جراح بینی ترمیمی در کرج

جراح بینی ترمیمی در کرج

اگر به دنبال جراح بینی ترمیمی در کرج  هستید، حتما این مقاله را تا انتها مطالعه بفرمایید.

یکی از جراحی هایی که امروزه بسیار در سطح جامعه روی می دهد، عمل جراحی بینی است که در کنار جنبه درمانی، جنبه های زیبایی نیز دارد و مورد توجه افراد بسیاری است.

با انجام جراحی بینی می توان انحراف های بینی را رفع کرد و همچنین اندازه بینی را تغییر داد. می توان پولیپ و هر گونه قوز بینی را از بین برد و کلیه عیوب بینی را رفع کرد.

در اغلب موارد برای کسب نتیجه بهتر و همچنین بنا به ضرورت، نیاز است تا مدتی بعد از انجام جراحی بینی، ترمیم آن نیز صورت گیرد.

ترمیم جراحی بینی به میزان جراحی بینی دارای اهمیت است

ترمیم جراحی بینی به میزان جراحی بینی دارای اهمیت است و باید نزد جراحان و پزشکان حاذقی انجام شود تا هیچ گونه مشکلی برای فرد به وجود نیاید.

در این زمینه پزشکان بسیاری وجود دارند که در ترمیم بینی بسیار توانمند بوده و به بهترین شکل ممکن این کار را انجام می دهند که در این مقاله تصمیم دارم تا به معرفی یکی از بهترین جراحان بینی ترمیمی بپردازیم.

در صورتی که نیاز به ترمیم بینی خود دارید و به دنبال یکی از بهترین جراح بینی ترمیمی در کرج و یا بهترین جراح بینی ثانویه در تهران هستید، می توانید به تهران تشریف بیاورید و به دکتر جمشیدی مراجعه کنید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

عناوین مقاله:

جراحی بینی

ترمیم بینی

ترمیم بینی برای چه افرادی مناسب است؟

ترمیم بینی چگونه انجام می شود؟

تعداد دفعات مجاز انجام جراحی بینی

اهداف ترمیم بینی

دلایل انجام جراحی بینی ترمیمی

انتخاب جراح بینی ترمیمی در کرج

اقدامات قبل از انجام جراحی

مراحل انجام عمل توسط جراح بینی ترمیمی در کرج

سوالات متداول از جراح بینی ترمیمی در کرج

آشنایی با خانم دکتر خدیجه جمشیدی

نتیجه گیری

 

فهرست مطالب

جراحی بینی

جراحی بینی
جراحی بینی

در گذشته جراحی بینی بیشتر برای رفع مشکلات مادرزادی یا به وجود آمده در اثر آسیب دیدگی بینی انجام می شد اما امروزه یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی، جراحی بینی است که روزانه افراد بسیاری اقدام به انجام این نوع جراحی می کنند. جراحی بینی قابلیت تغییر بسیاری در فرم و اندازه بینی انسان دارد و آن را متناسب تر و زیباتر نسبت به سایر اجزای صورت انسان می کند.

همچنین در زمینه درمانی ممکن است که بینی انسان دچار انحرافات و آسیب دیدگی هایی باشد که تنفس برای انسان دشوار شود.

در این شرایط می توان با انجام جراحی بینی، بخشی از سلامت انسان را با بهبود مشکلات تنفسی و اصلاح نقص های مادرزادی تامین کرد.

مشکلات رایج در بینی که باعث ایجاد نیاز به انجام عمل جراحی بینی می شود

مشکلات رایج در بینی که باعث ایجاد نیاز به انجام عمل جراحی بینی می شود، عبارتند از قوزدار بودن بینی، وجود پولیپ در بینی، بزرگ بودن بیش از اندازه بینی، پهن بودن بینی، افتادگی بینی و بزرگ بودن سوراخ های بینی و …

شما در صورت مشاهده هرگونه مشکلی در بینی خود می توانید به یک جراح متخصص و توانمند در زمینه جراحی بینی نظیر دکتر جمشیدی مراجعه کرده و از وی برای انجام جراحی مشاوره بگیرید.

این جراح، سابقه پزشکی شما، کیفیت پوست شما، هدف شما از انجام جراحی بینی و میزان لزوم انجام عمل جراحی بینی و بسیاری از پارامترهای دیگر را بررسی کرده و تصمیم نهایی را به شما بعد از مشاوره اعلام خواهد کرد تا تصمیم گیری های لازم را انجام دهید.

پیشنهاد می کنیم از مقاله جراح بینی دیدن کنید.

ترمیم بینی

بعد از انجام جراحی بینی ممکن است مشکلاتی در بینی به وجود بیاید یا به دلیل عدم رضایت فرد از جراحی بینی که روی او صورت گرفته است، تصمیم به ترمیم بینی خود بگیرد.

