مشاوره جراحی بینی

مشاوره جراحی بینی

در این مقاله، به بررسی موضوع مشاوره جراحی بینی خواهیم پرداخت.

در مقاله مشاوره جراحی بینی به بررسی موضوعات گوناگون پرداخته ایم و در نگارش آن، از راهنمایی های دکتر جمشیدی، بهترین جراح زیبایی بینی، بسیار بهره گرفته ایم. همچنین در این مقاله به بررسی کارهای قبل از عمل بینی با نظر ایشان بررسی می کنیم.

پیشنهاد می کنیم از پست بهترین جراح بینی کرج دیدن کنید.

اینفوگرافیک مشاوره جراحی بینی

اینفوگرافیک مشاوره جراحی بینی
اینفوگرافیک مشاوره جراحی بینی

پیشنهاد می کنیم از پست عمل بینی در چهل سالگی دیدن کنید.

فهرست مطالب:

مشاوره جراحی بینی

نکاتی کلی در زمینه جلسه مشاوره جراحی بینی

عدم پذیرش عمل در جلسه مشاوره جراحی بینی

بررسی سلامت متقاضی در جلسه مشاوره جراحی بینی

بررسی سن متقاضی در جلسه مشاوره جراحی بینی

کارهای پیش از انجام عمل جراحی بینی

اقدامات لازم پیش از انجام عمل جراحی بینی

کارهای پس از انجام عمل جراحی بینی

اهمیت مشاوره جراحی بینی

سخن پایانی

 

مشاوره جراحی بینی

مشاوره جراحی بینی
مشاوره جراحی بینی

جلسه مشاوره جراحی بینی، ملاقاتی میان متقاضی انجام عمل جراحی بینی و جراح می باشد که پیش از انجام عمل جراحی انجام می گیرد و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. این جلسه مشاوره، در نتیجه عمل جراحی بینی تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

در جلسه مشاوره جراحی بینی، پزشک، ابتدا نوع بیمار و ساختار و جام چهره متقاضی انجام عمل جراحی بینی را با دقت، مورد بررسی قرار می دهد.

همچنین پزشک در این جلسه، به تمامی سؤالات بیمار در زمینه عمل جراحی بینی پاسخ داده و خواسته های بیمار، از نظر امکانپذیری و یا عدم امکانپذیری را آنالیز نموده و در زمینه نتیجه احتمالی عمل جراحی، بیمار را آگاه می نماید.

متقاضی، باید تمامی سؤالات و درخواست های خود را از جراح، از پیش در نظر داشته باشد

پیش از مراجعه به جلسه مشاوره جراحی بینی، لازم است که متقاضی، تمامی سؤالات و درخواست های خود را از جراح، از پیش در نظر داشته باشد تا بتواند در این جلسه، تمامی نکات ابهام در زمینه انجام جراحی بینی را برطرف نماید.

خانم دکتر جمشیدی با بیش از 15 سال تجربه در زمینه انجام جراحی زیبایی بینی و از بهترین جراحان بینی، در جلسات مشاوره جراحی بینی، موضوعات مختلفی را مورد بررسی قرار می دهند که از آن جمله می توان به شرایط جسمانی و روحی متقاضی و نیز کلیه اقدامات پیش از انجام عمل جراحی بینی، اشاره کرد.

در ادامه مقاله مشاوره جراحی بینی به بحث و بررسی این موارد پرداخته شده است. چنان چه شما علاقه مند به انجام جراحی بینی می باشید، لازم است که در زمینه این موارد، آگاهی لازم را کسب نمایید. لذا از شما دعوت می کنیم تا انتهای این مقاله، با ما همراه شوید.

نکاتی کلی در زمینه جلسه مشاوره جراحی بینی

نکاتی کلی در زمینه جلسه مشاوره جراحی بینی
نکاتی کلی در زمینه جلسه مشاوره جراحی بینی

تمامی افرادی که تمایل به انجام عمل جراحی بینی دارند، می بایست در گام نخست، به دنبال جراح مناسب برای انجام این عمل باشند. پس از یافتن جراح، متقاضی می بایست در جلسه مشاوره جراحی بینی شرکت نماید.

