دقت توجه نمایید.

دیدن کارهای پیشین جراح و نیز صحبت با بیماران وی، خالی از لطف نمی باشد. از وی بخواهید که آلبوم کارهای خود را به شما نشان دهد و همچنین چنان چه امکانپذیر است، عکسی از شما را با ظاهر تقریبی بینی شما، پس از انجام عمل جراحی زیبایی بینی به شما نشان دهد.

همچنین با افرادی که در اتاق انتظار هستند، صحبت کنید و از ایشان در زمینه اقدامات پیش و بعد از عمل صحبت کنید. همچنین از ایشان در مورد تغییراتی که پس از عمل داشته اند، پرس و جو کنید. افراد موجود در اتاق انتظار، می‌توانند منبع خوبی از اطلاعات برای شما باشند.

چنانچه پزشک جراح منتخب شما دارای وب سایت و یا شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام می باشد، به آن ها مراجعه کنید و نمونه کارهای او را به دقت مشاهده کنید.

چنان چه در زمان مشاوره با پزشک از داروی خاصی استفاده می نمایید و یا حساسیت های خاصی نظیر حساسیت به غذایی خاص دارید، حتماً جراح معالج را از آن مطلع سازید.

چنان چه بیماری خاصی دارید حتماً به پزشک جراح زیبایی خود اطلاع دهید

چنان چه بیماری خاصی دارید و به سبب آن بیماری در حال مصرف دارو می باشید، حتماً به پزشک جراح زیبایی خود اطلاع دهید. این امر باید حتماً در جلسه مشاوره بیان گردد.

جراح زیبایی در جلسه مشاوره، پاره ای از آزمایشات را برای فرد، تجویز می کند. این آزمایشات بر مبنای صلاحدید پزشک و پس از صحبت با بیمار تعیین می گردند. این آزمایشات حتماً باید انجام شوند و پیش از انجام عمل جراحی به دست جراح برسند تا آنان را به خوبی بررسی نماید.

عکاسی از بینی پیش از انجام عمل جراحی، بسیار مهم است. باید از تمامی جهت های بینی، فتوگرافی تهیه نمایید. این کار برای مقایسه تغییرات بینی الزامی است.

دقت کنید که از دو هفته پیش از انجام عمل جراحی زیبایی بینی، نباید از داروهای گیاهی استفاده نمایید. همچنین داروهایی نظیر وارفامین و آسپیرین نیز نباید پیش از انجام عمل جراحی زیبایی مصرف شوند. زیرا این داروها سبب رقیق شدن خون می گردند و میزان خونریزی را در حین عمل جراحی به شدت افزایش می دهند.

پیشنهاد می کنیم از مقاله جراح بینی دیدن کنید.

مصرف نوشیدنی های الکلی و استعمال دخانیات

مصرف نوشیدنی های الکلی و استعمال هر گونه دخانیات، از دو هفته قبل از انجام عمل جراحی بینی ممنوع می باشد. دلیل این امر، بروز اختلالات در گردش خون به دلیل استفاده از نیکوتین موجود در قلیان و سیگار می باشد. نیکوتین، عروق خونی را تنگ کرده و اختلالاتی در گردش خون ایجاد می کند.

توصیه دوستانه به آقایانی که تمایل به جراحی بینی دارند، این است که لطفاَ ریش و سبیل خود را پیش از عمل جراحی زیبایی بتراشید.

توصیه دوستانه به بانوانی که تمایل به جراحی بینی دارند، این است که لطفاً بدون آرایش و بدون لاک ناخن باشید.

فراموش نکنید که از 8 ساعت قبل از عمل جراحی بینی، خوراکی و نوشیدنی میل نکنید. پیش از مراجعه برای عمل جراحی بینی، حتماَ ناشتا باشید.

در ادامه مقاله، به ذکر برخی از موارد حیاتی در زمینه انتخاب جراح می پردازیم. لطفاً با ما همراه شوید.