در این شرایط ترمیم بینی انجام می شود تا وضعیت بینی تحت عمل قرار گرفته شده به ایده آل نزدیک شده و رضایت فرد را به دنبال داشته باشد و ایرادات به وجود آمده به حداقل رسیده یا از بین بروند.

بنابراین ترمیم بینی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید برای انجام آن به یک جراح متخصص مراجعه کرد تا نتیجه جراحی بهتر شده و آسیب دیگری به بینی فرد وارد نشود.

این جراحی نسبت به جراحی اولیه بینی دقیق تر و سخت تر می باشد و در صورت انتخاب جراح مبتدی و بی تجربه، ممکن است آسیب های جبران ناپذیری به بینی فرد وارد شود.

به همین علت به شما توصیه می شود که در صورت نیاز به آشنایی با یک جراح بینی ترمیمی در کرج که از مهارت بسیاری برخوردار بوده و بتواند به بهترین نحو، عمل ترمیم بینی را انجام دهد، تا انتهای این مقاله با ما همراه بوده و با دکتر جمشیدی یکی از بهترین جراحان بینی در کشور آشنا شوید

تا در صورت نیاز به انجام این عمل، با مراجعه به مطب ایشان در تهران، تحت نظر یک جراح متخصص و دارای سابقه درخشان در زمینه جراحی بینی قرار گرفته و بهترین تغییرات متناسب با چهره خود را در بینیتان انجام دهید.

ترمیم بینی برای چه افرادی مناسب است؟

افراد بسیاری ممکن است پس از انجام جراحی بینی از نتیجه عمل رضایت کافی نداشته باشند و تمایل به بهتر کردن نتیجه عمل جراحی بینی و اصلاح مشکلات باقیمانده و رفع نشده با عمل جراحی بینی اولیه را داشته باشند.

این نارضایتی ممکن است علل مختلفی مانند قوزدار شدن مجدد بینی، نا متقارن بودن آن، کج شدن تیغه بینی، به وجود آمدن ضایعات گوشتی و … داشته باشد.

در این شرایط انجام جراحی بینی ترمیمی به فرد توصیه می شود که تکمیل کننده و اصلاح کننده عمل جراحی بینی اولیه است. همچنین ممکن است که به علت مشکلات بسیار بینی، در یک مرحله عمل جراحی اصلاح آن ممکن نباشد و با انجام عمل های ترمیمی، نتایج بهتری حاصل شود.

همان طور که گفته شد، ممکن است اسکارهایی روی پوست بر اثر برش های هنگام جراحی اولیه پدیدار شود که نیاز به جراحی ترمیمی برای رفع آن ها باشد.

ممکن است به مرور زمان با افتادگی بینی، قوز آن پدیدار شود

ممکن است به مرور زمان با افتادگی بینی، قوز آن پدیدار شود. ممکن است بخشی از غضروف بینی در حین عمل جراحی بینی آسیب دیده باشد و نیاز به قرار دادن غضروف در بینی باشد. تمام این موارد و بسیاری موارد دیگر می تواند دلیلی برای تمایل یا نیاز فرد به انجام جراحی ترمیمی بینی باشد.

در این شرایط لازم است تا به دنبال بهترین جراح بینی ترمیمی بود که در صورتی که به دنبال جراح بینی ترمیمی در کرج هستید، می توانید به دلیل کم بودن مسافت، به تهران آمده و به دکتر جمشیدی مراجعه نمایید. دکتر جمشیدی یکی از بهترین متخصصان جراح در این زمینه می باشند.

ترمیم بینی چگونه انجام می شود؟

بیشتر جراحی های ترمیمی بینی در ارتباط با بخش غضروف و تیغه بینی انجام می شود و غضروف از دیگر بخش های بدن مانند گوش برداشته شده و جایگزین غضروف آسیب دیده بدن می شود.

در صورتی که بخشی از بافت بینی در حین عمل جراحی از بین رفته باشد، فیلرهای طبیعی به بخش آسیب دیده تزریق می شود و فرم بینی اصلاح می شود.

اگر بینی دچار عدم تقارن شده باشد، با حذف بخشی از قسمت های اضافه بینی در عمل ترمیم بینی می توان تقارن ایجاد کرد. اگر جای برش ها و بخیه ها روی پوست باقی مانده باشد، با استفاده از گرافت ها، ترمیم پوست صورت می گیرد.

هر نوع جراحی ترمیمی با تشخیص جراح متخصص انجام می شود و در صورت عدم تایید وی، انجام جراحی ترمیمی به سود فرد نخواهد بود و بهتر است از انجام آن پرهیز کند.

در صورت تایید جراح متخصص نیز عمل جراحی ترمیمی بینی انجام شده و در صورت انتخاب یک جراح متبحر در این زمینه، می توان به حالت ایده آل مد نظر خود رسید.

تعداد دفعات مجاز انجام جراحی بینی

متاسفانه بسیار در جامعه مشاهده شده که برخی از افراد پس از انجام یک بار جراحی بینی، دچار حساسیت شده و تمایل به انجام جراحی های متعدد ترمیمی بینی دارند.