در جلسه مشاوره، جراح در ابتدا بینی متقاضی را با دقت مورد بررسی و آنالیز قرار می دهد. هدف اصلی از این معاینه اولیه، بررسی مشکلات تنفسی احتمالی بیمار می باشد.

علاوه بر این، جراح در مورد عمل های جراحی قبلی که روی بینی فرد انجام گرفته است نیز سؤالاتی می پرسد. در این جلسه، خواسته های بیمار و دلایل وی از انجام عمل جراحی بینی، توسط جراح مورد بررسی قرار می گیرد.

در نظر گرفتن فرم بینی از نظر گوشتی بودن و یا استخوانی بودن آن

در جلسه مشاوره جراحی بینی، با در نظر گرفتن فرم بینی از نظر گوشتی بودن و یا استخوانی بودن آن و نیز سایر مشکلات زیبایی آن و همچنین با در نظر گرفتن تمایلات متقاضی از انجام عمل جراحی، جراح، توضیحاتی کامل، دقیق و صادقانه را به بیمار می دهد.

در این جلسه است که دکتر جمشیدی، بهترین جراح بینی در حال حاضر در سراسر کشور، به بیمار نتایج احتمالی و فرم تقریبی بینی را، با توجه به شرایط فعلی آن توضیح خواهد داد.

همچنین، در این جلسه، به بیمار اقدامات پیش از انجام عمل جراحی بینی و مراقبت های پس از عمل، به صورت کامل توسط جراح حاذق، دکتر جمشیدی، توضیح داده خواهد شد. به صورت کلی، در این جلسه مشاوره، به تمامی سؤالات بیمار در مورد عمل جراحی بینی، پاسخ داده خواهد شد.

عدم پذیرش عمل در جلسه مشاوره جراحی بینی

عدم پذیرش عمل در جلسه مشاوره جراحی بینی
عدم پذیرش عمل در جلسه مشاوره جراحی بینی

همان طور که به آن اشاره شد، در جلسه مشاوره جراحی بینی، کلیه انتظارات متقاضی، از انجام عمل جراحی، به دقت توسط جراح مورد بررسی قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که علاوه بر موارد فیزیکی و جسمی بیمار، جراحان با تجربه ای نظیر خانم دکتر جمشیدی، بهترین جراح بینی با بیش از 15 سال سابقه درخشان در انجام جراحی بینی، شرایط روحی و روانی بیمار را نیز در همان جلسه مشاوره جراحی بینی، به دقت مورد بررسی قرار می دهند.

جراحان با تجربه، از پذیرش افرادی که به انواع بیماری های روانی نظیر وسواس، افسردگی شدید و یا اختلالات دو قطبی دچار می باشند، خودداری می نمایند.

بیماری بد شکل انگاری

علاوه بر این، به دلیل مشکلات شدید روحی، افرادی که به بیماری بد شکل انگاری گرفتار می باشند، عموم جراحان، از انجام عمل جراحی روی این افراد خودداری می کنند.

افراد مبتلا به این بیماری، تصوراتی منفی در مورد چهره خود داشته و همواره تصور می کنند که زشت هستند و یا چهره ایشان، دارای مشکلات شدید زیبایی می باشد. از دیگر افرادی که در جلسه مشاوره جراحی بینی پذیرش نمی شوند، می توان به افرادی که انتظارات غیر حقیقی از نتیجه عمل جراحی خود دارند، اشاره کرد.

خانم دکتر جمشیدی بر اساس تجربه خود، مشاهده این مورد را بیشتر در افرادی که بینی گوشتی دارند، ذکر می نمایند.