ضرورت حساسیت در انتخاب جراح زیبایی

ضرورت حساسیت در انتخاب جراح زیبایی
ضرورت حساسیت در انتخاب جراح زیبایی

بسیاری از افرادی که علاقه مند به انجام عمل جراحی زیبایی بینی می باشند، با توجه به تعداد متعدد پزشک جراح زیبایی بینی، در انتخاب پزشک مناسب دچار سردرگمی می گردند. بیشتر این افراد، برای پیدا کردن یک پزشک متخصص، زمان زیادی را صرف کرده و در برخی از موارد برای یافتن یک پزشک معتمد، از بسیاری از اطرافیان پرس و جو می کنند.

هدف از انجام یک جراحی زیبایی بینی، بهبود در چهره می باشد. یک جراح زیبایی بینی، باید به درستی، شخص را به این هدف برساند.

شخصی که اقدام به انجام عمل زیبایی بینی می نماید، به هدف زیباتر شدن دست به این عمل می زند و یک جراح دلسوز و معتمد، با سابقه تجربه طولانی خود می تواند گزینه مناسبی برای رساندن شخص، به هدف زیبایی باشد.

هدف از این مقاله، ارائه اطلاعاتی در زمینه کارهای قبل از عمل بینی می باشد. لطفاً با ما همراه باشید.

چرا انتخاب جراح زیبایی مجرب مهم است؟

چرا انتخاب جراح زیبایی مجرب مهم است؟
چرا انتخاب جراح زیبایی مجرب مهم است؟

همان طور که ذکر شد، مهمترین اقدام پیش از انجام هر کاری و پیش از عمل جراحی بینی، انتخاب یک جراح مناسب می باشد. ضرورت یافتن یک جراح زیبایی بینی مجرب و معتمد، بر هیچ کس پوشیده نمی باشد.

اما باید بدانیم، چنان چه در انتخاب جراح مناسب، حساسیت های لازم را به خرج ندهیم، باید در انتظار عواقب ناگوار پس از انجام عمل جراحی زیبایی بینی باشیم.

نکته‌ اساسی که باید در مورد یک جراح زیبایی بینی بدانیم، تسلط و درک جراح از مبحث زیبایی شناسی و تناسب اندام می باشد. جراح باید بهترین فرم بینی را متناسب با چهره فرد به عنوان خروجی نهایی، به شخص ارائه دهد.

همچنین بهتر است که از یک متخصص گوش و حلق و بینی مشاوره بگیرید و در بهترین حالت، جراحی را انتخاب کنید که تخصص در زمینه گوش و حلق و بینی داشته باشد.

زیرا این گونه جراحان، با شناختی که از سیستم تنفسی دارند، به شما این اطمینان را می دهند که در آینده و پس از جراحی بینی، مشکلی از لحاظ تنفسی پیدا نخواهید کرد.

دردسرهای انتخاب نادرست

جالب است بدانید که به وجود آمدن مشکلات تنفسی پس از انجام عمل جراحی، یکی از مسائل دردسر ساز برای افراد پس از جراحی بینی می باشد. این خود دلیلی بر یافتن پزشک مناسب در این زمینه می باشد.

چنان چه فرد، یک جراح غیر متخصص و بی تجربه را برای انجام عمل جراحی زیبایی خود در نظر بگیرد، باید انتظار هر نوع عواقب پس از عمل جراحی را نیز به جان بخرد. انتخاب یک پزشک بی تجربه، ریسک به وجود آمدن بسیاری از مشکلات را به صورت غیر قابل باوری افزایش خواهد داد.

یک پزشک جراح زیبایی با تجربه، در زمینه جراحی زیبایی بینی یا همان رینوپلاستی، پس از بررسی دقیق بینی فرد و استخوان بندی چهره، مناسبترین حالت بینی را به فرد پیشنهاد می‌دهد.

در بسیاری از موارد، انتخاب یک پزشک غیرمتخصص، احتمال ترمیم دوباره و در برخی از موارد، ترمیم چندباره را افزایش می دهد. همچنین بسیاری از افراد، همان طور که ذکر شد، دچار مشکلات تنفسی می شوند و پس از عمل جراحی، دچار خر وپ ف در هنگام خواب می گردند. این خود می تواند یکی از عواقب غیر قابل تحمل برای فرد باشد.

