بینی نیمه فانتزی

بینی نیمه فانتزی

در این مقاله، می خواهیم راجع به بینی نیمه فانتزی با شما صحبت کنیم.

به طور کلی، جراحی بینی در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و همواره افراد زیادی برای انجام آن اقدام می کنند. بینی نیمه فانتزی، یکی از انواع عمل های زیبایی روی بینی است که نسبت به مدل های دیگر دارای طرفداران بیشتری می باشد.

در واقع این مدل از عمل های بینی، عروسکی و دخترانه تر به حساب می آید و پس از سپری کردن دوران نقاهت، بینی شما به زیباترین حالت ممکن در می آید. البته توانایی و مهارت جراح نیز بسیار حائز اهمیت است و اگر این مورد را نادیده بگیرید، قطعا از نتیجه جراحی رضایت نخواهید داشت.

در ضمن به کمک خانم دکتر جمشیدی نیز می توانید بینی خود را به یک بینی نیمه فانتزی زیبا تبدیل نمایید. خانم دکتر جمشیدی، از معتبرترین متخصصین در این زمینه به شمار می آیند.

پیشنهاد می کنیم از پست مدل بینی فانتزی سربالا دیدن کنید.

جراحی بینی نیمه فانتزی چگونه انجام می گیرد؟

جراحی بینی نیمه فانتزی چگونه انجام می گیرد؟
جراحی بینی نیمه فانتزی چگونه انجام می گیرد؟

در ابن جراحی، از دو مدل جراحی دیگر برای شکل دادن به بینی استفاده می شود. یعنی هم از مدل طبیعی و هم فانتزی برای فرم دهی بینی شما بهره گرفته می شود تا در پایان، موجب رضایت خاطر شما از نتیجه جراحی شود.

در این جراحی، بینی شما حالت طبیعی خود را دارد اما نوک آن از حالت معمول کمی به سمت بالاتر متمایل خواهد شد که حالت نیمه فانتزی زیبایی را از نیم رخ ایجاد می نماید.

البته اگر پزشک جراح شما توانایی و تجربه کافی داشته باشد، سعی می کند تا قبل از هر چیز، مدل نیمه فانتزی که برای شما ایجاد می کند را در تناسب با سایر اجزای صورت شکل بدهد تا همه چیز با یکدیگر دارای هماهنگی باشد.

چون بینی بیش از حد کوتاه و سربالا، نه تنها که زیبا نیست، بلکه تناسب اعضای صورت را بر هم می زند و زیبایی طبیعی آن را خراب می کند.

بنابراین باید در انتخاب پزشک دقت کافی داشته باشید. سر بالا بودن نوک بینی در این نوع از جراحی به گونه ای نیست که غیر طبیعی به نظر برسد، بلکه تا یک حدی نوک بینی به بالا کشیده می شود تا بینی فرم زیباتری به خود بگیرد.

البته این نوع از بینی نسبت به بینی طبیعی فرمی کوچک تر را دارا می باشد که تمامی این موارد باعث می شود تا اغلب بیماران، تمایل به جراحی نیمه فانتزی داشته باشند.

همچنین برای انجام چنین جراحی های حساسی، باید به پزشکان باتجربه و حاذق مانند خانم دکتر جمشیدی مراجعه کنید تا بینی شما را به زیباترین حالت ممکن جراحی کنند و رضایت شما را در این رابطه جلب نمایند.

ویژگی های بینی نیمه فانتزی چیست؟

ویژگی های بینی نیمه فانتزی چیست؟
ویژگی های بینی نیمه فانتزی چیست؟

در مطالب قبلی نیز گفتیم که این نوع بینی در حقیقت یک حد وسطی از بینی طبیعی و فانتزی می باشد. یعنی برای رسیدن به فرم نیمه فانتزی، تقریبا از هر کدام از مدل های گفته شده روی بینی کار می شود تا یک نتیجه بی نقص به دست بیاید.