این افراد، بدون در نظر گرفتن محدودیت های خاصی که بینی گوشتی به نسبت بینی های استخوانی دارد، خود را با افرادی که بینی استخوانی دارند، مقایسه می نمایند و به هیچ عنوان نمی توانند محدودیت های مربوط به بینی های گوشتی را بپذیرند.

این افراد، عموماً تمایل دارند که جراح، بینی ایشان را به اندازه بسیار زیادی، کوچک و ظریف نماید

این افراد، عموماً تمایل دارند که جراح، بینی ایشان را به اندازه بسیار زیادی، کوچک و ظریف نماید. در حالی که به این امر توجه ندارند که بینی هر فرد، می بایست با جام چهره وی، همخوانی داشته باشد و یک بینی نا هماهنگ، ظاهری غیر واقعی به فرد خواهد داد.

در همین راستا، عموماً روی این افراد نیز عمل جراحی بینی انجام نمی شود. علاوه بر این، افرادی که به هدف شبیه شدن به یک فرد خاص، نظیر یک هنرپیشه و یا یک خواننده، اقدام به انجام جراحی بینی می نمایند نیز کاندیدای مناسبی برای انجام عمل جراحی بینی نیستند.

خانم دکتر جمشیدی، بهترین جراح بینی، همواره به این نکته اشاره می نمایند که جنس پوست و اسکلت هر فرد، با فرد دیگر متفاوت می باشد. از همین رو، نمی توان انتظار داشت که بینی هر دو فرد، کاملاً به یکدیگر شباهت داشته باشد.

جراح در جلسه مشاوره جراحی بینی، تمامی این موارد را به این افراد به صورت کامل توضیح می دهند، اما بیشتر آن ها، توصیه های جراح را نادیده گرفته و بر خواسته های خود پا فشاری می نمایند. از همین رو، جراحان عموماً از پذیرش این گونه افراد، خودداری می کنند.

بررسی سلامت متقاضی در جلسه مشاوره جراحی بینی

بررسی سلامت متقاضی در جلسه مشاوره جراحی بینی
بررسی سلامت متقاضی در جلسه مشاوره جراحی بینی

در جلسه مشاوره پیش از انجام عمل جراحی بینی، سلامت فرد از نظر جسمی و روحی نیز به صورت دقیق مورد بررسی قرار می گیرد. در این جلسه، سابقه بیماری های بیمار و نیز داروهایی که مصرف می نماید نیز آنالیز می گردد.

در بیشتر موارد، انجام عمل جراحی بینی روی افرادی که به بیماری دیابت دچار می باشند، بلامانع می باشد. البته لازم به ذکر است که قند خون ایشان، نباید بالا و یا کنترل نشده باشد. روی افرادی که به بیماری دیابت از نوع حاد آن مبتلا می باشند، به هیچ عنوان، عمل جراحی بینی انجام نمی شود.

تنها در شرایطی که قند خون آن ها کنترل شده باشد، انجام این عمل توسط جراح، پذیرفته خواهد شد. از دیگر موارد سلامتی جسمانی که توسط جراح در جلسه مشاوره بینی مورد بررسی قرار می گیرد، احتمال وجود اختلالات انعقادی می باشد.

در کسانی که دارای اختلالات شدید انعقادی می باشند، به دلیل احتمال خونریزی زیاد در هنگام انجام عمل جراحی، عموماً جراحان با تجربه ای نظیر خانم دکتر جمشیدی، عمل جراحی را انجام نمی دهند.

یکی دیگر از مواردی که می بایست به آن توجه شود، عدم وجود هیچ مشکلی در زمینه انجام بیهوشی عمومی می باشد.

داشتن انواع بیماری های قلبی و عروقی

برخی از افراد، به دلیل داشتن انواع بیماری های قلبی و عروقی و یا انواع بیماری های ریوی، ممنوعیت هایی از نظر بیهوشی عمومی دارند. در جلسه مشاوره جراحی بینی، این موارد نیز مورد بررسی قرار می گیرند.

