عمل بینی در اهواز

عمل بینی در اهواز

در این مقاله، قصد داریم تا عمل بینی در اهواز را مورد بررسی قرار دهیم. با شما هستیم.

عمل بینی در اهواز موضوع مورد بحث ما در این مقاله خواهد بود. اگر خواننده این مطلب هستید و از اهالی خونگرم اهواز هم می باشید، بهتر است تا انتهای مقاله همراه ما بمانید.

چرا که قرار است مطالب مهمی در رابطه با عمل بینی در اهواز را ذکر کنیم. جراحی زیبایی بینی یکی از پرطرفدارترین عمل های جراحی زیبایی محسوب می شود.

فهرست مطالب

ویدئو عمل بینی در اهواز

افراد زیادی هستند که متقاضی عمل بینی هستند. اما باتوجه به این که در شهرستان زندگی می کنند، نمی توانند پزشک متخصص و باتجربه ای در این زمینه را پیدا کنند. در این مقاله قرار است به معرفی یکی از پزشکان متخصص و با سابقه در زمینه عمل بینی بپردازیم.

مسلما در شهرهای بزرگی مانند تهران، پزشکان بیشتر و با سابقه بالاتری برای عمل بینی وجود دارند. از این نظر شما می توانید با تحقیق در رابطه با پزشک مورد نظر خود، از میزان تخصص و مهارت او در این زمینه آگاهی پیدا کنید. خانم دکتر خدیجه جمشیدی، یکی از پزشکان با سابقه در زمینه عمل بینی می باشد.

دکتر خدیجه جمشیدی یکی از متخصصان سرشناس در تهران می باشد. افراد زیادی برای این که  خانم دکتر خدیجه جمشیدی عمل بینی آنها را انجام بدهد، از شهرستان به تهران می آیند.

پیشنهاد می کنیم از پست راینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی دیدن کنید.

اینفوگرافیک عمل بینی در اهواز

اینفوگرافیک عمل بینی در اهواز
اینفوگرافیک عمل بینی در اهواز

اهالی اهواز که تقاضای بالایی برای عمل بینی دارند، می توانند از اهواز به تهران بیایند و نزد خانم دکتر خدیجه جمشیدی، بینی خود را عمل کنند. در ادامه مطلب، بیشتر در رابطه با عمل بینی در اهواز صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید.

عناوین مقاله:

_عمل بینی در اهواز

_هزینه عمل بینی در اهواز چقدر است؟

_رفع مشکلات تنفسی با عمل بینی

_رفع انحراف تیغه میانی بینی در عمل جراحی

_انواع بینی از نظر شکل و فرم

_جلسات مشاوره قبل از انجام عمل بینی در اهواز

_آیا عمل بینی، تنها برای زیبایی انجام می شود؟

_دلایل پزشکی برای انجام عمل بینی

_ مزایای انجام عمل بینی را ذکر کنید.

_چرا باید حتما به بهترین متخصص برای انجام عمل بینی مراجعه کنیم؟

_بهترین متخصص برای انجام عمل بینی در اهواز کیست؟

_چه نکاتی را پیش از انجام عمل بینی در اهواز باید رعایت کنیم؟

_چه نکاتی را در دوران نقاهت بعد از عمل بینی در اهواز باید رعایت کنیم؟

 

عمل بینی در اهواز

عمل بینی در اهواز
عمل بینی در اهواز

عمل بینی در اهواز امروزه به یکی از پرمتقاضی ترین عمل های جراحی زیبایی در اهواز تبدیل شده است. شما هم اگر در اهواز زندگی می کنید و تصمیم دارید عمل بینی انجام بدهید، تا انتهای مقاله با ما بمانید.

به طور کلی افرادی که می خواهند عمل بینی انجام بدهند، در مرحله اول باید به دنبال یک پزشک متخصص و ماهر در این زمینه باشند. برای عمل بینی در اهواز و شهرهای کوچکتر مانند آن، معمولا تنوع بالایی از پزشکان متخصص وجود ندارد.

به همین دلیل شما نمی توانید پزشک مورد نظرتان را با سابقه بالا در چنین شهرهایی پیدا کنید. به طور معمول توصیه می شود اگر در شهرستان هایی زندگی می کنید که نمی توانید پزشک متخصص ماهری را برای عمل بینی خود پیدا کنید، می توانید برای عمل بینی خود به شهرهای بزرگتری که پزشکان زیادی  با تخصص های مختلف و سوابق متفاوت در خود جای داده اند، مراجعه کنید.

مثلا افرادی که می خواهند عمل بینی در اهواز انجام بدهند، بهتر است به تهران بیایند و عمل بینی خودشان را در این شهر انجام بدهند.

پزشکان متخصص زیادی هستند که در تهران، عمل بینی انجام می دهند. شما می توانید با تحقیق و سرچ در گوگل، به تخصص و سابقه هر کدام دسترسی داشته باشید.