البته که در کنار این افراد، افراد دیگری نیز وجود دارند که به دلیل انتخاب یک جراح نامناسب، تحت عمل بینی قرار گرفته اند و مشکلات دیگری در بینی آن ها به وجود آمده است که نیاز به جراحی ترمیمی بینی دارند.

در هر صورت لازم است بدانید که انجام جراحی های ترمیمی بینی به تعداد مشخصی محدود نمی شود و در صورت تایید جراح متخصص و مضر نبودن انجام آن برای بدن، می توان آن را به دفعات گوناگون انجام داد.

در هر صورت باید این تایید و تشخیص توسط یک جراح متخصص انجام شود زیرا عمل بینی یک عمل بسیار حساس محسوب شده و در صورت بروز هرگونه آسیبی توسط یک جراح بدون تخصص کافی در این زمینه، ممکن است که دیگر راه رفع آسیب وجود نداشته باشد.

این جراحی ترمیمی از پیچیدگی و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و نسبت به عمل اولیه از اهمیت بیشتری برخوردار است و باید تمامی جوانب آن توسط متخصص به درستی بررسی شود تا کمترین میزان خطا وجود داشته باشد و فرد را به آن چه که ایده آل اوست، نزدیک کند.

در صورتی که به دنبال جراح بینی ترمیمی در کرج هستید، در ادامه این مقاله، دکتر جمشیدی را به شما معرفی می کنیم که یکی از بهترین دکترهای متخصص در زمینه جراحی بینی هستند.

اهداف ترمیم بینی

علل مختلفی باعث انجام ترمیم بینی می شوند که در قسمت های قبلی مقاله جراح بینی ترمیمی در کرج بیان شد و مهم ترین آن این است که در جراحی اولیه، مشکلات بینی به طور کامل از بین نرفته باشد یا هنگام انجام جراحی اولیه، آسیب هایی به بینی فرد وارد شده باشد.

از اهداف انجام جراحی بینی ترمیمی می توان رفع قوز بینی، رفع کجی بینی،  رفع انحراف تیغه بینی، پر کردن و رفع برش های عمیقی که باعث برداشته شدن بافت بینی بیش از اندازه شده، درمان افتادگی بینی بعد از انجام عمل اولیه، رفع سربالایی بیش از اندازه نوک بینی، ترمیم اسکارهای ناشی از جراحی اولیه بینی و موارد دیگر را نام برد.

تمامی این اهداف با انتخاب یک جراح متخصص همچون دکتر جمشیدی به راحتی امکانپذیر است.

دلایل انجام جراحی بینی ترمیمی

دلایل انجام جراحی بینی ترمیمی
دلایل انجام جراحی بینی ترمیمی

به جز اهداف ذکر شده در بالا، دلایل انجام جراحی بینی ترمیمی در چند دسته تقسیم بندی می شود. یک دسته از این دلایل، سلیقه شخصی است. برخی از افراد دچار حساسیت نسبت به نتیجه عمل جراحی هستند و عمل های ترمیمی را برای نزدیک شدن به نتیجه نهایی مطلوب خود از انجام جراحی می گیرند.

برخی از افراد نیز انتظار معقولی از جراحی بینی انجام شده دارند و با کمک پزشکان سعی دارند تا به چهره دلخواه خود برسند و با مشاوره متخصصان نیز این نتیجه میسر می شود.

در مورد دسته اول، پزشکان سعی می کنند تا فرد را آگاه کرده و از ایجاد آسیب در صورت فرد خودداری کنند و به وی عارضه های ناشی از انجام مکرر جراحی های بینی ترمیمی را یادآوری کنند.

روی آوردن به عمل ترمیمی بینی

برخی از افراد دیگر به دلیل مشکلات پزشکی که دارند، روی به عمل ترمیمی بینی می آورند و دلیل آن ها برای انجام عمل ترمیمی بینی منطقی است و می توانند با مشاوره پزشک، سریعا بهترین و کم خطرترین راه را برای رفع مشکل به وجود آمده در بینی انتخاب کرده و انجام دهند. بنابراین به طور کلی جراحی ترمیمی بینی با دو هدف درمانی و زیبایی انجام می شود.

نکته قابل توجه این است که ممکن است پس از انجام هر جراحی بینی برای بهتر نتیجه گرفتن و رسیدن به نتیجه نهایی مطلوب و مورد نظر، عمل جراحی ترمیمی بینی انجام شود.

این مسئله بسیار طبیعی است و در صورت انتخاب یک جراح متخصص در این زمینه می توانید عوامل به وجود آورنده نیاز به جراحی های بعدی را حذف کنید.

بنابراین انتخاب یک متخصص جراح خوب، مهم ترین بخش عمل ترمیمی بینی است. توصیه ما به شما در صورتی که در تهران یا کرج ساکن بوده و به دنبال جراح بینی ترمیمی در کرج هستید، مراجعه به مطب دکتر جمشیدی در تهران است که یکی از بهترین جراح های بینی هستند و می توانند در این زمینه به خوبی شما را با بررسی تمامی شرایط راهنمایی کنند.