علاوه بر این، بسیاری از افرادی که تمایل به انجام عمل جراحی بینی دارند، به انواع آلرژی، پولیب بینی، سینوس و یا سینوزیت مبتلا می باشند. خانم دکتر جمشیدی در جلسه مشاوره پیش از انجام عمل جراحی، این مورد را نیز مورد بررسی و آنالیز قرار می دهند.

آلرژی

به صورت کلی، افرادی که دچار آلرژی می باشند، می بایست پیش از انجام عمل جراحی و پس از آن، داروهای مخصوص برای آلرژی را که توسط جراح، برای وی تجویز می شود را استفاده نمایند.

علاوه بر این، کلیه افرادی که پولیب بینی و یا سینوس دارند، می بایست پیش از انجام عمل بینی، سی تی اسکن بینی خود را در اختیار جراح قرار دهند تا جراح، سی تی اسکن و سینوس بیمار را مورد بررسی دقیق قرار دهد.

چنان چه مشکل پولیب بینی و یا سینوس، به میزان بسیار کمی باشد، دکتر جمشیدی، این مشکل را نیز همزمان با انجام عمل جراحی زیبایی بینی و آندوسکوپی سینوس و پولیپ بینی، بر طرف خواهند نمود.

لازم به ذکر است که در شرایطی که این مشکل بسیار شدید و حاد باشد، جراح می بایست در ابتدا به روش آندوسکوپی سینوس، مشکل پولیب و سینوزیت را بر طرف نماید. پس از گذشت چندین ماه از انجام عمل آندوسکوپی، فرد می تواند برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی خود اقدام نماید.

بررسی سن متقاضی در جلسه مشاوره جراحی بینی

بررسی سن متقاضی در جلسه مشاوره جراحی بینی
بررسی سن متقاضی در جلسه مشاوره جراحی بینی

خانم دکتر خدیجه جمشیدی، بهترین جراح بینی با سال ها سابقه درخشان و آشنا با تمامی چالش های این عمل جراحی زیبایی حساس، بهترین و مناسب ترین سن برای انجام عمل جراحی زیبایی بینی را، در بانوان اتمام 16 سالگی و برای آقایان، اتمام 18 سالگی بیان می نمایند.

لازم به ذکر است که اگر سن متقاضی بالای 50 سال باشد نیز در شرایطی که فرد شرایط مناسبی از نظر جسمی و روحی داشته باشد نیز عمل جراحی زیبایی بینی انجام می گیرد.

البته باید دقت کرد که بیشتر افرادی که در محدوده میانسالی و بالاتر می باشند، عموماً در معرض ریسک ابتلا به بیماری های فشار خون، بیماری های قلبی و عروقی و نیز دیابت بالا قرار دارند.

لذا در جلسه مشاوره جراحی بینی، این موارد در فرد مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت سلامت جسمانی فرد، انجام عمل جراحی بینی، بلامانع اعلام می گردد.

همچنین، اگر افراد در سنین بالا بوده و از نظر بیهوشی عمومی و یا سایر ممنوعیت انجام عمل جراحی زیبایی، هیچ گونه ممنوعیتی نداشته باشند، عمل جراحی بینی روی ایشان انجام می گیرد.

خانم دکتر جمشیدی، در جلسه مشاوره جراحی بینی، تمامی این موارد را مورد بررسی و آنالیز دقیق قرار می دهند و در شرایطی که هیچ مانعی بر انجام عمل جراحی بینی نباشد، تاریخی برای نوبت عمل جراحی بینی برای بیمار تعیین می گردد.

کارهای پیش از انجام عمل جراحی بینی

کارهای پیش از انجام عمل جراحی بینی
کارهای پیش از انجام عمل جراحی بینی

در جلسه مشاوره جراحی بینی، جراح، متقاضی انجام عمل جراحی بینی را از تمامی کارهایی که می بایست پیش از انجام عمل جراحی انجام دهد، مطلع می سازد.