در نهایت از میان آنها یکی را برای عمل بینی خود انتخاب کنید. سپس با مراجعه حضوری به دکتر مربوطه، مراحل انجام عمل بینی خود را طی کنید.

البته رزرو وقت برای مراجعه به مطب دکتر متخصص الزامی است. دکتر خدیجه جمشیدی یکی از بهترین متخصصان در حوزه جراحی زیبایی به خصوص عمل بینی شناخته می شود.

دکتر جمشیدی با سابقه درخشانی که در زمینه عمل بینی دارد، یکی از شناخته شده ترین پزشکان عمل بینی در تهران می باشد. شما می توانید با مراجعه به دکتر خدیجه جمشیدی، برای عمل بینی خود اقدام کنید.

همچنین می توانید نمونه عمل هایی که دکتر خدیجه جمشیدی انجام داده است را ببینید. سپس تصمیم خود را برای عمل بینی نزد ایشان بگیرید.

آیا عمل انحراف بینی باعث زیبایی می شود؟ لطفا برای دریافت اطلاعات کافی روی سوال کلیک نمایید.

هزینه عمل بینی در اهواز

هزینه عمل بینی در اهواز
هزینه عمل بینی در اهواز

شما برای انجام عمل بینی در اهواز باید هزینه هایی را پرداخت کنید. اما با توجه به توصیه ما در قسمت قبلی مقاله، اگر ساکن اهواز هستید و قصد انجام عمل بینی را دارید.

بهتر است به تهران بیایید و عمل بینی خود را نزد پزشکان متخصص در این شهر بزرگ انجام بدهید. به عنوان مثال می توانید از اهواز به تهران بیایید و عمل بینی خود را نزد دکتر خدیجه جمشیدی انجام بدهید.

اگر شما بخواهید از اهواز به تهران بیایید و عمل بینی خود را در این شهر انجام بدهید، باید یک مقدار از هزینه هایتان را صرف رفت و آمد به تهران کنید. بنابراین بخشی از هزینه عمل بینی در اهواز به این رفت و آمدها اختصاص خواهد یافت.

برای عمل بینی در اهواز، هزینه های دیگری هم وجود دارد که عوامل مختلفی آنها را تعیین می کند. برخی از این عوامل شامل موارد زیر می باشد.

دستمزد جراح بینی:

در واقع هر پزشک متخصص زیبایی، با توجه به تجربه و توانایی که دارد، می تواند دستمزد متفاوتی را برای خود تعیین کند. مسلم است که هر چه پزشک جراح در حرفه خود سابقه طولانی تری داشته باشد، هزینه بالاتری را برای عمل جراحی خواهد داشت.

همچنین هر چه پزشک متخصص در حرفه و کار خود شناخته شده تر باشد، یعنی دارای مهارت بالاتری می باشد. به این صورت است که هزینه مربوط به دستمزد پزشکان جراح با یکدیگر متفاوت است.

اگر شما برای عمل بینی از اهواز به تهران بیایید، مسلما هزینه متخصصی که در تهران عمل بینی انجام می دهد، بیشتر از پزشکی خواهد بود که در اهواز، عمل بینی انجام می دهد.

اما تفاوت های بسیاری میان کار جراح بینی که در اهواز عمل بینی انجام می دهد، با جراح بینی در تهران وجود دارد.

بنابراین شما می توانید با هزینه بیشتری برای انجام دادن عمل بینی خودتان در تهران نتیجه بهتری را از عمل بینی خود بگیرید.

هزینه های مربوط به کلینیک:

شما ممکن است عمل بینی خودتان را در کلنیک یا بیمارستان انجام بدهید. چه کلنیک چه بیمارستان برای انجام عمل بینی، معمولا یک سری هزینه ها را از فرد درخواست می کند که معمولا این هزینه ها در بیمارستان های دولتی کمتر از کلینیک ها و بیمارستان های خصوصی می باشد.

نوع بینی:

فرم بینی و این که بینی فرد از چه نوعی (استخوانی یا گوشتی) می باشد هم در هزینه عمل بینی تاثیرگذار خواهد بود. اگر شما بخواهید از اهواز به تهران بیایید و بینی خود را در این شهر عمل کنید، معمولا باید حداقل 20 میلیون تومان هزینه کنید. خانم دکتر جمشیدی بهترین جراح بینی گوشتی در تهران می باشد.

یعنی پایه و شروع قیمت عمل بینی در تهران، از 20 میلیون تومان می باشد. باتوجه به میزان کاری که بینی دارد، باتوجه به نوع انحراف، گوشتی یا استخوانی بودن بینی، هزینه ها متفاوت خواهد شد.

عمل بینی های استخوانی معمولا هزینه های کمتری از بینی های گوشتی دارد. بینی هایی که دچار انحراف شدید هستند هم معمولا هزینه های بالاتری دارند. چرا که این بینی ها علاوه بر عمل زیبایی، تا حدودی نیازمند جراحی های اصلاحی نیز می باشند.