انتخاب جراح بینی ترمیمی در کرج

این عمل دارای پیچیدگی و حساسیت بسیار بالایی است و باید در انتخاب جراح خود بسیار دقت کنید تا موجب بروز اشکالات بیشتر در بینی شما نشود و بتواند نتیجه عمل را به آن چه که مد نظر شما است، نزدیک کند و مشکلات به وجود آمده را رفع کند.

به همین علت باید تمامی شرایط و نمونه های انجام جراحی بینی جراح مورد نظر را بررسی کنید تا از نتیجه کار مطمئن شوید.

اگر شما به دنبال جراح بینی ترمیمی در کرج هستید، توصیه ما به شما مراجعه به شهر تهران و نزد یک متخصص بسیار توانا در زمینه جراحی ترمیمی بینی به نام دکتر خدیجه جمشیدی است.

خانم دکتر جمشیدی در یک جلسه مشاوره، تمامی شرایط شما و سوابق پزشکیتان را بررسی کرده و بهترین روش جراحی و درمان را در اختیار شما قرار خواهند داد.

ابتدا شما می توانید برخی نمونه کارهای جراح مورد نظر خود را بررسی کنید

ابتدا شما می توانید برخی نمونه کارهای جراح مورد نظر خود را بررسی کنید تا از میزان موفقیت ایشان در عمل های جراحی مطمئن شوید.

همچنین باید هدف خود را از انجام جراحی ترمیمی بینی با جراح در میان گذاشته و مطمئن شوید که آیا می توانند شما را به حالت ایده آل مد نظرتان برساند یا خیر.

در اولین جلسه مشاوره، شرایط بینی شما به طور کامل بررسی می شود و جراح تمامی شرایط عمل ترمیمی را در اختیار شما قرار خواهد داد تا آمادگی کامل برای انجام جراحی ترمیمی بینی را داشته باشید.

از معیارهای انتخاب جراح بینی ترمیمی در کرج این است که جراح، مهارت و تخصص کافی را در این زمینه داشته باشد و پرسنل مجموعه ایشان نیز رفتار مناسبی داشته و از تجهیزات  به روز در مجموعه استفاده شود. به تمامی سوالات مرتبط بیمار به عمل جراحی ترمیمی بیمار پاسخ داده شود تا به طور کامل آگاهی پیدا کند.

همچنین جراح باید سلامت بیمار را در اولویت قرار داده و در صورتی که انجام جراحی ترمیمی به سلامت بیمار آسیبی وارد کند، از انجام آن خودداری کند و نسبت به بیمار با اخلاق و دلسوزانه عمل کند.

اقدامات قبل از انجام جراحی

اقدامات قبل از انجام جراحی
اقدامات قبل از انجام جراحی

انجام آزمایشات لازم قبل از عمل:

بیماری و مشکلاتی مانند کم خونی و دیابت و … مشخص می شود. بنابراین بهتر است که قبل از انجام عمل جراحی ترمیمی بینی، تعدادی از آزمایشات مورد نیاز را با دستور جراح متخصص خود انجام دهید

تا مشکلاتی که وجود دارد، مشخص شود و تحت درمان قرار گیرد تا امکان انجام جراحی ترمیمی بینی فراهم شود و اگر نیاز به استفاده از داروهای خاصی بود، مصرف آن داروها آغاز شود.

رعایت نکات منع شده توسط جراح:

هنگامی که انجام عمل ترمیم بینی تایید می شود، لازم است تا چند روز مانده به عمل، از مصرف برخی از قرص ها و داروها خودداری کرد. یکی از این داروها آسپرین است که موجب رقیق شدن خون شده و مصرف آن قبل از انجام عمل جراحی ممنوع است و باید داروهای دیگری را با مشورت پزشک جایگزین آن کرد.

رعایت نکات مفید ذکر شده توسط جراح قبل از عمل ترمیم بینی:

انجام برخی اعمال قبل از انجام جراحی بینی می تواند نتیجه عمل جراحی را بهتر کند. به عنوان مثال نباید بلافاصله بعد از انجام عمل جراحی بینی اولیه، تصمیم به انجام جراحی ترمیمی بینی بگیرید.

زیرا هنوز تغییرات به طور کامل نمایان نشده اند و ممکن است انجام جراحی ترمیمی باعث به وجود آمدن آسیب های غیر قابل جبرانی در بینی شما شود.

همچنین باید از مصرف دخانیات و سیگار قبل از عمل خودداری کنید زیرا در روند بهبودی شما بسیار تاثیر گذار بوده و روی جریان خون تاثیر گذار است.

