بینی استخوانی عمل شده

بینی استخوانی عمل شده

با موضوع بینی استخوانی عمل شده در خدمت شما هستیم.

جراحی بینی، یکی از انواع جراجی های زیبایی محسوب می شود. جراحی بینی، می تواند با هدف ایجاد تغییرات در ساختار بینی و حل مشکلات درمانی بکار برود.

همچنین، جراحی بینی، ماهیت زیبایی دارد و بسیاری از افراد، صرفا برای زیبایی بینی، اقدام به عمل بینی می کنند. بینی های استخوانی، از انواع بینی ها محسوب می شود.

بسیاری از افرادی که دارای بینی استخوانی هستند و اقدام به جراحی می کنند، در فکر این موضوع هستند که شکل بینی استخوانی بعد از جراحی، چگونه خواهد بود.

به همین دلیل، ما در این مقاله نگاهی عمیق به روش بینی استخوانی عمل شده طبق رهنمودهای دکتر جمشیدی از جمله قبل و بعد از عمل و مراقبت‌های پس از عمل میپردازیم.

آمادگی برای عمل بینی استخوانی

لازم است قبل از شروع عمل،  یک ارزیابی پزشکی کامل برای اطمینان از سلامت بیمار و کاندیدای ایده آل برای این عمل انجام شود. اگر بیمار مناسب تشخیص داده شود، گام بعدی بحث در مورد ویژگی های عمل، از جمله نتایج مورد انتظار و خطرات آن مورد بررسی قرار می گیرد.

در روز عمل جراحی، بیمار تحت بیهوشی عمومی قرار میگیرد و بیمار باید چندین ساعت قبل از جراحی از خوردن یا آشامیدن خودداری نماید.

از طرفی دیگر، توصیه می شود که بعد از فرایند جراحی و زمان مرخص از شدن از بیمارستان، همراهان بیمار، در کنار او باشند. زیرا بیمار در شرایطی نیست که بتواند امور مختلف را انجام دهد.

بینی استخوانی عمل شده

بینی استخوانی عمل شده
بینی استخوانی عمل شده

در حین عمل بینی استخوانی، بسته به مشخصات مورد نظر، برشی در داخل بینی یا بین سوراخ های بینی ایجاد می شود. سپس پزشک جراح، استخوان بینی را با دقت تراشیده و شکل می دهد تا شکل و اندازه دلخواه به دست آید.

همچنین ممکن است غضروف اضافی برای اطمینان از بهترین نتایج ممکن برداشته شود. سرکار خانم دکتر خدیجه جمشیدی به عنوان یکی از بهترین متخصصین حوزه جراحی بینی، می تواند اقدامات لازم در جهت عمل بینی استخوانی را انجام دهد.

مراقبت های بعد از جراحی برای بینی استخوانی عمل شده

مراقبت های بعد از جراحی برای بینی استخوانی عمل شده؛ بیمار باید طبق دستور پزشک جراح،  به استراحت و بهبودی برای مدتی بپردازد. بیمار ممکن است کمی ناراحتی، کبودی و تورم را در ناحیه احساس کند، اما این علائم باید ظرف یک یا دو هفته کاهش  خواهد یافت.

برای اطمینان از بهبودی سریع و بهترین نتیجه ممکن، ضروری است که بیمار دستورالعمل های مراقبت های بعدی پزشک خود را به دقت دنبال نماید. مانند مصرف داروها، اجتناب از فعالیت‌ها یا محیط‌های خاص و شرکت در قرار ملاقات‌های بعدی برای نظارت بر روند بهبودی باشد.

  • در روند درمان صبور باشید

درک این نکته مهم است که روند بهبودی پس از بینی استخوانی عمل شده می تواند چندین هفته یا حتی ماه ها طول بکشد.

بینی شما ممکن است برای مدتی متورم و کبود شده باشد و مدتی طول خواهد کشید تا نتایج نهایی کاملا نمایان شود. صبور بودن و اجرای دستورالعمل های بعد از عمل را به دقت دنبال کنید تا بهبودی کامل را بدست آورید.