برخی از این موارد، در ذیل آمده اند:

  • از دو هفته پیش از انجام عمل جراحی بینی، مصرف هر گونه آسپرین، ممنوع می باشد.
  • مصرف دخانیات و نیکوتین به دلیل تاثیر شدید آن بر تنگ شدن رگ های خونی و ایجاد اختلالات شدید در گردش خون، از حداقل دو هفته پیش از انجام عمل جراحی بینی، غیر مجاز می باشد.
  • مصرف هر گونه مایعات و نوشیدنی از 8 ساعت قبل از عمل جراحی بینی، مجاز نیست.
  • نوشیدن آب در روز قبل از عمل، به میزان کافی، بسیار توصیه می شود.
  • بهتر است که شب پیش از انجام عمل جراحی بینی، متقاضی حمام برود و سعی در ایجاد آرامش درونی در خود نماید. این کار برای آمادگی روحی و روانی برای انجام عمل جراحی بینی، بسیار توصیه می شود.
  • چنانچه لاک روی ناخن خود دارید، می بایست پاک شود و نیز از همراه داشتن هر گونه زیور آلات در روز عمل، به شدت خودداری نمایید. دلیل این امر این است که اکسیژن خون در هنگام بیهوشی عمل بینی کنترل می گردد.
  • بسیار خوب است که در روزهای پیش از عمل جراحی، ابتدا مسیر کلینیک و یا بیمارستان را مورد بررسی قرار داد تا در روز عمل جراحی، به هیچ عنوان استرس در فرد، وجود نداشته باشد.
  • خوردن و آشامیدن در روز عمل جراحی، به هیچ عنوان توصیه نمی شود.
  • فراموش نشود که تمامی آزمایشات و مدارک پزشکی را که جراح از متقاضی خواسته است، می بایست در روز عمل، همراه وی باشد. این مدارک می توانند شامل آزمایش خون، سی تی اسکن و … باشند.
  • چنان چه متقاضی، از دندان مصنوعی متحرک و یا ارتودنسی استفاده می نماید، می بایست پیش از انجام عمل جراحی، آن را از دهان خارج نماید.

توصیه می کنیم از صفحه مدل بینی فانتزی سربالا دیدن کنید.

اقدامات لازم پیش از انجام عمل جراحی بینی

اقدامات لازم پیش از انجام عمل جراحی بینی
اقدامات لازم پیش از انجام عمل جراحی بینی

خانم دکتر جمشیدی، بنا به صلاحدید خود و بر اساس شرایط متقاضی، از بیمار دریافت مدارک پزشکی ذیل را درخواست می نمایند:

  • انجام آزمایش خون برای بررسی مشکلات کم خونی، مشکلات انعقاد خون و …
  • انجام عکسبرداری های زیبایی پیش از انجام عمل جراحی بینی
  • انجام سی تی اسکن از بخش تیغه بینی

کارهای پس از انجام عمل جراحی بینی

کارهای پس از انجام عمل جراحی بینی
کارهای پس از انجام عمل جراحی بینی

خانم دکتر جمشیدی به عنوان یکی از بهترین جراحان زیبایی بینی در کشور، در جلسه مشاوره جراحی بینی، به مواردی کلی در زمینه اقدامات و نکاتی که متقاضی می بایست پس از انجام عمل جراحی بینی نیز به آن ها توجه نماید، اشاره می نمایند.

از جمله مواردی که دکتر جمشیدی به متقاضیان توصیه می نمایند، در زیر آمده اند:

باید در نظر داشت که پس از انجام عمل جراحی بینی، تا دو روز مشاهده ترشحات خونابه از بینی و حلق، کاملاً طبیعی می باشد.

در صورت داشتن خونریزی شدید پس از عمل بینی، مراجعه و تماس با مطب، الزامی است.

