جراح بینی ونک

جراح بینی ونک

در این مقاله می خواهیم به بررسی موضوع  جراح بینی ونک بپردازیم. با ما باشید.

در این مقاله سعی داریم تا درباره جراح بینی ونک اطلاعات جامع و کاملی را در اختیار شما قرار دهیم.

اگر در حوالی ونک به دنبال آدرس دقیق یک جراح بینی با تجربه هستید ما به شما کلینیک دکتر خدیجه جمشیدی خوش را معرفی میکنیم.

فهرست مطالب

آدرس جراح بینی ونک

میدان ونک،خیابان گاندی شمالی خیابان شهید محمدصانعی،پلاک ۱۹ طبقه ۳،واحد۸

همچنین می توانید از شماره زیر جهت رزرو وقت استفاده نمایید.

021888566337

همچنین اگر به دنبال جراح بینی با قیمت مناسب در تهران هستید اینجا را ببنید.

جراحی رینوپلاستی از رایج ترین و اساسی ترین عمل های زیبایی شناخته می شود که در حال حاضر اغلب جراحان پلاستیک و یا متخصصین متعدد در عرصه های گوناگون مربوط به جراحی، اقدام به انجام این عمل زیبایی روی متقاضیان می کنند.

دکتر جمشیدی یکی از بهترین متخصصین در این زمینه می باشد. با ما همراه باشید تا در خصوص این عمل زیبایی و همچنین ویژگی های جراح بینی، مطالب کاملی را ارائه کنیم.

فهرست:

جراحی بینی (Rhinoplasty) چیست؟

جراحی رینوپلاستی بیشتر در چه مواردی انجام می شود؟

مهمترین ویژگی های جراح بینی ونک را نام ببرید.

راهکارهای مناسب برای انتخاب بهترین جراح رینوپلاستی را ذکر کنید.

چه اقداماتی توسط بهترین جراح بینی انجام می گیرد؟ توضیح دهید.

چه رده های سنی مجاز به انجام جراحی زیبایی بینی هستند؟

انواع رینوپلاستی را نام ببرید.

مهمترین الزامات پیش از جراحی زیبایی بینی چیست؟

مراقبت های پس از جراحی رینوپلاستی را شرح دهید.

نتیجه گیری

 

جراح بینی ونک

جراح بینی ونک
جراح بینی ونک

قابل توضیح است که Rhinoplasty به عنوان یکی از سخت ترین تکنیک های جراحی پلاستیک به منظور رسیدن به عملکرد مطلوب و در عین حال دائمی شناخته می شود که به همین منظور می طلبد که انجام این عمل جراحی تحت نظر مجرب ترین جراحان متخصص صورت پذیرد.

دقت داشته باشید که نتایج مثبت و یا منفی حاصل از جراحی فوق تنها 1mm  است. لذا، بهترین جراح بینی ونک بایستی از مهارت و تخصص کافی و زیبایی شناسی و ظرافت همراه با سلیقه بسیار عالی برخوردار باشد تا بتواند نتایج قابل قبولی را برای بیماران به همراه آورد.

با توجه به این که در کشورمان این عمل زیبایی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، توصیه بیشتر جراحان بینی این است که متقاضیان جراحی رینوپلاستی، علاوه بر اطلاعات کافی، در انتخاب جراح متخصص پلاستیک دقت و توجه بسیار داشته باشند و در این راستا آگاهانه تصمیم بگیرند.

در ادامه شما را با مهمترین مشخصه هایی که به انتخاب یک جراح متخصص بینی کمک می کند، بیشتر آشنا خواهیم کرد:

یکی از مواردی که در انتخاب جراح بینی بایستی به آن توجه داشته باشید

یکی از مواردی که در انتخاب جراح بینی بایستی به آن توجه داشته باشید، شناخت و تخصص کامل آکادمیک و علمی در حوزه عمل بینی و امور درمانی است.

تسلط در استفاده از انواع متدهای جراحی بینی مورد دیگری است که جراح بینی ونک بایستی از آن برخوردار باشد.

شناخت از به روزترین و تازه ترین شیوه های جراحی در تعیین پزشک انتخابی برای انجام جراحی بینی بسیار حائز اهمیت است.

اطلاع در حوزه جدیدترین نظریه های علمی در عرصه جراحی بینی، موضوع مهم دیگری است که جراح بینی بایستی از آن برخوردار باشد.

مشاوره های لازم به متقاضیان برای انجام جراحی فوق درخصوص مدل های متعدد بینی و توصیه بهترین مدل بینی برای فرد از دیگر ویژگی های جراح پلاستیک به شمار می آید.

از جمله موارد مهم دیگری که بیمار بایستی در گزینش جراح متخصص به آن توجه بسیار داشته باشد

آگاهی از کلیات زیبایی شناختی، سوابق کاری موفق و مدارک قابل دفاع، از جمله موارد مهم دیگری است که بیمار بایستی در گزینش جراح متخصص به آن توجه بسیار داشته باشد.

به طور کلی هنگامی که مجرب ترین جراح بینی به کلیه موارد نامبرده شناخت و آگاهی کافی دارد، قطعاً نتایج موفقیت آمیزی را برای بیماران خود به همراه خواهد داشت.