  • از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید

پس از جراحی، مهم است که تا حد امکان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید. قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند باعث ایجاد اسکار، هایپرپیگمانتاسیون و سایر عوارضی شود که می تواند بر نتیجه نهایی جراحی شما تأثیر بگذارد. اگر نیاز به بیرون رفتن دارید، حتما از کلاه و کرم ضد آفتاب برای محافظت از بینی خود استفاده نمایید.

  • از سیگار کشیدن خودداری کنید

سیگار کشیدن می تواند به میزان قابل توجهی خطر عوارض را در حین و بعد از جراحی بینی استخوانی افزایش دهد. همچنین می تواند روند بهبودی را کند کرده و خطر عفونت را افزایش دهد.

اگر سیگاری هستید، مهم است که سیگار را حداقل دو هفته قبل از جراحی خود ترک کنید و تا چند هفته پس از جراحی، از کشیدن سیگار خودداری کنید.

  • از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید

داشتن یک رژیم غذایی سالم می تواند به سرعت بخشیدن، به روند بهبودی کمک کند و خطر عوارض بعد از بینی استخوانی عمل شده را به حداقل برساند. لازم است میوه و سبزیجات، و انواع پروتئین بدون چربی و غلات کامل مصرف نمایید و از غذاهای فرآوری شده، تنقلات شیرین و الکل خودداری کنید.

انتخاب بهترین جراح برای انجام جراحی بینی استخوانی

وقتی صحبت از عمل بینی استخوانی می شود، انتخاب یک پزشک که بتواند مراقبت، تخصص و نتایج استثنایی را ارائه دهد، ضروری است.

در اینجا تنها چند مورد از مزایای انتخاب جراحی مانند سرکار خانم دکتر خدیجه جمشیدی برای عمل بینی استخوانی شما آورده شده است:

  • جراح بسیار ماهر

سرکار خانم دکتر جمشیدی، با سالها تجربه در انجام عمل های بینی استخوانی و تضمین می نمایند که می توانند بهترین نتایج ممکن را برای هر بیمار ارائه دهند.

  • تجهیزات و تکنیک های روز دنیا

استفاده از از جدیدترین تجهیزات و تکنیک ها استفاده در جراحی بینی بسیار مهم است تا اطمینان حاصل کنید نتیجه جراحی، مطابق با میل شما خواهد بود.

استفاده از فناوری تصویربرداری پیشرفته گرفته تا ابزارهای جراحی پیشرفته، می تواند کمک زیادی به پزشک جراح کند تا بهترین جراحی را بر روی بینی های استخوانی انجام دهد.

  • تعهد به نتایج برجسته

دکتر جمشیدی متعهد به ارائه نتایج برجسته برای هر بیمار هستند. برای گوش دادن به نگرانی های بیماران، درک اهداف آنها، و تطبیق رویکرد خود با نیازهای فردی آنها وقت صرف می نمایند.

مزایای بینی استخوانی عمل شده

بینی استخوانی عمل شده می تواند طیف وسیعی از مزایای زیبایی و عملکردی را به همراه داشته باشد. برخی از رایج ترین مزایا عبارتند از:

  • بهبود تنفس بینی: بینی استخوانی عمل شده می تواند ناهنجاری های ساختاری را که راه های هوایی را مسدود می کند اصلاح کند و تنفس از طریق بینی را آسان تر کند.
  • بهبود ظاهر فیزیکی: بینی استخوانی عمل شده می تواند شکل و اندازه بینی را بهبود بخشد، تقارن صورت را افزایش داده و اعتماد به نفس را بهبود بخشد.
  • اصلاح نقایص مادرزادی: برخی از افراد با نقایص ساختاری در استخوان بینی خود متولد می شوند که با عمل بینی استخوانی قابل اصلاح است.
  • اصلاح آسیب های تروماتیک: از عمل های بینی استخوانی نیز می توان برای اصلاح آسیب های استخوان بینی ناشی از ضربه استفاده کرد.