بنابراین می توان گفت که هر کدام از این عوامل، تعیین کننده هزینه مربوط به عمل بینی شما خواهند بود.

رفع مشکلات تنفسی با عمل بینی

رفع مشکلات تنفسی با عمل بینی
رفع مشکلات تنفسی با عمل بینی

بسیاری از بینی هایی که در ظاهر نازیبا هستند و فرم انحرافی دارند، علاوه بر شکل نا موزونی که در فرم صورت به وجود می آورند، معمولا مشکلات دیگری را هم به دنبال دارند.

یکی از مشکلات بینی های دارای انحراف، مشکل تنفس است. افرادی که فرم بینی دارای انحراف و کج دارند، معمولا در تنفس دچار مشکلاتی هستند. این افراد نمی توانند به خوبی نفس بکشند.

نمی توانند خواب راحت و آرامی داشته باشند. در حین خواب معمولا دچار تنگی نفس و احساس ناراحتی می شوند. خر و پف یکی از نشانه های انحراف بینی در این افراد می باشد.

علت این مشکلات این است که وقتی بینی یک فرد از بیرون شکل کج دارد، معمولا ساختمان داخلی بینی و تیغه میانی آن هم دچار انحراف است. این انحراف و کجی ساختمان بینی باعث می شود تا هوا به خوبی از بینی وارد نشود.

در نتیجه سختی در تنفس یکی از مشکلاتی است که این افراد دارند. در چنین مواردی، افراد معمولا تنفس از دهان دارند. چرا که تنفس از دهان برایشان راحت تر است. اما تنفس از دهان معمولا مشکلاتی را به همراه دارد.

یکی از مشکلات شایع آن این است که در حین تنفس دهانی، هوای زیادی و در مدت طولانی وارد دهان می شود. این هوا می تواند باعث پوسیدگی دندان ها و خشکی دهان شود.

عمل بینی می تواند راه حل مناسبی برای کاهش این مشکلات برای افراد داری بینی کج باشد. همچنین عمل بینی می تواند ظاهر مناسبی را به بینی افرادی بدهد که فرم بینی آنها کج است.

به طور کلی اگر عمل بینی را نزد یک پزشک متخصص همچون خانم دکتر جمشیدی انجام بدهید، می توانید نتایج بسیار خوبی را بعد از عمل بینی در ظاهر و فرم بینی خود مشاهده کنید. خانم دکتر خدیجه جمشیدی یکی از شناخته شده ترین پزشکان جراح بینی در تهران می باشد.

خانم دکتر خدیجه جمشیدی با تجربه و سابقه طولانی که در زمینه عمل بینی دارد، می تواند مشکلات مربوط به بینی های کج و دارای انحراف را برطرف کند.

توصیه ما به شما این است که اگر اهل اهواز هستید و قصد انجام عمل بینی در اهواز را دارید، به تهران بیایید و عمل بینی خود را نزد دکتر خدیجه جمشیدی انجام بدهید. باتوجه به آنچه تا کنون گفتیم، با این کار می توانید نتیجه بهتری را از عمل بینی خود بگیرید.

رفع انحراف تیغه میانی بینی در عمل جراحی

رفع انحراف تیغه میانی بینی در عمل جراحی
رفع انحراف تیغه میانی بینی در عمل جراحی

انحراف تیغه میانی بینی یکی از مشکلات اساسی و شایع بینی های کج و بد فرم است. درصد بالایی از افرادی که قصد انجام عمل بینی را دارند، معمولا انحراف تیغه میانی در بینی ایشان به خوبی مشهود است.

یکی از مشکلاتی که انحراف این تیغه برای شکل بینی به وجود می آورد، شکل کج بینی و مشکلات تنفسی می باشد. در واقع انحراف این تیغه می تواند راه ورود هوا به بینی را منحرف کند و همین امر باعث سختی در نفس کشیدن می شود.

عمل جراحی بینی می تواند تا حد زیادی انحراف تیغه میانی بینی را که معمولا بخش زیادی از آن را استخوان تشکیل می دهد، برطرف کند.

در واقع عمل بینی با برش بخش های استخوانی و غضروفی در بینی های دارای انحراف سعی می کند که شکل و فرم آنها را اصلاح کند. بیشتر تمرکز در عمل بینی هایی که در تیغه میانی خود انحراف دارند، روی نوک بینی و تیغه وسط بینی می باشد.

نوک بینی یکی از مهمترین بخش ها در عمل بینی است

نوک بینی یکی از مهمترین بخش ها در عمل بینی است. اگر نوک بینی حالت غضروفی داشته باشد، احتمال شکل پذیری آن بسیار بالاست.

این یعنی این که نوک بینی بعد از عمل به خوبی جمع می شود. اگر دچار کجی یا انحراف باشد، این کجی به میزان زیادی برطرف خواهد شد.