چگونه پزشک خود را انتخاب کنیم؟

چگونه پزشک خود را انتخاب کنیم؟
چگونه پزشک خود را انتخاب کنیم؟

برای یافتن یک پزشک جراح زیبایی مناسب، پاره ای از اقدامات را باید انجام دهید تا به نتیجه مطلوب خود دست یابید. این کار را می توان در چندین مرحله انجام داد که در ذیل به این مراحل اشاره می کنیم.

اولین و مهم ترین اقدام، پیدا کردن یک جراح بینی مجرب به روش تحقیق می باشد. این امر بسیار ضروری است که از کسانی که تجربه انجام عمل جراحی زیبایی بینی را داشته اند، و یا از دوستان و آشنایانی که در این زمینه اطلاعاتی دارند، پرس و جو کرده و تحقیق به عمل آورید.

تحقیقات خود را در زمینه یافتن پزشک معالج، در سایت ها و فضای مجازی نیز دنبال کنید و به صحبت هایی که پزشکان مختلف در وب سایت های خود به آن اشاره کرده اند، دقت کنید.

کامنت های بیمارانی را که در سایت پزشک جراح گذاشته اند، به دقت مطالعه کنید. پس از انجام تحقیقات کامل در این زمینه، لیستی از پزشکان متخصصی که یافته اید را تهیه کرده و تحقیقات دقیق تری را در مورد هر یک انجام دهید.

نقش فضای مجازی و اینترنت در انتخاب جراح مناسب

نقش فضای مجازی و اینترنت در انتخاب جراح مناسب
نقش فضای مجازی و اینترنت در انتخاب جراح مناسب

مورد دیگری که در زمینه انتخاب پزشک می تواند کمک کند، فضای مجازی می‌باشد. دنیای امروز، وابستگی مستقیم به اینترنت و فضای مجازی دارد. پس این فضا می‌تواند محیطی برای تکمیل تحقیقات باشد.

در اینترنت، لیست پزشکانی را که تهیه کرده اید، به دقت چک کنید و اطلاعات این افراد را و همچنین نمونه های عملکرد ایشان را به دقت بررسی نمایید.

حتماً صفحات مختلف وب سایت پزشکان را بررسی کنید و نمونه عکس ها و ویدیوهای این جراحان را و نیز نمونه های جراحی های آن ها را به دقت مشاهده کنید.

دقت کنید که برخی از وب سایت ها، تقلبی بوده و تنها برای جلب بیمار می باشد. توجه کنید که از میان این لیست، پزشکانی را که سوابق مشخص و معینی ندارند و یا جراحی های آنان مشکوک می باشد، از لیست پزشکان جراحی زیبایی که تهیه کرده اید،حذف نمایید.

در زمینه انجام تحقیقات بیشتر، در فضای مجازی به دنبال افرادی باشید که آشنایی با پزشک جراح دارند. سعی کنید با این افراد ارتباط برقرار کرده و در مورد جراح ایشان، از آنان سوال کنید. جواب های این افراد به شما، می تواند به شما در انتخاب پزشک جراح، کمک شایانی کند.

اولویت جراح زیبایی

سلامت فرد باید برای جراح متخصص، همیشه در اولویت قرار داشته باشد. چنان چه انجام عمل جراحی زیبایی بینی، سلامت شخص را به خطر می اندازد، یک پزشک خوب، هرگز آن عمل را انجام نمی دهد. برای یک جراح متخصص زیبایی مجرب، سلامت فرد، همیشه در اولویت قرار دارد.

یک جراح زیبایی می داند که هدف فرد از انجام جراحی زیبایی، ایجاد یک تغییر خوب است. پس به این خواسته احترام می گذارد.

در این مقاله، سعی کردیم تا در زمینه کارهای قبل از عمل بینی اطلاعاتی را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم. امید است که مطلب فوق، مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مطب

۰۲۱۸۸۸۵۶۳۳۷

۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

واتساپ : ۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

روزهای مطب، یکشنبه و سه شنبه ۴تا۷

میدان ونک،خیابان گاندی شمالی خیابان شهید محمدصانعی،پلاک ۱۹ طبقه ۳،واحد۸

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.