راهکارهای مناسب برای انتخاب جراح بینی ونک

راهکارهای مناسب برای انتخاب جراح بینی ونک
راهکارهای مناسب برای انتخاب جراح بینی ونک

یکی از شیوه ها برای انتخاب هر پزشک و یا جراح کارآمد و موفق، دنبال نمودن نتایج و جراحی های انجام شده و از همه مهمتر جویا شدن نظرات بیماران است.

این امر به شما کمک خواهد کرد تا میزان رضایت مراجعه کنندگان را از انجام این عمل جراحی جویا شده و با اطمینان بیشتر جراح بینی را به منظور بهره مندی از عمل رینوپلاستی انتخاب کنید.

همچنین بهترین و مجرب ترین جراح بینی ونک با تخصص و مهارتی که در طی این سال ها در حوزه جراحی بینی به دست آورده است، به مراجعه کنندگان مشاوره های لازم را ارائه می دهد تا بیمار شناخت کافی از انجام جراحی و انتخاب بهترین مدل بینی متناسب با صورت را انتخاب کند. در مجموع شیوه های یافتن بهترین جراح پلاستیک بینی عبارتند از:

سرچ در Google و شبکه های اجتماعی:

یکی از مناسب ترین شیوه برای آگاهی از بهترین جراح بینی ونک، جست و جو در وب سایت جراحان پلاستیک متعدد و مطالعه مطالب و مشاهده نمونه کارهای این گروه از متخصصین است.

چنان چه شما از قبل جراح بینی خود را انتخاب کرده اید و وی فاقد Website است، شناخت کامل از وی در انجام چنین پروسه حساس، امری سخت و دشوار محسوب می شود.

مشاهده صفحه شخصی جراح متخصص می تواند به انتخاب شما به منظور رسیدن به نتایج قابل قبول، کمک بسیار کند. لازم به توضیح است که گزینش بهترین جراح معالج قبل از هر اقدامی، به نظر نهایی شما بستگی دارد.

مشاوره با بیماران تحت عمل جراحی رینوپلاستی:

هنگامی که یکی از اقوام نزدیک شما اقدام به عمل جراحی بینی کرده است، با سوالات متعددی از سوی اطرافیان خود همراه می شود که این عمل زیبایی را تحت نظر کدام یک از جراحان پلاستیک انجام داده است.

در حقیقت شخص متقاضی بایستی در خصوص این تکنیک زیبایی، هوشیاری لازم را انجام دهد تا بتواند از نتایج مثبت آن بهره مند شود.

مشاوره آنلاین:

مورد دیگری که می تواند در انتخاب جراح رینوپلاستی به شما کمک بسیار کند، انجام مشاوره های آنلاین است. در حال حاضر به منظور افزایش سهولت در زندگی و در عین حال شرایط موجود (کرونا)، سامانه هایی برای انجام مشاوره به صورت آنلاین راه اندازی شده است که می تواند به این گروه از متقاضیان کمک بسیار کند.

دکتر جمشیدی یکی از بهترین و مجرب ترین جراحان بینی هستند که از طریق سامانه خود مشاوره های آنلاین را به بیماران ارائه داده و یا حتی با رزرو مراجعه حضوری، اطلاعات لازم را در اختیار بیماران قرار می دهند. لازم به ذکر است که مطب دکتر جمشیدی در ونک واقع شده است.

دسترسی آسان و راحت:

از جمله مواردی که توسط بعضی از بیماران بسیار حائز اهمیت تلقی می شود، دسترسی آسان و راحت به پزشک معالج است. این امکان می تواند از نظر موقعیت جغرافیایی و یا رسیدگی به مراجعه کنندگان مطرح شود.

بعضی از مراجعین سعی می کنند تا پزشکی را برای انجام جراحی بینی خود انتخاب کنند که مراجعه حضوری و دریافت نوبت برای انجام مشاوره و یا مراقبت های بعد از جراحی به راحتی انجام گیرد.

ممکن است جراح پلاستیک در بین سایر متخصصین این حوزه، از تخصص و مهارت کافی برخوردار باشد اما به دلیل عدم دسترسی آسان، بیمار اقدام به گزینش پزشک دیگری برای انجام عمل زیبایی خود کند.

اقدامات لازم توسط بهترین جراح بینی ونک

اقدامات لازم توسط بهترین جراح بینی ونک
اقدامات لازم توسط بهترین جراح بینی ونک

با توجه به عنوان مقاله، لازم است در مورد اقداماتی که از سوی دکتر جمشیدی انجام می شود، مطالبی را برای آگاهی بیشتر در اختیار شما قرار دهیم:

قبل از شروع پروسه عمل زیبایی، جراح متخصص با بازبینی های دقیق و معاینات اولیه می تواند ترسیمی از فرآیند جراحی در ذهن خود داشته باشد.

کلیه جراحان پلاستیک که در پروسه جراحی بینی با پیروی از تمامی اصول حرفه ای اقدام می کنند، کلیه مشکلات و یا ریسک هایی که ممکن است بیمار در حین عمل جراحی و یا بعد از آن مواجه شود را کاملاً متذکر می شوند و از وی می خواهند که با شناخت و آگاهی کامل از جراحی رینوپلاستی، در این مسیر پیچیده و سخت گام بردارند.