برخی از مواد مانند آب نمک و یخ و دستگاه بخور را در خانه برای بعد از عمل فراهم کنید. از لباس های راحت برای قبل و بعد از عمل استفاده کنید تا در صورت استفاده از آن ها، هیچ آسیبی به بینی وارد نشود و تماسی برقرار شود که باعث تغییر شرایط و احساس درد در شما شود.

وجود یک همراه با شما قبل و بعد از عمل ضروری است. همچنین باید از فعالیت های شدید پرهیز شود.

مراحل انجام عمل توسط جراح بینی ترمیمی در کرج

مراحل انجام عمل توسط جراح بینی ترمیمی در کرج
مراحل انجام عمل توسط جراح بینی ترمیمی در کرج

ابتدا فرد در جراحی ترمیمی بینی تحت بیهوشی قرار می گیرد تا متوجه مراحل جراحی نشده و دردی را احساس نکند.

در صورتی که عمل سخت نبوده و به صورت سرپایی قابل انجام باشد، ممکن است که از بی حسی موضعی نیز استفاده شود که این به تشخیص جراح تعیین می شود.

بعد از بیهوشی فرد، برش صورت می گیرد. عمل جراحی ترمیمی بینی به دو صورت باز و بسته انجام می شود. اگر بنا بر نوع باز جراحی ترمیمی بینی باشد، باید برش هایی با عمق زیاد در ناحیه بینی به وجود آید

و در نوع بسته آن ممکن است برش های بسیار کوچکی ایجاد شود که سریع تر از حالت باز خوب شده و دوران نقاهت کمتری را برای بیمار به دنبال خواهد داشت. روش عمل و این برش ها نیز با تشخیص پزشک مشخص می شود.

ممکن است در عمل، نیاز به جایگذاری غضروف در بینی باشد

ممکن است در عمل، نیاز به جایگذاری غضروف در بینی باشد که باید از بدن خود شخص جداسازی غضروف انجام شود. امکان جایگذاری غضروف مصنوعی نیز وجود دارد. معمولا بیشترین عمل های ترمیمی با هدف قرار دادن غضروف انجام می شود

زیرا بخش بسیاری از غضروف در عمل جراحی اولیه ممکن است برداشته شود که تاثیرات بسیاری روی بینی خواهد داشت. در این مرحله پس از رفع مشکلات بینی، غضروف گذاری انجام شده و به بینی فرم داده می شود و درستی محل قرار گیری غضروف در بینی بررسی می شود.

بعد از قرار دادن غضروف و بررسی آن، بخیه زدن انجام می شود. این مرحله از اهمیت بسیاری برخوردار است و ممکن است در صورت اشتباه جراح بینی ترمیمی در کرج که از توانایی کافی برخوردار نباشد، اسکارها و زخم هایی روی بینی فرد به وجود بیایند که زیبایی فرد را دچار مشکل کنند.

بنابراین به شما توصیه می شود تا بهترین جراح را در این زمینه انتخاب کنید تا به جراحی ترمیمی دیگری نیاز نباشد.

بعد از بخیه زدن برای ثابت نگه داشتن بینی و غضروف قرار داده شده در آن، ممکن است که جراح، تجویز قرار دادن تامپون یا اسپلینت دهد تا مجاری و روی بینی فرد را پوشش داده و از آن حفاظت کنند.

بعد از آماده سازی بیمار و بینی وی، بیمار به اتاق ریکاوری منتقل می شود

بعد از آماده سازی بیمار و بینی وی، بیمار به اتاق ریکاوری منتقل می شود و تحت مراقبت ویژه قرار می گیرد تا در صورت هر گونه مشکلی، سریعا تحت مداوا قرار گیرد و تا زمانی که علائم حیاتی وی منظم نشده و به هوش نیامده است، به بخش منتقل نخواهد شد.

بعد از جراحی ترمیمی بینی، بهتر است تا یک همراه را برای خود هماهنگ کرده و این شخص تا چند روز بعد از انجام عمل جراحی به شما کمک کند.

زیرا باید با احتیاط فعالیت کنید و هر چه استراحت شما بهتر باشد، دوران نقاهت شما کمتر خواهد بود و سریع تر بهبود پیدا خواهید کرد.

هنگام استراحت نیز بهتر است تا سر شما بالاتر از سطح بدنتان باشد تا تنفس آسان تر شده و خون در ناحیه سر شما جمع نشود و باعث خونریزی نشود.

باید از فعالیت های شدیدی که ممکن است به سر شما آسیب وارد کند، خودداری کنید

باید از فعالیت های شدیدی که ممکن است به سر شما آسیب وارد کند، خودداری کنید.  همچنین بعد از انجام جراحی، سطح هوشیاری شما پایین بوده و نیاز به یک همراه دارید. مصرف برخی از قرص ها بعد از انجام جراحی بینی ممنوع خواهند شد که از ترمیم سریع بینی شما جلوگیری خواهد کرد.