داشتن تب 38 درجه تا دو روز، امری عادی می باشد. اما چنان چه درجه تب به 39 درجه برسد، می بایست سریعاً با پزشک متخصص، تماس حاصل گردد.

پس از انجام عمل جراحی بینی، به دلیل ترشحات خونابه و نیز تورم بسیار داخل بینی و فشار اسپلینت روی بینی، احتمال انسداد بینی بسیار زیاد می باشد. از همین رو، بیمار می بایست در این شرایط، از دهان برای عمل تنفس استفاده نماید.

وجود تورم و کبودی در اطراف چشم پس از عمل جراحی، طبیعی می باشد.

وجود تورم و کبودی در اطراف چشم پس از عمل جراحی، طبیعی می باشد. این عارضه عموماً در مدت کمتر از 3 هفته پس از عمل، از بین خواهد رفت.

برای کاهش میزان کبودی ها، می توان تا دو روز پس از عمل بینی، از کیسه یخ در اطراف چشم و گونه استفاده نمود.

همچنین، انجام هر گونه حرکت شدید مانند سرفه و یا خنده شدید و نیز صحبت کردن زیاد، تا دو روز بعد از عمل جراحی، می بایست به شدت خودداری نمود. پس از دو روز استفاده از کمپرس یخ، می بایست از کمپرس گرم استفاده شود.

مصرف مسکن هایی نظیر آسپرین، ایبوبروفن، ژلوفن، دیکلوفناک، ایندومتاسین و هر نوع داروی رقیق کننده خون، پس از انجام عمل جراحی زیبایی بینی، ممنوع می باشد.

تا قبل از برداشتن گچ از روی بینی، بیمار می بایست به صورت طاق باز و یا نیمه نشسته بخوابد

تا قبل از برداشتن گچ از روی بینی، بیمار می بایست به صورت طاق باز و یا نیمه نشسته بخوابد. توصیه اکید می شود که به هیچ عنوان، در زمانی که گچ روی بینی قرار دارد، روی پهلو نباید دراز کشید. این کار، باعث کج شدن تیغه بینی خواهد شد.

در هنگامی که گچ روی بینی قرار دارد، بیمار به هیچ عنوان نباید از غذاهای سفت که نیاز به جویدن شدید و زیاد دارند، استفاده نماید.

انجام هرگونه فعالیت شدید ورزشی و نیز شنا کردن، تا 4 ماه پس از انجام عمل جراحی بینی، به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

فین کردن، تا 2 ماه بعد از عمل بینی مجاز نمی باشد.

عینک زدن، تا 4 ماه بعد از عمل جراحی زیبایی بینی، ممنوع است.

پس از برداشتن گچ از روی بینی، تورم بینی بسیار زیادتر خواهد شد. این تورم، در شرایطی که بیمار به حمام رفته و یا پس از بیدار شدن، به اوج خود می رسد. برای کاهش تورم، می بایست دوره لازم برای ترمیم طی شود تا تورم به صورت کامل از بین برود.

در برخی از شرایط، دیده می شود که پس از انجام جراحی زیبایی بینی، ترشحات بینی، بسیار افزایش می یابند

در برخی از شرایط، دیده می شود که پس از انجام جراحی زیبایی بینی، ترشحات بینی، بسیار افزایش می یابند تا جایی که باعث گرفتگی بینی می شود.

برای برطرف کردن این عارضه، می توان با سرم شست و شو، تا چندین ماه پس از عمل بینی، داخل بینی را با دقت و ظرافت کامل، شست و شو داد.

هر گونه تماس مستقیم با گرمای شدید، نور خورشید، استفاده از سولاریوم و هر گونه شرایط مشابه، تا 4 ماه پس از انجام عمل جراحی بینی، مجاز نمی باشد.

تا 2 ماه بعد از عمل بینی، استفاده از سیگار و قلیان، ممنوع می باشد.