احساس حق بینانه

اغلب جراحان متخصص زیبایی سعی می کنند که احساس حق بینانه را در متقاضیان انجام جراحی رینوپلاستی ایجاد کنند تا آن ها با مشکل خاصی روبرو نشوند.

در انتها بایستی متذکر شویم که جراح بینی کلیه خواسته ها و یا یک بینی فانتزی غیر واقعی که بیمار از نتیجه رینوپلاستی دارد را منتفی نموده و از بیمار می خواهد که نسبت به این عمل جراحی، نگاهی علمی و دقیق تری داشته باشد تا به نتایج موفقیت آمیزی دست یابد.

بیان تمامی این موارد پیش از جراحی، سبب می گردد که شخص پس از جراحی با عدم سرخوردگی همراه شود و نسبت به عمل جراحی فوق، نگاهی واقع گرایانه داشته باشد.

تغییرات ایجاد شده در جراحی زیبایی بینی

تغییرات ایجاد شده در جراحی زیبایی بینی
تغییرات ایجاد شده در جراحی زیبایی بینی

همان طور که بیان کردیم، بهترین جراح بینی ونک پزشکی است که با تخصص و مهارت کافی بتواند تغییرات قابل توجهی را در این عضو از صورت ایجاد کند.

از اساسی ترین مشکلاتی که سبب زشت و یا بدنما شدن بینی در چهره می شود

از اساسی ترین مشکلاتی که سبب زشت و یا بدنما شدن بینی در چهره می شود و شخص اقدام به انجام جراحی زیبایی بینی و یا رینوپلاستی می کند، عبارتند از:

1)    کج بودن بینی 2) قوز بینی 3) افتادگی ناحیه نوک بینی 4) بزرگ و یا پهن بودن غیر طبیعی نوک بینی 5) پهنی استخوان بینی 6) بلند بودن طول بینی

تناسب و تعادل تمامی اجزای صورت به چهره زیبا و جذاب کمک بسیار می کند. اما اشخاص کمتری هستند که به شکل طبیعی کلیه اجزای چهره شان با یکدیگر تناسب و هماهنگی دارد که در این راستا، یک جراح متخصص ماهر و مسلط می تواند این تناسب را برای شما امکانپذیر سازد.

به چه صورت تغییرات فوق را در بینی به منظور زیبایی بیشتر چهره ایجاد کنیم؟

به منظور ایجاد تغییرات فوق در جراحی Rhinoplasty، جراح بایستی از زوایا، قوانین، دانش زیبایی شناختی و نیز خطوط علمی متناسب با دیگر اجزای صورت استفاده کند.

گوشتی و یا استخوانی بودن این عضو، مورد مهم دیگری است که جراح پلاستیک برای ایجاد تغییرات بایستی به آن توجه بسیار داشته باشد.

البته جنسیت (خانم یا آقا) شخص بیمار در تصمیم گیری نهایی به منظور تغییرات لحاظ شده در جراحی بینی بسیار حائز اهمیت است.

قوانین علمی و زیبایی شناختی در Rhinoplasty

قوانین علمی و زیبایی شناختی در Rhinoplasty
قوانین علمی و زیبایی شناختی در Rhinoplasty

طبق نظر دکتر جمشیدی، قوانینی که برای انجام این عمل زیبایی در نظر گرفته می شود بسیار متعدد است و بایستی تمامی موارد ذکر شده در آن لحاظ گردد.

اما چندین مورد اساسی و مهم عمل بینی مشتمل بر سنجش طول بینی بسته به چهره، زاویه پیشانی با این عضو، زاویه چرخش Tip nose (نوک بینی) و همچنین قطر قاعده بینی است که این اندازه ها و زوایای فوق براساس دیگر بخش های موجود در صورت همان شخص مورداندازه گیری قرار می گیرد و در نتیجه تغییرات لازم صورت می پذیرد.

البته قاعده کلی جراحی رینوپلاستی طبق موارد ذکر شده در آقایان و بانوان یکسان است، اما لازم به توضیح است که دو تفاوت کلی در آن ها اعمال می شود:

رینوپلاستی در بانوان با ایجاد قوس 2-3mm در قسمت پل بینی انجام میشود

1)    رینوپلاستی در بانوان با ایجاد قوس 2-3mm در قسمت پل بینی انجام میشود و همچنین برای نیم رخ این گروه از بیماران، زاویه نوک بینی را بین نود و پنج تا صد و پانزده درجه در نظر می گیرند.

2)    همان طور که بیان کردیم، این موضوع در آقایان کمی متفاوت است. به طوری که جراح معالج علاوه بر صاف بودن پل بینی، زاویه نود الی نود و پنج درجه را برای قسمت نوک بینی در این بیماران در نظر می گیرد.

البته ممکن است برخی از متقاضیان انجام این عمل جراحی از پزشک خود درخواست کنند تا نوک بینی آن ها را سربالاتر و یا قوس بیشتری را در زمان جراحی ایجاد کنند که در این راستا دکتر جمشیدی با توجه به دانش زیبایی شناسی، تصمیم نهایی را برای درخواست وی و تناسب بیشتر بینی با دیگر اعضای بدن در نظر می گیرد.

از جنبه های دیگر، تفاوت کلی میان جراحی رینوپلاستی در مردان و یا بانوان وجود ندارد.