بنابراین بهتر است تا تمام داروهای مصرفی خود را برای جراح شرح دهید تا آن دسته از داروهایی که سلامت شما را بعد از جراحی به خطر می اندازد را حذف نماید. هنگام مرخصی ممکن است پزشک به شما زدن چسب را توصیه کند تا بینی شما فرم بهتری بگیرد.

در این شرایط شما یا همراهتان باید به خوبی آموزش ها را فرا بگیرید تا در صورتی که پزشک، مراجعه برای زدن چسب را ضروری ندانست، بتوانید آن را در منزل به راحتی و به طور دقیق انجام دهید.

همچنین اگر جراح متخصص به شما روش هایی را برای ماساژ بینی آموزش داد، حتما آن روش ها را انجام دهید تا هم سرعت بهبودی بینی شما افزایش یافته، هم نتیجه بهتری را از انجام جراحی بینی کسب کنید.

همچنین در رابطه با نتایج جراحی ترمیمی بینی خود نباید سریعا تصمیم بگیرید زیرا این عمل نیز همانند جراحی اولیه نیاز به گذر زمان برای بروز تغییرات ایجاد شده دارد. این مدت زمان توسط جراح در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

سوالات متداول از جراح بینی ترمیمی در کرج

سوالات متداول از جراح بینی ترمیمی در کرج
سوالات متداول از جراح بینی ترمیمی در کرج

بهترین زمان برای انجام جراح بینی ترمیمی در کرج چه زمانی است؟

در صورتی که بعد از گذشت چندین ماه از زمان عمل بینی خود، احساس رضایت نسبت به آن نداشته یا احساس درد در ناحیه بینی خود می کنید و تنفس شما با مشکل مواجه شده است، می توانید به یک متخصص جراح بینی مراجعه کنید و مشکلات خود را با متخصص در میان گذاشته و راه حل مناسب برای رفع مشکل خود را دریافت کنید.

جراح متخصص می تواند بینی شما را در صورت امکان ترمیم کرده یا به حالت مورد نظر شما در بیاورد و مشکلات به وجود آمده را رفع کند. در کنار رفع مشکلات به وجود آمده در ظاهر بینی شما، برخی مشکلات دیگر مانند تنفس نیز رفع خواهد شد.

چه زمانی جراحی بینی ترمیمی انجام می گیرد؟

چه زمانی جراحی بینی ترمیمی انجام می گیرد؟
چه زمانی جراحی بینی ترمیمی انجام می گیرد؟

یکی دیگر از سوالات افرادی که به دنبال جراح بینی ترمیمی در کرج هستند، این است که چه زمانی می توانند این عمل را انجام دهند.

نکته مهم و قابل توجه این است که باید حداکثر زمان ممکن را در نظر بگیرند تا با بررسی تغییراتی که در بینی بعد از عمل اولیه ایجاد می شود، بررسی کنند که آیا بعد از بهبودی زخم ها و ترمیم آن ها و کاهش ورم بینی، رضایت کافی را از عمل اولیه خود دارند یا خیر.

سپس می توانند در صورت عدم رضایت و یا عدم رفع مشکلات بینی و احساس درد در ناحیه بینی می توانند به متخصص جراح بینی ترمیمی در کرج مراجعه کنند.

بهترین زمان برای مراجعه به جراح بینی ترمیمی در کرج، حداقل یک سال بعد از انجام جراحی اولیه بینی است تا همه تاثیرات ناشی از عمل جراحی اولیه رفع شده باشد و جراح بهتر بتواند مشکلات را رفع کند.

ترمیم بینی چگونه انجام می گیرد؟

ترمیم بینی چگونه انجام می گیرد؟
ترمیم بینی چگونه انجام می گیرد؟

در ترمیم بینی که بعد از عمل جراحی اولیه و به منظور رفع عیوب و اشکالات جراح اول یا به طور کلی بر اثر تمایل فرد به تغییر بیشتر در بینی خود انجام می شود، شکل بینی تغییر می کند و این می تواند شامل تغییر بافت غضروفی یا استخوانی بینی باشد. با اصلاح فرم بینی، تنفس نیز برای انسان راحت شده و عملکرد تنفس بهبود می یابد.

آیا جراحی بینی ترمیمی، سخت تر از جراحی بینی اولیه است؟

میزان سختی جراحی بینی ترمیمی بستگی به نوع جراحی دارد که به چه صورت باشد. در صورتی که برای ترمیم بینی نیاز به قرار دادن غضروف در بینی باشد، لازم است تا از بخش دیگری از بدن غضروف برداشته شده و در قسمت بینی قرار داده شود که ممکن است بینی آن را قبول کرده یا پس بزند.

همچنین ممکن است که در ترمیم بینی، از پروتزهایی استفاده شود که قرار دادن آن ها در بینی تحت عمل قرار گرفته، بسیارسخت است.

زیرا ممکن است نسبت به آن هرگونه حساسیتی نشان دهد. انتخاب این که پروتز از چه جنسی باشد و غضروف از کجای بدن برداشته شود نیز بسیار دشوار است.