این کار باعث می شود تا قوس ملایم و زیبا روی تیغه بینی خلق شود و یک انحنای طبیعی و جذاب از نیم رخ بینی مشاهده شود. البته به طور طبیعی، انحنایی که بر قسمت پل بینی ایجاد می شود، به نسبت بینی های فانتزی کمتر است و همین مورد به بینی شما نهایت جذابیت را انتقال می دهد.

کسانی که بین عمل بینی طبیعی و فانتزی مردد هستند، بهتر است تا نوع نیمه فانتزی را انتخاب کنند و از ویژگی های هر دوی آن ها به صورت همزمان بهره ببرند.

در ضمن در بینی هایی که به شکل نیمه فانتزی جراحی می شوند، یک قوس تقریبا شدید ایجاد می شود و نوک بینی در مقایسه با بینی طبیعی در بخش های بالاتری قرار می گیرد.

سایز بینی نیز متناسب و کوچک تر از حد معمول خواهد بود

سایز بینی نیز متناسب و کوچک تر از حد معمول خواهد بود. البته سایز آن به استخوان بندی صورت بیماران بستگی دارد و نمی توان از یک حدی فراتر رفت و بینی را بیش از اندازه کوچک کرد.

چون سایز باید به گونه ای محاسبه شود که به صورت بیمار بنشیند و تناسب بالایی با صورت داشته باشد. در ضمن نوک بینی در این نوع از فرم بینی، تیزتر از حالت نرمال است که بسیاری از بیماران به همین خاطر، به این نوع از بینی علاقه نشان می دهند و جزو متقاضیان آن می باشند.

در بینی هایی که به صورت نیمه فانتزی جراحی می شوند، هیچ نشانه ای از عروسکی بودن آن ها به چشم نمی خورد، بیش از حد سر بالا نیستند و حالت طبیعی را نیز ندارند. چون همان طور که گفتیم، در این نوع از بینی، دو روش دیگر را با یکدیگر تلفیق می کنند تا یک بینی جذاب نیمه فانتزی را خلق نمایند.

اما شایسته است که قبل از هر چیز، یک پزشک متخصص و حاذق مانند خانم دکتر جمشیدی را انتخاب کنید و نمونه های جراحی ایشان را بررسی نمایید تا بتوانید پزشک دلخواه خود را پیدا کنید. چرا که هر پزشکی در جراحی بینی، شیوه خاص خود را دارد.

مثلا برخی درصد طبیعی بودن در بینی های نیمه فانتزی را بیشتر در نظر می گیرند و برخی دیگر حالت فانتزی بودن آن را بیشتر می کنند، در واقع نمونه های جراحی پزشکان مانند امضای آن ها می باشد و انتخاب هر کدام بستگی به خودتان دارد.

بعد از جراحی بینی نیمه فانتزی، چه نتایجی روی بینی آشکار می شود؟

بعد از جراحی بینی نیمه فانتزی، چه نتایجی روی بینی آشکار می شود؟
بعد از جراحی بینی نیمه فانتزی، چه نتایجی روی بینی آشکار می شود؟

قبل از آن که بینی خود را به دست جراح بسپارید، قطعا جلسه ای را باید به مشاوره با پزشک مورد نظر اختصاص بدهید. در چنین جلسه ای، توقعات خود را بیان می کنید، نوع بینی خود را مشخص می کنید و پزشک، شما را معاینه می کند تا از نظر تنفسی و غیره مشکلی وجود نداشته باشد.

به همین سبب، در همین جلسه یک نتیجه تقریبی توسط پزشک به شما اعلام می شود که حدوداً نزدیک به انتظارات شما می باشد. برخی پزشکان نیز یک عکس از بینی شما بعد از عمل را طراحی می کنند تا به طور واضح تغییرات را برای شما آشکار کنند،

نتایجی که پس از عمل های نیمه فانتزی روی بینی شما آشکار خواهد شد، عبارتند از:

  • حالت بینی ظریف تر از حد نرمال می باشد، به گونه ای که از بینی طبیعی زیباتر جلوه می نماید.
  • این مدل از بینی، حالت غیر نرمال ندارد؛ بلکه دارای حالت زیبا و طبیعی می باشد. زیبایی این نوع از بینی به قدری است که قابل بیان نیست و در نمونه های جراحی نیمه فانتزی می توانید زیبایی خاص آن را مشاهده کنید.
  • درست است که در این نوع از بینی های جراحی شده، نوک بینی نسبت به بینی طبیعی بالاتر می باشد، اما این موضوع باعث سربالا شدن بیش از حد بینی شما نمی شود، بلکه نوک بینی دقیقا در یک زاویه درست قرار می گیرد.
  • قوس بینی نیز نه آن قدر کم است که طبیعی به نظر برسد و نه آن قدر زیاد است که مانند بینی فانتزی عروسکی طور باشد. بلکه یک قوس ملایم و زیبا روی بینی برای جذابیت بیشتر اعمال می شود.
  • در پایان شایسته است بگوییم، افرادی که نوع بینی آن ها استخوانی است، جزو بهترین گزینه ها برای این جراحی می باشند. چون در این فرم از بینی ها، ظرافت کار بیشتر از بینی های گوشتی به چشم می آید. برای انجام جراحی بینی نیمه فانتزی، می توانید با خانم دکتر جمشیدی مشاوره حضوری داشته باشید.

مدل بینی نیمه فانتزی برای چه کسانی مناسب تر است؟

مدل بینی نیمه فانتزی برای چه کسانی مناسب تر است؟
مدل بینی نیمه فانتزی برای چه کسانی مناسب تر است؟

اگر تا کنون به مطب های زیبایی مراجعه کرده باشید، متوجه علاقه شدید افراد به مدل نیمه فانتزی شده اید؛ تقریبا این مدل بینی در میان اغلب افراد از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد و اکثریت بانوان، علاقه به انجام آن دارند.

حتی برخی افراد با وجود علاقه ای که دارند، شجاعت دستکاری بیش از حد بینی خود را ندارند و به همان عمل بینی طبیعی راضی می شوند، در حالی که پس از اتمام دوران نقاهت، پشیمانی خود را ابراز می کنند که چرا همان مدل نیمه فانتزی را انتخاب نکرده اند، چون شباهت های زیادی به مدل طبیعی دارد و اگر جراح خود را به درستی انتخاب کنید، قطعا صاحب بینی جدید و بی نقص خواهید شد.

به هر حال این مدل از بینی در میان بانوان طرفداران بیشتری دارد، چون ظرافت خاصی را برای چهره آن ها به ارمغان می آورد.

کسانی که کالبد بینی آن ها از جنس غضروف قوی است، می توانند بیشتر از سایرین نسبت به نتیجه جراحی امیدوار باشند؛ چون در این نوع از بینی ها که دارای پوست نازک می باشد، می توان بهترین مدل از بینی نیمه فانتزی را ایجاد کرد.

البته افراد زیادی می توانند کاندیدای این جراحی بی نظیر باشند، مثلا اگر همه اجزای صورت شما دارای ظرافت است و در مقابل بینی بزرگی دارید، پس می توانید یک مورد مناسب برای این جراحی باشید.

اما کسانی که در چهره آن ها هیچ گونه ظرافتی به چشم نمی خورد، بلکه دارای صورت پت و پهن هستند و در مقابل، همه اجزای چهره آن ها نیز دارای چنین شرایطی است، نمی توانند از جراحی نیمه فانتزی روی بینی خود نتیجه مناسبی بگیرند؛

زیرا در این جراحی، بینی بیمار را باید به ورژن کوچک تری تبدیل کنند تا بتوانند ظرافت های لازم را روی آن ایجاد نمایند که برای افراد گفته شده، انجام این روش تا جای ممکن مقدور نخواهد بود.

در همه افراد، تناسب چهره رعایت می شود و اکثر متقاضیان می توانند این مدل را روی بینی خود پیاده کنند

به هر حال در همه افراد، تناسب چهره رعایت می شود و اکثر متقاضیان می توانند این مدل را روی بینی خود پیاده کنند. چون حالتی شبیه به همان بینی طبیعی دارد و درصد فانتزی بودن آن کمتر می باشد.