سن مجاز برای انجام Rhinoplasty

سن مجاز برای انجام Rhinoplasty
سن مجاز برای انجام Rhinoplasty

هم مردان و هم بانوان در هر شرایط و یا رده سنی، می توانند از مزیت های جراحی زیبایی بینی تحت نظر مجرب ترین و بهترین جراح بینی ونک بهره مند شوند،

اما موارد فوق در صورتی لحاظ می گردد که شخص به عارضه و یا مشکل زمینه ای مبتلا نباشد. همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، جراحی رینوپلاستی به عنوان یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی در کشورمان محسوب می شود که پیامدهای خاص و یا محدودیتی را در بین جوانان به دنبال ندارد.

بررسی برآورد و آزمایش های اولیه بیمار

لذا زمانی که جراح متخصص برآورد و آزمایش های اولیه بیمار را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و وی با مشکل خاصی از لحاظ سلامتی و یا جسمی همراه نبود، با انجام جراحی زیبایی بینی می تواند مشکلات موجود در این ناحیه را از طریق رینوپلاستی رفع کند. همچنین عکس های متعددی از بینی شخص بیمار گرفته می شود.

به جز تصویربرداری پزشکی که به منظور بازبینی و معاینه بینی انجام می گیرد، تصویربرداری دیگری هم صورت می گیرد و تصویری از فرم بینی پیش و پس از جراحی در کنار هم قرار می گیرد.

بدین وسیله بیمار می تواند عملکرد حاصل از جراحی را مشاهده نموده و درک کافی از فرم نهایی بینی خود پس از جراحی داشته باشد.

دانش فنی فوق به فرد کمک می کند تا نظرات و یا ایده های خود را در خصوص فرم بینی با جراح متخصص در میان گذارد تا به نتایج مطلوبی دست یابد.

در ادامه بایستی متذکر شویم که:

ارزیابی بینی شخص مورد نظر

در طی جلسات مشاوره قبل از عمل زیبایی فوق، دکتر جمشیدی با دقت بسیار، بینی شخص را مورد ارزیابی قرار می دهد و درباره پیشینه پزشکی شخص سوالات متعددی را خواهد پرسید تا در مورد صدمات احتمالی که ممکن است در گذشته در این ناحیه ایجاد شده است، اطمینان کامل پیدا کند.

لازم به ذکر است که اطلاع از تمامی موارد عنوان شده به راندمان بهتر جراح بینی ونک کمک خواهد کرد.

گفتنی است که مناسب ترین اشخاص برای جراحی رینوپلاستی، افراد غیر سیگاری و یا سالم هستند که با عدم رضایت از ظاهر بینی در چهره خود همراه هستند و در پی تغییر شکل و بهبود وضعیت این عضو که در زیبایی چهره نقش زیادی به همراه دارد، می باشند.

محدودیت سنی برای عمل زیبایی بینی

محدودیت سنی برای عمل زیبایی بینی
محدودیت سنی برای عمل زیبایی بینی

طبق نظر دکتر جمشیدی، هیچ محدودیتی برای متقاضیان جراحی رینوپلاستی وجود ندارد، اما توصیه می شود افرادی که مایلند تحت این عمل جراحی قرار گیرند، مراحل رشد بینی در آن ها کاملاً انجام شده باشد.

به عبارتی مناسب ترین سن برای انجام عمل بینی در پسران اوایل نوزده سالگی و در دختران اوایل هفده سالگی است. اما چنان چه شخصی کمتر از رده سنی ذکر شده است و به دلیل اتفاقات پیش آمده، شکستگی و یا اختلالات مادرزادی و تنفسی همراه است، جراحی بینی درمانی روی این گروه از بیماران انجام می شود.

برای اطلاع بیشتر از محدودیت های سنی و یا بهره مندی از این عمل زیبایی با مراجعه حضوری به مطب دکتر جمشیدی واقع در ونک می توانید اطلاعات کافی را کسب نموده و در خصوص مناسب ترین تکنیک درمانی، مشاوره های لازم را با وی انجام دهید.

افراد بالای پنجاه سال هم با هیچ محدودیت و یا ممنوعیتی برای انجام جراحی رینوپلاستی همراه نیستند،

در انتها لازم به توضیح است که افراد بالای پنجاه سال هم با هیچ محدودیت و یا ممنوعیتی برای انجام جراحی رینوپلاستی همراه نیستند،

اما موضوع مهمی که بایستی در این رده سنی به آن توجه بسیار شود، مشکلاتی مانند دیابت، اختلالات قلبی عروقی و خطر فشار خون بالا است که بهتر است پیش از جراحی، تمامی موارد مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

بنابراین در صورتی که چنین افرادی با منع خاصی به منظور بیهوشی عمومی و دیگر ممنوعیت های جراحی همراه نباشند، جراحی رینوپلاستی روی آن ها انجام شدنی است.

لذا کلیه موارد ذکر شده در جلسات مشاوره بررسی و درباره نتایج حاصل از این متد درمانی، به بیمار توضیحات لازم ارائه خواهد شد.

سطح توقعات بیمار از جراحی زیبایی فوق مورد بررسی قرار می گیرد و چنان چه وی با هیچ منعی به منظور جراحی رینوپلاستی همراه نباشد، نوبت جراحی برای بیمار مشخص خواهد شد.