تمامی این موارد و در صورت نیاز، موارد تکمیلی دیگر، همگی در جلسه مشاوره جراحی بینی، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

اهمیت مشاوره جراحی بینی

اهمیت مشاوره جراحی بینی
اهمیت مشاوره جراحی بینی

همان طور که به آن اشاره شد، پس از انتخاب جراح، مرحله بعد، انجام مشاوره با جراح منتخب می باشد. در این جلسه، هم متقاضی انجام جراحی بینی و هم جراح، با یکدیگر آشنا شده و متقاضی، جراح را از خواسته های خود مطلع می نماید.

همچنین در این جلسه، جراح توصیه های لازم را به بیمار برای اقدامات پیش از عمل جراحی زیبایی بینی و پس از آن، به بیمار ارائه می دهد. در این جلسه است که بیمار، با شناخت بیشتر از جراح، اطمینان خاطر بیشتری از نتیجه عمل جراحی پیدا خواهد کرد.

بهترین جراح زیبایی بینی

بهترین جراح زیبایی بینی، فردی می باشد که با توجه به تمامی خصوصیات چهره بیمار و با تشخیص صحیح مشکلات بینی بیمار، بهترین فرم بینی را در نتیجه کار خود ارائه کند.

خانم دکتر جمشیدی به عنوان بهترین جراح زیبایی بینی، بیش از 15 سال است که در این زمینه در حال فعالیت می باشند و با تمامی چالش های انجام عمل جراحی بینی،  آشنایی لازم و کافی را دارند.

خانم دکتر جمشیدی، پس از گذراندن دوره های آموزشی متعدد، زیر نظر بهترین اساتید داخلی و خارجی، توانسته اند جراحی های موفق بسیاری را روی انواع بینی های گوشتی و استخوانی، کج و شکسته، بینی های دفرمه و  … انجام دهند.

رضایت صددرصدی تمامی بیماران خانم دکتر جمشیدی، خود دلیلی بر انتخاب این جراح حاذق به عنوان بهترین جراحی زیبایی بینی می باشد.

خانم دکتر جمشیدی، در جلسه مشاوره، به تمامی سؤالات و خواسته های بیمار پاسخ داده و پس از ارائه توضیحات کامل در زمینه انجام عمل جراحی بینی، به وی بهترین شیوه درمانی و جراحی را توصیه می نماید.

سخن پایانی

سخن پایانی
سخن پایانی

جلسه مشاوره، پس از انتخاب جراح زیبایی بینی، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. در این جلسه، تمامی سوابق پزشکی بیمار، سلامت عمومی فرد از نظر جسمی و روحی و نیز سابقه جراحی های بینی قبلی که متقاضی قبلاً داشته است، همگی مورد بررسی دقیق قرار می گیرند.

همچنین در این جلسه، داروهایی که متقاضی انجام عمل جراحی بینی مصرف می کند و حساسیت های وی و نیز سن و جنسیت او، به دقت آنالیز می شود.

در این جلسه، جراح در زمینه اقدامات و نکات ضروری قبل و بعد از عمل جراحی بینی، با بیمار مشاوره نموده و توصیه های لازم را به وی می نماید.

این جلسه مشاوره جراحی بینی، اهمیت بسیار زیادی دارد و تمامی جراحان خبره ای نظیر خانم دکتر خدیجه جمشیدی، نکات بسیار کلیدی را در مورد جراحی بینی در این جلسه، با بیماران خود در میان می گذارند.

در این مقاله، سعی کرده ایم به بحث و بررسی موضوع ” مشاوره جراحی بینی ” بپردازیم. امید است که اطلاعات بیان شده در این مقاله، برای تمامی علاقه مندان به این موضوع، مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مطب

۰۲۱۸۸۸۵۶۳۳۷

۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

واتساپ : ۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

روزهای مطب، یکشنبه و سه شنبه ۴تا۷

میدان ونک،خیابان گاندی شمالی خیابان شهید محمدصانعی،پلاک ۱۹ طبقه ۳،واحد۸

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.