به طور کلی بعد از عمل، فرم بینی و شکل آن بسیار رضایتبخش خواهد بود. یکی از مشکلاتی که انحراف تیغه میانی برای شکل بینی به دنبال دارد، عدم تساوی اندازه سوراخ های بینی خواهد بود. این مشکل نیز بعد از عمل بینی با تمرکز بر نوک بینی تا حدودی برطرف خواهد شد.

به طور کلی می توان گفت عمل بینی در این موارد می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. افراد زیادی که دارای بینی های کج با انحراف تیغه میانی هستند، بعد از عمل جراحی معمولا از نتیجه عمل راضی هستند.

شما هم اگر به دنبال یک پزشک متخصص برای عمل بینی هستید، می توانید در رابطه با خانم دکتر خدیجه جمشیدی بیشتر تحقیق کنید. نمونه های عمل ایشان را در گوگل مشاهده کنید. سپس برای مراجعه به مطب ایشان، از قبل وقت رزرو کنید.

انواع بینی از نظر شکل و فرم

بینی ها از نظر شکل می توانند طیف وسیعی از اشکال را به خود اختصاص بدهند. اما از نظر فرم و شکل کلی، به دو دسته تقسیم بندی می شوند.

بینی های گوشتی:

بینی های گوشتی بخش کمی از استخوان و غضروف را در ساختمان خود دارند. بیشترین بخش تشکیل دهنده بینی های گوشتی، چربی هایی است که توسط لایه های ضخیم چربی پوشیده شده اند. معمولا بینی های گوشتی دارای نوک ضخیم و گرد هستند.

پره های بینی، بزرگ و گوشتی هستند. عمل بینی برای بینی هایی که از نوع گوشتی هستند، می تواند بسیار زمانبر باشد. همچنین در عمل بینی های گوشتی نمی توان انتظار داشت که بینی بیش از اندازه کوچک و جمع شود. چرا که چربی و پوست ضخیم در بینی های گوشتی قابل تراش خوردن نیستند.

اما با وجود همه این مشکلات مربوط به عمل بینی های گوشتی، تا حدود زیادی این نوع بینی ها بعد از عمل، فرم زیباتر و جمع تری را به خود می گیرند.

پره های بینی بعد از عمل کوچکتر می شوند. همچنین بعد از عمل، پره های جمع تری را خواهیم داشت. به طور کلی ظاهر زیباتری برای بینی بعد از عمل خلق خواهد شد.

بینی های استخوانی:

در این نوع از بینی ها معمولا جراحان با تراش دادن قسمت های استخوانی و غضروفی بینی، عیوب آن را اصلاح خواهند کرد. چرا که بیشتر قسمت های بینی های استخوانی را همان طور که از نامش پیداست، استخوان و اغلب غضروف تشکیل می دهد.

بینی های استخوانی بعد از عمل شکل بسیار زیبایی به خود می گیرند. اندازه این نوع بینی ها به میزان دلخواه قابل کوچک شدن هستند. معمولا عمل بینی های استخوانی راحت تر از بینی های گوشتی می باشد و نتیجه بهتری را هم در شکل و فرم بینی به وجود می آورد.

بنابراین افراد در قدم اول باید نوع بینی خود را تشخیص بدهند. آیا بینی گوشتی دارند یا استخوانی؟ چه انتظاری بعد از عمل بینی از شکل بینی خود دارند؟

این نکات مسائل مهمی هستند که باید قبل از انجام عمل بینی به آنها فکر کنید. در ادامه، به توضیحی در رابطه با جلسات مشاوره قبل از عمل بینی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

جلسات مشاوره قبل از انجام عمل بینی در اهواز

همان طور که گفتیم، برای این که بهترین نتیجه را از عمل بینی در اهواز بگیرید، بهتر است به تهران بیایید و عمل بینی خود را نزد پزشکان متخصص در تهران انجام بدهید.

یکی از مزیت های پزشکان متخصص در تهران، برگزاری جلسات مشاروه برای بیماران قبل از انجام عمل بینی می باشد. این جلسات تا حدود زیادی افراد را با واقعیت های عمل بینی روبرو می کند.

این باعث می شود تا فرد بهتر و روشن تر در رابطه با عمل بینی تصمیم بگیرد. اگر در اهواز زندگی می کنید و می خواهید عمل بینی خود را در تهران انجام بدهید، می توانید از پزشک خود بخواهید تا مشاوره های قبل از عمل بینی را برای شما به صورت تلفنی برگزار کند. این هم یکی دیگر از مزیت ها می باشد.

چرا که شما می توانید با شرکت در این جلسات مشاوره، بهترین تصمیم را در رابطه با عمل بینی خود بگیرید. اما بهتر است در این جلسات حضوری شرکت کنید تا بهترین نتیجه را از آنها بگیرید.

معمولا در این جلسات مشاوره، افراد از جنبه های مختلفی سنجیده می شوند. مثلا این که اگر پزشک متخصص تشخیص بدهد که فرد هنوز تصمیم خود را برای عمل جراحی نگرفته است و در این مورد قاطع نیست، عمل بینی او را انجام نخواهد داد.

حتی اگر تشخیص بدهد که فرد دچار بیماری های شخصیتی و روانی مانند دو قطبی یا وسواس است، به هیچ وجه عمل بینی او را انجام نخواهد داد. در این جلسات، علاوه بر مشاوره رفتاری، سوابق پزشکی فرد هم بررسی می شود.

اگر فرد به بیماری های زمینه ای مبتلا باشد

این که آیا فرد دارای بیماری خاصی هست یا نه؟ اگر فرد به بیماری های زمینه ای مانند بیماری های قلبی عروقی، دیابت و کلیوی مبتلا باشد، باید حتما مدارک پزشکی خود را در اختیار متخصص قرار بدهد تا با بررسی این مدارک، پزشک بتواند در رابطه با امکانپذیر بودن یا نبودن عمل بینی فرد تصمیم گیری کند.

در رابطه با بیماری هایی مانند دیابت، اگر قند خون فرد در حد کنترل شده باشد، عمل بینی منعی ندارد. اما اگر قند خون از حد نرمال بالاتر یا پایین تر باشد، نمی توان ریسک کرد و عمل بینی را انجام داد.

یکی از علت های آن بیهوشی در عمل بینی می باشد. در واقع در عمل بینی، فرد برای مدتی بیهوش است و اگر قند خون کنترل شده ای نداشته باشد، نمی توان در حین بیهوشی علائم حیاتی او را کنترل کرد.

بنابراین ممکن است در حین جراحی، بیمار از دست برود. همچنین آزمایشاتی که قبل از انجام عمل بینی، پزشک متخصص برای فرد می نویسد، حتما باید انجام شود و نتیجه موثق آنها به پزشک ارائه شود.

افرادی که بیماری قلبی عروقی دارند هم معمولا عمل بینی برایشان یک ریسک محسوب می شود. چرا که ممکن است در حین بیهوشی، علائم حیاتی خود را از دست بدهند.

آیا عمل بینی تنها برای زیبایی انجام می شود؟

آیا عمل بینی  را برای زیبایی انجام می دهیم؟ کاربرد عمل بینی مهم است اما بهتر است بدانیم که این عمل تنها برای زیبایی نیست که انجام می شود، بلکه برای موارد بیشتری از جمله موارد مرتبط با پزشکی و سلامت نیز کاربرد دارد.

کلا عمل بینی شاید به این دید به آن نگاه شود که عملی کاملا مرتبط با زیبایی است اما واقعیت این است که این عمل هر چند که برای فرم دهی بهتر به بینی استفاده می شود، اما صرفا برای این منظور کاربرد ندارد، بلکه برای مواردی مانند گرفتگی بینی، اختلالات مختلف تنفسی و خواب نیز کاربرد دارد و در موارد مختلفی از جمله پولیپ بینی و … نیز از این عمل استفاده می شود.

کلا عمل بینی یکی از عمل های جراحی است که ریسک بسیار پایینی دارد اما با وجود آن، اهمیت بسیار زیادی نیز خواهد داشت.

از اهمیت و حیاتی بودن این عمل، همین اندازه باید بدانیم که این عمل می تواند در موارد بسیاری تاثیر در بهبود اختلالات تنفسی نیز داشته باشد.

از بین بردن مشکلات تنفسی

نقشی که این عمل می تواند در از بین بردن مشکلات تنفسی داشته باشد، مسئله ای است که باید به آن توجه بیشتری شود تا این عمل را صرفا یک عمل زیبایی ندانیم.

از آن گذشته، این عمل می تواند تاثیرات زیادی حتی در زیبایی افراد داشته باشد که اثرات آن به مراتب بیشتر است. در واقع می توان انتظار داشت که با این عمل، تاثیرات بهتری در خلق و خوی فرد، اعتماد به نفس و همچنین اجتماعی تر شدن فرد مشاهده شود که خود تعیین کننده است.

به همین دلیل هم می توان گفت که عمل بینی تنها برای موارد مرتبط با زیبایی  ظاهری کاربرد ندارد، بلکه می تواند دلایل پزشکی پشت آن باشد که این دلایل در نهایت باعث می شود که متخصص و جراح تعیین کند که شما نیاز به انجام عمل بینی دارید یا نه.

به همین ترتیب شما باید تصیمم بگیرید که چه هدفی برای انجام این عمل دارید و در نظر داشته باشید که حتما دلایل مرتبط با مشکلات پزشکی و سلامتی همیشه در اولویت قرار دارند و بعد از این که دلایل مرتبط با سلامت در نظر گرفته شد، موارد دیگری از جمله زیبایی و فرم بینی نیز مورد توجه قرار می گیرد.

دلایل پزشکی برای انجام عمل بینی

باید اول از همه بدانیم که بینی چه نقشی می تواند برای شما داشته باشد. با دانستن این موارد، شما تصمیم می گیرید که عمل بینی را انجام بدهید یا نه؟

در حقیقت بینی افراد تنها نقش در زیبایی صورت و فرم ندارد، بلکه می تواند ارتباط زیادی با مشکلات مختلف افراد داشته باشد.

نکته ای که برای ما در این بین حائز اهمیت است، این است که شما بدانید که بینی نیز نقش مهمی می تواند در سلامت شما داشته باشد. این عضو مهم بدن در واقع می تواند مشکلات بسیار زیاد تنفسی و اختلالات مختلف را به راحتی بهبود ببخشد.

یکی از مواردی که در این مسئله مهم است، این است که شما درک کنید حس بویایی شما می تواند باعث درک بهتری از جهان اطراف شما بشود.

اختلال در خواب شب

همچنین مشکلات تنفسی جدای از این که شما را در بسیاری از فعالیت های روزانه لنگ می گذارد، مشکلات بیشتری هم  در مسئله خوابتان ایجاد می کند و عملا باعث اختلال در خواب شب می شود.

شما ممکن است با مشکلات مختلفی از جمله انحرافات تیغه بینی که در رابطه با آن صحبت کردیم، روبرو شوید. همچنین مواردی مانند سوختگی، تصادفات، جراحات و نقص های مختلف می تواند دلیلی برای انجام عمل جراحی بینی باشد.

وجود پولیپ در حفره های بینی و در نهایت هم مشکلات مرتبط با سینوزیت و حفره های سینوسی از جمله دلایل دیگری هستند که برای درمان اختلالات مرتبط با بینی مورد توجه قرار می گیرند.

با توجه به همه این نکات، می دانیم که بینی هر فردی می تواند با عارضه های مختلفی روبرو شود و فرد برای برطرف کردن این عوارض باید به عمل های جراحی روی بیاورد.

این عمل ها هر چند که می تواند تاثیر در زیبایی داشته باشد، اما در نهایت ریشه در مشکلات پزشکی و حوزه سلامت دارد و باعث بهبود شرایط سلامتی افراد می شود.

با دکتر جمشیدی در ارتباط باشید

شما می توانید برای مشکلات مختلف پزشکی در زمینه بینی و انجام جراحی های لازم، با دکتر جمشیدی از بهترین جراحان بینی در تهران در ارتباط باشید.

دکتر جمشیدی از متخصصینی است که بسیاری از افرادی که حتی متقاضی انجام عمل بینی در اهواز هستند هم به تهران آمده و از خدمات جراحی و پزشکی ایشان استفاده می کنند.

در ادامه، در کنار بررسی بیشتر عمل بینی، به مزیت های انجام این عمل نیز خواهیم پرداخت تا بتوانیم نکات بیشتری از جنبه های سلامت و زیبایی عمل بینی را برای شما روشن کنیم.

مزیت های انجام عمل بینی

مزیت های زیادی در انجام عمل بینی وجود دارد که به عنوان یکی از بهترین روش های برطرف کردن مشکلات بینی و همچنین مشکلات دیگر تنفسی شناخته می شود.

این موضوع باعث شده است که تقریبا اکثر کسانی که برای درمان مشکلات تنفسی مراجعه می کنند، از مزیت های مختلف عمل بینی استفاده کنند.

در واقع اگر بخواهیم جنبه های مختلف این عمل را بررسی کنیم، در یک مطلب جای نمی گیرد اما باید این موضوع را بدانیم که در کنار تاثیراتی که این عمل در سلامت سیستم تنفسی ما دارد،  می تواند تاثیرات بسیار خوب دیگری نیز در روند زیبایی هر چه بیشتر فرم صورت و بینی نیز داشته باشد.

شما می توانید بسته به نوع بینی گوشتی یا استخوانی که دارید، از فرم های بینی که در جراحی های بینی استفاده می شود نیز استفاده کنید و همان تاثیر را دریافت کنید.

زیبایی و بهتر شدن فرم بینی می تواند تاثیرات خوبی در اعتماد به نفس افراد و روحیه آن ها داشته باشد

زیبایی و بهتر شدن فرم بینی می تواند تاثیرات خوبی در اعتماد به نفس افراد و روحیه آن ها داشته باشد و عملا باعث می شود که شما مشکلات مختلفی که در این زمینه ممکن است با آن روبرو باشید را برطرف کنید.

همچنین افرادی که فرم بینی بهتری دارند، با اعتماد به نفس بیشتری در جمع حاضر شده و افراد اجتماعی تری خواهند بود.

وجود تمرکز بیشتر در انجام امور و خواب راحت تر نیز از مزیت های دیگر عمل بینی است که باعث تنفس بهتر و از بین رفتن اختلالات تنفسی و مشکلات مرتبط ناشی از آن است.

همه این موارد در کنار هم تاثیرات انجام عمل بینی است و باید به این موارد توجه بشیتری داشته باشید و هدف نهایی خود را برای انجام عمل بینی با توجه به این نکات انتخاب کنید.