شایعات مرتبط با بینی استخوان عمل شده

شایعات مرتبط با بینی استخوان عمل شده
شایعات مرتبط با بینی استخوان عمل شده

شاسعات متعددی در مورد بینی استخوانی عمل شده وجود دارد که می تواند باعث سردرگمی و اضطراب در بین بیماران شود. مهم است که حقایق را درک کنید تا بتوانید تصمیمی آگاهانه در مورد اینکه آیا جراحی بینی استخوانی برای شما مناسب است یا خیر، بگیرید. از جمله این شایعات عبارتند از:

  • جراحی بینی استخوانی بسیار دردناک است

در حالی که بینی استخوانی عمل شده، یک روش جراحی است که با کمی ناراحتی و درد همراه است، اما این جراحی، بسیار دردناک نیست. اکثر بیماران در چند روز اول پس از جراحی احساس درد خفیف تا متوسط ​​را گزارش می‌کنند که می‌تواند با داروهای مسکن تجویز شده توسط جراح کنترل شود.

  • جراحی بینی استخوانی، یک اسکار قابل مشاهده باقی می گذارد

یکی از مزایای اصلی بینی استخوانی عمل شده این است که می توان آن را با استفاده از برش هایی که در داخل بینی یا در مکان های نامحسوس روی صورت پنهان می شود انجام داد. این بدان معنی است که جای زخم بعد از جراحی بینی استخوانی حداقل است و معمولاً قابل مشاهده نیست.

  • بینی استخوانی عمل شده باعث ظاهری غیر طبیعی بینی می شود

بینی استخوانی عمل شده برای بهبود ویژگی های طبیعی بینی شما و ایجاد ظاهری هماهنگ و متناسب تر طراحی شده است. با کمک جراح باتجربه ای مانند سرکار خانم دکتر خدیجه جمشیدی ، جراحی بینی استخوانی می تواند به نتیجه ای طبیعی دست پیدا کند که ویژگی های کلی صورت شما را تکمیل نماید.

  • عمل بینی استخوانی فقط برای اهداف زیبایی است

در حالی که جراحی بینی استخوانی، اغلب به دلایل زیبایی انجام می شود، می توان آن را برای اصلاح مشکلات تنفسی، نقص های مادرزادی یا سایر مشکلات عملکردی بینی نیز انجام داد. پزشک جراح، نیازها و اهداف فردی شما را ارزیابی می کند و بهترین روش درمانی را برای شما توصیه خواهد کرد.

  • بهبودی پس از جراحی بینی استخوانی، طولانی و دشوار است

در حالی که برای بهبودی پس از جراحی بینی استخوانی، نیاز به استراحت است، اما باید بدانید که این رویه استراحت و دوران نقاهت، دشوار نیست.

اکثر بیماران می توانند در عرض یک یا دو هفته پس از جراحی به کار خود بازگردند و فعالیت های عادی خود را از سر بگیرند. پزشک شما دستورالعمل های دقیق بعد از عمل را برای اطمینان از بهبودی صاف و سریع به شما ارائه می دهد.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

وقتی صحبت از بینی استخوانی عمل شده به میان می آید، انتخاب پزشک و جراح مناسب برای دستیابی به نتایج برجسته بسیار مهم است.

سرکار خانم دکتر خدیجه جمشیدی جز بهترین متخصصین جراحی بینی است که می تواند با جراحی اصولی و دقیق، نیازها و خواسته های بیمار را به خوبی فراهم کند و به حل مشکلات ظاهری و ساختاری بینی استخوانی، بپردازد.

اگر قصد انجام عمل بینی استخوانی را دارید، توصیه می کنیم که حتما، نزد ایشان مراجعه کرده و مشاوره های لازم را در خصوص عمل بینی خود دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مطب

۰۲۱۸۸۸۵۶۳۳۷

۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

واتساپ : ۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

روزهای مطب، یکشنبه و سه شنبه ۴تا۷

میدان ونک،خیابان گاندی شمالی خیابان شهید محمدصانعی،پلاک ۱۹ طبقه ۳،واحد۸

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.