اقداماتی پیش از Rhinoplasty روی بیماران انجام می شود که عبارتند از:

1)    به منظور بررسی اختلالات انعقادی و یا مشکل کم خونی، انجام تست خون از جمله الزاماتی است که بیماران بایستی پیش از جراحی آن را انجام دهند.

2)    پیش از جراحی بیمار بایستی عکس برداری یا همان Photography زیبایی را انجام دهد.

3)    شاید جراح بینی برای برخی از بیماران CT Scan تیغه بینی را تجویز کند.

بعد از انجام تمامی آزمایشات مرتبط، کلیه مدارک از سوی جراح متخصص مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد و زمان مشخص برای انجام جراحی رینوپلاستی تعیین می گردد.

انواع جراحی Rhinoplasty

انواع جراحی Rhinoplasty
انواع جراحی Rhinoplasty

جراح بینی از دو شیوه جراحی بسته و یا باز به منظور انجام عمل زیبایی بینی برای بیماران کاندیدای جراحی فوق استفاده می کند.

اغلب جراحان پلاستیک، تکنیک جراحی باز را گزینه مناسبی برای انجام روند جراحی بینی معرفی می کنند. به این علت که متد درمانی فوق این امکان را برای بهترین جراح بینی ونک فراهم می کند تا دسترسی و در عین حال مشاهده مستقیم به اسکلت زیرین بینی به منظور اصلاحات و نیز تغییرات دلخواه ایجاد کند.

به این ترتیب در روش بسته، جراح متخصص دسترسی کمتری به دیگر اجزای داخلی بینی دارد و در نتیجه مانور کمتری روی تغییرات ایجاد شده در این ناحیه لحاظ می شود و ممکن است شخص به نتیجه قابل قبولی از رویاهایی که از بینی خود دارد، در طی این عمل جراحی دست نیابد.

Open Rhinoplasty (عمل بینی باز):

در این تکنیک درمانی، جراح بینی در میان قسمت تحتانی نوک بینی و پره های بینی، شکاف کوچکی را به منظور بلند کردن پوست بینی ایجاد می کند تا تسلط کافی به ساختار و فرم بینی داشته باشد و براساس اهدافی که از قبل در جلسه های مشاوره مشخص شده است، جراحی زیبایی بینی را روی بیمار انجام دهد.

Closed Rhinoplasty (جراحی بینی بسته):

هدف کلی در متد فوق، عدم ایجاد برش بیرونی است. به این ترتیب به منظور بهبود شکل بینی و اصلاحات محدود، شکاف هایی در بخش داخلی پره های بینی انجام می شود.

گفتنی است که این تکنیک جراحی نسبت به شیوه قبلی، دوره نقاهت کمتری را به دنبال دارد. با توجه به گستره دید کمتر جراح معالج در این روش جراحی، به منظور بعضی از انواع جراحی های رینوپلاستی، از شیوه فوق می توان بهره برد.

جراحی روی Fleshy nose (بینی گوشتی)

جراحی روی Fleshy nose (بینی گوشتی)
جراحی روی Fleshy nose (بینی گوشتی)

پژوهش های صورت گرفته حاکی از آن است که نیمی از افراد با بینی گوشتی همراه هستند. در حقیقت، شایع ترین شکل و یا مدل بینی در افراد، Fleshy nose (بینی گوشتی) است.

ویژگی مهم این نوع بینی ها، بزرگی و پهنای بینی، ضخامت پوست و چربی پوست است که بهتر است این گروه از بیماران برای بهره مندی بیشتر از مزایای جراحی رینوپلاستی، این جراحی را تحت نظر مجرب ترین جراح بینی ونک انجام دهند.

در مجموع می توان گفت که این نوع از بینی ها به طور معمول از منافذ بسیاری برخوردار هستند. شما به وضوح می توانید ضخامت پوست موجود در این بینی ها را مشاهده کنید.

بهتر است بدانید بینی های گوشتی نسبت به بینی استخوانی با ترشح چربی بیشتری همراه هستند. معمولاً پره های بینی در این نوع از بینی ها حالت بیرون زدگی و بزرگی دارند. لازم به توضیح است که نوک بینی در مدل Fleshy nose پهن تر است.

در مجموع جراحی بینی های گوشتی به علت ضخامت بسیار نسبت به سایر بینی ها، سخت تر هستند و همین موضوع سبب گردیده که تمامی جراحان پلاستیک قادر به انجام جراحی رینوپلاستی روی این گروه از بیماران نباشند. برای کسب اطلاعات تکمیلی در این زمینه می توانید به مطب دکتر جمشیدی در ونک مراجعه نمایید.

جراحی Bone nose (بینی استخوانی)

اشخاصی که در قسمت پایانی بینی خود با ضخامت کمتر پوست همراه هستند، در واقع دارای بینی استخوانی هستند. در حقیقت ضخامت پوست فوق بیانگر نوع غضروفی و یا گوشتی بینی شما است.

نازک بودن پوست و صاف کردن قوز موجود در بینی از بارزترین مشکلات کلی در عمل جراحی زیبایی بینی استخوانی است.

همان طور که همه شما می دانید، صاف کردن قوس موجود در این نوع از بینی ها به شکل زیباتر و در عین حال ظاهر بهتر در این گروه از افراد کمک بسیار می کند.