همه افراد، علاقه مند هستند تا بینی بزرگ خود را در طبیعی ترین حالت ممکن زیبا کنند و سایز آن را بسیار کوچک تر نمایند. اما مدل نیمه فانتزی برای هر شخصی، چنین نتیجه ای به همراه ندارد.

به همین دلیل، بهتر است انتخاب نوع بینی خود را قبل از عمل به پزشکان متخصص مانند خانم دکتر جمشیدی بسپارید و طبق گفته آن ها عمل کنید. چون آن ها تجارب زیادی در این حوزه دارند و افراد زیادی را جراحی کرده اند. بنابراین از فرم بینی شما بعد از عمل به خوبی مطلع هستند و بهتر می دانند که چه نوع عملی به چهره شما بیشتر می نشیند.

یا به عبارتی آن ها تصمیم گیرنده های اصلی هستند تا مشخص شود چهره شما به کدام نوع از فرم بینی واکنش طبیعی و زیباتری را نشان می دهد. پس این موضوع را جدی بگیرید.

نکات مهم درباره جراحی بینی نیمه فانتزی

نکات مهم درباره جراحی بینی نیمه فانتزی
نکات مهم درباره جراحی بینی نیمه فانتزی

برای این که بتوانید انتخاب درستی در رابطه با نوع بینی خود هنگام جراحی داشته باشید، بهتر است این بخش از مقاله را با دقت بیشتری مطالعه کنید تا بتوانید تصمیم نهایی خود را بگیرید. این نکات بسیار مهم عبارتند از:

عمل جراحی نیمه فانتزی روی بینی بیماران، دارای حساسیت های زیادی است. به همین علت برای این که نتیجه مطلوبی از جراحی خود به دست بیاورید، باید به پزشکان توانمند مانند خانم دکتر جمشیدی مراجعه نمایید یا حداقل دکتری که انتخاب می کنید، جزو یکی از بهترین جراحان بینی در سطح کشور باشد. چون حساسیت این کار، بالاتر از این حرف ها است.

معمولا افرادی که بینی آن ها حالت غضروفی دارد و در واقع بینی آن ها استخوانی می باشد، یا از غضروف های محکم برخوردار است که روی آن نیز یک پوسته نازک وجود دارد، بهترین افراد برای انجام این نوع جراحی می باشند.

اگر جزو چنین افرادی هستید، می توانید نوع بینی خود را نیمه فانتزی انتخاب کنید تا با یک نتیجه ایده آل مواجه شوید. چون بینی استخوانی، مناسب برای انجام این نوع جراحی می باشد. کسانی که بینی گوشتی دارند، نمی توانند درخواست بینی ظریف و کوچک مانند این افراد را داشته باشند.

قبل از جراحی، آزمایش های لازم از شما گرفته می شود

در ضمن قبل از جراحی، آزمایش های لازم از شما گرفته می شود. یعنی اگر در سلامتی جسمی کامل نباشید، امکان دارد جراحی به وقت دیگری موکول شود؛ چون داشتن شرایط جسمی مناسب قبل از عمل بسیار مهم است.

اگر به برخی از امراض خاص مبتلا هستید، باید قبل از هر چیز بیماری خود را به پزشک جراح اطلاع بدهید. مثل: دیابت، آرتروز، اختلالات خون، آلرژی، کلسترول، بیماری های ریوی، بیماری های قلبی، فشار خون. در صورت برخورداری از امراض بالا، مشورت با پزشک قبل از جراحی الزامی است. چون احتمال دارد در حین جراحی یا پس از آن، اتفاقات ناخوشایند پیش بیاید.

برای این که بتوانید چنین جراحی را به انجام برسانید، باید از رشد اجزای صورت خود مطمئن شوید. منظور از جمله قبلی، دوران بلوغ می باشد که تا زمان انجام جراحی باید آن را سپری کرده باشید.

چون بینی و گوش، دو عضوی از بدن هستند که در این بازه زمانی همواره به رشد خود ادامه می دهند. جراحی بینی شما به سبک نیمه فانتزی باید پس از گذراندن دوران بلوغ انجام شود تا بهترین نتیجه ممکن را از آن به دست بیاورید.

با کدام تکنیک ها می توان جراحی نیمه فانتزی بینی را انجام داد؟

با کدام تکنیک ها می توان جراحی نیمه فانتزی بینی را انجام داد؟
با کدام تکنیک ها می توان جراحی نیمه فانتزی بینی را انجام داد؟

در این جراحی نیز مثل انواع دیگر عمل های بینی، از دو شیوه متفاوت استفاده می شود. این شیوه ها به روش باز و بسته معروف هستند. اگر بخواهید جراحی خود را طبق صلاحدید پزشک جراح، به صورت نیمه فانتزی با شیوه باز به انجام برسانید، بهتر است بدانید که پزشکان در ابتدا یک برش کوچک در بخش کلوملا به وجود می آورند.

چون با ایجاد چنین برشی، پزشک می تواند به تمام نقاط داخلی بینی شما دسترسی کامل داشته باشد. این موضوع باعث می شود تا پزشکان بتوانند به طور کامل ایرادات بینی را شناسایی کرده و آن ها را به خوبی برطرف نمایند.

البته به طور کلی این سبک از جراحی بینی، بیشتر برای افرادی مناسب و کارآمد می باشد که در بینی آن ها اشکالات زیادی نهفته است و دارای ایرادهای فراوانی می باشد.

گفتن این نکته نیز الزامی است که در این تکنیک جراحی، تغییر و تحولات بی شماری در بینی شما ایجاد می شود و ایرادات آن نیز کاملا رفع خواهد شد؛ به همین خاطر، باید منتظر آثار کبودی و تورم بیشتری باشید که در جراحی به شیوه بسته، این مشکل شدت کمی دارد.

تورم و کبودی در میان اغلب بیماران مشاهده می شود

به هر حال تورم و کبودی در میان اغلب بیماران مشاهده می شود و چیز خطرناکی نیست. بینی شما بیشتر از عمل بینی طبیعی دستکاری خواهد شد تا تغییرات لازم روی آن اعمال شود و به همین علت، تورم و کبودی شما شدت بالاتری خواهد داشت.

در شیوه جراحی بسته نیز برشی در بخش خارجی بینی بیماران ایجاد نمی شود، بلکه همه برش ها به شکل داخلی هستند. هر چند این شیوه مناسب کسانی می باشد که دارای ایرادات بسیار کم و مشکلات جزئی تر می باشند و کاندیدای مناسبی برای این سبک از جراحی نیمه فانتزی هستند.

اما معمولا در اغلب اوقات، پزشکان تمایل به انجام جراحی به شیوه باز را دارند تا بتوانند روی این عضو حساس بیماران، احاطه کامل داشته باشند و اگر مشکل احتمالی وجود داشت، به برطرف نمودن آن بپردازند.

در ضمن به کمک خانم دکتر جمشیدی، می توانید به این موضوع پی ببرید که جراحی بینی نیمه فانتزی برای چهره و بینی شما مناسب است یا خیر. در این صورت، بهترین نتیجه را از جراحی خود خواهید گرفت.

جلسه مشاوره با پزشک جراح برای انجام جراحی بینی نیمه فانتزی چگونه است؟

جلسه مشاوره با پزشک جراح برای انجام جراحی بینی نیمه فانتزی چگونه است؟
جلسه مشاوره با پزشک جراح برای انجام جراحی بینی نیمه فانتزی چگونه است؟

پس از این که پزشک مناسبی را برای انجام عمل بینی نیمه فانتزی انتخاب کردید، باید نزد ایشان ویزیت شوید که به آن جلسه مشاوره نیز گفته می شود. همان طور که گفتیم، انتخاب پزشک برای جراحی های حساسی مثل مدل نیمه فانتزی بسیار مهم است، چون باید دو مدل طبیعی و فانتزی را با یکدیگر ادغام کنند و بینی شما را به یک بینی نیمه فانتزی بی نقص تبدیل نمایند.

انجام این کار، به مهارت بالا و تجارب زیادی احتیاج دارد. چون ویژگی های چهره هر بیمار با دیگری متفاوت است، پس یک سایز بینی و زاویه آن برای همه بیمارها مناسب نمی باشد.

بنابراین پزشک باید از قدرت تحلیل و محاسبه بالایی برخوردار باشد تا بینی را بر صورت شما خلق کند که تناسب زیادی با اجزای دیگر چهره داشته باشد. اگر پزشک مناسبی در این حوزه انتخاب نکنید، ممکن است به جای زیباتر شدن، ایرادات دیگری نیز به بینی خود اضافه کنید که موجب بروز افسردگی و تبعات بدتری شود. به همین منظور، جلسه مشاوره با جراح نیز اهمیت زیادی دارد.

شما باید توسط پزشک معاینه شوید تا ایرادات پیدا و پنهان آن مشخص شود، باید چهره شما به خوبی بررسی شود و در پایان، پزشک، پیشنهادی را برای مدل بینی به شما ارائه کند.

در این حین می توانید نوع بینی خود را خودتان انتخاب کنید و اگر راهی برای انجام آن وجود داشته باشد، در همین جلسه، پزشک به شما اعلام خواهد کرد. البته معمولا پزشکان پس از معاینه، از بیماران، مدل مورد علاقه آن ها را سوال می کنند و سپس پیشنهادات خود را به او ارائه می دهند که مسئله مهم و خاصی نیست.

تنها چیزی که اهمیت دارد، گوش دادن به توصیه های پزشک راجع به مدل بینی می باشد

تنها چیزی که اهمیت دارد، گوش دادن به توصیه های پزشک راجع به مدل بینی می باشد. چون زمانی که پزشکی را برای جراحی انتخاب کرده اید، یعنی به او اعتماد دارید و به نکات مهمی که گوشزد می کند، عمل خواهید کرد. در این جلسه، بیمارانی را که می خواهند مدل نیمه فانتزی را انتخاب نمایند، از نظر سلامت روانی نیز به خوبی بررسی می کنند.

چون اگر مشکلاتی مانند افسردگی حاد داشته باشید یا حساسیت بیش از حد به نتیجه جراحی خود نشان بدهید، قطعا از سوی پزشک برای انجام جراحی پذیرفته نخواهید شد.

چون ممکن است نتیجه عمل بینی با تصورات شما متفاوت تر باشد و همین موضوع بیشتر باعث به هم ریختگی شما شود. یعنی اگر با افسردگی حاد دست و پنجه نرم می کنید، ممکن است بعد از عمل نیز به جای بهبود، این عارضه در شما شدت پیدا کند.

پس حساسیت ها و استرس های خود را کنار بگذارید و سعی کنید در جلسه مشاوره، آرامش خود را حفظ نمایید. به جای حساسیت های بی مورد، راجع به فرم بینی دلخواه خود با جراحتان صحبت کنید، از علاقه مندی های خود بگویید تا پزشک کاملا متوجه چیزی که از عمل انتظار دارید، بشود.

در برخی مواقع، بیماران مدل نیمه فانتزی را انتخاب می کنند اما از قبل به پزشک خود اعلام می کنند که زاویه نوک بینی در بخش پایین تری قرار بگیرد تا از شدت سر بالایی بودن آن کم شود. اگر پزشک با چنین امری موافقت کرد، پس یعنی چنین کاری امکانپذیر خواهد بود.

در هر صورت در جلسه مشاوره با پزشک خود، بهتر است راجع به تمام علاقه مندی های خود مشورت نمایید. در ضمن برای انجام عمل بینی نیمه فانتزی، می توانید از خانم دکتر جمشیدی مشورت بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مطب

۰۲۱۸۸۸۵۶۳۳۷

۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

واتساپ : ۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

روزهای مطب، یکشنبه و سه شنبه ۴تا۷

میدان ونک،خیابان گاندی شمالی خیابان شهید محمدصانعی،پلاک ۱۹ طبقه ۳،واحد۸

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.