از طرفی به دلیل حساسیت بیشتر این عمل، انتخاب این که عمل به چه صورتی باشد، برای جراح سخت است اما انتخاب یک جراح بینی ترمیمی در کرج که از توانایی بسیاری در این گونه عمل بهره مند باشد، می تواند یک عمل بسیار راحت را برای شما رقم بزند.

آیا هزینه جراحی ترمیمی بینی تحت پوشش بیمه قرار می گیرد یا خیر؟

آیا هزینه جراحی ترمیمی بینی تحت پوشش بیمه قرار می گیرد یا خیر؟
آیا هزینه جراحی ترمیمی بینی تحت پوشش بیمه قرار می گیرد یا خیر؟

کلیه جراحی ها اگر برای زیبایی انجام نشود، با درصدهای متفاوتی تحت پوشش بیمه های مختلف قرار می گیرند. حال اگر این جراحی برای درمان یک سری مشکلات جدی در فرد باشد و جنبه درمانی داشته باشد، بیمه مقداری از هزینه های جراحی را قبول خواهد کرد.

تنها موردی که وجود دارد، این است که یک متخصص باید تایید کند که این عمل برای فرد ضروری است یا خیر و جنبه زیبایی ندارد تا سازمان بیمه تایید کند.

تمامی این مراحل باید قبل از انجام جراحی انجام شود. در صورت امکان، بهتر است که قبل از تصمیم به انجام جراحی ترمیمی بینی، به سازمان بیمه مربوطه مراجعه نموده و این سوال را پرس و جو کنید تا مطمئن شوید.

حتما جهت اطلاعات دقیق تر صفحه هزینه جراحی ترمیمی بینی را ببنید.

علت بالاتر بودن هزینه عمل ترمیمی بینی نسبت به جراحی اولیه چیست؟

عمل جراحی ترمیمی بینی حساسیت بسیار زیادی نسبت به جراحی اولیه بینی داشته و دقت و محدودیت های بیشتری لازم است تا انجام شود.

در بیشتر موارد برای ترمیم بینی، از سایر اجزای بدن، بافت های غضروفی گرفته می شود و همین مورد باعث افزایش میزان هزینه های ترمیم بینی می شود.

همچنین حجم بینی کمتر شده و نیاز به دقت بیشتری برای جایگذاری دقیق غضروف ها و یا هرگونه بافت دیگری است و بخیه ها نیز باید با دقت بیشتری زده شوند.

مدت زمان انجام عمل نیز با توجه به افزایش میزان حساسیت نسبت به مرحله اولیه جراحی بینی بسیار بیشتر است تا میزان خطای کار به حداقل برسد و عمل به گونه ای انجام شود تا دیگر نیازی به انجام جراحی های ترمیمی دیگر نباشد.

تمامی این عوامل در کنار عوامل بسیار دیگری باعث افزایش قیمت هزینه های عمل جراحی ترمیمی بینی می شود.

دوران نقاهت جراحی ترمیمی بینی چقدر است؟

دوران نقاهت جراحی ترمیمی بینی چقدر است؟
دوران نقاهت جراحی ترمیمی بینی چقدر است؟

یکی از مهم ترین سوالات برای افرادی که قصد مراجعه به جراح بینی ترمیمی در کرج را دارند، به وجود می آید، این است که دوره نقاهت پس از انجام جراحی ترمیمی بینی به چه صورت است.

این نکته در مورد تمامی جراحی های پزشکی وجود دارد که هر چه میزان استراحت بیشتر باشد، دوران نقاهت بهتر سپری خواهد شد و نتیجه بهتری رقم خواهد خورد.

مدت زمانی که پزشکان به فرد تحت جراحی قرار گرفته توصیه می کنند، حدودا دو هفته می باشد. بعد از یک هفته بنا به تشخیص پزشک، بینی گچ گرفته می شود تا از بینی در برابر هرگونه آسیب و ضربه احتمالی محافظت شود.

در هفته دوم، فرد می تواند فعالیت خود را با احتیاط کامل انجام دهد و تا چهار هفته از قرار دادن هر گونه جسمی مانند عینک روی بینی باید خودداری شود.  در صورت نیاز به عینک، بهتر است فرد از لنزها استفاده نماید.

چگونه می توان برای جراحی ترمیمی بینی آماده شد؟

چگونه می توان برای جراحی ترمیمی بینی آماده شد؟
چگونه می توان برای جراحی ترمیمی بینی آماده شد؟

شما باید هدف خود از انجام عمل جراحی ترمیمی بینی را نزد جراح بینی ترمیمی در کرج مشخص نموده  و با کمک وی به دنبال بهترین راه برای رسیدن به هدف خود یا از بین بردن و رفع مشکلات بینی خود باشید.

جراح متخصص با توضیح تمامی مراحل و شرایط انجام عمل، شما را که تصمیم به انجام جراحی ترمیمی بینی دارید، آگاه و آماده نموده و تمامی سوابق پزشکی و شرایط شما را تحت بررسی قرار می دهد تا از وجود هر گونه مشکل احتمالی هنگام یا قبل و بعد از عمل جلوگیری شود.

آشنایی با خانم دکتر خدیجه جمشیدی

آشنایی با خانم دکتر خدیجه جمشیدی
آشنایی با خانم دکتر خدیجه جمشیدی

یکی از بهترین متخصصان در زمینه جراحی بینی و به طور کلی هر گونه جراحی در ناحیه سر و گردن، دکتر خدیجه جمشیدی می باشند.

دکتر جمشیدی متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن هستند و جزو انجمن جراحان گوش و حلق و بینی ایران هستند.

دکتر جمشیدی توانایی انجام عمل های زیبایی بینی و صورت و بسیاری از عمل های زیبایی دیگری که در این نواحی قابل انجام می باشند را دارند و در انجمن راینولوژی ایران و جامعه جراحان بین المللی گوش و حلق و بینی و مجمع جراحان زیبایی بینی اتحادیه اروپا عضویت داشته و ورود به این انجمن ها نشان از تخصص بسیار زیاد ایشان در این زمینه است.

خانم دکتر جمشیدی، دوره های آموزشی بسیاری زیادی را که توسط اساتید مجرب برگزار شده اند، طی کرده و برخی از این دوره ها تحت نظر اساتید بزرگ بین المللی برگزار شده اند و ایشان به خوبی به جدیدترین و نوین ترین روش های جراحی ترمیمی بینی آشنایی کامل و کافی دارند و می توانند از بهترین روش ها و به روزترین روش ها در درمان و ترمیم بینی شما استفاده کنند.

مراجعه به دکتر جمشیدی

اگر شما به دنبال جراح بینی ترمیمی در کرج هستید و ساکن شهر کرج هستید، می توانید به منظور انجام عمل های زیبایی و درمانی بینی، به شهر تهران بیایید و از تخصص و مهارت دکتر جمشیدی بهره مند شوید و اطمینان داشته باشید که عمل شما با میزان موفقیت بسیار بالایی انجام خواهد شد.

آدرس مطب دکتر جمشیدی واقع در میدان ونک، خیابان گاندی شمالی، خیابان شهید محمد صانعی، پلاک 19، طبقه سوم، واحد 8 می باشد

و روزهای فعالیت و حضور دکتر در مطب، یکشنبه و سه شنبه هر هفته از ساعت 4 عصر تا 7 شب بوده و می توانید در صورت نیاز به تعیین وقت با شماره 02188856337 و یا شماره همراه 09390590795 تماس گرفته و با گرفتن وقت قبلی، با اطمینان خاطر به شهر تهران سفر نموده و به یکی از بهترین متخصصان جراحی بینی مراجعه کنید.

با مراجعه به دکتر جمشیدی و انجام مشاوره، می توانید خواسته خود را با دکتر در میان گذاشته و پس از بررسی سابقه پزشکی شما و شرایط دیگر شما و همچنین بررسی امکان پیاده سازی حالت مورد نظر شما روی بینی تان و یا تشخیص دکتر جمشیدی در ارتباط با بهترین و مناسب ترین حالت بینی شما، بهترین تصمیم را با مشاوره دکتر جمشیدی اتخاذ کرده و انجام دهید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

امروزه به علت افزایش میزان جراحی های زیبایی و درمانی بینی، تعداد جراحی های ترمیمی بینی نیز افزایش یافته است.

در هر شهری متخصصان بسیاری جراحی ترمیمی بینی را انجام می دهند اما به علت حساسیت بسیار زیاد این عمل، باید بهترین متخصصان آن را انجام دهند تا نتیجه عمل رضایتبخش باشد.

ممکن است که شما ساکن شهر کرج باشید و به دنبال جراح بینی ترمیمی در کرج باشید.

ما به شما توصیه می کنیم که در صورتی که می خواهید حداکثر رضایت از عمل ترمیمی بینی خود را داشته باشید و به یک متخصص توانا و حاذق مراجعه کنید که اطمینان کافی از نتیجه عمل ایشان داشته باشید، به دکتر جمشیدی در تهران مراجعه کنید

که در انجام جراحی های بینی از توانایی بسیار بالایی برخوردار بوده و عمل های موفقیت آمیزی را در این زمینه در جراحی های خود دارند و افراد بسیاری از شهرهای دیگر ایران به دلیل تخصص بالا و تیم حرفه ای و استفاده از تجهیزات ایمن و به روز، به تهران آمده و به خانم دکتر خدیجه جمشیدی مراجعه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مطب

۰۲۱۸۸۸۵۶۳۳۷

۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

واتساپ : ۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

روزهای مطب، یکشنبه و سه شنبه ۴تا۷

میدان ونک،خیابان گاندی شمالی خیابان شهید محمدصانعی،پلاک ۱۹ طبقه ۳،واحد۸

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.