ضخامت نازک پوست بینی استخوانی از اصلی ترین مشکلاتی است که کمترین کمی و کاستی ها را به وضوح در چهره شخص نشان می دهد.

بهترین جراح بینی ونک با تجارب و تخصصی که در حوزه جراحی بینی در طی این سال ها به دست آورده است، بایستی بسیار تیزبین باشد و نواقص موجود در قسمت های متعدد بینی استخوانی را برطرف کند.

جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی
جراحی بینی فانتزی

از دیگر جراحی های رینوپلاستی، به جراحی بینی فانتزی اختصاص دارد که اغلب بانوان، طرفداران این تکنیک جراحی هستند.

با توجه به این که متد جراحی فوق برای تمامی اشخاص مناسب نیست، یا به عبارت دیگر افرادی که دارای بینی گوشتی هستند به دلیل ضخامت پوست موجود در این ناحیه، تغییرات و اصلاحات ایجاد شده در این عضو به وضوح قابل

مشاهده نخواهد بود، بایستی طبق تشخیص جراح بینی، بهترین نوع جراحی رینوپلاستی را روی این گروه از بیماران انجام داد.

در این نوع از بینی ها، جراح در زمان عمل جراحی، بینی را از حد معمول هم کوچک تر می کند و اگر به نیمرخ این افراد دقت کرده باشید، انحنا و قوس بسیاری را مشاهده خواهید کرد.

ارتفاع بینی در جراحی فوق به صورت سربالا بوده و با باریک شدن بسیار بینی در قسمت فوقانی پره های بینی، خطی ایجاد می شود که به زیبایی بیشتر چهره کمک شایانی می کند.

گزینش بهترین جراح بینی ونک

گزینش بهترین جراح بینی ونک
گزینش بهترین جراح بینی ونک

دقت داشته باشید که مهارت،دانش و آگاهی هر جراح به عنوان یکی از اساسی ترین پارامترها در تعیین بهترین جراح رینوپلاستی شناخته می شود.

جراح متخصص کارآمد و خبره بایستی با دانش زیبایی شناختی، بیشترین اثرات مثبت را روی متقاضیان انجام جراحی رینوپلاستی ایجاد کنند.

گزینش بهترین جراح که شناخت کافی از وی دارید و در خصوص جراحی های زیبایی انجام شده اطمینان کافی به دست آورده اید، امری بسیار مهم تلقی می شود.

سوالات متعددی در جلسات مشاوره برای گزینش بهترین جراح پلاستیک بایستی مطرح شود مانند:

1)    هزینه جراحی رینوپلاستی 2) مدت زمان بهبودی 3) مراقبت های پیش و پس از جراحی 4) زمان لازم برای استراحت پس از عمل زیبایی بینی 5) مشاهده عکس های پیش و پس از جراحی که تعیین کننده جراحی و تجربیات جراح متخصص است.

با انتخاب جراح بینی، شما بایستی تحقیقات لازم را در خصوص هزینه جراحی رینوپلاستی انجام دهید. به شکل طبیعی پارامترهای متعددی در هزینه جراحی فوق تاثیرگذار است و بخش اعظم آن به دستمزدی که پزشک به همراه اکیپ خود برای انجام پروسه جراحی دریافت می کند، بستگی دارد.

البته موارد دیگری مانند داروها، هزینه بیمارستان و آزمایشات لازم پیش از جراحی در هزینه رینوپلاستی و گزینش بهترین جراح متخصص تاثیرگذار است.

جهت اطلاعات بیشتر صفحه هزینه رینوپلاستی بینی گوشتی را ببنید.

همچنین اطلاع داشتن از جراحی بینی با قیمت 4 میلیون در تهران نیز قطعا به شما در انتخاب بهترین جراح بینی کمک خواهد کرد.

عوامل موثر در انتخاب بهترین جراح بینی ونک

عوامل موثر در انتخاب بهترین جراح بینی ونک
عوامل موثر در انتخاب بهترین جراح بینی ونک

برای رسیدن به بهترین عملکرد از پروسه جراحی و نتیجه قابل قبول و مطلوب، بایستی به یک جراح پلاستیک خبره و معتبر مراجعه کنید. پیشنهاد ما دکتر جمشیدی است که مطب خانم دکتر جمشیدی، در ونک واقع شده است.

جراح بینی کارآمد و ایده آل، از تجربه بسیار در انجام روند Rhinoplasty برخوردار است و تصاویر بیمارانی که تحت این عمل جراحی قرار گرفته اند را به منظور قضاوت حاصل از کار جراحی های انجام شده برای معین نمودن مهارت و تسلط خود در این حوزه به شما ارائه خواهند کرد.

مهارت و دانش و آگاهی

همان طور که اشاره کردیم، جراحی زیبایی بینی به عنوان یکی از عمل های پیچیده و سخت معرفی می شود که مستلزم مهارت و دانش و آگاهی بسیار است.

علاوه بر تجربه که مهمترین لازمه یک جراح پلاستیک است، بایستی خاطر نشان شویم که وی بایستی در این حوزه موفقیت های بسیاری را به دست آورده باشد تا مراجعه کنندگان بسیاری را برای انجام این عمل زیبایی به خود جلب کند.