بهترین متخصص برای انجام عمل بینی در اهواز کیست؟

همان طور که در بخش های قبلی مقاله اشاره کردیم، اگر می خواهید عمل بینی در اهواز انجام بدهید و به دنبال یک پزشک متخصص هستید؛ همچنین انتظار دارید تا نتیجه خوبی بعد از عمل بینی بگیرید، توصیه ما به شما این است که از اهواز به تهران بیایید و عمل بینی خود را نزد بهترین پزشکان در تهران انجام بدهید.

بهترین متخصص برای انجام عمل بینی در اهواز را می توان جایگزین پزشکان متخصص در تهران کرد. پزشکان متخصص عمل بینی در تهران بسیار با سابقه و متخصص هستند.

داشتن تخصص و مهارت، جزو اولین ویژگی های یک پزشک متخصص می باشد. متخصصان عمل بینی معمولا هر چه در کار خود سابقه طولانی تری داشته باشند، شناخته شده تر هستند. چرا که با داشتن سابقه، مهارت زیادی را کسب کرده اند.

افراد برای عمل بینی خود به دنبال پزشکان با تجربه ای هستند که نمونه عمل های بینی آنها در دسترس باشد. سپس بتوانند با توجه به نتایج بعد از عمل بینی، تصمیم خود را بگیرند.

بهترین متخصص برای عمل بینی

به طور کلی بهترین متخصص برای عمل بینی، متخصصی است که بتواند با توجه به نوع و فرم بینی بیمار، بهترین نتیجه ای که می توان از عمل بینی گرفت را بعد از عمل برای بیمار خلق کند. بهترین متخصص معمولا قبل از عمل بینی با برگزاری جلسات مشاوره ای، بیمار را برای عمل آماده می کند.

مسلما افرادی که از اهواز به تهران می آیند تا عمل بینی انجام بدهند، استرس بیشتری را متحمل می شوند. این افراد با شرکت در جلسات مشاوره ای می توانند با مشورت با پزشک خود، پاسخ بسیاری از پرسش های خود را بگیرند.

میزان استرس هم در این افراد بعد از جلسات مشاوره به میزان چشمگیری کاهش پیدا می کند.

بهترین پزشک متخصص عمل بینی در تهران می تواند ویژگی های مختلفی داشته باشد. اما ویژگی هایی که در این قسمت ذکر شد، جزو مهمترین ویژگی های یک پزشک خوب برای عمل بینی می باشد.

یکی از شناخته شده ترین پزشکان عمل بینی در تهران، دکتر خدیجه جمشیدی می باشد. خانم دکتر جمشیدی با سابقه طولانی مدتی که در این زمینه دارد، به یکی از شناخته شده ترین پزشکان جراح زیبایی تبدیل شده است.

دکتر جمشیدی توانسته است با توانایی بالا در زمینه جراحی زیبایی، به یکی از محبوب ترین پزشکان از نظر بیماران تبدیل شود. شما هم می توانید با رزرو نوبت، به ایشان مراجعه کنید و عمل بینی خود را نزد ایشان انجام بدهید.

نکاتی را که پیش از انجام عمل بینی در اهواز باید رعایت کنیم

– هشت ساعت قبل از عمل بینی باید از خوردن و آشامیدن خودداری کنید. چرا که در حین عمل بینی بیهوش خواهید شد. به همین دلیل نباید معده شما پر باشد.

– مصرف هر گونه ماده مخدر و دخانیات دو هفته قبل از عمل بینی ممنوع است. یعنی شما باید دو هفته قبل از این که قرار است عمل بینی انجام بدهید، مصرف هر ماده اعتیاد آوری مانند مخدرها و نیکوتین را قطع کنید.

– از خوردن آسپرین و هر گونه مشتقات آن، دو هفته قبل از عمل بینی جدا خودداری کنید.

– در روز قبل از عمل بینی، باید به میزان قابل ملاحظه ای آب بنوشید. این کار باعث می شود تا عوارض بیهوشی بر بدنتان به میزان کمتری تاثیر بگذارد.

شما می توانید برای آرامش روحی خود قبل از عمل بینی، در شب قبل از عمل بینی، دوش بگیرید

– شما می توانید برای آرامش روحی خود قبل از عمل بینی، در شب قبل از عمل بینی، دوش بگیرید. این کار باعث می شود تا علاوه بر آرام شدن افکارتان و کاهش استرس، بدنی تمیز و عاری از هر گونه مواد آرایشی قبل از عمل بینی داشته باشید.

– حتما زیورآلات خود را قبل از عمل بینی درآورید. در روز عمل نباید هیچ گونه بدلیجات و یا زیورآلات طلا به همراه داشته باشید.

– اگر لاک ناخن دارید، اگر کاشت یا ژلیش ناخن انجام داده اید، حتما قبل از عمل آنها را ریمو کنید.

– در روزی که قرار است عمل بینی انجام بدهید، از خوردن و آشامیدن خودداری کنید.

– سعی کنید مسیر کلینیک و بیمارستانی که قرار است عمل بینی خود در آنجا انجام دهید را از قبل بلد باشید. این کار باعث می شود تا استرس شما در روز عمل کمتر باشد.

– ریلکس باشید.

– حتما مدارک پزشکی خود را در روز عمل به همراه داشته باشید.

– در ساعات قبل از عمل بینی سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و با اعتماد به نفس، برای عمل بینی آماده شوید.

چه نکاتی را در دوران نقاهت بعد از عمل بینی در اهواز باید رعایت کنیم؟

بعد از این که عمل بینی خود را با موفقیت پشت سر گذاشتید، باید یک سری نکات را رعایت کنید تا نتیجه مطلوب را بگیرید. در واقع مراقبت های بعد از عمل بینی به نوعی به کاهش استرس و دردتان کمک می کند.

– اولین نکته ای که باید بعد از عمل بینی به آن توجه داشته باشید، این است که عوارض بعد از عمل بینی مانند سردرد، سرگیجه، ورم و کبودی طبیعی است و به دلیل بیهوشی عمل می باشد.

نباید با دیدن این نشانه ها نگران باشید و استرس داشته باشید. در واقع این عوارض و نشانه ها تا چهل و هشت ساعت بعد از عمل بینی طبیعی و مورد انتظار است.

استفاده از کمپرس سرد

– برای کاهش عارضه کبودی اطراف بینی و زیر چشم، می توانید در روز اول بعد از عمل بینی از کمپرس سرد استفاده کنید.

– از زیاد حرف زدن و خندیدن در هفته های اولیه بعد از عمل بینی خودداری کنید.

– از وارد آوردن هر گونه فشار به بینی در روزهای اول و حتی هفته های اول بعد از عمل بینی خودداری کنید.

– از فین کردن بعد از عمل بینی جدا خودداری کنید. این کار باعث وارد شدن فشار به بینی می شود.

– توجه به تغذیه بعد از عمل بینی تا حد زیادی می تواند در نتیجه عمل تاثیرگذار باشد.

– خوردن نمک در هفته های اولیه بعد از عمل بینی توصیه نمی شود.

– خوردن میوه هایی که به ترمیم زخم کمک می کند، توصیه می شود. همچنین میوه هایی که باعث کاهش تورم و کبودی می شوند هم بسیار بر فرایند بهبودی تاثیرگذار خواهد بود.

استفاده از عینک در ماه اول بعد از عمل بینی توصیه نمی شود.

– استفاده از عینک در ماه اول بعد از عمل بینی توصیه نمی شود. چرا که قرار گرفتن عینک روی بینی می تواند روی فرمی که بینی قرار است به خود بگیرد، تاثیر بگذارد. همچنین فشاری که عینک به بینی وارد می کند، می تواند برای بینی مضر باشد.

– استفاده از مسواک نرم برای وارد آمدن کمترین فشار به بینی بعد از عمل بینی بهترین گزینه برای مسواک زدن خواهد بود.

– ورزش کردن تا دو ماه بعد از عمل بینی توصیه نمی شود. در واقع ورزش هم به دلیل فشاری که به بینی وارد می کند، می تواند در دو ماه اول برای بینی آسیب رسان باشد.

– در هفته های اول بعد از عمل بینی، باید دقت کنید تا در مدت طولانی سرتان را پایین نگه ندارید.

چسب زدن یکی از راه های شکل دهی به بینی بعد از عمل بینی است

– چسب زدن یکی از راه های شکل دهی به بینی بعد از عمل بینی است. بنابراین دقت کنید که چسب را به طرز صحیحی روی بینی خود قرار دهید تا شکلی که بینی به خود می گیرد، شکل مناسب و خوبی باشد.

– برای عطسه کردن سعی کنید از دهان خود استفاده کنید تا فشار کمتری به بینی وارد شود.

– یک نکته مهم این که فرم بینی در روزها و ماه های اول بعد از عمل بینی نمی تواند تعیین کننده شکل همیشگی آن باشد. بلکه تا یک سال بعد از عمل بینی، فرم بینی و شکل آن قابل تغییر است. در واقع شما حدود یک سال بعد از عمل بینی می توانید راج به شکل و فرم آن نظر بدهید.

– همچنین بعد از عمل بینی نباید در روزهای اول با هواپیما مسافرت داشته باشید. اگر از اهواز به تهران آمده اید تا عمل بینی خود را نزد دکتر خدیجه جمشیدی انجام بدهید، بهتر است در روزهای ابتدایی بعد از عمل با هواپیما به شهر خود باز نگردید.

– شما حدودا سه روز بعد از عمل بینی می توانید دوش بگیرید. اما بهتر است حتما زمان درست آن را از پزشک متخصص خود سوال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مطب

۰۲۱۸۸۸۵۶۳۳۷

۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

واتساپ : ۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

روزهای مطب، یکشنبه و سه شنبه ۴تا۷

میدان ونک،خیابان گاندی شمالی خیابان شهید محمدصانعی،پلاک ۱۹ طبقه ۳،واحد۸

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.