جراح معالج بایستی از این توانایی برخوردار باشد که در خصوص پروسه جراحی، فرم دهی دوباره بینی و مراقبت های قبل و بعد از آن، توضیحات جامعی را در اختیار بیماران قرار دهد.

نکته حائز اهمیتی که در این بخش بایستی متذکر شویم، این است که علاوه بر تسلط و تجارب، بهترین جراح بینی ونک بایستی به سلامت تمامی بیمارانی که برای انجام جراحی بینی به وی اعتماد کرده اند، متعهد باشد و در این راستا تمامی قوانین و دانش زیبایی شناسی را برای حفظ سلامتی بیشتر بیماران لحاظ نماید.

مراقبت های پیش از جراحی رینوپلاستی

مراقبت های پیش از جراحی رینوپلاستی
مراقبت های پیش از جراحی رینوپلاستی

پیش از جراحی زیبایی فوق، مراحل متعددی وجود دارد که جراح بینی ونک به منظور تقلیل پیامدهای جراحی و تسریع در روند بهبودی و در عین حال تقلیل ریسک احتمالی بعد از جراحی، الزامات مهمی را در اختیار بیماران قرار می دهد که عبارتند از:

رژیم غذایی:

در روزهای نزدیک به عمل زیبایی بینی، پیروی از یک برنامه رژیم غذایی استاندارد و مطلوب برای بیماران امری الزامی است. تغذیه مطلوب سبب تقلیل ریسک ابتلا به عفونت و تسریع در بهبودی می شود.

به عبارتی در این مدت، اشخاص بایستی از سبزیجات، میوه ها و دانه های غلات حاوی پروتئین در حجم بسیار استفاده کنند. البته مکمل های تغذیه هم می تواند گزینه مناسبی برای این گروه از بیماران باشد.

برخی از جراحان بینی مکمل های خاصی مانند بروملین و ویتامین های A و C را به افرادی که مایلند تحت این عمل جراحی قرار گیرند، تجویز می کنند.

لازم به توضیح است که افراد کاندیدای جراحی رینوپلاستی بایستی از بعضی از مکمل ها و خوراکی هایی که می تواند سبب تقلیل روند بهبودی و یا پیامدهای حاصل از جراحی شود نیز بپرهیزند.

بیماران بایستی از مصرف مکمل هایی مانند جینسینگ، زنجبیل، ویتامین E و کینگو خودداری کنند

بیماران بایستی از مصرف مکمل هایی مانند جینسینگ، زنجبیل، ویتامین E و کینگو خودداری کنند. بعضی از مکمل های گیاهی و یا هومیوپاتی می تواند پیامدهای حاصل از بیهوشی را در بیمار به همراه داشته باشد. لذا، توصیه ما به شما این است که پیش از مصرف هر نوع تغذیه اضافی با جراح بینی خود مشاوره های لازم را انجام دهید.

با توجه به این که مصرف نوشیدنی های الکلی می تواند منجر به عدم توانایی کبد به منظور سوخت و ساز صحیح در فرد شود، اغلب جراحان به این گروه از بیماران توصیه می کنند تا قبل از رینوپلاستی، از مصرف الکل اجتناب کنند.

داروها:

در زمان آماده شدن برای عمل رینوپلاستی، بیمار بایستی جراح بینی انتخابی خود را درباره کلیه داروهای مصرفی مطلع سازد. زیرا مصرف بعضی از داروها می تواند پیامدهای بسیاری را قبل و یا بعد از عمل به دنبال داشته باشد.

جراح می تواند به طور موقت، داروهای جایگزین را برای بیمار تجویز کند. بیماران بایستی به خصوص از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند ایبوپروفن و آسپرین پیش از جراحی خودداری کنند.

سیگار کشیدن:

جریان خون در کل بدن با مصرف تنباکو تقلیل می یابد. با توجه به این که ممکن است اکسیژن خیلی سریع به ناحیه شکاف ایجاد شده در جراحی بینی نرسد، شخص سیگاری شاید یک بازه زمانی طولانی تری را برای رسیدن به بهبودی کامل پس از جراحی احتیاج داشته باشد

و همچنین ریسک گرفتار شدن به جراحت های نامطلوب و یا عفونت در این افراد به مراتب بیشتر است. هر چند افراد سیگاری با عدم صلاحیت برای انجام جراحی رینوپلاستی همراه می شوند،

اما توصیه می شود که چهارده روز پیش و پس از عمل زیبایی بینی، مصرف سیگار را کنار گذاشته تا از این طریق، سریع تر به نتایج مثبت دست یابند.

آمادگی برای بهبودی:

ممکن است بیمار برای رسیدن به بهبودی کامل از جراحی بینی، به چندین هفته زمان نیاز داشته باشد و در این راستا، بیمار بایستی بر مبنای زمان بهبودی آمادگی های لازم را داشته باشد.

]به بیان دیگر، بیمار بایستی حداقل به مدت چهارده روز از انجام امور روزانه و یا شغلی خود چشم پوشی کنند و در صورت امکان، از یک همراه برای روزهای نخست بعد از جراحی مساعدت و یاری بگیرند.

بعد از جراحی فوق ممکن است جویدن برای این بیماران کمی آزار دهنده و یا سخت باشد، لذا توصیه دکتر جمشیدی به این گروه از بیماران این است که در روزهای نخست پس از عمل بینی، حتماً از مواد غذایی نرم استفاده کنند.

مراقبت های پس از جراحی رینوپلاستی

مراقبت های پس از جراحی رینوپلاستی
مراقبت های پس از جراحی رینوپلاستی

اشخاصی که تحت عمل زیبایی بینی قرار می گیرند، بایستی به مهمترین الزاماتی که در زیر به آن اشاره می کنیم، دقت و توجه بسیار داشته باشند:

معمولا تا مدت دو روز پس از جراحی رینوپلاستی، ترشح خونابه از ناحیه حلق و یا بینی در این بیماران امری طبیعی است.

چنان چه با خونریزی بسیار از ناحیه بینی همراه هستید و یا با مشکل خاصی پس از جراحی بعد از ترخیص از بیمارستان مواجه شدید، بهتر است این موضوع را خیلی سریع با جراح معالج خود در میان بگذارید.

ممکن است بیمار تا چهل و هشت ساعت با تب (38/5) درجه همراه باشد که کاملاً طبیعی است. اما اگر درجه تب بیمار از این مقدار بیشتر باشد، بایستی بلافاصله این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهد.

پس از جراحی به علت ترشحات خونابه و ورم بخش داخلی بینی و فشاری که اسپلینت به بینی شما وارد می کند، ممکن است بیمار با گرفتگی کامل بینی مواجه شود که در چنین شرایطی، تنفس بیمار تنها از راه دهان صورت می گیرد.

پس از جراحی، کبودی و ورم اطراف چشم در بیمار به تدریج مشاهده می شود

پس از جراحی، کبودی و ورم اطراف چشم در بیمار به تدریج مشاهده می شود که این علائم بعد از گذشت بیست و یک روز، کاملاً از بین می رود.

به منظور تقلیل علائم ذکر شده، توصیه می شود تا دو روز نخست پس از جراحی به شکل منظم از کیسه یخ در قسمت گونه ها و یا دور چشم استفاده کنید و از سرفه ها و یا حرکات شدید، حرف زدن بسیار و خندیدن خودداری کنید. (پس از دو روز بایستی کمپرس گرم را جایگزین کیسه یخ کنید).

مسکن های ژلوفن، آسپرین، دیکلوفناک، ایبوپروفن، ایندومتاسین و هر داروی دیگری که حاوی این ترکیبات هستند را به هیچ عنوان استفاده نکنید.

یکی از مهمترین الزامات پس از جراحی بینی این است که تا هنگامی که گچ بینی را باز نکردید، بایستی به شکل نیمه نشسته و یا طاق باز بخوابید.

تا مدتی که گچ بینی و یا اسپلینت روی بینی شما است

تا مدتی که گچ بینی و یا اسپلینت روی بینی شما است، از مصرف مواد غذایی جویدنی و یا سفت خودداری کنید.

تا چهار ماه پس از جراحی زیبایی فوق از انجام تمرینات فیزیکی شدید، عینک زدن و یا حتی شنا کردن بپرهیزید.

به هیچ عنوان تا دو ماه پس از جراحی فین نکنید و دقت داشته باشید که مصرف قلیان و یا سیگار در این مدت ممنوع است.

بلافاصله بعد از برداشتن اسپلینت، توقع بینی بدون ایراد و یا ظریفی را نداشته باشید، زیرا تورم این ناحیه تا چندین هفته با شما همراه است و بایستی زمان لازم به همراه تمامی مراقبت های پزشکی به طور کامل سپری شود تا شما به نتیجه قابل قبولی دست یابید.

تا چند ماه بعد از عمل رینوپلاستی، شما با ترشحات بینی بسیاری همراه هستید که شاید این موضوع سبب انسداد بینی شود. به منظور رفع این مشکل، توصیه می شود از سرم شست و شو تا چند ماه استفاده کنید تا گرفتگی شما به طور کامل برطرف شود.

کلیه موارد ذکر شده بخشی از مراقبت های پس از جراحی زیبایی بینی است که جراح معالج تمامی نکات را متذکر شده و دستورالعمل های پزشکی مرتبط را به شما برای تسریع در روند بهبودی توصیه می کنند. اطلاعات تکمیلی را می توانید با مراجعه به مطب دکتر جمشیدی واقع در ونک دریافت نمایید.

نتیجه گیری

نتیجه گیری
نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با مهمترین مشخصه های جراح بینی ونک بیشتر آشنا کنیم. جراح بینی با تخصص و مهارتی که در زمینه جراحی رینوپلاستی و قوانین و علم زیبایی شناختی دارد، می تواند به چهره زیبا و در عین حال رفع مشکلات تنفسی به این گروه از متقاضیان جراحی زیبایی بینی کمک بسیار کند.

در پایان تصویه میکنیم رینوپلاستی التراسونیک را مطالعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با مطب

۰۲۱۸۸۸۵۶۳۳۷

۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

واتساپ : ۰۹۳۹۰۵۹۰۷۹۵

روزهای مطب، یکشنبه و سه شنبه ۴تا۷

میدان ونک،خیابان گاندی شمالی خیابان شهید محمدصانعی،پلاک ۱۹ طبقه ۳،واحد۸

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید.